Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ko zna šta su oni tu radili, i onako smo im mi bili "beta" testeri. :D
 
Ne, uz devizni iRačun se ne dobijaju bilo kakve kartice.
 
A jel zna slučajno neko, pošto neću biti kući najverovatnije u vreme kada budu stizale kartice na kucnu adresu, jel samo ubace u poštansko sanduče ili moram da lično preuzmem od poštara ?
 
Da li karticu starog iRačuna mogu aktivirati u nekoj ekspozituri?
Isključivo preko call centra, a imaju i besplatan broj 0800/111-000. Problem je što ako nemaš PIN, biće ti neophodan za prvu transakciju na ATM/POS, pošto nećeš moći da ga vidiš u RaiPay, tj. internet kanal je pre toga zatvoren pa samim tim i povezivanje je nemoguće. U prilog tome ide i činjenica da prva POS transakcija zahteva upotrebu čipa pa tek od sledeće je moguće beskontaktno plaćanje.
 
Ja evo nakon tri dana koriscenja prosto ne mogu da verujem koliko je sve dobro. 0 naknade za sve, raipay savrseno radi, moderna aplikacija, racun sam nekim cudom otvorio i za manje od 15 minuta, prosto sam prezadovoljan dodje mi da se ustinem za obraz sobzirom na to kakva sam katastrofalna iskustva imao sa nlb-komercijalnom bankom :D
 
za nas iz tog drugog puta kad nisu izdavali fizicke kartice ipak se naplacuje visa:

Poštovani,
Zahvaljujemo Vam se na obraćanju.
Kada se izrade fizičke kartice, naplaćuje se samo godišnja članarina za korišćenje Visa kartice u iznosu od 1000 dinara.
Ne bi im pala kruna sa glave da i ostalima daje besplatnu Visu.
Mada ja cekam ovu novu Dina koja ce ujedno biti i internacionalna pa cemo videti.
 
Ja ne dobijam notifikacije o uplatama. Podesio sam u mob app za sve uplate preko 200din i ništa.
Telefon je podešen da RF mob app može da šalje notifikacije.

Isto, ako neko zna, kako otkazati dobijanje izvoda na email, obzirom da je preduzetnički račun?

Sve u svemu dobijam bezvezne email-ove, a ne dobijam bitne notifikacije o uplatama...
 
Poslednja izmena:
Ista i kod mene situacija sa notifikacijama, sve podešeno kako treba a ne dobijam ih, Xiaomi telefon.
 
Isključivo preko call centra, a imaju i besplatan broj 0800/111-000. Problem je što ako nemaš PIN, biće ti neophodan za prvu transakciju na ATM/POS, pošto nećeš moći da ga vidiš u RaiPay, tj. internet kanal je pre toga zatvoren pa samim tim i povezivanje je nemoguće. U prilog tome ide i činjenica da prva POS transakcija zahteva upotrebu čipa pa tek od sledeće je moguće beskontaktno plaćanje.
Ništa, ne gine mi prevrtanje celog stana da bih našao papirić sa PIN-om. Hvala svima koji su odgovorili, carevi. 🙌
 
Da li su vam svima stigle koverte sa pinom za kartice dva dana nakon otvaranja računa? Činimi se da sam iz drugih banaka dobijao pin i karticu u istoj koverti, neke dve nedelje nakon otvaranja računa.
 
Da li su vam svima stigle koverte sa pinom za kartice dva dana nakon otvaranja računa? Činimi se da sam iz drugih banaka dobijao pin i karticu u istoj koverti, neke dve nedelje nakon otvaranja računa.
Ne salju kartice i pinove u istim kovertama zbog sigurnisti.
 
Da li su vam svima stigle koverte sa pinom za kartice dva dana nakon otvaranja računa? Činimi se da sam iz drugih banaka dobijao pin i karticu u istoj koverti, neke dve nedelje nakon otvaranja računa.
Onda imaš poštenog poštara i komšiluk. Nikada zajedno pin i kartica.
 
Šta je to insta i auto pokretanje?
Instagram i automatsko pokretanje nakon uključivanja (startup).
Da li su vam svima stigle koverte sa pinom za kartice dva dana nakon otvaranja računa? Činimi se da sam iz drugih banaka dobijao pin i karticu u istoj koverti, neke dve nedelje nakon otvaranja računa.
Stizale su kartice i pinovi zajedno u posebnim kovertama nakon 5 dana.
 
Hvala svima, bilo mi je čudno što su stigli samo pinovi.
 
