Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Hahaha... Verovatno ti ostaje ti vaučer za sledeću turu :D
 
Hahaha... Verovatno ti ostaje ti vaučer za sledeću turu :D
ali fora je sto cu dobiti robu (koja mi u sustini i nije potrebna) kojom sam eto popunio taj vaucer ,a ono osnovni proizvod zbog koga sam i obavio kupovinu,otkazan... Hoce li mi sad naplatiti postarinu? Koliko sve ispade bzvz
 
Šalim se, zaista ne znam, moraš videti sa njima...
 
Dobićeš popust koji je proporcionalan ceni:
predmet od 1000 din - popust 500 din
predmet od 2000 din - popust 1000 din, ali otkazan

Već su pisali ljudi, nisi čitao temu.
 
Meni su u paketu od 3 stavke jednu otkazali, druge dve su zasebno stigle, pošto sam platio karticom zaračunat mi je vaučer. E sad, radim povrat proizvoda, videću koliko će da mi vrate, da li punu vrednost proizvoda ili proporcionalno umanjenu za vaučer.
 
Meni su u paketu od 3 stavke jednu otkazali, druge dve su zasebno stigle, pošto sam platio karticom zaračunat mi je vaučer. E sad, radim povrat proizvoda, videću koliko će da mi vrate, da li punu vrednost proizvoda ili proporcionalno umanjenu za vaučer.
Ne znam odakle ti ideja da mogu da ti vrate na karticu više novca nego što si platio za proizvod koji vračaš.....
 
Evo da napišem i negativan komentar, jer nije sve idealno.
Prvo pohvala za brzinu jakna kupljena sinoć oko 20č uručena mi danas u 10č ujutro.

Mana prva, umesto XXL mi poslali L veličinu.
Videćemo kako rešavaju reklamacije.

Druga mana na porudžbenici nema traga o poručenoj veličini, pa ću verovatno ja tvrditi da sam ja, a oni da su oni upravu. Jedino što mi ide u prilog screenshot oglasa gde se vidi da su u momentu poručivanja bile dostupne samo xl i xxl veličine, dakle ne i l koju su mi poslali...

Treća mana (opšteg tipa) na oglasima sa odećom nema size chart.
Da apdejtujem.

Ovi njihovi iz korisničkog centra su lobotomija.
Vrte priču vratite proizvod mi vama vraćamo pare, iako sam sto puta napisao da neću pare nazad i da hoću istu jaknu samo drugu veličinu (koju imaju na stanju).
I da teraju priču da je po EAN kodu u sistemu zabeležena L veličina kao poručena, iako taj EAN kod ne piše nigde na računu/specifikaciji bilo gde, kao ni poručena veličina uostalom.

Poslao im screenshot pre kupovine gde se vidi da L veličina i nije bila dostupna za kupovinu u momentu kupovine, već samo XXL i XXXL.

Bez odgovora.
 
Dobićeš popust koji je proporcionalan ceni:
predmet od 1000 din - popust 500 din
predmet od 2000 din - popust 1000 din, ali otkazan

Već su pisali ljudi, nisi čitao temu.
a nisam citao,tek zadnje dve tri stranice... previse vremena sam na forumu,pa jos i kad bih citao stare postove :D Znaci u sustini,oni kada budu slali,prepravice racune i kurir ce imati novu cifru za naplatu?
 
Ne znam odakle ti ideja da mogu da ti vrate na karticu više novca nego što si platio za proizvod koji vračaš.....

Vrednost paketa je 3700 dinara, sa vaučerom je plaćeno 2200 dinara. Cena miksera na fakturi je 2300 dinara, znači ako vrate pun iznos za vraćeni proizvod svakako ne vraćaju više nego što je plaćeno karticom.
 
iako taj EAN kod ne piše nigde na računu/specifikaciji bilo gde, kao ni poručena veličina uostalom.
EAN mozes da vidis kad udjes u porudzbine, tu imas sve proizvode koje si porucio i informacije o njima...
 
Vrednost paketa je 3700 dinara, sa vaučerom je plaćeno 2200 dinara. Cena miksera na fakturi je 2300 dinara, znači ako vrate pun iznos za vraćeni proizvod svakako ne vraćaju više nego što je plaćeno karticom.
Ne Delboje, ako ti je sa kartice skinuto 2200 za mikser koji vraćaš, nema te sile koja će učiniti da ti vrate na karticu više od 2200. Taj vaučer je dogovor između Ananasa i dobavljača i sa tobom nema neke preterane veze osim što nas navlači da kupujemo ko pomahnitali stvari koje nam realno ne trebaju :)
Cena miksera na fakturi i cena koju si ti platio za mikser se razlikuju. Gledaš stavku "Za plaćanje". To je iznos koji je stvarno plaćen i koji će ti se vratiti.
Popust od 1500 dinara se ravnomerno raspoređuje po svim naručenim proizvodima.
Život nije serija :)
 
Poslednja izmena:
stiglo sve pohvale 🎅
 
Da apdejtujem.

Ovi njihovi iz korisničkog centra su lobotomija.
Vrte priču vratite proizvod mi vama vraćamo pare, iako sam sto puta napisao da neću pare nazad i da hoću istu jaknu samo drugu veličinu (koju imaju na stanju).
I da teraju priču da je po EAN kodu u sistemu zabeležena L veličina kao poručena, iako taj EAN kod ne piše nigde na računu/specifikaciji bilo gde, kao ni poručena veličina uostalom.

Poslao im screenshot pre kupovine gde se vidi da L veličina i nije bila dostupna za kupovinu u momentu kupovine, već samo XXL i XXXL.

Bez odgovora.
Niko kod nas ne radi zamenu. Samo povrat novca pa naruči ponovo ***.... zbog fiskalnog računa mora tako.
 
A sta mislite,da li ce mi prodavac opet otkazati kupovinu,ako ponovo porucim istu robu sa novog naloga? Mislim,bilo bi fer da stoji razlog otkaza!? A proizvodi i dalje uredno stoje u ponudi sajta
 
Druže nisam nepismen niti ćorav...
Nisam rekao ni da si nepismen ni corav, cemu takav odgovor...

Hteo sam da ti pomognem i napisao sam gde da pogledas, znaci ne u specifikaciji racuna, nego u porudzbinama (porudzbine i povrati), preko profila, pa imas istoriju porudzbina... Ako ga i tu nema, neki bug je onda jer bi moralo da ima s obzirom da po tome rade obradu...

Ali izgleda da sam lud sto pokusavam da pomognem...
 
Nisam rekao ni da si nepismen ni corav, cemu takav odgovor...

Hteo sam da ti pomognem i napisao sam gde da pogledas, znaci ne u specifikaciji racuna, nego u porudzbinama (porudzbine i povrati), preko profila, pa imas istoriju porudzbina... Ako ga i tu nema, neki bug je onda jer bi moralo da ima s obzirom da po tome rade obradu...

Ali izgleda da sam lud sto pokusavam da pomognem...
Nisi lud, hvala na pomoći, ali zar misliš da nisam sve već proverio?

Nema nigde.
 
A sta mislite,da li ce mi prodavac opet otkazati kupovinu,ako ponovo porucim istu robu sa novog naloga? Mislim,bilo bi fer da stoji razlog otkaza!? A proizvodi i dalje uredno stoje u ponudi sajta
Meni je porudzbina automatski otkazana jer je nije trgovac obradio u predvidjenom roku,da mogu da kreiram opet novu koju sam opet narucio i rok isporuke 03-10.jan
Valjda nece opet da me ispale,vaucer proso i lutrija.
 
Meni je porudzbina automatski otkazana jer je nije trgovac obradio u predvidjenom roku,da mogu da kreiram opet novu koju sam opet narucio i rok isporuke 03-10.jan
Ma ja sam jutros porucio i vec uspeli da je otkazu,jedna je jos u statusu "porudzbina je kreirana",a jedan deo je "porudzbina je preuzeta od strane kurira" iako je rok isporuke 3.-10. januar,sve se nesto nadam da ce mozda i sutra stici ako je vec kod kurira :)
 
A na sajtu u delu "Porudžbine i povrati"?
Pa to sam mu ja rekao da pogleda... Jer specifikacija racuna je za klijenta, nekad ne povuce, ali ovde bi moralo da ima jer bez toga ne moze magacin/dobavljac da obradi... Ako ni tu nema onda je tezak bug, nije ni cudo sto su mu poslali pogresno...
 
Da apdejtujem.

