Da li je u planu da TV usluga postane dostupna kao premium aplikacija i da se moze aktivirati kao slot na postpaid paketima, kao sto je to sada Deezer, HBO MAX itd?Ćao svima,
Kao što su neki od vas već primetili, u toku jučerašnjeg dana smo objavili dugo iščekivanu Hipernet TV aplikaciju namenjenu mobilnim uređajima zasnovanim na Android (v2.10.0) i iOS (v2.9.5) operativnim sistemima. Naknadno ćemo objaviti aplikaciju za AndroidTV uređaje.
Dostupne funkcionalnosti na mobilnim aplikacijama su iste kao na STB aplikaciji koja je već u produkciji (7 dana unazad, najbolji sadržaj po našem izboru do 30 dana unazad, kategorisan sadržaj po tipu, sezonama/epizodama, snimanje sadržaja, pretraga sadržaja, izbor jezika…).
Proces prijave je putem korisničkih kredencijala kreiranih pri pravljenju Yettel naloga za TV uslugu.
Aktivno radimo na unapređenju aplikacija za sve platforme kako po pitanju stabilnosti, tako i po pitanju uvođenja novih funkcionalnosti, ali i na otklanjanju poznatih defekata koje ste i sami prepoznali.
Želimo još jednom da vam se zahvalimo na aktivnom učešću i izdvojenom vremenu za sugestije i kritike koje će, kao i do sada, biti od pomoći prilikom daljeg razvoja Hipernet TV platformi.
~Yettel
Maksimalan broj registrovanih uređaja na kojima korisnici mogu biti istovremeno prijavljeni je 8.Na koliko uredjaja (tv,pc,mob) moze da se koristi hipernet tv sa jednog naloga?
Hipernet TV app može biti aktivirana na maksimalno 5 uređaja.Na koliko uredaja može da se aktivira hipernet tv app?
U podešavanju, "Izbor jezika" se može napraviti izbor jezika ili titlova ukoliko takvu uslugu kanal pruža.Ne radi mi izbor jezika. Stavio sam bio primarni jezik engleski, da na Eurosportu ne moram da slušam naše dosadne komentatore i njihov početnički simultani prevod tokom emisija uživo (tipa Game Schett & Mats tokom grend slemova), međutim pustim Eurosport i čujem opet ove naše a jezik je i dalje engleski u postavkama.
Štaviše na EON app uopšte ne postoji to podešavanje. Znam da može na EON boxu da se to namesti ali na ovoj app nema.
Na D3 mi je to radilo.
Evo sad ne mogu da gledam tenis na miru nego me nerviraju ovi ne zatvaraju usta, a jezik ne radi. 😤
Nažalost, takva mogućnost još uvek nije u funkciji.Postoji li mogućnost pravljenja omiljenih kanala ili jok?
Eurosport je uvek pružao i pruža takvu uslugu da se može birati između domaćeg i engleskog komentara. Molim vas uputite me kako da prebacim na engleski, pošto sam već izabrao engleski jezik u podešavanjima ali mi i dalje daje srpski komentar, koji me izuzetno iritira i onemogućava da na miru pratim tenis?Hej zdravo,
Maksimalan broj registrovanih uređaja na kojima korisnici mogu biti istovremeno prijavljeni je 8.
Hipernet TV app može biti aktivirana na maksimalno 5 uređaja.
U podešavanju, "Izbor jezika" se može napraviti izbor jezika ili titlova ukoliko takvu uslugu kanal pruža.
Nažalost, takva mogućnost još uvek nije u funkciji.
Lep pozdrav,
Nemanja
Eurosport je u vlasništvu Discovery, i ja garantujem da postoji opcija biranja jezika komentara između domaćeg i međunarodnog (engleskog), to je jedini kanal gde sam taj izbor koristio zbog ovih naših smarača komentatora, i gde mi je taj izbor iz istog razloga neophodan.To se lako moglo videti u staroj verziji aplikacije, tokom reprodukcije, bilo dugme za prikaz i odabir dostupnog jezika zvuka i jezika titla, pa se moglo znati koji kanali uopste imaju dostupan odabir vise jezika, sad ovako nemas pojma.
Secam se da moglo da se bira za Viasat i Discovery kanale, al ne znam za Eurosport dal je moglo uopste i u staroj verziji.
Ova prva polovina, misliš isto kao EON? Stani u red, jer to isto već bukvalno svi traže sve vreme.Evo i predloga za TV aplikaciju... Posto trenutno koristim i Move, IrisTV i Eon, kod svih aplikacija pritiskom na strelicu (uglavnom levom strelicom) prikaze listu kanala sa leve strane. Vidim da se i levom i desnom i gornjom i donjom strelicom prikazuje ISTO, tako da eto vam jedna sugestija koja bi svima znacila.
Takodje strelicom na dole da udje u Timeline samo tog kanala da mozemo da vratimo.
Back dugme na daljinskom neka izadje skroz iz menija, a ne svaki put mora da se pritiska GLEDAJ ili TV dugme na daljinskom.
Kada se pritisne dugme EXTRA neka vodi odmah na to polje, a ne na prvi youtube video klip pa moramo strelicom na gore.
Naravno i tu je omiljena lista kanala, ali to bih stavio na zadnjem mestu.
Kod mene lepo radi aplikacija, naravno da ima prostora za svasta ali za ovaj kratak period pohvale od mene.
I da... NAPRAVITE APLIKACIJU ZA AMAZON FIRE STICK![]()
U pravu si, greska za EXTRA, drugi dan koristim aplikaciji pa sam na prvu loptu pisao. Jednostavno klikom na EXTRA meni odgovara da me vodi direktno na aplikacije, play prodavnica, youtube, hbo itd...Ova prva polovina, misliš isto kao EON? Stani u red, jer to isto već bukvalno svi traže sve vreme.
A ovo za Extra, taj “prvi YouTube video klip” je ujedno i prva stavka u Extra ekranu, ako nisi primetio. Tvoj zahtev je znači da umesto toga bude selektovana “Extra” stavka menija pa da dodatno opet moramo da stiskamo na strelicu dole da bismo došli na taj isti “prvi YouTube video klip”, ili prešli preko njega ako želimo još dole? Znači tražiš dodatni suvišni korak…
Još uvek nema odgovora zašto se ne menja audio jezik iako je promenjen u Podešavanjima..
Vazi do kraja meseca prilikom otkazivanja, odnosno ne naplacuje se sledeci mesec. Tj. ako otkazes na pola meseca, vazi do kraja istog (bar tako pise na njihovom sajtu).Deaktivirao sam HBO dodatak, ali HBO još uvek radi na TV.... ima li neko još neka iskustva u vezi ovoga? Da li se to vodi na mesečnom nivou? Npr. ako sam aktivirao u januaru ,svakako će trajati do 31. bilo da je deaktiviran ili ne?!
Sve zavisi kome sta treba.6 sekundi menjanje kanala, bogovi..
Svako ko se odluči da pređe na Yettel sa bilo kog operatera je težak mazohista.. Meni su potpuno upropastili gledanje TV-a posle EON-a, ali sam sam kriv, niko me nije vukao za uši da pređem kod njih (reklama čini čuda).. Ali svejedno, bar sam dvoje prijatelja odgovorio da pređu kod njih sad za vikend..
Isto pitanje. Prijavio sam se, a nema nigde opcije za odjavljivanje.Vazi do kraja meseca prilikom otkazivanja, odnosno ne naplacuje se sledeci mesec. Tj. ako otkazes na pola meseca, vazi do kraja istog (bar tako pise na njihovom sajtu).
Kako si uspeo da otkazes? Ne vidim nigde opciju, probao sam preko box-a,tv portala, hntv-a, mobilnoj yettel aplikaciji...
Što je još grđe, stoji da sam prijavljen za HBO, a svi filmovi iz HBO paketa su zaključani...Vazi do kraja meseca prilikom otkazivanja, odnosno ne naplacuje se sledeci mesec. Tj. ako otkazes na pola meseca, vazi do kraja istog (bar tako pise na njihovom sajtu).
Kako si uspeo da otkazes? Ne vidim nigde opciju, probao sam preko box-a,tv portala, hntv-a, mobilnoj yettel aplikaciji...
Kada cete omoguciti opciju blokiranja pojedini kanala, ne samo 16+,14+, 18+
Od juče korisnik hiperneta. Do sada sam bio u mts-u. Za mene napredak jer oni stari mts stb nisu bili smart, kao ni oba TV-a u ovom stanu, pa mi to znači. Medjutim imam dva problema. Zvao sam call center, ali tamo klasika, dobijam generičke odgovore. Necu da kazem, devojka jeste bila ljubazna, ali meni to ne resava problem.