Gledao danas celu proceduru otvaranja iRacun-a. Supruga bas otvorila pa da vidim kako to sve izgleda. Da ovako moze sve da se zavrsi danas, jeste da smara cekanje 20-30 minuta da se operater javi za identifikaciju, ali sedis u svojoj kuci, svojoj stolici, ovako bi cupkao ispred banke na -1 :)

I dalje ne vidim kako zaradjuju na ovome, jer ako primas platu, i koristis POS terminale / dizes pare sa bankomata. Ovo je najbolja stvar.
E sad ako treba kredit, kreditna, cekovi to je druga prica. I za internet se ne isplati, stvarno su krs sa kursom i provizijom. Mada i pitanje dokle ce ovo da bude na nuli. Ne bi me cudilo da skupe par hiljada korisnika a ko zna kolko mladih je vec otvorilo zbog 3000,00 din. Moraju to oni jednog dana da naplate i da vrate.
 
Gledao danas celu proceduru otvaranja iRacun-a. Supruga bas otvorila pa da vidim kako to sve izgleda. Da ovako moze sve da se zavrsi danas, jeste da smara cekanje 20-30 minuta da se operater javi za identifikaciju, ali sedis u svojoj kuci, svojoj stolici, ovako bi cupkao ispred banke na -1 :)

I dalje ne vidim kako zaradjuju na ovome, jer ako primas platu, i koristis POS terminale / dizes pare sa bankomata. Ovo je najbolja stvar.
E sad ako treba kredit, kreditna, cekovi to je druga prica. I za internet se ne isplati, stvarno su krs sa kursom i provizijom. Mada i pitanje dokle ce ovo da bude na nuli. Ne bi me cudilo da skupe par hiljada korisnika a ko zna kolko mladih je vec otvorilo zbog 3000,00 din. Moraju to oni jednog dana da naplate i da vrate.
Može ovaj iRačun dugo da poživi bez naplate. Njima su svakako privredna lica ta koja im donose zaradu i obrt. Naravno, nije za baciti poveću bazu fizičkih lica, no idu na to da ćeš sutra pored iRačuna uzeti neki kredit ili tako nešto i njima dovoljno da ti naplate i u plusu su. :)
 
Ja ne dobijam notifikacije o uplatama. Podesio sam u mob app za sve uplate preko 200din i ništa.
Telefon je podešen da RF mob app može da šalje notifikacije.

Isto, ako neko zna, kako otkazati dobijanje izvoda na email, obzirom da je preduzetnički račun?

Sve u svemu dobijam bezvezne email-ove, a ne dobijam bitne notifikacije o uplatama...
Ja ne dobijam za platu, a za neke druge uplate, dobijam, i sms i notifikaciju.
 
Ne razumme sta vam toliko smeta kod ove banke, kakvo cekanje i cupkanje. Imas aplikaciju za mobilni mojanmbanka, sve placam preko nje, verifikacija na otisak ili pin, nema nikakve provizije kod placanja rcuna ili uplata na neki drugi racun. U banku udjem samo kad mi istekne pozajmica ili ako dizem kredit a to je retkost. Bankomat zasticen otvaras vrata sa platnom karticom, niko ti ne gleda preko ramena kao na bankomatima koji su na ulici. Notifikacije dobijam odmah, razvijeni promet vidm u aplikaciji, potvrde placanja saljem sebi na e-mail.(y)
 
@Vicent87 ne može, postoji fizički slot (da ne kažem rupa :)) za ubacivanje kartice na vratima, ali kao što reče kolega uglavnom ne radi, tj. vrata su stalno otključana...
 
i dalje ne vidim kako zaradjuju na ovome, jer ako primas platu, i koristis POS terminale / dizes pare sa bankomata. Ovo je najbolja stvar.
E sad ako treba kredit, kreditna, cekovi to je druga prica. I za internet se ne isplati, stvarno su krs sa kursom i provizijom. Mada i pitanje dokle ce ovo da bude na nuli.
Juče sam čitao opšte uslove i eto kao što si spomenuo, za ino plaćanja su se dosetili da ako karticu povežeš na iRačun devizni, kao kod Erste banke, moraš da imaš za svaku pripadajuću valutu sredstva (uplatiš dolare i plaćaš u dolarima ili banka pretvara evre po svom kursu) pa plus 1% provizija. Zato teraju da se gasi jednovalutni devizni i ne dozvoljavaju povezivanje istog.
Upravo na to i računaju, da se neko zainteresuje za kreditnu, jer bezmalo 300 dinara koliko je njeno održavanje, to može da pokrije sve. Svako ima neku svoju filozofiju i ja se eto uklapam u to da ako budem bio u stalnom radnom odnosu ću je svakako uzeti, pošto jedino sa njom ne moram da mislim čije banke je POS, nego samo delim na rate.
 
Ima jedna nelogicnost,a to je da mozes preko NFC-a da podignes pare,ali ne i da uplatis sto je totalna nebuloza.
 
Nazad
Vrh Dno