Pa verujem da oni mogu da zahtevaju da korisnik plati i to što pada prašina po njihovim uređajima kod njega u kući, ali ne mora da znači i da je zaista u obavezi da plati.Ovo je njihov zvaničan odgovor (mora čak i RENTA za Eon box da se plati):
U vezi sa navedenim nema osnova za odobravanje raskida bez plaćanja troškova.
Vaš ugovor je potpisan sa ugovornom obavezom u trajanju od 24 meseca. Raskid se može obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz otkazni rok od 30 dana.
Na osnovu zaključenog Ugovora za paket usluga, Pretplatnik može jednostrano da raskine ugovor sa promotivnim uslovima pre isteka minimalno ugovorenog perioda, u kom slučaju je dužan da plati novčani iznos u visini popusta koji je ostvario u okviru datih promotivnih pogodnosti ili preostale pretplate do isteka ugovorenog perioda.
Budući da je ugovor potpisan na 24 meseca, ostvarena je akcija da se usluge SBB-a prvih 12meseci fakturišu po ceni od 1 dinarkao i pogodnost da se priključne takse nisu fakturisale.
Pogodnosti koje bi se naplatile u slučaju prevremenog raskida su:
• priključna taksa za kablovsku televiziju - 3.900,00 dinara,
• priključna taksa za uređaj digitalni uređaj - 6.900,00 dinara,
• priključna taksa za kablovski modem - 6.900,00 dinara.
• priključna taksa za CAM karticu - 1.900,00 dinara.
Pored pogodnosti, u slučaju prevremenog raskida ugovora, fakturisala bi se razlika između pune i Akcijske cene pomnožena brojem meseci korišćenja, kao i renta za Eon box.
Ukoliko se opredelite za plaćanje troškova raskida u vidu preostalih pretplata, fakturisala bi se puna cena mesečne pretplate pomnožena brojem meseci do isteka ugovorne obaveze.
Zahtev za prevremeni raskid se podnosi isključivo u našem Korisničkom servisu, gde se na licu mesta obračunava tačan iznos troškova za prevremeni raskid u zavisnosti od odabrane opcije od strane korisnika. Pre podnošenja zahteva za raskid, neophodno je da su izmirena sva dospela zaduženja na ugovoru.
Nakon stupanja raskida na snagu potrebno je vratiti zaduženu opremu u roku od 7 dana i izmiriti sva zaduženja. U slučaju da zadužena oprema ne bude vraćena u predviđenom roku, ista će biti fakturisana u skladu sa Opštim uslovima ugovora i dokumentom Cenovnik materijala i protivvrednost opreme objavljenom na sajtu sbb.rs. Naknadno razduživanje opreme neće biti moguće
Sam raskid Ugovora je definisan Ugovorom i Opštim uslovima.
Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc
U skladu sa članom 151 Zakona o Zaštiti potrošača SBB ima obavezu da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, a na osnovu podnetih reklamacija.
Stojimo Vam na raspolaganju za sve informacije.
S poštovanjem,
Sektor za obradu korisničkih zahteva
Vaš SBB
Ako te ne mrzi, prosledi email efektivi i pitaj za mišljenje.