Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Pa lepo pise samo analogni tuner,on je sad popularan,zbog toga je i ta cena.😆
 
Makar su mi potvrdili da su pronašli paket koji je vraćen krajem prošle godine .
 
Imao sam jednu takvu turbo dostavu i za vreme onog ludila od pre 2-3 nedelje.
 
Moze kontakt anansov centra, zovem ovaj 0800 100 111 medjutim dobijam Hal banku ili tako nesto
 
0800 000 111
 
Može, 0800 000 111
Upravo sam ih zvao, jer sam dobio odgovor na reklamaciju za Nexas indukcioni rešo koji mi je stigao sa polomljenom pločom.
Reklamacija je prihvaćena i odobren je povrat novca, iako sam ja naveo da želim zamenu za isti, samo ispravan artikal.
Sad sam pozvao kontakt centar i pitao zašto je to tako, a (malo zbunjena) devojka pokušava da me ubedi da im je to jedina opcija i da je takav dogovor između Ananasa i dobavljača.
Rekoh da to nije normalno, posebno što na sajtu imaju ponudu za isti takav uređaj, samo što je sad cena duplo veća, jer nema onog vaučera, no šta da se radi, ostalo je na tome. :)
 
Ja sam uzimao taj rešo kad je bio popust 1500, ispao džaba. Meni sve ok stiglo, super radi.
 
Stigli su i svi ukrasi ovih dana u nekoliko navrata, sve i jedan poklon su poslali, nisu nigde zakinuli, cak ni na identicnim ukrasima :) ...pohvale za Ananas!
 
Meni takođe dostavili neki ukras, posle par sati zove city kaže da vratim ukras nešto su izmešali barkodove poslaće opet i mi vratimo. Kad juče stvarno opet dostava ukrasa. Mislim da je kraj sa ukrasima, najzad. :)
 
Meni su sve poklone, i ukrase i ostale vece kao npr. usisivac i tv, doneli kuriri iz MuM-a. Nikad nijedan poklon nije dosao Cityjem ili nekom drugom, cak ni DHL-om.
 
Ja se nadobijao ukrasa te i dalje pristižu, samo to sam izvlačio 🙂
Pomenuo sam da mi za prvu porudžbinu nije iskočio prozor sa izborom poklona te su se stvarno založili za "rešavanje problema" i rešili su tako što su mi poslali ukrasnu kutiju ili tabure čisto da ispoštuju i ispao je to lep gest na kraju
 
Koji je najduzi period da je neko cekao na osvojeni poklon ? A da nije ukras, kutija vec nesto vrednije. Od 8 Jamuara cekam TV. Apsolutno nista nemaju da mi odgovore o roku i da li je stiglo itd
 
Koji je najduzi period da je neko cekao na osvojeni poklon ? A da nije ukras, kutija vec nesto vrednije. Od 8 Jamuara cekam TV. Apsolutno nista nemaju da mi odgovore o roku i da li je stiglo itd

I ja čekam, samo par dana kraće od tebe. Pitao sam, kažu da sigurno stiže za koji dan, a ako baš ne stigne da im se javim opet ... Naravno to što kažu iz korisničkog servisa i nema neku realnu težinu.
Pre neki dan kurir iz M&M mi je doneo novogodišnji ukras i rekao da je dan ranije isporučio jedan od poklon TV-a, tako da šalju, samo ne znam kojom brzinom... Doduše to je bio Samsung a meni je zapao Fox, ne znam koji ti čekaš ?
 
Ja bi vas zamolio da stanete sa off-topic postovima, dok ne vidimo šta ćemo sa šumom koja je narasla. Da li da je odvajamo u posebnu temu "garancija na poklone" ili da posečemo sve što nema veze sa ovom.
 
Poslednja izmena:
Danas stigle osvojene bluetooth bubice za otkazanu porudžbinu. Porudžbina je iz druge polovine decembra.
 
Evo ponude za dan zaljubljenih.
Je li pratio ko cene od ponudjenih proizvoda, deluje mi da su iste kao i u januaru( CK bokserice i za neke dukseve provereno), deluje kao klasicna obmana sa snizenjem -50%?
 
Nazad
Vrh Dno