Što manje ljudi zna to bolje za njih.Једва нађох и уз овакво упутство. Зар је толико тешко бити пристојан и професионалан и обавестити кориснике о поскупљењу путем е-поште.
Bezobrazno krše ugovor jednostrano i posle se kao ljute što im korisnici odlaze. Vade se sve poskupelo jeste, al meni plata nije povećana.Jedva sam naso i uz objasnjenje..ala su je sakrili, svaka im cast.![]()
Pa to nije poenta, mogu ali namerno neće.Једва нађох и уз овакво упутство. Зар је толико тешко бити пристојан и професионалан и обавестити кориснике о поскупљењу путем е-поште.
Danas sam u poslovnicu otisao i zaposleni naravno nisu bili upoznati sa novoscu o povecanju cena. Podneo sam zahtev pisanim putem koji zalju Pravnoj sluzbi, javicu odgovor ovde…
Pa nego kako nego bez penala, ne krši korisnik slovo ugovora već sbb.Obavezno javi odgovor ovde. Ako je moguće bez penala raskid, odmah uzimam 18 meseci po dinar kod Telekoma.
Pa nego kako nego bez penala, ne krši korisnik slovo ugovora već sbb.
Pa po tome oni su ludi što onda ne dignu cenu za 10000 i svi moraju da ćute.Mi ne znamo šta smo potpisali... u ugovoru što smo potpisali, mi se slažemo sa PROMENJLJIVIM uslovima koji su na njihovom sajtu... što u praksi znači... da ono što si danas potpisao, sutra ne važi jer su to izmenili u međuvremenu na njihovoj Internet strani...
Dok nisam došao u SBB, bio sam u ubeđenju, da samo država može da naplaćuje takase... nisam čitao ono što piše sakriveno na njihovom sajtu:
Na linku https://sbb.rs/Binary/30840/net_tehnicki_uslovi_20190729.pdf možete pronaći dokument Tehnički uslovi za internet uslugu, gde je definisano na koji vid konekcije se odnose deklarisane brzine.
Vaš ugovor je potpisan sa ugovornom obavezom u trajanju od 24 meseca. Raskid se može obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz otkazni rok od 30 dana.
Na osnovu zaključenog Ugovora za paket usluga, Pretplatnik može jednostrano da raskine ugovor sa promotivnim uslovima pre isteka minimalno ugovorenog perioda, u kom slučaju je dužan da plati novčani iznos u visini popusta koji je ostvario u okviru datih promotivnih pogodnosti ili preostale pretplate do isteka ugovorenog perioda.
Budući da je ugovor potpisan na 24 meseca, ostvarena je akcija da se usluge SBB-a prvih 12meseci fakturišu po ceni od 1 dinarkao i pogodnost da se priključne takse nisu fakturisale.
Pogodnosti koje bi se naplatile u slučaju prevremenog raskida su:
• priključna taksa za kablovsku televiziju - 3.900,00 dinara,
• priključna taksa za uređaj digitalni uređaj - 6.900,00 dinara,
• priključna taksa za kablovski modem - 6.900,00 dinara.
Takođe i dve D3 CAM kartice priključene bez priključne takse jedna kartica se tarifira po ceni od 1900 RSD, u skladu sa tim da su dve kartice instalirane besplatno druga bi se takođe tarifirala po prethodno navedenoj ceni.
Pored pogodnosti, u slučaju prevremenog raskida ugovora, fakturisala bi se razlika između pune i Akcijske cene pomnoženabrojem meseci korišćenja, kao i renta za Eon box.
Ukoliko se opredelite za plaćanje troškova raskida u vidu preostalih pretplata, fakturisala bi se puna cena mesečne pretplate pomnožena brojem meseci do isteka ugovorne obaveze.
Zahtev za prevremeni raskid se podnosi isključivo u našem Korisničkom servisu, gde se na licu mesta obračunava tačan iznos troškova za prevremeni raskid u zavisnosti od odabrane opcije od strane korisnika. Pre podnošenja zahteva za raskid, neophodno je da su izmirena sva dospela zaduženja na ugovoru.
Nakon stupanja raskida na snagu potrebno je vratiti zaduženu opremu u roku od 7 dana i izmiriti sva zaduženja. U slučaju da zadužena oprema ne bude vraćena u predviđenom roku, ista će biti fakturisana u skladu sa Opštim uslovima ugovora i dokumentom Cenovnik materijala i protivvrednost opreme objavljenom na sajtu sbb.rs. Naknadno razduživanje opreme neće biti moguće
Sam raskid Ugovora je definisan Ugovorom i Opštim uslovima.
Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc
Pa po tome oni su ludi što onda ne dignu cenu za 10000 i svi moraju da ćute.
Tako je, ja ako mi ostave staru cenu ne bih raskidao, al ako mi podignu stvarno neću moći da izdržim, neko je pisao šta je 150 din. Meni znači i za mene je novac.Ne može se jednostrano menjati ono što je ugovoreno, ukoliko su izmene na štetu korisnika onda on ima prava na raskid ugovora bez plaćanja naknada, penala i slično. Ne ulazim u to kome je mnogo 150 din, a ko situaciju koristi da izađe iz ugovorne obaveze. Druga je stvar ako neko hoće da raskine ugovor za vreme trajanja ugovorne obaveze, a nisu nastupile nikakve izmene sa njihove strane, u tom slučaju imaju prava da traže naknadu troškova, razliku do pune cene paketa itd. Da nije tako ne bi krili saopštenje, logično...
Druze kojih 18 ili 12 meseci ugasene su akcije...Svi ovo treba da iskoriste ako je moguć raskid bez penala. Ovo je idealna prilika da se dobje od 12 do 18 meseci po dinar. Ko ne može da se odvoji od SBB-a, neka raskine na 1 mesec, pa onda kod akvizitera uzme 12 meseci po dinar. Onaj ko hoće više od 12 meseci po dinar i ko hoće veće brzine sa BRIDGE modom, onda je tu Telekom... Oni koji ne vole Telekom, tu je Yettel...
Čini mi se da na sajtu efektive ima baš o ovome, doduše tad je bilo za orion, ali važi isto, da ne mora da se plati ništa kad provajder izmeni jednostrano. Jedino je pitanje za te mesece po 1din.Lepo ti piše u ugovoru
Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc
Mi smo na papiru potpisali da se slažemo sa opštim uslovima i i korisničkom dokumentacijom koji su na njihovoj Internet strani, koji oni mogu da menjaju svaki dan! Tako su nekad i banke menjale kamate svaki dan, dok se Narodna Banka nije umešala i zaštitila korisnike. Ovde nema ko da štiti korisnike od SBB-a.
Ovo jednostavno nije tačno. Ako do sad nisi, pročitaj onaj famozni član 107.Ništa se ne kosi sa zakonima. Svi pretplatnici imaju pravo da raskinu ugovor zbog povećanja ugovorene cene, ali su onda oni koji su ostvarili popuste/akcije/benefite, dužni da plate razliku u ostvarenom popustu ili da plate preostale pretplate do kraja ugovorne obaveze i tako ostvare raskid.
Да, можеш се предомислити... ако баш желиш...Jedno pitanje za iskusnije,ako podnesem zahtev za raskid i u otkaznom roku se predomislim ,ostaje li mi sve kao dosada ili mi raskidaju ugovor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari