Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Juce mi jer vas kolega u poslovnici rekao kako ne vas uredjej moze da se instalira Netflix i Amazon Prime.
Ovde vidim da ne moze. Sta je prava istina i da li je neko pokusao da me dovede u zabludu i izvuce licnu korist (pretpostavljam da prodavci ostvaruju neki bonus) ukoliko sse opredelim za Hiper Net?
Na Hipernet Smart BOX-u trenutno nije moguće instalirati Netflix aplikaciju, kao ni Amazon Prime, odnosno ona neće biti vidljiva u Google Play Store-u :)
 
Juce mi jer vas kolega u poslovnici rekao kako ne vas uredjej moze da se instalira Netflix i Amazon Prime.
Ovde vidim da ne moze. Sta je prava istina i da li je neko pokusao da me dovede u zabludu i izvuce licnu korist (pretpostavljam da prodavci ostvaruju neki bonus) ukoliko sse opredelim za Hiper Net?
Netflix ne može da se instalira ni na Eon box, sa Play Store, zato što Netflix zahteva “homologaciju” svakog uređaja, odnosno atest da može adekvatno da reprodukuje sadržaje sa Netflixa.
S druge strane na svakom iole smart TV-u, Netflix (pa i Amazon Prime) dolaze preinstalirani na samom TV-u, i većina daljinskih za smart TVe imaju dedicated tastere za pokretanje Netflix-a, kao i YouTube-a npr.
Treba da imaš baš neki prapra TV a da nema instaliran Netflix.
U krajnjem slučaju, imaš Stremio na kojem možeš da strimuješ ako ne sve sadržaje s Netflixa (i šire) za dž, a ono bar većinu, a nove naslove bukvalno istog dana kad se pojave i na platformi.
 
@rafiki i @Protke! su pominjali upravljanje TV uređaja Hipernet daljinskim, pa ću u nastavku opisati kako se to radi.
  • Ukoliko koristite TV jednog od sledećih proizvođača:
    Samsung - 1
    Panasonic - 2
    LG - 3
    Sony - 4
    Philips - 5
    Toshiba - 6
    Sharp - 7
    Orava - 8
    JVC - 9
    Grunding - 0

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV + broj proizvođača, dok led lampica pored dugmeta TV ne krene da svetli zeleno. Npr. ako se pokreće povezivanje sa LG TV-om, zadrži se dugme TV i dugme broja 3. Kad lampica krene da treperi zeleno, potrebno pritisnuti dugme OK. Tada daljinski kreće da odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao, odnosno isključio zvuk, potrebno je proveriti i ostale komande pritiskom na njihovo dugme. Ovde je savet da se proveri da li TV reaguje na dugme za pojačavanje i smanjivanje zvuka, dugme za promenu ulaza (Source, sa desne strane pored Extra dugmeta), promenu kanala itd. Ukoliko TV odreaguje ispravno na sve komande, potvrđuje se klikom na dugme Play/Pause i tada je daljinski podešen.
    Ako TV nije odreagovao na isključivanje zvuka ili ako TV ne odreaguje na sve komande ispravno, potrebno je promeniti kod klikom na dugme za premotavanje sadržaja unapred (desno od Play/Pause taster), sve dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se zvuk na TV-u isključi, potrebno je proveriti i ostale komande. Ako su odgovarajuće, klikom na Play/Pause se potvrđuje kod. Ukoliko se ne poklope sve komande, potrebno je ponovo promeniti kod, dok se ne pronađe odgovarajući, odnosno dok se ne pronađe kod na kojem će svi tasteri imati odgovor na TV-u.

  • Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
    Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.

  • Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
    Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.

Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.

~Dejan
Da li je neko radio povezivanje yettel daljinskog i tv-a na ovaj nacin, konkretno obican hisense tv (ne smart)? Hisense nema na listi kodova, a nije mi jasan ovaj nacin promene koda pomocu tastera premotavanje unapred… moze i na pm da mi pise neko ko je raspolozen da pomogne… kliknem ja na ovaj taster premotavanje unapred ali vec pola sata se apsolutno nista ne desava, niti uopste vidim da ista konkretno radim…
 
Hm… ne treba ovo premotavanje unapred pa mute pa dok ne odreaguje?
 
Неописиво велики минус за услугу хипернета. Мачка у џаку, што би рекли старији и искуснији људи.

У центру града мтс нема оптику, а развукао је по околним селима. Срамота.

Из Јетела ми прво рекли да имам техничке услове, да ми је одобрен попуст за телефон, па ме звали да дођем исто вече да се не прода, сутрадан ми кажу да нема услова у згради, а НИСУ хтели да пошаљу сервисера. Али као, одобрен ми је и даље попуст. Нека хвала.

У међувремену, цена тог телефона је отишла са 42 на 92 хиљаде динара у мом пакету, а рециклажа пала са 10 на 5000 динара.

Дође ми да пређем у глобалтел, где ћу месечно плаћати 1300 динара одличан фрипејд, а не као сада овима 3000 динара. Једино што нећу имати апликације...

Па када Јетел остане без корисника доћи ће ваљда поново Теленор, па ће нам свима сванути.

Људи моји, јел могуће да још увек не постоји апликација за Андроид ТВ? А за Мађарско тржиште постоји одавно.

БРУКА И СРАМОТА!
 
Pozdrav svima,
Da li je neko radio povezivanje yettel daljinskog i tv-a na ovaj nacin, konkretno obican hisense tv (ne smart)? Hisense nema na listi kodova, a nije mi jasan ovaj nacin promene koda pomocu tastera premotavanje unapred… moze i na pm da mi pise neko ko je raspolozen da pomogne… kliknem ja na ovaj taster premotavanje unapred ali vec pola sata se apsolutno nista ne desava, niti uopste vidim da ista konkretno radim…
Kada se model TV uređaja ne ubraja u gore navedene, možeš pokušati na sledeći način:
1.Pritisnuti i zadržati pritisnut taster TV i taster „Sledeći kanal“ (Channel Up) nekoliko sekundi dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno.

2. Pritisnuti taster OK u centralnom delu daljinskog upravljača.

3. Daljinski upravljač sada kreće da odašilje „Mute“ komandu ka televizoru u svrhu provere koda.

4. Pritiskom na taster „Premotavanje unapred“ daljinski upravljač će proveriti sledeći kod sa televizorom. Potrebno je pritiskati taster „Premotavanje unapred“ dok god se zvuk natelevizoru ne mutira. Ukoliko se slučajno nakon mutiranja zvuka slučajno pritisne taster„Premotavanje unapred“, moguće je vratiti se na željeni kod pritiskom na taster„Premotavanje unazad“. Pre potvrđivanja koda, potrebno je istestirati najčešće korišćene tastere za komunikaciju sa televizorom a to su Volume Up, Volume Down, Home i Source. Ova procedura sa televizorom proverava značajno veći broj kodova (za poznate proizvođače) i može se desiti da je potrebno istestirati i preko 100 kodova.

5. Kada smo sigurni da smo na pravom kodu, potrebno je pritisnuti taster „Pauza ili nastavljanje gledanja programa“ i kod će biti upamćen.
Неописиво велики минус за услугу хипернета. Мачка у џаку, што би рекли старији и искуснији људи.

У центру града мтс нема оптику, а развукао је по околним селима. Срамота.

Из Јетела ми прво рекли да имам техничке услове, да ми је одобрен попуст за телефон, па ме звали да дођем исто вече да се не прода, сутрадан ми кажу да нема услова у згради, а НИСУ хтели да пошаљу сервисера. Али као, одобрен ми је и даље попуст. Нека хвала.

У међувремену, цена тог телефона је отишла са 42 на 92 хиљаде динара у мом пакету, а рециклажа пала са 10 на 5000 динара.

Дође ми да пређем у глобалтел, где ћу месечно плаћати 1300 динара одличан фрипејд, а не као сада овима 3000 динара. Једино што нећу имати апликације...

Па када Јетел остане без корисника доћи ће ваљда поново Теленор, па ће нам свима сванути.

Људи моји, јел могуће да још увек не постоји апликација за Андроид ТВ? А за Мађарско тржиште постоји одавно.

БРУКА И СРАМОТА!
Proveru tehničkih mogućnosti na lokaciji je moguće proveriti u par sekundi, to mogu učiniti i naši korisnici na sledećem linku. Cene uređaja jesu sklone promenama. Svakodnevno radimo na unapređenju naših usluga i servisa, pa se tako aplikacija za naš Hipernet u skorijoj budućnosti može pojaviti kao dostupna našim korisnicima.

Lep pozdrav!
 
Pozdrav svima,

Kada se model TV uređaja ne ubraja u gore navedene, možeš pokušati na sledeći način:
1.Pritisnuti i zadržati pritisnut taster TV i taster „Sledeći kanal“ (Channel Up) nekoliko sekundi dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno.

2. Pritisnuti taster OK u centralnom delu daljinskog upravljača.

3. Daljinski upravljač sada kreće da odašilje „Mute“ komandu ka televizoru u svrhu provere koda.

4. Pritiskom na taster „Premotavanje unapred“ daljinski upravljač će proveriti sledeći kod sa televizorom. Potrebno je pritiskati taster „Premotavanje unapred“ dok god se zvuk natelevizoru ne mutira. Ukoliko se slučajno nakon mutiranja zvuka slučajno pritisne taster„Premotavanje unapred“, moguće je vratiti se na željeni kod pritiskom na taster„Premotavanje unazad“. Pre potvrđivanja koda, potrebno je istestirati najčešće korišćene tastere za komunikaciju sa televizorom a to su Volume Up, Volume Down, Home i Source. Ova procedura sa televizorom proverava značajno veći broj kodova (za poznate proizvođače) i može se desiti da je potrebno istestirati i preko 100 kodova.

5. Kada smo sigurni da smo na pravom kodu, potrebno je pritisnuti taster „Pauza ili nastavljanje gledanja programa“ i kod će biti upamćen.

Proveru tehničkih mogućnosti na lokaciji je moguće proveriti u par sekundi, to mogu učiniti i naši korisnici na sledećem linku. Cene uređaja jesu sklone promenama. Svakodnevno radimo na unapređenju naših usluga i servisa, pa se tako aplikacija za naš Hipernet u skorijoj budućnosti može pojaviti kao dostupna našim korisnicima.

Lep pozdrav!
Moze pojaviti u skorijoj buducnosti... pa vi ste komedija a ne kompanija @Yettel Srbija
 
Interesuje me kako najbezbolnije raskinuti ugovor za hipernet i televiziju, znaci usluga je katastrofa. Televiziju goru video nisam moram sto puta da kliknem dugme da bi se prebacio kanal, pa onda zabaguje pa moram restart i tako u nedogled po 500 puta na dan, pa onda usred gledanja smart box odluci sam da se restartuje, pa tako par puta na dan, pa izbaci da nije povezan na internet iako je uredno povezan lan kablom i onda opet restartuj i trgaj zivce itd itd itd...Znaci katastrofa pojeo sam zivce za ovih par meseci. Kad se obratim korisnickoj podrsci oni kao "nešto" poprave i kažu da je rešeno medjutim ono opet isto sra*e...Sto se tice interneta to jeste ta brzina kada se meri preko racunara ali mi dosta duze ucitava youtube video, sadrzaj preko hbo max aplikacije na telefonu, dok mts kad sam imao ucitavalo je sve u sekundi bukvalno bez cekanja a bila je sporija brzina po ugovoru...
 
Poslednja izmena:
Da li je neko radio povezivanje yettel daljinskog i tv-a na ovaj nacin, konkretno obican hisense tv (ne smart)? Hisense nema na listi kodova, a nije mi jasan ovaj nacin promene koda pomocu tastera premotavanje unapred… moze i na pm da mi pise neko ko je raspolozen da pomogne… kliknem ja na ovaj taster premotavanje unapred ali vec pola sata se apsolutno nista ne desava, niti uopste vidim da ista konkretno radim…
Ja sam radio, imam toshiba tv star 13god, iz prve ga nasao i odlicno radi. Na 10god starom Sharpu u drugoj sobi ne moze da se poveze.
 
Ja imam problem otkako sam tv pokušao da povežem sa daljinskim. Sad mi ne radi volume up/down za kontrolu tona na STB, iako je daljinski u STB modu. Znači, na pritisak volume up down crveni TV button, dok na sve ostalo zeleni STB i prima komandu. Jedini workaround je da držim STB i volume up/down što stvarno nije praktično. Ima li način da se resetuje ovo?
 
Ja imam problem otkako sam tv pokušao da povežem sa daljinskim. Sad mi ne radi volume up/down za kontrolu tona na STB, iako je daljinski u STB modu. Znači, na pritisak volume up down crveni TV button, dok na sve ostalo zeleni STB i prima komandu. Jedini workaround je da držim STB i volume up/down što stvarno nije praktično. Ima li način da se resetuje ovo?
Taj "workaround" su opisali kao standardno ponasanje. Mada meni je logicno - drzis STB zvuk uvek na max, a TV zvuk doziras...
 
Ali mi ne radi TV pojačanje jer nije ispravan kod... 10 minuta sam silovao dugme za premotavanje, i nije se mjutirao.
Takođe se i meni desilo, nisam uspeo da povezem ni ja. Da resetujes daljinski drzis, koliko se secam, dugme za iskljucivanje na daljinskom i "0" i on bi trebalo da se resetuje.
 
Takođe se i meni desilo, nisam uspeo da povezem ni ja. Da resetujes daljinski drzis, koliko se secam, dugme za iskljucivanje na daljinskom i "0" i on bi trebalo da se resetuje.
Malo sam kopao po porukama i našao uputstvo. Uspeo sam rešiti.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-11-09-48-44-383_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-02-11-09-48-44-383_com.android.chrome.jpg
    122.4 KB · Pregleda: 48
Da, ovo sada je već prava usluga. To je ono kako je trebalo biti na samom početku
 
Interesuje me kako najbezbolnije raskinuti ugovor za hipernet i televiziju, znaci usluga je katastrofa. Televiziju goru video nisam moram sto puta da kliknem dugme da bi se prebacio kanal, pa onda zabaguje pa moram restart i tako u nedogled po 500 puta na dan, pa onda usred gledanja smart box odluci sam da se restartuje, pa tako par puta na dan, pa izbaci da nije povezan na internet iako je uredno povezan lan kablom i onda opet restartuj i trgaj zivce itd itd itd...Znaci katastrofa pojeo sam zivce za ovih par meseci. Kad se obratim korisnickoj podrsci oni kao "nešto" poprave i kažu da je rešeno medjutim ono opet isto sra*e...Sto se tice interneta to jeste ta brzina kada se meri preko racunara ali mi dosta duze ucitava youtube video, sadrzaj preko hbo max aplikacije na telefonu, dok mts kad sam imao ucitavalo je sve u sekundi bukvalno bez cekanja a bila je sporija brzina po ugovoru...
Raskid ugovora je moguće učiniti posetom naše najbliže poslovnice. Svakako bismo rado proverili situaciju koju imaš i reagovali, kucni nam putem privatne poruke podatke tvog ugovora, stojimo ti na raspolaganju!

Lep pozdrav!
 
Kad se već pominju daljinci, imam i ja jednu nepoznanicu. Možda bih trebao da prekopam LG temu, ali ajd da pitam i ovde. Jel moguće odraditi obrnuto: Naterati daljinac od TV-a da zameni STB daljinac (LG magic remote je u pitanju)? Setup kad pokrenem, u ponudi imam koješta (MTS, EON, D3 (!?), IKOM (!?!?), Orion, itd), ali Yettel-a nema. Jel neko uspeo nešto?
 
Definitivno ne moze vise na Amazon stick-u da se gleda. Radila je verzija 1.6.2 ali sam danas dobio obavestenje da je zastarela. A na novijim verzijama trazi logovanje putem user/pass i izbaci kada se ukucaju
 
Da li se nekome dešava da mu se daljinski preko noći zabaguje dok je ugašen boks? I neće ujutru da radi preko bluetooth, već mora direktno u boks preko infra red? Nama boks stoji u polici i malo je nezgodno.
 
Isto se kod mene dešava, čak neće ni da se poveze posle preko blututa dok ne restartujem potpuno boks. Rešio sam tako sto ne isključujem boks uopšte 😄
Isto mi je palo na pamet pa sam iskljucio HDMI CEC opciju, pa će ubuduće gasiti samo TV. Inače sam uspeo da pair-ujem EON daljinski na Yettelov boks, radi sve super za sad. Možda on ne bude bagovao videćemo.
 
Да ли постоји начин да се на овом боксу блокирају апликације? YouTube ми прави проблем а родитељска контрола која је имплементиран не видим да има икакву корисну вредност (не могу да се блокирају апликације, не могу да се блокирају појединачни канали).
 
Zdravo svima,
@Yettel Srbija neke šanse za MTV80-te možda?
Ponudu naših kanala sve više razvijamo, tako da je moguće pronaći ovakav kanal u našoj ponudi u narednom periodu :) @Yellow Pinky
Kad se već pominju daljinci, imam i ja jednu nepoznanicu. Možda bih trebao da prekopam LG temu, ali ajd da pitam i ovde. Jel moguće odraditi obrnuto: Naterati daljinac od TV-a da zameni STB daljinac (LG magic remote je u pitanju)? Setup kad pokrenem, u ponudi imam koješta (MTS, EON, D3 (!?), IKOM (!?!?), Orion, itd), ali Yettel-a nema. Jel neko uspeo nešto?
Moguće je naš daljinski upravljač povezati sa tvojim uređajem, pa na taj način možeš koristiti jedan daljinski upravljač kako za STB tako i za TV, o tome smo diskutovali u prethodnim objavama, ukoliko je potrebna dodatna pomoć, kucni nam putem privatne poruke.
Da li se nekome dešava da mu se daljinski preko noći zabaguje dok je ugašen boks? I neće ujutru da radi preko bluetooth, već mora direktno u boks preko infra red? Nama boks stoji u polici i malo je nezgodno.
Moguće je da sam daljinac izgubi bluetooth konekciju, ali nakon uključivanja, on bi automatski trebao da se poveže, ukoliko se ovakve smetnje javljaju, takođe bismo te pozvali da nam kucneš privatno, kako bismo proverili sve detaljnije.
Може само да се онемогући али га клинци врате за 20 секунди.
Razumemo današnju upućenost naših mlađih generacija u funkcionisanje svih usluga i servisa poznatim čoveku
😅 Trenutno je baš kao što je i napisano, jedino moguća roditeljska kontrola :)

~Lep pozdrav!
 
Zdravo svima,

Ponudu naših kanala sve više razvijamo, tako da je moguće pronaći ovakav kanal u našoj ponudi u narednom periodu :) @Yellow Pinky

Moguće je naš daljinski upravljač povezati sa tvojim uređajem, pa na taj način možeš koristiti jedan daljinski upravljač kako za STB tako i za TV, o tome smo diskutovali u prethodnim objavama, ukoliko je potrebna dodatna pomoć, kucni nam putem privatne poruke.

Moguće je da sam daljinac izgubi bluetooth konekciju, ali nakon uključivanja, on bi automatski trebao da se poveže, ukoliko se ovakve smetnje javljaju, takođe bismo te pozvali da nam kucneš privatno, kako bismo proverili sve detaljnije.

Razumemo današnju upućenost naših mlađih generacija u funkcionisanje svih usluga i servisa poznatim čoveku
😅 Trenutno je baš kao što je i napisano, jedino moguća roditeljska kontrola :)

~Lep pozdrav!
Ако већ испуњавате музичке жеље са каналима, да ли бисте могли можда да размотрите и Еуро Синема канале, тренутно су доступни на свим МТС платформама?
 
Nazad
Vrh Dno