Naime sve radi ok do trenutka kad iskljucim tv. Kad ga ponovo ukljucim nema zvuka. Onda moram da restartujem stb i onda je opet sve ok dok ponovo ne isključim tv. I tako u krug. Svakako da mi nije resenje da posle svakog ukljucivanja tva restartujem i stb i da cekam večnost da se pokrene. Probao sam da menjam poziciju hdmi ulaza, da menjam hdmi kabal, da iskljucim hdmi cec u podesavanjima, da stavim drugi stb i opet isto. A to se nije desavalo sa starim mts stb-om. Ne znam kako da resim problem i bas me nervira.
Drugi problem je sto drugi TV ni ne mogu da povezem sa stb jer nema hdm ulaz, a uz njihov stb dolazi samo hdmi kabal. Video sam da ima i onaj 3.5 mm ulaz za činč, pa sam sacuvao mts-ov kabal scart na 1x činč. Vizuelno je delovalo da ce raditi, ali u praksi ne. Kad ga gurnem do kraja u stb dobijem zvuk, a nemam sliku, a kad ga samo malo uštekam onda ima slike, a nema zvuka. Opet mi nista nije jasno (sliku kabla koji koristim cu da ostavim u postu). Njihovo objasnjenje da sam za tv sam odgovoran opet nije sasvim korektno. Ja sam platio da gledam tv, a ne da dobijem malu crnu kutiju koju ne mogu da povezem sa Tv-om. A niko me pre potpisivanja ugovora nije upozorio da njihovi stb mozda nece raditi sa starijim televizorima. Svakako je taj tv vidjen za skoru zamenu, ali opet nije u redu da ti samo ostave kutiju i u fazonu snadji se.
Tako da prakticno imam dva tva-a od kojih jedan ne radi uopste, a drugi polovicno jer stalno moram da restartujem stb.
Ima li neko neki predlog kako da resim situaciju?
Ne postoji varijanta cam modula?
Posto licno bilo kakve dodatne daljinske upravljace, kablove i uredjaje ne zelim da imam.
nešto se desilo stvarno. usporilo se. vreme promene kana je predugo. čak i kada kucaš trocifren broj kanala nikad mi ne uspe da pusti onaj koji kucam. a u jednom trenutku je ova zadnja verzija radila korektno skroz.
Da li je u planu da TV usluga postane dostupna kao premium aplikacija i da se moze aktivirati kao slot na postpaid paketima, kao sto je to sada Deezer, HBO MAX itd?
Eurosport je uvek pružao i pruža takvu uslugu da se može birati između domaćeg i engleskog komentara. Molim vas uputite me kako da prebacim na engleski, pošto sam već izabrao engleski jezik u podešavanjima ali mi i dalje daje srpski komentar, koji me izuzetno iritira i onemogućava da na miru pratim tenis?
Hvala
Štaviše ovo i nije odgovor jer pričate nešto što se podrazumeva, a niste ni proverili da li je to o čemu pričam tačno ili ne? Mogli ste da proverite da li vi imate engleski komentar na Eurosportu kad stavite engleski jezik pa kažete - radi ili ne radi. Ja godinama gledao Eurosport sa engleskim komentarom na D3, a sad odjednom nema više te usluge kad ga gledam preko Yettela
Jel samo meni zakucao TV?
Deaktivirao sam HBO dodatak, ali HBO još uvek radi na TV.... ima li neko još neka iskustva u vezi ovoga? Da li se to vodi na mesečnom nivou? Npr. ako sam aktivirao u januaru ,svakako će trajati do 31. bilo da je deaktiviran ili ne?!
6 sekundi menjanje kanala, bogovi..
Svako ko se odluči da pređe na Yettel sa bilo kog operatera je težak mazohista.. Meni su potpuno upropastili gledanje TV-a posle EON-a, ali sam sam kriv, niko me nije vukao za uši da pređem kod njih (reklama čini čuda).. Ali svejedno, bar sam dvoje prijatelja odgovorio da pređu kod njih sad za vikend..
Isto pitanje. Prijavio sam se, a nema nigde opcije za odjavljivanje.
Što je još grđe, stoji da sam prijavljen za HBO, a svi filmovi iz HBO paketa su zaključani...