Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

To sam i ja dobio, vrv zbog produzetka ugovora.

Iskoristio sam odmah i 10% na dodatnu opremu i gedzete, uzeo sam Apple Watch 7... razmatrao sam i 8 i Ultra, medjutim rekli su mi iz podrske da za te AW ne vazi popust.
 
Sta mislite, kakve ce biti promocije nakon NEO23? Da li vredi sacekati ili ne?
 
Ja dobio, da ne kazem sta.. Ne cudi me, nista nisu dali za ovih 10-ak godina, sto bi sad
 
Rekao bih da ovo prvenstveno dobijaju oni koji su skoro produžili ugovor.
 
Prelazim iz mts mreže, neka me kontaktira agent iz a1, treba mi kod za 50% popusta.
 
Meni rekli na 3 nivoa (virtuelna prodavnica, e-mail i redovna poslovnica) da ta akcija više ne važi 😡
 
Nece mnogo da se zametaju Telekomu, uzmu malo korisnika na 50% i kraj. Plus vise extra profita. Bas treba imati srecu da se kod njih ugrabi nesto jako povoljno. 😁
 
Dakle, poslao sam odgovor na njihovu ponudu u vezi raskida ugovora, i 5 dana nista, niko ne ogovara na mail. Kako sutra istice obracunski period, mozda mi samo posalju obavestenje da je ugovor raskinut i broj prebacen na prepaid.
 
Kad mi posalju uplatnicu, hocu. Ovako su mi poslali mail, a kad sam se izjasnio koju opciju zelim, takodje putem maila, nema nikakvog odgovora.
 
Poslali mi mail danas sa potvrdom raskida ugovora i iskljucili mi telefon nekih 10 min kasnije, u mailu pise da ce broj biti prebacen na prepaid za 1-7 dana. Iznenadio sam se kad sam video da mi pise no service na telefonu. Ljudi koji su me zvali dobili glasovnu poruku da biraju nepostojeci broj.
 
Poslali mi mail danas sa potvrdom raskida ugovora i iskljucili mi telefon nekih 10 min kasnije, u mailu pise da ce broj biti prebacen na prepaid za 1-7 dana. Iznenadio sam se kad sam video da mi pise no service na telefonu. Ljudi koji su me zvali dobili glasovnu poruku da biraju nepostojeci broj.
Proveri ti još jednom šta se dešava, prebacivanje kod njih je još pre više od deset godina išlo automatski po raskidu ugovora, i u roku od odmah.
 
Ne znam kako da proverim, kazem vam sta pise u mailu koji su mi poslali.

Edit: I kad napisah ovo, restartujem telefon jos jedanput ( restartovan jutros) i pojavi se mreza.
 
Poslednja izmena:
Koliko shvatam potpisao si UO na dve godine. Pisao im na mail, oni raskinuli i prebacili na pripejed. Nista platio nisi i sad kartica ne radi? Nije mi bas jasno to.
 
Raskinuo uo, broj prebacen na prepaid, racun cekam da mi posalju, a kartica je proradila posle oko 24 sata.
 
Istekao mi ugovor na Intarifu pre 4 meseca, a onda me 4 meseca drali umesto 700 morao sam da plaćam 1500 i apsolutno ništa nisu ponudili za produženje, samo mi zakazali prelazak na pripejd 1.3.
Doduše više me neće zafrknuti da mi ponude 4 meseca pre isteka produženje i da plaćam 4 meseca više od 50% uvećanu tarifu!
Na ćerkin broj smo uzeli S23 i Neo23, ali ugovor je do 15, a presek 17, tako da nas neće više zeznuti.
Ali mi je krivo da aposlutno ništa nisu ponudili. Šta da se radi, moćni plan sledeća 3 meseca pa prelazak u mts ako budu imali neku dobru ponudu.
 
Da li mora da se ceka da bi se preslo kod drugog operatera?
Ne razumem kako sami zakazuju prelazak na pripejd.

Posto si napisao da ces 3 meseca koristiti mocnu plan pa onda u mts
 
Da li je neko uzimao telefon Vivo x80 lite, konkretno me interesuje kad se registrujes preko sajta za loptu da li se i u kom vremenskom periodu dobija.
 
Valjda vam je jasno da je covek raskinuu ugovor i presao na pripejd? Ne znam da i jedan operater raskida ugovore ukoliko nisu zbog dugovanja. Niti sme, niti mu ide u korist.
A sto se tice prenosa broja, to je apsolvirano 1000 puta, u konkretnom slucaju moze vec prvog marta da podnese zahtev kod drugog operatera.
 
Jel svakog prvog se obnavljaju gigabajti ili nekog drugog datuma? Uskoro ću potrošnim gigabajti pa da vidim da li da dokupujem ili da sačekam.
 
Valjda vam je jasno da je covek raskinuu ugovor i presao na pripejd? Ne znam da i jedan operater raskida ugovore ukoliko nisu zbog dugovanja. Niti sme, niti mu ide u korist.
A sto se tice prenosa broja, to je apsolvirano 1000 puta, u konkretnom slucaju moze vec prvog marta da podnese zahtev kod drugog operatera.
Svaki račun čim se elektronski pojavi odmah plaćam godinama unazad, presek prvog, 6 ili 7 plaćen račun.
Ništa nisu ponudili da se produži ugovor, a pre toga sigurica 4 godine i 2 godine i skoro 5 meseci INTARIFA!!! 🤬
 
Vrh Dno