Povraća i nama mnogima i svakako nije da to želimo ali to ne znači da se to neće desiti.Al stvarno kad cujem pricu da mts kupuje sbb povraca mi se...
Mogao si pre mesec dana da raskines bez penala.Jel moze jos uvek da se raskine ugovor bez penala zbog poskupljenja? Ili neki drugi način za raskid bez penala?
Što pre mesec dana, jel to znaci da sada ne može? Ja sam tek na ovom zadnjem računu video da su poskupeli, jesu li igde ranije objavili, ili poslali mail, ja nisam nista video, ne računam skrivene kutke njihovog sajta koje niko ne posećuje?Mogao si pre mesec dana da raskines bez penala.
E pa upravo tamo svako poskupljenje okače obaveštenje. A beše valjda ima i sitnim slovima na računu za mesec pre tog poskupljenja.ne računam skrivene kutke njihovog sajta koje niko ne posećuje?
U januaru je bila objava. https://sbb.rs/obavestenje-o-povecanju-cena/Što pre mesec dana, jel to znaci da sada ne može? Ja sam tek na ovom zadnjem računu video da su poskupeli, jesu li igde ranije objavili, ili poslali mail, ja nisam nista video, ne računam skrivene kutke njihovog sajta koje niko ne posećuje?
Znači iako je ugovor potpisan na određenu cenu i uslugu oni to u toku ugovora mogu da menjaju...
Desavalo mi se slicno. Probali su da resetuju i da izvrse neka podesavanja, posle nedelju dana igranja dosao serviser i zamenio modem (cga2121), bio je star nekih 5godina. Od tad na novom nije bilo prekida.Može li pomoć? Već neko vreme imam mikroprekide internet veze u smislu da nema ostvarivog protoka ni na jednom uredjaju na 5-20 sekundi. Recimo, ukucam Gugl pretragu i učitavanje stoji na 0%, Jutjub video koji je u toku se učitava nekoliko sekundi, Timz ili Vajber video poziv se prekine (zamrzne). Čak i ovaj forum mi prikaže stranicu da ne može da učita sadržaj. Itd itd.
Konstantno je prisutan svakog dana već 3, 4, 5 nedelja i nema pravila kada će se pojaviti, ali je prilično čest.
Situacija je prijavljena podršci i rekoše da su nešto uradili (neke sinhronizacije ili slično), ali je problem ostao nerešen.
Ono što hoću da pitam je da li je neko imao ovaj problem i šta je bio uzrok, odnosno kako je rešen?
Koji su ti dali u zamenu?Desavalo mi se slicno. Probali su da resetuju i da izvrse neka podesavanja, posle nedelju dana igranja dosao serviser i zamenio modem (cga2121), bio je star nekih 5godina. Od tad na novom nije bilo prekida.
Isti.Koji su ti dali u zamenu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari