Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pitanja i odgovori sekcija
Ne znam da li misliš na ovo:

Poštanske pošiljke, osim sudskih pisama, čuvaju se u pošti 20 (dvadeset) dana, osim u sledećim slučajevima:
  • 5 (pet) radnih dana - za poštanske pošiljke za primaoce koji koriste poštanski pregradak;
  • 30 (trideset) dana - za poštanske pošiljke adresovane na post restant;
  • 30 (trideset) dana - za pakete iz međunarodnog poštanskog saobraćaja za primaoce na područjima na kojima se dostava vrši jednom nedeljno;
Opet ne nalazim rok manji od 5 radnih dana, a ne koristim ni poštanski pregradak.
 
Ti paketi preko Majdarske sto idu uglavnom je lutrija. Ako stigne stigne. Rok je oko 70 dana kada mozes pokrenuti dispute. Aliekspres je promenio sistem kako bi zastitio sebe i trgovce. Napisu automatski status da je stiglo u Drzavu destinacije ili Out for delivery i to je to. Oni smatraju da je to stiglo u tvoju postu i da ti samo treba da pokupis paket. A to sto je paket moyda ukraden jos u Majdarskoj ili ni tamo nije stigao, pa nikom nista. Refund neces dobiti. Refund je u danasnje vreme moguce dobiti samo ukoliko postoji tracking do urucenja detaljan poput Singapurske Poste ili nekih premium dostava poput DHL, FEDEX itd.. Iili ukoliko prodavac ni ne posalje paket (Istekao tracking broj, posiljka otkazana).

Nisi zadovoljan proizvodom? Vrati ga u Kinu o svom trosku i dobices pare nazad. (Dostava je jako skupa i ne isplati sse u vecini slucajeva)
Dobio si polomljen ili pogresan proizvod? Vrati ga u Kinu i dobices pare nazad. (Ne ispalti se)
Pise da je paket u posti a nije? Posalji jos detalja i dokaza Aliekspresu! A sta ces da slikas da ti nije stigao paket? Praznu saku?

Ako kupujete neke skuplje stvari, platite premium dostavu sa pracenjem. Ako kupujete neke jeftine sitnice racunajte da moza paket i necete dobiti. Lutrija.

To se sve desava jer je Aliexpress imao rupu u sistemu koju su mnogi zloupotrebljavali jako dugo. Neregistrovane posiljke su jako lako dobijale refund cak iako su paketi bili urucivani. Ali bas zato sto su bile neregistrovane Aliekspres nije mogao da potvrdi urucenje i kada biste trazili pare vi biste ih i dobili. Prodavac ostao i bez robe i para, Aliexpress kao posrednik bez provizije a logisticka kompanija koja je transportovala robu je preko osiguranja morala stetu da nadoknadi prodavcima. Znam decka u Novom Sadu koji je porucio i dobio robu u vrednosti oko 1500 evra. Trazio je refund za robu vrednosti 1000 evra i dobio je pare nazad. Dakle dobio robu dzabe. Mozete misliti koliko je bilo takvih likova...
 
Poslednja izmena:
Plus kradje u pošti i sad svi ispaštaju. Mnogi su se navadili i da prosto kažem krali robu, jer ako si dobio paket, a otvorio disput to je za mene kradja.
 
Ti paketi preko Majdarske sto idu uglavnom je lutrija. Ako stigne stigne. Rok je oko 70 dana kada mozes pokrenuti dispute. Aliekspres je promenio sistem kako bi zastitio sebe i trgovce. Napisu automatski status da je stiglo u Drzavu destinacije ili Out for delivery i to je to. Oni smatraju da je to stiglo u tvoju postu i da ti samo treba da pokupis paket. A to sto je paket moyda ukraden jos u Majdarskoj ili ni tamo nije stigao, pa nikom nista. Refund neces dobiti. Refund je u danasnje vreme moguce dobiti samo ukoliko postoji tracking do urucenja detaljan poput Singapurske Poste ili nekih premium dostava poput DHL, FEDEX itd.. Iili ukoliko prodavac ni ne posalje paket (Istekao tracking broj, posiljka otkazana).

Nisi zadovoljan proizvodom? Vrati ga u Kinu o svom trosku i dobices pare nazad. (Dostava je jako skupa i ne isplati sse u vecini slucajeva)
Dobio si polomljen ili pogresan proizvod? Vrati ga u Kinu i dobices pare nazad. (Ne ispalti se)
Pise da je paket u posti a nije? Posalji jos detalja i dokaza Aliekspresu! A sta ces da slikas da ti nije stigao paket? Praznu saku?

Ako kupujete neke skuplje stvari, platite premium dostavu sa pracenjem. Ako kupujete neke jeftine sitnice racunajte da moza paket i necete dobiti. Lutrija.

To se sve desava jer je Aliexpress imao rupu u sistemu koju su mnogi zloupotrebljavali jako dugo. Neregistrovane posiljke su jako lako dobijale refund cak iako su paketi bili urucivani. Ali bas zato sto su bile neregistrovane Aliekspres nije mogao da potvrdi urucenje i kada biste trazili pare vi biste ih i dobili. Prodavac ostao i bez robe i para, Aliexpress kao posrednik bez provizije a logisticka kompanija koja je transportovala robu je preko osiguranja morala stetu da nadoknadi prodavcima. Znam decka u Novom Sadu koji je porucio i dobio robu u vrednosti oko 1500 evra. Trazio je refund za robu vrednosti 1000 evra i dobio je pare nazad. Dakle dobio robu dzabe. Mozete misliti koliko je bilo takvih likova...

Tako je. Sa kineskim trgovcima je nešto moguće iskamčiti jedino ako se registruju negde u EU, što i rade kada prodaju Nemcima, Holanđanima, Francuzima gomile smeća, preko Ali expressa piši propalo. Kakva roba takve i mogućnosti da se nešto naplati kada je u pitanju povraćaj, neprimljena ili oštećena stvar. 90% ljudi koji nisu zadovoljni robom i kad je prime odustaju od reklamacija i sl zbog navedenih peripetija.
 
Sad gledam carinsku dekleraciju iz NS aj sto te deru ko vola za 5$ procenjuju na 10$ ali sto od datuma dekleracije stoji kod onih mrtvih puvala u posti 14 dana je smesno i to jos za posiljku sa pracenjem
 
Poslednja izmena:
Kod mene do sad stizale sve jeftine pošiljke sa alija bez problema u lokalnu poštu. Prvi put naručim nešto preko 5evra gde je pisalo tracking available (samo zbog toga i naručih), a ono opet UA...HU. Za ove prethodne, jeftine, kad god je pisalo Out for delivery, stvarno je bilo u lokalnoj pošti. Sad taj isti status za ovu "skuplju" stoji od 22.02. a nigde pošiljke.
 
Више пута су у овој теми помињани пакетомати а скоро је постављен један код мене у провинцији. Занимљиво је повезивање са апликацијом Дирецт4ме, занима ме да ли користите ту апликацију, каква су искуства и колико је поуздано унети податке о платној картици.
 
@optical
I meni je tako.
Pored gomilu sitnih, 10.02. sam poručio jedan od 40$ (UA.....HU), ali evo već 17 dana nema info o poslatoj pošiljci.
Jutros pošaljem upit trgovcu zašto je tako, na šta dobijam samo instant generični odgovor (praznici, covid...).
Malo pre mi stigla poruka da je porudžbina otkazana. 🫤
 
Aha, kod tebe nisu ni poslali, znači dobićeš pare nazad. Kod mene kako trenutno izgleda, ima da ostanem bez refunda.
 
Navodno je poslato poslednjeg dana roka za slanje. Dobio sam kôd za praćenje, ali od tada paket nikako da krene i jedini prikaz koji sam imao je da ću uskoro dobiti informacije o pošiljci.
Verovatno nisu ni imali na stanju, ili šta već.
 
Da li UPS pošiljka iz USA ima traking u Srbiji?
Predmet je poručen sa Ringke sajta konkretno.
 
Stigo 5600, nadam se da radi🤞
 
Више пута су у овој теми помињани пакетомати а скоро је постављен један код мене у провинцији. Занимљиво је повезивање са апликацијом Дирецт4ме, занима ме да ли користите ту апликацију, каква су искуства и колико је поуздано унети податке о платној картици.

Kakvoj kartici, ko ti to traži?
 
Има у апликацији опција да се дода платна картица.
 
Добро бре, паметњаковићи, да ли неко уопште чита шта сам написао?!
Не требају ми савети, оставите то за себе.
 
Nikom ne treba platna kartica u aplikaciji za otključavanje paketomata, zato te pitamo. Tom aplikacijom se kod nas ništa ne plaća. Informiši se pre nego što počneš nešto da koristiš.
A i postoji savršeno jednostavno objašnjenje za korišćenje na sajtu pošte https://paketomat.posta.rs/uputstvo/
 
Poslednja izmena:
@optical

Napisano je bezbroj puta da [RS]Arrived at local delivery center znaci
da je Posta Srbije potvrdila prijem pakovanja u kom je i odredjena
UA...HU posiljka.
Od te prijemne tacke do lokalne poste ne postoji pracenje.
tj. taj status nikada nije oznacavao lokalnu postu koja vrsi isporuku
na kucnu adresu ( ili preko paketomata ) !!!

