Šta je novo?

Prelazak u Yettel

Boja_n

Zapažen
Učlanjen(a)
07.02.2023
Poruke
3
Poena
12
Prešao bih u Yettel. Sada sam u MTS-u i ističe mi ugovor za mesec dana. Čitao sam ovde na forumu za edp broj i koliko sam skapirao nema šanse da prebacim net i tv bez nekoliko dana pauze? Pošto hoću i mobilni da prebacim, ali moram da ga prvo prebacim na pripejd zbog akcije...
 
Nećeš imati prekid samo ćeš mts-u platiti tih par dana kad izađeš i ugovorene obaveze.

Tih par dana je razlika od datuma kad ti se završava ugovor sa mts do momenta kada ti yettel ugradi svoje uređaje i ti razdužiš aparaturu u najbližoj poslovnici mts-a.
 
Takođe, moj savet ti je da prvo preneseš mob broj u jetel uz obaveznu napomenu da u jetelu bude na pripejd dopuni.
Kad se broj prenese nakon 5 radnih dana, budeš dva dana na dopuni a trećeg dana ti se učita promo da pređeš na bilo koji Total paket uz 50 % popusta na punu cenu.
Onda na svoj mob broj vežeš TV i NET na hipernet paket pa imaš duplo veću brzinu i manju cenu za 200 din.
 
Super :) Hvala na odgovoru. Nije mi inace jasno zašto se traži edp broj kad za svaki stan ima u ormariću izvod za optički kabal... Nisu to više parice za adsl...
Takođe, moj savet ti je da prvo preneseš mob broj u jetel uz obaveznu napomenu da u jetelu bude na pripejd dopuni.
Kad se broj prenese nakon 5 radnih dana, budeš dva dana na dopuni a trećeg dana ti se učita promo da pređeš na bilo koji Total paket uz 50 % popusta na punu cenu.
Onda na svoj mob broj vežeš TV i NET na hipernet paket pa imaš duplo veću brzinu i manju cenu za 200 din.
Da, da:). Sve su mi objasnili u Yettelu. Nego mi tv znači zbog majke i dece :) Hvala na odgovoru
 
@Boja_n Izvini ako sabotiram temu, ali majka ima isti slucaj sada kao ti.

Hoce da predje, UO istekla 29/1, ajde bila nedelja, otisla 30og u poslovnicu, ja jos sve rekao sta treba da trazi, oni kazu prvo da zaokruzuju UO na kraj meseca i da dodje sutradan (1/2).
Odradi ona tako, kaze gospoda iz poslovnice, sve u redu, bice za 24h. Hvala bogu, ne jave se, ode ona i danas i dobije informaciju da "treba 7 dana" da se to dobije.

I naravno, dok ona to ceka, dani van UO se samo gomilaju, i mogli su da je zovu nekoliko puta u medjuvremenu da promovisu neke popuste i akcije.

Neverovatno je koliko su bezobrazni, tako da se spremi za "ceracemo se" metod.

Ko je inace prelazio, koliko je realno dana trebalo da se dobije broj? Pretpostavljam da je on obavezan da bi se port na svicu prebacio iz mts sistema na yettel, drugi razlog mi ne pada na pamet...
 
@Boja_n Izvini ako sabotiram temu, ali majka ima isti slucaj sada kao ti.

Hoce da predje, UO istekla 29/1, ajde bila nedelja, otisla 30og u poslovnicu, ja jos sve rekao sta treba da trazi, oni kazu prvo da zaokruzuju UO na kraj meseca i da dodje sutradan (1/2).
Odradi ona tako, kaze gospoda iz poslovnice, sve u redu, bice za 24h. Hvala bogu, ne jave se, ode ona i danas i dobije informaciju da "treba 7 dana" da se to dobije.

I naravno, dok ona to ceka, dani van UO se samo gomilaju, i mogli su da je zovu nekoliko puta u medjuvremenu da promovisu neke popuste i akcije.

Neverovatno je koliko su bezobrazni, tako da se spremi za "ceracemo se" metod.

Ko je inace prelazio, koliko je realno dana trebalo da se dobije broj? Pretpostavljam da je on obavezan da bi se port na svicu prebacio iz mts sistema na yettel, drugi razlog mi ne pada na pamet...
Ne sabotiras Bard :). Ja cu otići 10ak dana pre isteka ugovora. Kod nas sve tako naopako ide... Ormar gde su priključci je telekomov pa im se moze...
 
Takođe, moj savet ti je da prvo preneseš mob broj u jetel uz obaveznu napomenu da u jetelu bude na pripejd dopuni.
Kad se broj prenese nakon 5 radnih dana, budeš dva dana na dopuni a trećeg dana ti se učita promo da pređeš na bilo koji Total paket uz 50 % popusta na punu cenu.
Onda na svoj mob broj vežeš TV i NET na hipernet paket pa imaš duplo veću brzinu i manju cenu za 200 din.
Nema potrebe za ovim, ja sam prvo prebacio internet i tv pa posle mobilni broj.
Nisam nista placao na dopunu, u momentu prebacivanja mi je bio aktiviran paket bez ugovorne obaveze, posto je broj bio prebacen u jutarnjim satima pre prvih petlova, otisao sam odma posle podne da pravim ugovor i tada su me u sistemu povezali sa hipoernet i tv uslugom, internet mi je dupliran, a cena za drugu godinu umanjena za 500 dinara.

Sto se tice IDP broje, ne moze se podneti zahtev sve dok traje ugovor, moze zadnji dan kad istice ugovor ali nekoliko dana pre ne moze. I ja sam hteo 10-15 dana pre podneti zahtev ali su mi rekli da ne moze dok ne istekne ugovor.
Opremu MTS ne moras vracati sve dok radnici Yettel-a ne dodju da zamene opremu, odnosno dok ne prebace uslugu, posle toga vracas opremu MTS-u i nista ne gubis.
Zahtev za prebacivanje mobilnog broja se podnosi u Yettel-u, a IDP broj u MTS-u.

Samo obrati paznju da te ne prevare kao mene, pisao sam na forumu o tome, nadji i procitaj da ne pisem ponovo jer ako te prevare, a potpises ugovor nema nazad.
 
Hoćeš da mi kažeš da su ti u poslovnici ponudili 50 % popusta na bilo koji Total paket kad biu preneo broj kod njih bez da mob broj bude na pripejd dopuni ?
 
Hoćeš da mi kažeš da su ti u poslovnici ponudili 50 % popusta na bilo koji Total paket kad biu preneo broj kod njih bez da mob broj bude na pripejd dopuni ?
To je sad nesto novo, u decembru kad sam prebacivao to nije bilo aktuelno, a ako je i bilo meni nije nudjeno.
Mene su prevarili za benefite.
 
Pa znači onda ima potrebe za onim redosledom koji sam ja naveo da bi imao 50 % popusta na mob paket :)
Znači prvo rešava mob paket sa 50 % popusta pa onda na njega vezuje kućne hipernet usluge da bi mu bile jeftinije 200 din kao jetel mob korisnik.
Samo je prvo bitno da zna ( da ga ne prevare ) da se gleda da puna cena paketa bude preko 1500 din a ne ukupna cena sa uračunatim popustom od 50 %.
Tako da je ok da uzme i Total 5 ili 10 ili 20 - jer se gleda puna cena paketa da bude min 1500 din.
 
I meni ističe neki Box 4 u mts-u i prešao bih negde gde ima optika.
Prebacio bih net i mob, a ugasio tv i fiksni.

Yettel mi je pre nekog vremena nudio 18 meseci besplatno, pa ako neko ima broj nekog agenta da može istu ponudu da da, molim da mi se pošalje kontakt u PP :)
 
Pa znači onda ima potrebe za onim redosledom koji sam ja naveo da bi imao 50 % popusta na mob paket :)
Znači prvo rešava mob paket sa 50 % popusta pa onda na njega vezuje kućne hipernet usluge da bi mu bile jeftinije 200 din kao jetel mob korisnik.
Samo je prvo bitno da zna ( da ga ne prevare ) da se gleda da puna cena paketa bude preko 1500 din a ne ukupna cena sa uračunatim popustom od 50 %.
Tako da je ok da uzme i Total 5 ili 10 ili 20 - jer se gleda puna cena paketa da bude min 1500 din.
Ako mu ne ponude 50% popusta redosled nema veze, traba prvo otici da se raspita sta mu nude.
 
Pitanje za televiziju. Imam prenosivi 4g yettelov internet, da li je moguće ukombinovati televiziju sa njim?
 
@mtomin na 4G paketu Kućni internet nije tehnički predviđena potrošnja podataka za televiziju mimo dodeljene kvote, što znači da bi ti išlo iz tih 100/150/500GB ko god da je IPTV provajder. Ti si imao zamisao da preko 4G kućnog interneta povežeš Yettel IPTV nezavisno od data saobraćaja, ali to ne može, nije se na tu mogućnost mislilo ili namerno ne žele da je sprovedu u delo.
 
Čekaj, a ova stavka u opisu za 4G internet pakete u jetelu ?

“ Internet saobraćaj iz paketa za gledanje TV programa koji su uključeni u Hipernet TV pakete, neće biti obračunat. Yettel zadržava pravo da korisnicima obračuna saobraćaj do 5GB mesečno za potrebe kontrolnog saobraćaja Hipernet aplikacije “

Koliko ja razumem, potrošiće se max do 5 GB iz paketa 4G mobilnog neta za korišćenje Hipernet TV aplikacije u toku jednog meseca.
 
Bitno je da je korisnik pod ugovorom za mobilni (kućni) internet i kvota se ne troši za Hipernet TV.
 
Ne kapiram zasto yettel komplikuje sa ovim prebaci se na post paid pa sa post paida na prepaid i da bi dobio popust i sl.. jos te oni upucuju da to radis.
Ne kapiram zasto ne naprav lep paket fazon box-a na telekomu i sve resis jednim zahtevom..
 
Ne kapiram zasto yettel komplikuje sa ovim prebaci se na post paid pa sa post paida na prepaid i da bi dobio popust i sl.. jos te oni upucuju da to radis.
Ne kapiram zasto ne naprav lep paket fazon box-a na telekomu i sve resis jednim zahtevom..

Ko ti je to rekao da mora tako da se prebacuje, tacnije tim putem ?
Ja znam jedan primer da je prekinut ugovor sa MTS-om, nakon cega je kartica automatski prebacena na PRIPEJD, i nakon prelaza u Yettel na ugovor automatski postala POSTPEJD.
 
^taj deo je okay, pricamo o delu da dobijes popust 50% na isti taj POSTPEJD.
 
jetel namerno želi da ti uvali postpejd po punoj ceni, a jedini način da dobiješ nezvaničnih 50 % popusta na bilo koji Total paket ( ako prebacuješ broj kod njih ) jeste da prvo puna dva dana budeš na pripejd dopuni kako bi se trećeg dana učitao promo da pređeš na postpejd sa 50 % popusta. Zato se prilikom podnošenja zahteva za prenos broja u jetel obavezno mora napomenuti da broj kod njih nakon prenosa mora da bude na pripejd dopuni.

A ako si već postpejd u jetelu pred istekom ugovorne obaveze, onda pratiš ovo uputstvo:
samo pozovi 063-9000 i agentu traži da te pozove služba za brigu o korisnicima radi ostanka u jetelu.
Tek kad te ta služba pozove za dan-dva njima onda kažeš da bi u jetelu ostao samo uz 50 % popusta na bilo koji Total paket bez uređaja.
Nakon dogovora, stiže ti sms sa ponudom na koji samo odgovoriš sa DA i to je to. Kreću onda 24 mesečna ciklusa sa 50 % popusta svakog meseca, ne moraš nigde ići.
 
Zbog čega mora da se kaže 'bilo koji Total' paket, može li precizno i konkretno da se traži npr. Total 40 paket ?
 
Čemu troll?
 
Ni blizu troll, napustio ih nakon vise od 6 godina jer jesu doslovno shitine, ali dobro, o ukusima necemo.
 
Nismo u pečenjari ili poslastičarnici. Kakav ukus? Moram da te pitam jer si sam u prethodnom postu počeo "o ukusima".
Kod njih sam od osnivanja, sve nedoumice i eventualne probleme smo rešavali ljudski. Moguće, naravno, da sam imao sreće s ljudima.

U čemu su najgori?
Da čujem pre nego što nas Mod obojicu zbriše s teme.
 
Npr. o tome da se jedino oni prave pametni s nekim ucescem za novi uredjaj, te tretiranjem "starijih" korisnika.
Slazem se da nema potrebe da se specijalno nastavljamo, pa makar i argumentovano, kad cemo obojica biti zbrisani. Kontam za medjusobnu saradnju sajta i te mreze, te lobiranje za njih, kako od pojedinaca s ovog foruma, tako i od same zajednice, pa ne bih duzio vise.
 
Najgori su u kvalitetu usluge. To sto su ljubazni i sto mi uvek izadju u susret, rese stavri,ne moze da se uporedjuje da je internet postao neupotrebljiv svuda u Ns, da juce nisam mogao da obavim telefonski poziv jer je mreza dotakla dno. Sa omrazenog A1, sve radi. Sustina je da ja nemam nista od njihove ljubaznosti kao ni oni od moje. Meni treba kvalitetna usluga,njima moje pare i to je to. Ne trazim nista vise a ni manje.
 
Najgori su u kvalitetu usluge. To sto su ljubazni i sto mi uvek izadju u susret, rese stavri,ne moze da se uporedjuje da je internet postao neupotrebljiv svuda u Ns, da juce nisam mogao da obavim telefonski poziv jer je mreza dotakla dno. Sa omrazenog A1, sve radi. Sustina je da ja nemam nista od njihove ljubaznosti kao ni oni od moje. Meni treba kvalitetna usluga,njima moje pare i to je to. Ne trazim nista vise a ni manje.
Ja iskreno imam suprotno iskustvo.

Službeno imam A1, privatno Yettel, i više nego par puta sam morao da koristim privatni telefon u službene svrhe, jer A1, čim se odmakneš iz BG-a, kreće da se gubi. A gubi se i na Novom Beogradu, kod mene u kuhinji, možeš misliti...

S druge strane, činjenica je da je u doba Telenora kvalitet usluga bio na značajno višem nivou...
 
Nazad
Vrh Dno