Ovi njihovi iz korisničkog centra su lobotomija.
Vrte priču vratite proizvod mi vama vraćamo pare, iako sam sto puta napisao da neću pare nazad i da hoću istu jaknu samo drugu veličinu (koju imaju na stanju).
I da teraju priču da je po EAN kodu u sistemu zabeležena L veličina kao poručena, iako taj EAN kod ne piše nigde na računu/specifikaciji bilo gde, kao ni poručena veličina uostalom.

Poslao im screenshot pre kupovine gde se vidi da L veličina i nije bila dostupna za kupovinu u momentu kupovine, već samo XXL i XXXL.

Bez odgovora.
Ni na Amazonu nije moguce da vratis item a da ti ga zamene sa drugim brojem ili bojom, itemi koji su druga velicina su zavedeni pod drugim ean brojem na ananasu ili asin brojem na amazonu, i samim tim bi se vodilo kao zamena za neki drugi artikal, bez obzira sto sto se radi o istom artiklu, cisto sumnjam da ananas moze imati vise opcija
 
Meni su u paketu od 3 stavke jednu otkazali, druge dve su zasebno stigle, pošto sam platio karticom zaračunat mi je vaučer. E sad, radim povrat proizvoda, videću koliko će da mi vrate, da li punu vrednost proizvoda ili proporcionalno umanjenu za vaučer.

dobices tacno toliko koliko si platio. ni dinar vise. nikada niko kod povracaja ne daje pare za vaucer
 
Pa to sam mu ja rekao da pogleda... Jer specifikacija racuna je za klijenta, nekad ne povuce, ali ovde bi moralo da ima jer bez toga ne moze magacin/dobavljac da obradi... Ako ni tu nema onda je tezak bug, nije ni cudo sto su mu poslali pogresno...
Sad vidim da tu ima EAN kod...
Ali ta sekcija "povrat" mi nije bila dostupna dok nisam kreirao reklamaciju...
A u sekciji porudžbine nije pisalo ništa u polju EAN kod...

Nema veze...
Izgleda da ću morati da kupujem opet samo prvo da se izborim sa reklamacijom i da vidim šta će biti sa vaučerom, jer sam ga fakat iskoristio.
 
Vrednost paketa je 3700 dinara, sa vaučerom je plaćeno 2200 dinara. Cena miksera na fakturi je 2300 dinara, znači ako vrate pun iznos za vraćeni proizvod svakako ne vraćaju više nego što je plaćeno karticom.

sad vidim ovaj deo. Ako se ne zeznu vracaju ti proporcionalno umanjeno za deo vaucera. Sem ako imaju neki bug u sistemu :)
 
Oho, znaci nisam jedini koji je iskoristio ovu pogodnost da se ponovi odlicnim misem, evo ja sam ga pre nekih par sati preuzeo i moram reci da je mis fenomenalan.

Iako brojevi kazu da je zanemarljiva razlika izmedju Razer Deathadder V2 Mini (moj trenutni mis) i ovog Gladisu III modela ali uzivo u koriscenju je to mnogo drugacije, iako je ovaj Gladisu veci i tezi za nijansu ali bas mi odgovara za koriscenje, sirina misa, duzina i na kraju visina su pun pogodak.
Ja sam zadovoljan za sad..Nisam imao nesto mnogo vremena da ga cackam oblik i velicina mi odgovaraju zbog vece sake bas. G305 mi je mali a m3 ne moze da se poredi sa njim..
 
Dva paketa sam izabrao i ja, takav nacin dostave, u pitanju je jedan kafic. Bio im je prvi paket ikada koji su dobili na takav nacin pa je trajalo dobrih pola sata, onaj aparat im baguje, EAN kod nece da se ocita, i kad se ocita iscitava gresku, jednostavno nije mogao da poklopi moj QR kod i EAN sa posiljke. Zvao korisnicku podrsku, na kraju sam mu ostavio papir pa se on snalazio sa tim. GEneralno razumem ih jer je sve novo, i skroz je originalno resenje za onoga ko nema paketomat blizu...
Koji je kafić u pitanju, pošto i ja treba da podignem u nekom kafiću da znam čta me čeka? Ovaj moj je u A bloku.
 
Meni, zacudo sve proslo ok na ananas mestu, iako sam imao utisak da sam prvi ili medju prvima :)
onaj aparat gde kucam pin ima cudno rasporedjene cifre, zbog neke zastite vrv...

U svakom slucaju sve mnogo brze i kulturnije od smaranja sa kuririma :)
 
Vrh Dno