Eto primer od danas - do letos su na istu adresu UA...HU posiljke
stizale u roku od 2-5 dana posle statusa [RS]Arrived at local delivery center.
Sada je prosek 10-15 dana.
 
Pa i registrovane sede negde nakon carine po 15 dana evo primer moje, jednostavno to je bagra koja moze kako oce dok ne narod placa i cuti
carinski list je stampan 12.2 a isporuceno tek danas!
 

Prilozi

  • zlo.jpg
    zlo.jpg
    78.8 KB · Pregleda: 20
Opet LA...HU priča. Danas me zove kurir, nisam mogao da se javim i pozovem ga posle 30 min. Kaže imao sam paket, rekoh ne očekujem ništa, kaže idi u poštu i prekine vezu. Status LA...HU stigao u toku dana, adresa nije dostupna sa HU pošte. Osim što dobijaju novi tracking broj, što znam, nisam očekivao kurira, mada mi se čini da je neko pominjao takav scenario, pa izgleda da je to to. Papira nema, statusa na našoj pošti nema. Da li vas je dočekao paket u pošti ili ste morali nešto da preduzimate komplikovanije?
 
Inace oduvek me zanimalo, mozda je neko i pisao to ovde ali me mrzi da prelisatav unazad forum. Kako kineske firme iz Kine (Po registraciji i prvom statusu otpreme) salju pakete preko Singapurske Poste. Da li to oni pakete salju u Singapur pa dalje ovi to salju ili ima neka druga fora? Recimo meni sve stize preko Singapura a prvi statusi u otpremi su uvek navedeni gradovi i centri u blizini Sangaja u Kini...
 
Opet LA...HU priča. Danas me zove kurir, nisam mogao da se javim i pozovem ga posle 30 min. Kaže imao sam paket, rekoh ne očekujem ništa, kaže idi u poštu i prekine vezu. Status LA...HU stigao u toku dana, adresa nije dostupna sa HU pošte. Osim što dobijaju novi tracking broj, što znam, nisam očekivao kurira, mada mi se čini da je neko pominjao takav scenario, pa izgleda da je to to. Papira nema, statusa na našoj pošti nema. Da li vas je dočekao paket u pošti ili ste morali nešto da preduzimate komplikovanije?
Mislim da je označena kao preporučena pošiljka iz Mađarske, pa tako i traži...znam da piše RR pa neki broj...ovako bez papira i broja tražiće je među neregistrovanim pošiljkama iz Kine i neće je pronaći...
 
Informiši se pre nego što počneš nešto da koristiš.
Још један паметњаковић. Чему служе питања него ради информисања.
Поштом се шаљу и пошиљке које се плаћају приликом преузимања, ко није упознат. Можда би била корисна платна картица ако се таква пошиљка преузима из пакетомата. Друго је ако Пошта Србије то не примењује, апликација то омогућује.
Мислио сам да овде пишу паметни људи, а оно гомила паметњаковића.
Требало би да порадите мало на култури и нормалном опхођењу, нисте ви овде покупили сви памет света.
 
Da si pročitao objašnjenje i uputstvo na sajtu pošte odmah bi saznao da nema nikakvog plaćanja prilikom preuzimanja na paketomatu, već se mogu podizati samo unapred plaćene pošiljke. Ali zašto bi čitao kod onog ko pruža uslugu kad možeš pitati na forumu. Bukvalno ti je tamo sve nacrtano, ali si ti odlučio da pitaš na desetom mestu.
 
@nijebikovic

Proizvodajci mogu da budu i distributeri ili imaju ugovore sa distributerima.
Robu na prodaju nude distributeri i veliki broj dropsipera ( koji narudzbine
prosledjuju distributerima )
Distributeri imaju ugovore sa logistickim kompanijama preko kojih ide
dostava robe kupcima.

Ekspres logisticke-dostavne kompanije ( DHL,TNT,FedEx... ) imaju svoje logisticke
centre i svoj avio kargo transport i svoje kurirske sluzbe.

Logisticke kompanije preko kojih ide standardna dostava ( Cainiao,SunYou,Yanwen,4PX....)
imaju svoje logisticke centre u Kini i ugovore sa postama koje imaju velike tranzitne centre
i ugovore za avio , zeleznicki i drumski transport.
Zajednicki organizuju i vrse dopremanje posiljki do postanskih centara u odredistnim zemljama.
( U Srbiji prihvat i isporuku posiljki vrsi Posta Srbije )
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno