Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Једва нађох и уз овакво упутство. Зар је толико тешко бити пристојан и професионалан и обавестити кориснике о поскупљењу путем е-поште.
 
Једва нађох и уз овакво упутство. Зар је толико тешко бити пристојан и професионалан и обавестити кориснике о поскупљењу путем е-поште.
Što manje ljudi zna to bolje za njih.
 
Jedva sam naso i uz objasnjenje..ala su je sakrili, svaka im cast.:ROFLMAO:
Bezobrazno krše ugovor jednostrano i posle se kao ljute što im korisnici odlaze. Vade se sve poskupelo jeste, al meni plata nije povećana.
Једва нађох и уз овакво упутство. Зар је толико тешко бити пристојан и професионалан и обавестити кориснике о поскупљењу путем е-поште.
Pa to nije poenta, mogu ali namerno neće.
 
Danas sam u poslovnicu otisao i zaposleni naravno nisu bili upoznati sa novoscu o povecanju cena. Podneo sam zahtev pisanim putem koji zalju Pravnoj sluzbi, javicu odgovor ovde…


Obavezno javi odgovor ovde. Ako je moguće bez penala raskid, odmah uzimam 18 meseci po dinar kod Telekoma.
 
Pa nego kako nego bez penala, ne krši korisnik slovo ugovora već sbb.


Mi ne znamo šta smo potpisali... u ugovoru što smo potpisali, mi se slažemo sa PROMENJLJIVIM uslovima koji su na njihovom sajtu... što u praksi znači... da ono što si danas potpisao, sutra ne važi jer su to izmenili u međuvremenu na njihovoj Internet strani...

Dok nisam došao u SBB, bio sam u ubeđenju, da samo država može da naplaćuje takase... nisam čitao ono što piše sakriveno na njihovom sajtu:

Na linku https://sbb.rs/Binary/30840/net_tehnicki_uslovi_20190729.pdf možete pronaći dokument Tehnički uslovi za internet uslugu, gde je definisano na koji vid konekcije se odnose deklarisane brzine.
Vaš ugovor je potpisan sa ugovornom obavezom u trajanju od 24 meseca. Raskid se može obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz otkazni rok od 30 dana.
Na osnovu zaključenog Ugovora za paket usluga, Pretplatnik može jednostrano da raskine ugovor sa promotivnim uslovima pre isteka minimalno ugovorenog perioda, u kom slučaju je dužan da plati novčani iznos u visini popusta koji je ostvario u okviru datih promotivnih pogodnosti ili preostale pretplate do isteka ugovorenog perioda.
Budući da je ugovor potpisan na 24 meseca, ostvarena je akcija da se usluge SBB-a prvih 12meseci fakturišu po ceni od 1 dinarkao i pogodnost da se priključne takse nisu fakturisale.
Pogodnosti koje bi se naplatile u slučaju prevremenog raskida su:
• priključna taksa za kablovsku televiziju - 3.900,00 dinara,
• priključna taksa za uređaj digitalni uređaj - 6.900,00 dinara,
• priključna taksa za kablovski modem - 6.900,00 dinara.
Takođe i dve D3 CAM kartice priključene bez priključne takse jedna kartica se tarifira po ceni od 1900 RSD, u skladu sa tim da su dve kartice instalirane besplatno druga bi se takođe tarifirala po prethodno navedenoj ceni.
Pored pogodnosti, u slučaju prevremenog raskida ugovora, fakturisala bi se razlika između pune i Akcijske cene pomnoženabrojem meseci korišćenja, kao i renta za Eon box.
Ukoliko se opredelite za plaćanje troškova raskida u vidu preostalih pretplata, fakturisala bi se puna cena mesečne pretplate pomnožena brojem meseci do isteka ugovorne obaveze.
Zahtev za prevremeni raskid se podnosi isključivo u našem Korisničkom servisu, gde se na licu mesta obračunava tačan iznos troškova za prevremeni raskid u zavisnosti od odabrane opcije od strane korisnika. Pre podnošenja zahteva za raskid, neophodno je da su izmirena sva dospela zaduženja na ugovoru.

Nakon stupanja raskida na snagu potrebno je vratiti zaduženu opremu u roku od 7 dana i izmiriti sva zaduženja. U slučaju da zadužena oprema ne bude vraćena u predviđenom roku, ista će biti fakturisana u skladu sa Opštim uslovima ugovora i dokumentom Cenovnik materijala i protivvrednost opreme objavljenom na sajtu sbb.rs. Naknadno razduživanje opreme neće biti moguće

Sam raskid Ugovora je definisan Ugovorom i Opštim uslovima.

Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc
 
Mi ne znamo šta smo potpisali... u ugovoru što smo potpisali, mi se slažemo sa PROMENJLJIVIM uslovima koji su na njihovom sajtu... što u praksi znači... da ono što si danas potpisao, sutra ne važi jer su to izmenili u međuvremenu na njihovoj Internet strani...

Dok nisam došao u SBB, bio sam u ubeđenju, da samo država može da naplaćuje takase... nisam čitao ono što piše sakriveno na njihovom sajtu:

Na linku https://sbb.rs/Binary/30840/net_tehnicki_uslovi_20190729.pdf možete pronaći dokument Tehnički uslovi za internet uslugu, gde je definisano na koji vid konekcije se odnose deklarisane brzine.
Vaš ugovor je potpisan sa ugovornom obavezom u trajanju od 24 meseca. Raskid se može obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz otkazni rok od 30 dana.
Na osnovu zaključenog Ugovora za paket usluga, Pretplatnik može jednostrano da raskine ugovor sa promotivnim uslovima pre isteka minimalno ugovorenog perioda, u kom slučaju je dužan da plati novčani iznos u visini popusta koji je ostvario u okviru datih promotivnih pogodnosti ili preostale pretplate do isteka ugovorenog perioda.
Budući da je ugovor potpisan na 24 meseca, ostvarena je akcija da se usluge SBB-a prvih 12meseci fakturišu po ceni od 1 dinarkao i pogodnost da se priključne takse nisu fakturisale.
Pogodnosti koje bi se naplatile u slučaju prevremenog raskida su:
• priključna taksa za kablovsku televiziju - 3.900,00 dinara,
• priključna taksa za uređaj digitalni uređaj - 6.900,00 dinara,
• priključna taksa za kablovski modem - 6.900,00 dinara.
Takođe i dve D3 CAM kartice priključene bez priključne takse jedna kartica se tarifira po ceni od 1900 RSD, u skladu sa tim da su dve kartice instalirane besplatno druga bi se takođe tarifirala po prethodno navedenoj ceni.
Pored pogodnosti, u slučaju prevremenog raskida ugovora, fakturisala bi se razlika između pune i Akcijske cene pomnoženabrojem meseci korišćenja, kao i renta za Eon box.
Ukoliko se opredelite za plaćanje troškova raskida u vidu preostalih pretplata, fakturisala bi se puna cena mesečne pretplate pomnožena brojem meseci do isteka ugovorne obaveze.
Zahtev za prevremeni raskid se podnosi isključivo u našem Korisničkom servisu, gde se na licu mesta obračunava tačan iznos troškova za prevremeni raskid u zavisnosti od odabrane opcije od strane korisnika. Pre podnošenja zahteva za raskid, neophodno je da su izmirena sva dospela zaduženja na ugovoru.

Nakon stupanja raskida na snagu potrebno je vratiti zaduženu opremu u roku od 7 dana i izmiriti sva zaduženja. U slučaju da zadužena oprema ne bude vraćena u predviđenom roku, ista će biti fakturisana u skladu sa Opštim uslovima ugovora i dokumentom Cenovnik materijala i protivvrednost opreme objavljenom na sajtu sbb.rs. Naknadno razduživanje opreme neće biti moguće

Sam raskid Ugovora je definisan Ugovorom i Opštim uslovima.

Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc
Pa po tome oni su ludi što onda ne dignu cenu za 10000 i svi moraju da ćute.
 
Pa po tome oni su ludi što onda ne dignu cenu za 10000 i svi moraju da ćute.

Lepo ti piše u ugovoru
Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc

Mi smo na papiru potpisali da se slažemo sa opštim uslovima i i korisničkom dokumentacijom koji su na njihovoj Internet strani, koji oni mogu da menjaju svaki dan! Tako su nekad i banke menjale kamate svaki dan, dok se Narodna Banka nije umešala i zaštitila korisnike. Ovde nema ko da štiti korisnike od SBB-a.
 
Da li jos neko osim mene bio u nekoj od poslovnica koje su danas radile povodom zahteva za raskid i kakva su iskustva?
 
Ne može se jednostrano menjati ono što je ugovoreno, ukoliko su izmene na štetu korisnika onda on ima prava na raskid ugovora bez plaćanja naknada, penala i slično. Ne ulazim u to kome je mnogo 150 din, a ko situaciju koristi da izađe iz ugovorne obaveze. Druga je stvar ako neko hoće da raskine ugovor za vreme trajanja ugovorne obaveze, a nisu nastupile nikakve izmene sa njihove strane, u tom slučaju imaju prava da traže naknadu troškova, razliku do pune cene paketa itd. Da nije tako ne bi krili saopštenje, logično...
 
Ne može se jednostrano menjati ono što je ugovoreno, ukoliko su izmene na štetu korisnika onda on ima prava na raskid ugovora bez plaćanja naknada, penala i slično. Ne ulazim u to kome je mnogo 150 din, a ko situaciju koristi da izađe iz ugovorne obaveze. Druga je stvar ako neko hoće da raskine ugovor za vreme trajanja ugovorne obaveze, a nisu nastupile nikakve izmene sa njihove strane, u tom slučaju imaju prava da traže naknadu troškova, razliku do pune cene paketa itd. Da nije tako ne bi krili saopštenje, logično...
Tako je, ja ako mi ostave staru cenu ne bih raskidao, al ako mi podignu stvarno neću moći da izdržim, neko je pisao šta je 150 din. Meni znači i za mene je novac.
 
Svi ovo treba da iskoriste ako je moguć raskid bez penala. Ovo je idealna prilika da se dobje od 12 do 18 meseci po dinar. Ko ne može da se odvoji od SBB-a, neka raskine na 1 mesec, pa onda kod akvizitera uzme 12 meseci po dinar. Onaj ko hoće više od 12 meseci po dinar i ko hoće veće brzine sa BRIDGE modom, onda je tu Telekom... Oni koji ne vole Telekom, tu je Yettel...
 
Svi ovo treba da iskoriste ako je moguć raskid bez penala. Ovo je idealna prilika da se dobje od 12 do 18 meseci po dinar. Ko ne može da se odvoji od SBB-a, neka raskine na 1 mesec, pa onda kod akvizitera uzme 12 meseci po dinar. Onaj ko hoće više od 12 meseci po dinar i ko hoće veće brzine sa BRIDGE modom, onda je tu Telekom... Oni koji ne vole Telekom, tu je Yettel...
Druze kojih 18 ili 12 meseci ugasene su akcije...
 
Мислиш да ће мтс искулирати могућност да покупи сбб кориснике на конто раскида због повећања цена? Без добрих акција нема ни разлога да се пређе на мтс.
 
Ako ima neki akviziter za Beograd da vidimo koje mogucnosti postoje za novi ugovor.Neka pise u poruke
 
Lepo ti piše u ugovoru
Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc

Mi smo na papiru potpisali da se slažemo sa opštim uslovima i i korisničkom dokumentacijom koji su na njihovoj Internet strani, koji oni mogu da menjaju svaki dan! Tako su nekad i banke menjale kamate svaki dan, dok se Narodna Banka nije umešala i zaštitila korisnike. Ovde nema ko da štiti korisnike od SBB-a.
Čini mi se da na sajtu efektive ima baš o ovome, doduše tad je bilo za orion, ali važi isto, da ne mora da se plati ništa kad provajder izmeni jednostrano. Jedino je pitanje za te mesece po 1din.
 
da ponovim: nije tema o ponudama drugih provajdera
 
Jedna stvar mora da vam bude jasna, to sto oni stave u ugovor ne znaci nista ako se kosi sa vazecim zakonom cak i ako mi to potpisemo.
Ako sumnjate da ste osteceni po bilo kom osnovu pisete Ratelu i oni ce vam reci da li imate pravo na raskid bez penala.
 
Ništa se ne kosi sa zakonima. Svi pretplatnici imaju pravo da raskinu ugovor zbog povećanja ugovorene cene, ali su onda oni koji su ostvarili popuste/akcije/benefite, dužni da plate razliku u ostvarenom popustu ili da plate preostale pretplate do kraja ugovorne obaveze i tako ostvare raskid.
 
Popusti, akcije i slično su nešto što je bilo u njihovoj ponudi u datom trenutku. Korisnik prihvati uslove i plaća ugovorenu cenu. Njihovo je da projektuju svoje poslovanje i prema tome definišu cenu uz određene rizike. Ne mogu oni biti zaštićeni na štetu korisnika, takav ugovor odnosno neke njegove odredbe su ništave. Po toj logici oni mogu navesti da je taksa za uvođenje recimo televizije 500€ i ko zna šta još. Ovo pišem iz mog iskustva sa Supernovom, slična priča, pokušaj naplate penala koji nije prošao. Da imaju prava na to išli bi do kraja i ne bi skrivali saopštenje da ga niko živ ne može naći na sajtu...
 
Ništa se ne kosi sa zakonima. Svi pretplatnici imaju pravo da raskinu ugovor zbog povećanja ugovorene cene, ali su onda oni koji su ostvarili popuste/akcije/benefite, dužni da plate razliku u ostvarenom popustu ili da plate preostale pretplate do kraja ugovorne obaveze i tako ostvare raskid.
Ovo jednostavno nije tačno. Ako do sad nisi, pročitaj onaj famozni član 107.
 
Odgovorili juce, koliko razumem, prihvatili su, ali ce neko da zove da se nabedjuje malo

1672838237734.png

Pozvao se na taj famozni clan 107 koji su i oni sami pomenuli u objavi. Videcemo sta ce biti dalje
 
Требаш лично у пословници поднети захтев и потписати.
 
Jedno pitanje za iskusnije,ako podnesem zahtev za raskid i u otkaznom roku se predomislim ,ostaje li mi sve kao dosada ili mi raskidaju ugovor
 
Bilo je samo pitanje kada ce i SBB da podigne cene paketa. Nemam sa cim da ih poredim jer od 2003 su samo oni bili dostupni u mom gradicu dok nisu pristigli i ovi drugi veci provajderi vremenom, i samo mogu da citam o iskustvima sa drugim provajderima. Meni je prelomilo da necu da produzavam ugovor sa njima to sto mi je ukupan broj sati prebacivanja dosadnih kanala tipa 10 godisnje, i to sto vec koju godinu za redom ne mogu nikako da se resim tog **** fiksnog telefona koji ide uz paket jer ga ni nemam fizicki. Jednostavno ne moze manji paket bez fiksnog i ne moze i ne moze, ne znam koliko obnavljanja unazad. Internet momentalno nestane sa kisom - to je svakako deluxe user experience. Naravno nema optike, ni na vidiku. Taj senior product manager bi morao biti malo fleksi ako zele dobre konverzije...
 
Oni bi trebalo da imaju obaveze po zakonu kao operater sa znacajnom trzisnom snagom (ZTS):
-----
Rešenjem kojim se određuje operator sa ZTS, određuju se obaveze:

1) objavljivanja određenih podataka;

2) nediskriminatornog postupanja;

3) računovodstvenog razdvajanja;

4) omogućavanja pristupa i korišćenja elemenata mreže i pripadajućih sredstava;

5) kontrole cena i primene troškovnog računovodstva;

6) pružanja osnovnog skupa iznajmljenih linija;

7) obezbeđivanja mogućnosti za izbor i predizbor operatora;

8) pružanja maloprodajnih usluga pod određenim uslovima.

...
Prilikom određivanja obaveze iz stava 1. ovog člana, operatoru sa ZTS može se naložiti:

1) primena određenog mehanizma za naknadu troškova ili metodologije za utvrđivanje cena, na način kojim se obezbeđuje efikasnost, održiva konkurencija i dobrobit potrošača, pri čemu se u obzir mogu uzeti cene na uporedivim tržištima, kao i maloprodajne cene operatora sa ZTS;

2) prilagođavanje cena usluga;

3) obaveza primene troškovnog računovodstva u cilju kontrole cena.


----

Sto znaci da je neko morao da odobri ovo povecanje cene, RATEL ili slicno, valjda.
Doduse kod nas su svi operateri koji nude VoIP sa ZTS.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno