Šta je novo?

Samsung Galaxy S23

Slao sam i ja upit samsungu za sluske i odgovorili mi da posaljem poziv za unpacked event a posto imam cetri poziva(e-maila) sa razlicitim datumima poslao sam im scrrenshot jednog sa konstatacijom da ako treba poslacu im i ostala tri. Sta ce biti videcemo. Druga slika je screenshot koji sam im poslao.
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-03-22 at 18-59-23 RE - b.grujic74@gmail.com - Gmail.png
    Screenshot 2023-03-22 at 18-59-23 RE - [email protected] - Gmail.png
    23.7 KB · Pregleda: 73
  • Screenshot_20230322_182831_Gmail.jpg
    Screenshot_20230322_182831_Gmail.jpg
    66.9 KB · Pregleda: 108
Jel ti nesto iskljuceno od standardnih servisa? Ja u proseku ovoliko dobacim sa celom baterijom. Ili mi nesto nije dobro podeseno ili je kod mene neki bag. Kacio sam moju potrosnju pre par stranica...
Meni je skoro identicna situacija sa baterijom kao kod kolege bozicbata, S23U je u pitanju.
 
Mene kuliraju kao cedevitu za sluske, poslao mail i na onaj gde se ceka potvrda i na [email protected] da ih pitam kad da ocekujem mail sa potvrdom, nista ne odgovaraju, a reg se jos 14.02., moracu jedan mail napusavanja da posaljem.
 
Sacekacu do ponedeljka ako budu hteli da odgovore na bar jedan od dva poslata, pa cemo od ponedeljka drugacije. Naravno javljam ishod.
 
Meni je skoro identicna situacija sa baterijom kao kod kolege bozicbata, S23U je u pitanju.
Evo kakva je situacija kod mene danas. Ovde ima još jedno 2h slušanja muzike preko tws slušalica. To verovatno računa u ugašen ekran. Opet mi se čini da je velika razlika... @BozicBata Telefon je iz MTSa, kupljen pre cca 20 dana. Neki savet šta mi je činiti?
 

Prilozi

  • Screenshot_20230322_161538_Device care.jpg
    Screenshot_20230322_161538_Device care.jpg
    55.5 KB · Pregleda: 96
^ probaj ovo, možda ti pomogne. Screenshot_20230322_224411_Device care.jpg
 
Hvala na predlogu, probaću. Opet nije rešenje ako svi imaju oko 8h SOTa na standardnom profilu.
 
Hvala na predlogu, probaću. Opet nije rešenje ako svi imaju oko 8h SOTa na standardnom profilu.
Proveri da ti nisu uvalili exynos 🤣
Šalu na stranu, odradi reset. Proveri da ti nešto ne vuče od instaliranih aplikacija.
 
Ako vuče, onda ga ne prikazuje u battery usage. Izgleda da će morati da padne neki reset ovih dana. A taman sam sve namestio 😬
 
Evo kakva je situacija kod mene danas. Ovde ima još jedno 2h slušanja muzike preko tws slušalica. To verovatno računa u ugašen ekran. Opet mi se čini da je velika razlika... @BozicBata Telefon je iz MTSa, kupljen pre cca 20 dana. Neki savet šta mi je činiti?
Tapni na svaki od tih vertikalnih blokova i vidi šta ti je najviše vuklo bateriju između 30. i 90. minuta. I od četvrtog sata šta je za pola sata onako srozalo bateriju. Možda ponudi neko bolje obrazloženje od generalnog prikaza potrošnje.

Možeš da instaliraš I NiceLock sa XDA, pa za njega Battery Tracker modul. Sve su to Samsungovi moduli, za razna podešavanja i pregled, pa to možda Battery Tracker pokaže nešto više.
 
Ima tu i dve kartice, mobilni internet, bt slušalice....na jednoj kartici ti stoji R, jel to roming uključen?
 
Ja nemam problema sa baterijom 😎
Screenshot_20230322_235901_Device care.jpg
 
Ima tu i dve kartice, mobilni internet, bt slušalice....na jednoj kartici ti stoji R, jel to roming uključen?
Jeste, uključen je roming. Mislim da to ne pravi preterano veliku razliku, jer mi je baterija trajala otprilike isto od samog početka, samo nisam ranije obraćao pažnju jer sam mislio da je to normalno (meni lagano izgura ceo dan).

Tapni na svaki od tih vertikalnih blokova i vidi šta ti je najviše vuklo bateriju između 30. i 90. minuta. I od četvrtog sata šta je za pola sata onako srozalo bateriju. Možda ponudi neko bolje obrazloženje od generalnog prikaza potrošnje.

Možeš da instaliraš I NiceLock sa XDA, pa za njega Battery Tracker modul. Sve su to Samsungovi moduli, za razna podešavanja i pregled, pa to možda Battery Tracker pokaže nešto više.

Deluje da WA video poziv troši bateriju. Ali opet kažem da nije velika razlika čak i kad ne koristim toliko WA. Instaliraću te module, da vidim baš šta oni kažu. Hvala ti.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230322_175844_Device care.jpg
    Screenshot_20230322_175844_Device care.jpg
    58.2 KB · Pregleda: 45
  • Screenshot_20230322_175830_Device care.jpg
    Screenshot_20230322_175830_Device care.jpg
    55.5 KB · Pregleda: 54
@Spanjeli Čak i sa ovako lošim prijemom dobar SoT imaš. Radi kao zmaj telefon ;).
 
Moracu da saljem i ja, ne javljaju se. Kao da su u fazonu, da cekaju da se neko javi, ako se ne javi, sacuvali par slusalica.
 
Jeste, uključen je roming. Mislim da to ne pravi preterano veliku razliku, jer mi je baterija trajala otprilike isto od samog početka, samo nisam ranije obraćao pažnju jer sam mislio da je to normalno (meni lagano izgura ceo dan).



Deluje da WA video poziv troši bateriju. Ali opet kažem da nije velika razlika čak i kad ne koristim toliko WA. Instaliraću te module, da vidim baš šta oni kažu. Hvala ti.

Em si u roamingu em video poziv. Još ti je i dobra baterija. Video poziv rastura bateriju.
 
@Spanjeli Čak i sa ovako lošim prijemom dobar SoT imaš. Radi kao zmaj telefon ;).
Baterija kida, I to sam prebacio sve preko smart switch-a, 14500 fotki i 250 videa, gomilu aplikacija i podešavanja...šta li bi bilo da sam odradio sve ispočetka pešaka 😎
 
Da li se vama dešava da ne prikazuje broj notifikacija (badge) za neke aplikacije? Konkretno Facebook i Messenger.

Ma baterija je odlična. I ja imam 2 kartice aktivne, probao sam da isključim drugu, jedan dan, i nema neke bitnije razlike u trajanju baterije koja uvek izgura ceo dan, ili duže ako ga ne koristim intentizvno.
 
Em si u roamingu em video poziv. Još ti je i dobra baterija. Video poziv rastura bateriju.

Upravo. Dve kartice, roming, mobilni net, bluetooth, video poziv...
Roaming ne bi trebalo da utiče bitno na potrošnju, ako mu je signal dobar. Svaki operater ima listu drugih operatera koje preferira u roamingu i ako ima problem da se zakači na tu mrežu zbog slabog signala, to znači da će se i matični korisnici te strane mreže imati na istoj lokaciji isti problem, pa će i njima slab signal i učestalo traženje boljeg isto uticati na bateriju.

Ne sećam se da sam video da mi se kartica u roamingu kači na bilo koju mrežu dostupnu. Uvek to bude jedna lokalna sa kojom moja matična mreža ima ugovore, pa budem u istom bostanu kao i sami korisnici ta mreže, u slučaju lošeg prijema.

Los prijem, da, utiče. Upotreba te konekcije, da, naravno. Sama činjenica da ti kartica nije iz te zemlje, ne.

Ovo su moji zaključci na osnovu konstantnog roaminga evo već 8 godina. 😅
 
Набавио сам неке 2 ringke футроле. Држао ову провидну 3 дана. Сад је скинуо на тренутак, и богами не знам да ли ћу је опет вратити. Нестварно колико мења доживљај кад телефон има ово г и кад је без заштите. Јесте, остаје ризик да падне и изломи се, али ужитак у коришћењу... Мерак нема цену😂
 
@ceftriaxone koje su Ringke futrole koristio. Mene je isto zanimala ta njihova providna, mat verzija. Ako imaš čime da ufotkaš i okačiš sliku dok je telefon u njoj, bilo bi odlično.

Ja imam Ringke Onyx i odlično leži u ruci, ali što kažeš, telefon bez futrole je ipak potpuno drugačiji osećaj.
 
Набавио сам неке 2 ringke футроле. Држао ову провидну 3 дана. Сад је скинуо на тренутак, и богами не знам да ли ћу је опет вратити. Нестварно колико мења доживљај кад телефон има ово г и кад је без заштите. Јесте, остаје ризик да падне и изломи се, али ужитак у коришћењу... Мерак нема цену😂
Javi se kad ti padne telefon 😄
 
За 2 године колико користим ѕ21u, пао ми је само једном 😁 надам се д аће овај пут бити боље.
@-V-O-Y-A-G-E-R- ,хоћу вечерас, кад се докопам другог телефона.
 
Vrh Dno