Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Isto se tako i kod mene ponasa, posle nekog vremena mora IR da ga upali. Ititantno je, ne znam da li moze da se promeni to?
Žao nam je ukoliko imaš takve poteškoće, čim se bluetooth konekcija uspostavi sam prenos bi trebao da bude sjajan, misleći na brzinu. Svakako, svakodnevno radimo na unapređenju naših usluga i servisa, pa verujemo da će i ova poteškoća biti prevaziđena u potpunosti :)
 
Definitvno postoji neki problem na relaciji box-daljinski. Daljinski je radio preko bluetooth-a (provereno pokrivanjem IR diode na daljinskom i davanjem komandi STB-u). Onda sam restartovao STB i daljinski sad radi samo preko IR-a. Ako pokrijem IR diodu na daljinskom, STB više ne prima komande, niti reaguje na njih. Dodatno, u sistemskim podešavanjima u delu za update SW-a za daljinski, ne očitava se trenutna verzija SW-a.
Preostaje mi samo da probam ponovno uparivanje daljinskog sa STB-om, ali ne znam kako da ga ubacim u mod za uparivanje?
Drugi bug koji sam otkrio je ponašanje Info ("i") tastera: svaki pritisak pokreće novu instancu prikaza informacija o programu. Da bi se vratili na gledanje programa, treba pritisnuti taster Back isto onoliko puta koliko je puta pritisnut taster Info. Ovo je baš iritirajuće, mislim da Info taster treba da radi po On/Off principu: prvi pritisak prikazuje informacije, drugi ih uklanja i vraća na gledanje programa.
Pozdrav
 
Ja nisam azurirao firmware za daljinac koji nudi, znaci i dalje je fabricka verzija. Nemam prekide u BT konekciji daljinca ali i ne gasim box uopste, i sa tim do sada nije bilo problema.

Za ponovno uparivanje probaj samo da izvadis baterije i onda vratis dok je u toku pretraga za uparivanje.
 
Hah, vadjenje i vraćanje baterija iz daljinskog je bilo dovoljno za rešavanje problema. Sad komande idu i preko BT, a i uredno se očitava verzija SW-a sa daljinskog. Svašta...
Pozdrav
 
Ja danas popunih ponudjenu anketu, čudna pitanja, nije mi jasno, kako očekujete da neko bude zadovoljan ovakvom uslugom? Naravno da ne bih ni najgorem neprijatelju preporučio Hipernet TV, dovoljno je što sam nasamario samog sebe. Srećom, slabo koristim TV, a i kad rešim da nešto pogledam, brzo me prodje volja nakon par šaltanja programa, pa predjem na računar i najobičniju IPTV gde čak i sa "free" listama sve klizi kao podmazano...
 
Kako bi povezao daljinski uređaj sa svojim TV uređajem potrebno je da pritisneš dugme TV u gornjem desnom uglu daljinskog upravljača, a nakon toga možeš postupiti po navedenoj proceduri.

Pokušao sam na Sharp-u i TCL-u... nisam uspeo. Da li imate video uputstvo za IR uparivanje? Da imate više modela daljinskih, pa da zamenim postojeća dva?
 
Imas uputstvo ovde na forumu - iskustvo sa TCLom, trazio sam 15minuta frekvenciju na kojoj rade zajedno. Nemoj da se obeshrabris kad par puta samo pokusas da namestis.
 
Ja danas popunih ponudjenu anketu, čudna pitanja, nije mi jasno, kako očekujete da neko bude zadovoljan ovakvom uslugom? Naravno da ne bih ni najgorem neprijatelju preporučio Hipernet TV, dovoljno je što sam nasamario samog sebe. Srećom, slabo koristim TV, a i kad rešim da nešto pogledam, brzo me prodje volja nakon par šaltanja programa, pa predjem na računar i najobičniju IPTV gde čak i sa "free" listama sve klizi kao podmazano...
Žao nam je zbok kompletnog utiska, svakodnevno radimo na unapređenju svih naših usluga, i rado bismo izvršili sve potrebne provere sa tvojim ugovorom, kucni nam putem privatne poruke. Stojimo ti na rasplaganju!
Pokušao sam na Sharp-u i TCL-u... nisam uspeo. Da li imate video uputstvo za IR uparivanje? Da imate više modela daljinskih, pa da zamenim postojeća dva?
Daljinski upravljač koristi IR ukoliko izgubi Bluetooth konekciju, usled slabijeg korišćenja TV usluge. Ali je svakako moguće ponovno upariti sa Bluetooth-om, za sve dodatne informacije možeš nam kucnuti putem privatne poruke, rado ćemo te uputiti u sve neophodne korake i podešavanja.

Lep pozdrav!
 
Koliko dugo postoji hipernet? Zar je toliko teško, pa da toliko vremena treba da ubacite opciju lista kanala kroz koju se lako prolazi(ne mislim na epg) nego najobičniju listu koja se kod većine provajdera otvara sa leve strane pritiskom na taster levo ili gore.? Ovako se teško prolazi kroz listu kanala, što je meni veliki minus, da sam to znao pre potpisivanja ugovora, pitanje je da li bih se odlučio za vas.
 
Koliko vidim, rade na tome, valjda ce uskoro biti...

Moji prvi utisci kao novog korisnika su da TV platforma ima potencijala, ali da je work in progress. Npr, posto se 90% vremena gledaju crtaći, prilično je zgodno odabrati crać koji žele preko Menu -> Dečiji. Dosta lakše/bolje nego na iris. Sa druge strane, kvalitet slike je subjektivno gori nego na iris-u sa kojeg prelazim. HD kanali su korektni (ne vise), ovo ostalo... Al ok, za moje ukućane to nije presudno.
Svakako je najgore za ljude koje imaju naviku da vrte kanale zbog lošeg odziva. Za ostale - nije baš najbolje, ali mislim da nije tolko neizdrživo.

I da, box-evi su mi + u odnosu na mts.
 
Meni je super što ima meni za emisije, filmove i dr. Dobro bi bilo da sve bude kao video klub, čini mi se da propuštaju emisije (dokumentarce, recimo). Mene pola kanala ne zanima (Kuriri, Bličevi etc).
 
Koliko dugo postoji hipernet? Zar je toliko teško, pa da toliko vremena treba da ubacite opciju lista kanala kroz koju se lako prolazi(ne mislim na epg) nego najobičniju listu koja se kod većine provajdera otvara sa leve strane pritiskom na taster levo ili gore.? Ovako se teško prolazi kroz listu kanala, što je meni veliki minus, da sam to znao pre potpisivanja ugovora, pitanje je da li bih se odlučio za vas.
Što je najgore, ovo je radilo u ranijim verzijama aplikacije, pa je izbačeno u nekom momentu.
Pozdrav
 
Problem je u tome što još nisam dobio prvi račun - nov sam korisnik.
Možeš li da mi kažeš, u odnosu na broj koji ti stoji u zaglavlju ugovora, kako izgleda taj broj?
Update, možda će nekome značiti...

Ključ je (kao što se negde i dalo predpostaviti) bio ulogovati se na https://www.yettel.rs/nalog/app/dashboard preko broja ugovora (pošto broj telefona nije u Yettel-u). Broj ugovora sam slučajno pronašao kliktajući ponovo na linkove iz mejlova dobijenih prilikom registracije usluge - konkretno preko https://www.telenor.rs/tv-portal/
Sada radi sve (web i mob aplikacija), i u rubrici 'Moje povezane aplikacije' saada se pojavio još jedan unos (ostala 3 su već bila tu od dana instalacije)...
1674926826359.png

Ne znam, možda je i do instalatera koji su malo zbrzali stvari pri povezivanju i nisam ja lično sve prošao, ali da je baš intuitivno - pa i nije.
Uz to, nigde ne piše da za tel.brojeve van Yettel MORA ugovor. U mojoj situaciji se barem pokazalo da mora.
 
Ja danas popunih ponudjenu anketu, čudna pitanja, nije mi jasno, kako očekujete da neko bude zadovoljan ovakvom uslugom? Naravno da ne bih ni najgorem neprijatelju preporučio Hipernet TV, dovoljno je što sam nasamario samog sebe. Srećom, slabo koristim TV, a i kad rešim da nešto pogledam, brzo me prodje volja nakon par šaltanja programa, pa predjem na računar i najobičniju IPTV gde čak i sa "free" listama sve klizi kao podmazano...
Kako Hipernet plaćaš 1 dinar, i on ti je “free”, a čak i po punoj ceni od 2000 din. košta koliko samo npr. Eon box.
Tako da imaš opciju da platiš npr. Eon aplikaciju koju možeš da instaliraš na Android TV i da ti i dalje sve zajedno bude značajno povoljnije.
Svako ko je kadar da sabere 2+2, shvatiće da mu je Hipernet trenutno najpovoljnija opcija, čak i da se odluči da dokupi TV drugog provajdera.
A da ne govorim u slučaju poput tvog da mu TV nije ni presudan. 😉
 
Kako Hipernet plaćaš 1 dinar, i on ti je “free”, a čak i po punoj ceni od 2000 din. košta koliko samo npr. Eon box.
Tako da imaš opciju da platiš npr. Eon aplikaciju koju možeš da instaliraš na Android TV i da ti i dalje sve zajedno bude značajno povoljnije.
Svako ko je kadar da sabere 2+2, shvatiće da mu je Hipernet trenutno najpovoljnija opcija, čak i da se odluči da dokupi TV drugog provajdera.
A da ne govorim u slučaju poput tvog da mu TV nije ni presudan. 😉
Pogrešno je tvoje nagadjanje da Hipernet plaćam 1 dinar.
2+2 su 4, ali i dalje ne shvatam to što ti želiš da shvatim, iako sam u srednjoj školi bio u matematičkom odeljenju, rezultati nam se nikako ne podudaraju.
Meni nije TV presudan, ali nisam sam u kući.

Ankete i postoje da bi se čula različita mišljenja i utisci. Shvataš? Ako si ti zadovoljan, to ne znači da i ja automatski moram biti zadovoljan. Niti si me utešio svojim razmišljanjem, odnosno matematikom...
 
Pogrešno je tvoje nagadjanje da Hipernet plaćam 1 dinar.
2+2 su 4, ali i dalje ne shvatam to što ti želiš da shvatim, iako sam u srednjoj školi bio u matematičkom odeljenju, rezultati nam se nikako ne podudaraju.
Meni nije TV presudan, ali nisam sam u kući.

Ankete i postoje da bi se čula različita mišljenja i utisci. Shvataš? Ako si ti zadovoljan, to ne znači da i ja automatski moram biti zadovoljan. Niti si me utešio svojim razmišljanjem, odnosno matematikom...
Pa jedino mogu da ti ponovim činjenicu da čak i ako odlučiš da plaćaš IPTV uslugu kod drugog provajdera, npr. Eon, opet ti se više isplati tako nego da plaćaš sve kod drugog provajdera.
Evo ponoviću prostu matematiku u mom slučaju:

D3 SBB kablovska TV (znači ne Eon) + 150/15Mbps kablovski net = 3100 din.
Android TV box + 300/150 Mbps optički net + Total5 063 Postpaid mobilni = 3125 din.

To bi bilo po punoj ceni, znači ne računajući gratis od 15 meseci po 1 dinar. Sa gratisom nije ni uporedivo.
 
Imaš gore savet upućen meni, doplati za EON ako ti se ne svidja da gledaš kružić koji se vrti. ;)
 
Kako Hipernet plaćaš 1 dinar, i on ti je “free”, a čak i po punoj ceni od 2000 din. košta koliko samo npr. Eon box.
Tako da imaš opciju da platiš npr. Eon aplikaciju koju možeš da instaliraš na Android TV i da ti i dalje sve zajedno bude značajno povoljnije.
Svako ko je kadar da sabere 2+2, shvatiće da mu je Hipernet trenutno najpovoljnija opcija, čak i da se odluči da dokupi TV drugog provajdera.
A da ne govorim u slučaju poput tvog da mu TV nije ni presudan. 😉
Nije tačno. Danas većina provajdera daje 12 meseci po jedan dinar. Eto ga i najveći MTS daje 12 meaeci po 1 din, kod sbb-a se isto može dobiti 10 meseci, supernona i da ne nabrajam dalje. A svi oni imaju gotovo rešenje koje radi a ne "work in progress"
 
Nazad na temu daljinskog, npr kad kliknem da se pali box, i daljinski blinka x sekundi, a prebacim na tv i upalim tv bez problema, ili pridrzim dugme za paljenje pa ga on upali, a bez obzira sto sam na 10 cm od boxa npr i pritiskam da se upali nece
 
Screenshot_2023-01-30-17-29-26-743_com.android.chrome.jpg
Nikako ne uspevam da se ulogujem preko weba niti preko android aplikacije. Preko weba dobijem poruku sa slike, a aplikacija se samo vrati na login i to je to. Probao sam razna rešenja sa neta i ništa ne pomaže.
 
@Yettel Srbija,
Zašto se smanjili maksimalni broj uređaja sa 8 na 6????
I u tih 6 računate 2 stb boxa na kojima su nam priključeni televizori. Znači da imamo 4 slobodnih mesta.
Ako vec nešto dajete lepo je i da ispoštujete to a ne da smanjujete.
Od mene veliki minus zbog toga

Gde piše da su smanjili maksimalan broj uređaja sa 8 na 6???
 
Kod mene i dalje pokazuje isti broj dozvoljenih uredjaja, a to je ukupno 10 registrovanih uredjaja, sa 6 strimova odjednom. Naravno u tih 10 spadaju i dva hipernet box-a.
 
Preko weba, pa korisnik
 

Prilozi

  • Snimak ekrana 2023-01-31 120717.png
    Snimak ekrana 2023-01-31 120717.png
    48.2 KB · Pregleda: 52
Nazad
Vrh Dno