shamanNS
Znamenit
- Učlanjen(a)
- 11.08.2007
- Poruke
- 11,290
- Poena
- 1,155
@RistaD Ne može ništa da se uradi od strane tebe, mene... SBB tj podrška je ta koja upravlja tim konfugiracijama uređaja.
Možeš da probaš da ih kontaktiraš na mail i da pažljivo i jasno objasniš situaciju. I da se fokusiraš na falinke tipa kašnjenje 30s, nema 5.1 zvuka na HBO, nema engleskog komentatora na Eurosport. Slika primetno lošija nego na D3 mini bla bla.
Dakle "iskukaš" šta sve ne valja i dražiš da KAON podese / prebace da koristi coax kabl za live režim TV kanala. Pa sad da li će da te poslušaju ili neće...
Možeš da probaš da ih kontaktiraš na mail i da pažljivo i jasno objasniš situaciju. I da se fokusiraš na falinke tipa kašnjenje 30s, nema 5.1 zvuka na HBO, nema engleskog komentatora na Eurosport. Slika primetno lošija nego na D3 mini bla bla.
Dakle "iskukaš" šta sve ne valja i dražiš da KAON podese / prebace da koristi coax kabl za live režim TV kanala. Pa sad da li će da te poslušaju ili neće...