ali fora je sto cu dobiti robu (koja mi u sustini i nije potrebna) kojom sam eto popunio taj vaucer ,a ono osnovni proizvod zbog koga sam i obavio kupovinu,otkazan... Hoce li mi sad naplatiti postarinu? Koliko sve ispade bzvzHahaha... Verovatno ti ostaje ti vaučer za sledeću turu![]()
Ne znam odakle ti ideja da mogu da ti vrate na karticu više novca nego što si platio za proizvod koji vračaš.....Meni su u paketu od 3 stavke jednu otkazali, druge dve su zasebno stigle, pošto sam platio karticom zaračunat mi je vaučer. E sad, radim povrat proizvoda, videću koliko će da mi vrate, da li punu vrednost proizvoda ili proporcionalno umanjenu za vaučer.
Da apdejtujem.Evo da napišem i negativan komentar, jer nije sve idealno.
Prvo pohvala za brzinu jakna kupljena sinoć oko 20č uručena mi danas u 10č ujutro.
Mana prva, umesto XXL mi poslali L veličinu.
Videćemo kako rešavaju reklamacije.
Druga mana na porudžbenici nema traga o poručenoj veličini, pa ću verovatno ja tvrditi da sam ja, a oni da su oni upravu. Jedino što mi ide u prilog screenshot oglasa gde se vidi da su u momentu poručivanja bile dostupne samo xl i xxl veličine, dakle ne i l koju su mi poslali...
Treća mana (opšteg tipa) na oglasima sa odećom nema size chart.
a nisam citao,tek zadnje dve tri stranice... previse vremena sam na forumu,pa jos i kad bih citao stare postoveDobićeš popust koji je proporcionalan ceni:
predmet od 1000 din - popust 500 din
predmet od 2000 din - popust 1000 din, ali otkazan
Već su pisali ljudi, nisi čitao temu.
Ne znam odakle ti ideja da mogu da ti vrate na karticu više novca nego što si platio za proizvod koji vračaš.....
EAN mozes da vidis kad udjes u porudzbine, tu imas sve proizvode koje si porucio i informacije o njima...iako taj EAN kod ne piše nigde na računu/specifikaciji bilo gde, kao ni poručena veličina uostalom.
Ne Delboje, ako ti je sa kartice skinuto 2200 za mikser koji vraćaš, nema te sile koja će učiniti da ti vrate na karticu više od 2200. Taj vaučer je dogovor između Ananasa i dobavljača i sa tobom nema neke preterane veze osim što nas navlači da kupujemo ko pomahnitali stvari koje nam realno ne trebajuVrednost paketa je 3700 dinara, sa vaučerom je plaćeno 2200 dinara. Cena miksera na fakturi je 2300 dinara, znači ako vrate pun iznos za vraćeni proizvod svakako ne vraćaju više nego što je plaćeno karticom.
Niko kod nas ne radi zamenu. Samo povrat novca pa naruči ponovo ***.... zbog fiskalnog računa mora tako.Da apdejtujem.
Ovi njihovi iz korisničkog centra su lobotomija.
Vrte priču vratite proizvod mi vama vraćamo pare, iako sam sto puta napisao da neću pare nazad i da hoću istu jaknu samo drugu veličinu (koju imaju na stanju).
I da teraju priču da je po EAN kodu u sistemu zabeležena L veličina kao poručena, iako taj EAN kod ne piše nigde na računu/specifikaciji bilo gde, kao ni poručena veličina uostalom.
Poslao im screenshot pre kupovine gde se vidi da L veličina i nije bila dostupna za kupovinu u momentu kupovine, već samo XXL i XXXL.
Bez odgovora.
A vaučer?Niko kod nas ne radi zamenu. Samo povrat novca pa naruči ponovo ***.... zbog fiskalnog računa mora tako.
E to je razlog za pregovore sa korisničkim centrom tj. tražiti od njih popust za narednu kupovinu te jakne ima smisla.A vaučer?
Nisam rekao ni da si nepismen ni corav, cemu takav odgovor...Druže nisam nepismen niti ćorav...
Nisi lud, hvala na pomoći, ali zar misliš da nisam sve već proverio?Nisam rekao ni da si nepismen ni corav, cemu takav odgovor...
Hteo sam da ti pomognem i napisao sam gde da pogledas, znaci ne u specifikaciji racuna, nego u porudzbinama (porudzbine i povrati), preko profila, pa imas istoriju porudzbina... Ako ga i tu nema, neki bug je onda jer bi moralo da ima s obzirom da po tome rade obradu...
Ali izgleda da sam lud sto pokusavam da pomognem...
Meni je porudzbina automatski otkazana jer je nije trgovac obradio u predvidjenom roku,da mogu da kreiram opet novu koju sam opet narucio i rok isporuke 03-10.janA sta mislite,da li ce mi prodavac opet otkazati kupovinu,ako ponovo porucim istu robu sa novog naloga? Mislim,bilo bi fer da stoji razlog otkaza!? A proizvodi i dalje uredno stoje u ponudi sajta
Ma ja sam jutros porucio i vec uspeli da je otkazu,jedna je jos u statusu "porudzbina je kreirana",a jedan deo je "porudzbina je preuzeta od strane kurira" iako je rok isporuke 3.-10. januar,sve se nesto nadam da ce mozda i sutra stici ako je vec kod kuriraMeni je porudzbina automatski otkazana jer je nije trgovac obradio u predvidjenom roku,da mogu da kreiram opet novu koju sam opet narucio i rok isporuke 03-10.jan
Pa to sam mu ja rekao da pogleda... Jer specifikacija racuna je za klijenta, nekad ne povuce, ali ovde bi moralo da ima jer bez toga ne moze magacin/dobavljac da obradi... Ako ni tu nema onda je tezak bug, nije ni cudo sto su mu poslali pogresno...A na sajtu u delu "Porudžbine i povrati"?
Ni na Amazonu nije moguce da vratis item a da ti ga zamene sa drugim brojem ili bojom, itemi koji su druga velicina su zavedeni pod drugim ean brojem na ananasu ili asin brojem na amazonu, i samim tim bi se vodilo kao zamena za neki drugi artikal, bez obzira sto sto se radi o istom artiklu, cisto sumnjam da ananas moze imati vise opcijaDa apdejtujem.
Ovi njihovi iz korisničkog centra su lobotomija.
Vrte priču vratite proizvod mi vama vraćamo pare, iako sam sto puta napisao da neću pare nazad i da hoću istu jaknu samo drugu veličinu (koju imaju na stanju).
I da teraju priču da je po EAN kodu u sistemu zabeležena L veličina kao poručena, iako taj EAN kod ne piše nigde na računu/specifikaciji bilo gde, kao ni poručena veličina uostalom.
Poslao im screenshot pre kupovine gde se vidi da L veličina i nije bila dostupna za kupovinu u momentu kupovine, već samo XXL i XXXL.
Bez odgovora.
Meni su u paketu od 3 stavke jednu otkazali, druge dve su zasebno stigle, pošto sam platio karticom zaračunat mi je vaučer. E sad, radim povrat proizvoda, videću koliko će da mi vrate, da li punu vrednost proizvoda ili proporcionalno umanjenu za vaučer.
Sad vidim da tu ima EAN kod...Pa to sam mu ja rekao da pogleda... Jer specifikacija racuna je za klijenta, nekad ne povuce, ali ovde bi moralo da ima jer bez toga ne moze magacin/dobavljac da obradi... Ako ni tu nema onda je tezak bug, nije ni cudo sto su mu poslali pogresno...
Vrednost paketa je 3700 dinara, sa vaučerom je plaćeno 2200 dinara. Cena miksera na fakturi je 2300 dinara, znači ako vrate pun iznos za vraćeni proizvod svakako ne vraćaju više nego što je plaćeno karticom.
Ja sam zadovoljan za sad..Nisam imao nesto mnogo vremena da ga cackam oblik i velicina mi odgovaraju zbog vece sake bas. G305 mi je mali a m3 ne moze da se poredi sa njim..Oho, znaci nisam jedini koji je iskoristio ovu pogodnost da se ponovi odlicnim misem, evo ja sam ga pre nekih par sati preuzeo i moram reci da je mis fenomenalan.
Iako brojevi kazu da je zanemarljiva razlika izmedju Razer Deathadder V2 Mini (moj trenutni mis) i ovog Gladisu III modela ali uzivo u koriscenju je to mnogo drugacije, iako je ovaj Gladisu veci i tezi za nijansu ali bas mi odgovara za koriscenje, sirina misa, duzina i na kraju visina su pun pogodak.
Koji je kafić u pitanju, pošto i ja treba da podignem u nekom kafiću da znam čta me čeka? Ovaj moj je u A bloku.Dva paketa sam izabrao i ja, takav nacin dostave, u pitanju je jedan kafic. Bio im je prvi paket ikada koji su dobili na takav nacin pa je trajalo dobrih pola sata, onaj aparat im baguje, EAN kod nece da se ocita, i kad se ocita iscitava gresku, jednostavno nije mogao da poklopi moj QR kod i EAN sa posiljke. Zvao korisnicku podrsku, na kraju sam mu ostavio papir pa se on snalazio sa tim. GEneralno razumem ih jer je sve novo, i skroz je originalno resenje za onoga ko nema paketomat blizu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari