Šta je novo?

Yettel Hipernet

Koliko ste vi slepi oko ociju pa to je neverovatno, po zadnji put pisem: ako je cena od pocetka 3000 dinara koju verovatno vas 90% nije videla koja je bila na sajtu i onda su spustili cene zbog promocije i prikupljanje novih clanova i koju je videla upravo tih 90% ljudi i kada je vracena niko nije reagovao dok budjavi n1 nije poceo da vice digli su cene tada ste vi poceli ovde da kukate kako je to povecanje.

Sto niste to pisali 2021 da je cena od 3000 za paket previse i da mora da ide nize, niste jer niste tada ni pridavali znacaju yettel hipernet optika nego ste samo gledali sbb, orion, mts, supernovu dok ovde nisu ljudi poceli da se javljaju da su presli na hipernet uslugu.
 
Screenshot (175).png

Evo iznad dokaz broj 1. Koja je bila cena Trio L paketa a evo slika dole sa popustom pred kraj godine i sa danasnjim datumom.

Screenshot (176).png

Pa da vas cujem o kakvom povecanju to pricate? Evo dokazi crno na belo.

A ti @shamanNS ako ti se ne svidja sta pisem imas ignore pa me turi tamo i uzivaj. Nemoj da mislis da ti nekome nejdes na zivce sa svojim pisanjem u Orion temi, tvojoj borbi sa vetrenjacama i sto po ceo dan pratis internet jel radio kada je puko koliko nije radi pa tvoje pisanje mejlova korisnickoj sluzbi. Tako da imas i ti svojih 5 minuta ludila pa zato pssst.
 
Covece batali to vise. Niko ne spori da su im ove cene bile i ranije, pa su ih snizili satro promocija, pa sad ponovo vratili. Nazovi to kako hoces ali su im ove cene nerealno visoke za ono sto nude. Dzaba ti sto ne mora fiksni kad nisu nista jeftiniji od konkurencije kod koje moras.

Pricalo se i na pocetku da su im cene jake, kako se nije pricalo? Jedini razlog tada da predjes kod njih bila je promocija 12m po dinar. Rotiras se tako malo kod jednih, malo kod drugih i to je super. Onda su pojeftinili, tj. dali promociju kako ti kazes, i te cene su po meni bile po meri za ono sto pruzaju. Sad kada su ponovo vratili na staro videcemo sta ce da se desi. Ne znam ko ce im ostati kada posle dve godine istekne ugovorna obaveza i promocija. Po ovim cenama tesko.
 
@KovacTibor Ja se ne bavim semantikom kao ti i ne ubeđuje ljude u alternativnu realnost.

A realna cena nečega je ono koliko ti neko traži da platiš za to nešto u datom momentu... a ne cifra koju su napisali pa precrtali ili šatro "u toku je promocija od XY%". Tako mogu sad odmah sa precrtaju 9000 din za najniži paket i kao "promocija" na 2000 din.

Kao što SBB "nije" digao cene kad je beše leto 2021. faktičko poskupljenja zamaskirao i progurao kroz šatro "popust za e-račun" (= ko ne aktivira e-račun cena raste ko aktivira "ostaje" stara cena).

To što mi kao narod tolerišemo u trpimo te promociju, akcije, "besplatne" mesece, "ma 50% popust daju svima, šta kukaš jer onda je to ok cena"... što neprimetno tj bez prave reakcije korisnika i javnosti generalno prolazi to da ista stvar koja je nekad koštala 3000 din sad košta 6500 (ali "eeee pa ima ako se ciganiš i pretiš 50% popusta")... to je ogroman problem. Pa kad u bliskoj budućnosti prestanu "promocije" cena sigurno neće ići na dole već će svako biti prinuđen da plaća novu realnu cenu i neće biti te količine cenkanja i pretnji drugim provajderima koja će nekom pojedincu da cenu spusti na nivo od pre 2-3 godine.
I onda će sigurno da se nađe neki Kovac da "objasni" kako nema razloga za nezadovoljstvo i nije se promenila cena samo je završen period privlačenja korisnika i proboja na tržište 🤣🤣🤣
 
Poslednja izmena:
Covece batali to vise. Niko ne spori da su im ove cene bile i ranije, pa su ih snizili satro promocija, pa sad ponovo vratili. Nazovi to kako hoces ali su im ove cene nerealno visoke za ono sto nude. Dzaba ti sto ne mora fiksni kad nisu nista jeftiniji od konkurencije kod koje moras.

Pricalo se i na pocetku da su im cene jake, kako se nije pricalo? Jedini razlog tada da predjes kod njih bila je promocija 12m po dinar. Rotiras se tako malo kod jednih, malo kod drugih i to je super. Onda su pojeftinili, tj. dali promociju kako ti kazes, i te cene su po meni bile po meri za ono sto pruzaju. Sad kada su ponovo vratili na staro videcemo sta ce da se desi. Ne znam ko ce im ostati kada posle dve godine istekne ugovorna obaveza i promocija. Po ovim cenama tesko.
Hocu ja da batalim kada mi neko pokaze o kakvom povecanju cena prica n1 i na cega se ovde vas par lozi.

Koliko ce im ostane korisnika posle dve godine to ce da vidimo, ali kao sto smo mi svesni da cemo po isteku ugovorene obaveze da idemo kod nekoga drugog isto tako drugi ce sa mts-a, sbb-a da dodju kod yettela kao novi korisnici i kada pogledas na svake 2 godine ce se rotiramo, a promocja ce da bude uvek, neke ce budu bolje neke losije ali sto se kaze svaka roba ima svog kupca pa tako tebi je ovo skupo a neko nece ni pogleda cenovnik nego ce uzme paket koji ga zanima.

Sustina je da mi ovde na forumu gledamo gde da kupimo delove za racunar jeftinije, uzmemo jeftin internet a da ima sve u paketu, da uzmemo jeftin mobilni paket i mozda telefon... ali mi smo 5% mozda statistike, ostalih 95% ljudi ne zanimaju tehnikalije... on hoce televiziju, internet, dobar mobilni, dobar mobilni paket a cena takve ljude ne zanima i taj koji sve to nadje sto mu treba taj nece opet za dve godine da se cima da sve otkazuje i trazi drugog zbog ustede od par stotina eura nego ce potpise obnovu ugovora i ne zanima ga nista drugo.
 
To što mi kao narod tolerišemo u trpimo te promociju, akcije, "besplatne" mesece, "ma 50% popust daju svima, šta kukaš jer onda je to ok cena"... što neprimetno tj bez prave reakcije korisnika i javnosti generalno prolazi to da ista stvar koja je nekad koštala 3000 din sad košta 6500 (ali "eeee pa ima ako se ciganiš i pretiš 50% popusta")... to je ogroman problem. Pa kad u bliskoj budućnosti prestanu "promocije" cena sigurno neće ići na dole već će svako biti prinuđen da plaća novu realnu cenu i neće biti te količine cenkanja i pretnji drugim provajderima koja će nekom pojedincu da cenu spusti na nivo od pre 2-3 godine.
I onda će sigurno da se nađe neki Kovac da "objasni" kako nema razloga za nezadovoljstvo i nije se promenila cena samo je završen period privlačenja korisnika i proboja na tržište 🤣🤣🤣

Kao i uvek problem nastaje jer država nije na vreme "uočila" problem i sprečila da provajderi uzimaju posao kladionicama 😉 - oni koji imaju "bolje informacije" dobiju popust i bolje prođu od onih nezainteresovanih.

Međutim, u srži je zapravo problem koji se zove "vezana trgovina", koja je u neka ne tako davna vremena bila i zabranjena kod nas. Vezana trgovina je zaslužna za to da u Mts-u nije isplativo kupiti samo optički internet.

Evo sažetka rada koji se dotiče ove teme:
 
Ne znam sta prica N1 zato sto televiziju odavno ne gledam. Politika me bas ne zanima. Ako se ne slazem sa necim ne znam zasto odmah mislis da je politicki obojeno. Da se na pocetku pricalo da su im cene visoke pricalo se. Kad kazes nisu poskupeli nego su ukinuli promociju tehnicki si u pravu. S druge strane, kad nesto drzis dosta dugo pa to ukines opusteno moze da se kaze i da je poskupelo. Promocija, snizenje, poskupljenje mozes da nazoves to kako god zelis ali ove trenutne cene su im po mom misljenju za ono sto nude nerealne.
 
Ne znam sta prica N1 zato sto televiziju odavno ne gledam. Politika me bas ne zanima. Ako se ne slazem sa necim ne znam zasto odmah mislis da je politicki obojeno. Da se na pocetku pricalo da su im cene visoke pricalo se. Kad kazes nisu poskupeli nego su ukinuli promociju tehnicki si u pravu. S druge strane, kad nesto drzis dosta dugo pa to ukines opusteno moze da se kaze i da je poskupelo. Promocija, snizenje, poskupljenje mozes da nazoves to kako god zelis ali ove trenutne cene su im po mom misljenju za ono sto nude nerealne.
Znas sta je nerealno, sto mi ovde pricamo o necemu sto tehnicki od 2021 nije menjalo cenu, e sada sto su se smenjivale promocije ovakve i onakve to je ok ali krajnja cena koja je vracena je ona koja je bila 2021 godine.

Da se vratim na n1, ne gledam ni ja televiziju ali u nekoj od tema je bio okacen njihov klip sa youtube gde senzacionalno objavljuju kako je yettel podigao cene a to je lazno oglasavanje i yettel kao firma ima pravo da ih tuzi zbog iznosenja laznih objava i da trazi ostetu zbog narusavanja ugleda firme.
 
trazi login preko username i pass, a ne preko koda. Da li je to ukinuto?
Inace mi ne prolazi un i pass koji sam malopre uspesno odradio na kompu
 
Treba da ide preko kôd, kad prepozna da je instalirano na android TV uredjaj. Koji je model?
 
amazon fire tv cube. prethodna je isla preko koda. sada 3 verzije probao neuspesno.
 
Ne radi vise na firetv, neko je pisao u prethodnim komentarima. Poslednjih par verzija zahteva da bude bas cist android TV OS, kao sto je na mi box s, eon box i slicno.
 
Pozdrav drugari, da li je neko rešio pitanje mešanja funkcija daljinskog upravljača sa Hisens TV i Yettel hiperneta?
Takođe, pretpostavljam da nije, al Aj da pitam, da li je moguće instalirati hipernet app na Hisens TV?
Hvala
 
Pa ako nema aplikacije u Hisense store, onda ne može.
 
Meni dalinski dobro radi sa hisense tv, mada nije mi smart tv mozda je to razlika. Sada koristim samo hipernet daljinski za razliku od mts gde su mi trebala dva...
 
  • Like
Reagovanja: BoT
Činjenica je, da cena paketa usluga jeste povećana. Ili kako neko od cenjenih članova navodi, vraćena na prvobitnu cenu po ponudi, a koja je sve ovo vreme bila "snižena" zbog akcije koja je trajala neki vremenski period! Sajt sam pretražio, nigde nema nekog "dokumenta" o akcijama ( prethodnim ili sadašnjim ). Tako da, ovo je povećanje cene! Nije akcija, ne postoji nikakav dokument koji potvrđuje da je bila akcija u pitanju, i dolazimo na rekla-kazala....
Sada, pitanje je, da li cene trebaju biti ovoliko visoke? I šta se dobija od Yettel-a i MTS/Supernove ( imenujem ih zajedno jer su praktično jedna kompanija sa istim servisima i istom ponudom ).
Ja lično nisam zadovoljan ni kvalitetom, a o korisničkoj podršci bolje da ne komentarišem. Agenti u kontakt centru im izigravaju fiktivne likove i služe za gubljenje vremena jer nikakvu pomoć, a ni informacije od njih ne možeš dobiti. Nedavno su me 45 minuta vrteli u krug zbog prostog pitanja na koje nisam dobio odgovor, gde su mi pritom, sve korisničke naloge obrisali i napravili dodatni posao, a da im to nije traženo.
 
Činjenica je, da cena paketa usluga jeste povećana. Ili kako neko od cenjenih članova navodi, vraćena na prvobitnu cenu po ponudi, a koja je sve ovo vreme bila "snižena" zbog akcije koja je trajala neki vremenski period! Sajt sam pretražio, nigde nema nekog "dokumenta" o akcijama ( prethodnim ili sadašnjim ). Tako da, ovo je povećanje cene! Nije akcija, ne postoji nikakav dokument koji potvrđuje da je bila akcija u pitanju, i dolazimo na rekla-kazala....
Sada, pitanje je, da li cene trebaju biti ovoliko visoke? I šta se dobija od Yettel-a i MTS/Supernove ( imenujem ih zajedno jer su praktično jedna kompanija sa istim servisima i istom ponudom ).
Ja lično nisam zadovoljan ni kvalitetom, a o korisničkoj podršci bolje da ne komentarišem. Agenti u kontakt centru im izigravaju fiktivne likove i služe za gubljenje vremena jer nikakvu pomoć, a ni informacije od njih ne možeš dobiti. Nedavno su me 45 minuta vrteli u krug zbog prostog pitanja na koje nisam dobio odgovor, gde su mi pritom, sve korisničke naloge obrisali i napravili dodatni posao, a da im to nije traženo.

Evo ti dokazi.
 
Mogu oni da podignu cene koliko god hoće, mogu da stave i 10.000 dinara za Hipernet Duo M, niko te ne tera da potpišeš sa njima ugovor. Ja sam potpisao Trio L za 2900 dinara na uz 18m za 1 din. Ako posle tih 30 meseci budu tražili 5k mesečno za isti paket, doviđenja. Onda ponovo u SBB ili MTS ko bude imao povoljnije uslove.
Za trenutne cene bih pre uzeo MTS, više kanala, video klub i nema CG nat. Kada budu videli da im se ne isplati da drže cenu veću od MTS-a ili SBB-a ponovo će da daju "akcije".
 
Nije povecanje cena jer korisnicima koji su pod ugovorom su ostale "stare cene", tj akcijske pod kojim su i potpisali ugovore. Cak su ti popusti navedeni i u samim pdf ponudama koje su slali po prijavi za hipernet usluge, tu je i slika sa tim delom iz ponude. Prestalo je trajanje akcije i cene za nove korisnike su vracene na staro, pretpostavljam da ce uskoro da pocne ponovo neka nova "akcija" tako da strpite se pre potpisivanja ugovora.
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-04-12 at 13.55.49.png
    Screenshot 2023-04-12 at 13.55.49.png
    167.2 KB · Pregleda: 69
Drugaru crkao ruter od hiperneta, ne svetli ni jedna dioda, menjao je napajanje ali uzalud. Prijavio problem jutros, kažu doći će u ponedeljak ekipa. Rekao sam mu da traži umanjenje cene od dinar, što da ne :D Neozbiljno sa njihove strane, meni u mts-u nije crkao ruter ni nakon 7 godina, a ovaj riknuo za nepunih 6 meseci.
 
Ako te ne bude mrzelo napisi u ponedeljak da li su bili i resili kvar, zanima me jer je to nepoznanica koliko azurno resavaju probleme tog tipa, kad je kvar na lokaciji korisnika.
 
da a do ponedeljka gledaj u plafon
stvarno ažurno sa njihove strane
i onda nesto pricate o ažurnosti oriona ili mts
pa oni su zlatni za njih
:eek:
 
da a do ponedeljka gledaj u plafon
stvarno ažurno sa njihove strane
i onda nesto pricate o ažurnosti oriona ili mts
pa oni su zlatni za njih
:eek:
A sta mislis da je to bilo u mts-u da bi mu izasli odmah na teren da menjaju. Jao sto vas volem kada jedne dizete u nebo a druge zakopavate u zemlju. naravno da mu ne bi ni mts izasao zbog uskrsa i praznika i prosto da ti kazem ovako j*be im se za to da li ti imas net ili nemas za njih je praznik dan kada se ne radi spojeno ko zna koliko dana.

Sve stu to isti mrsomudi, samo drugacije se zovu.
 
Nazad
Vrh Dno