Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ovo je njihov zvaničan odgovor (mora čak i RENTA za Eon box da se plati):

U vezi sa navedenim nema osnova za odobravanje raskida bez plaćanja troškova.

Vaš ugovor je potpisan sa ugovornom obavezom u trajanju od 24 meseca. Raskid se može obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz otkazni rok od 30 dana.

Na osnovu zaključenog Ugovora za paket usluga, Pretplatnik može jednostrano da raskine ugovor sa promotivnim uslovima pre isteka minimalno ugovorenog perioda, u kom slučaju je dužan da plati novčani iznos u visini popusta koji je ostvario u okviru datih promotivnih pogodnosti ili preostale pretplate do isteka ugovorenog perioda.

Budući da je ugovor potpisan na 24 meseca, ostvarena je akcija da se usluge SBB-a prvih 12meseci fakturišu po ceni od 1 dinarkao i pogodnost da se priključne takse nisu fakturisale.

Pogodnosti koje bi se naplatile u slučaju prevremenog raskida su:

• priključna taksa za kablovsku televiziju - 3.900,00 dinara,

• priključna taksa za uređaj digitalni uređaj - 6.900,00 dinara,

• priključna taksa za kablovski modem - 6.900,00 dinara.

• priključna taksa za CAM karticu - 1.900,00 dinara.

Pored pogodnosti, u slučaju prevremenog raskida ugovora, fakturisala bi se razlika između pune i Akcijske cene pomnožena brojem meseci korišćenja, kao i renta za Eon box.

Ukoliko se opredelite za plaćanje troškova raskida u vidu preostalih pretplata, fakturisala bi se puna cena mesečne pretplate pomnožena brojem meseci do isteka ugovorne obaveze.

Zahtev za prevremeni raskid se podnosi isključivo u našem Korisničkom servisu, gde se na licu mesta obračunava tačan iznos troškova za prevremeni raskid u zavisnosti od odabrane opcije od strane korisnika. Pre podnošenja zahteva za raskid, neophodno je da su izmirena sva dospela zaduženja na ugovoru.

Nakon stupanja raskida na snagu potrebno je vratiti zaduženu opremu u roku od 7 dana i izmiriti sva zaduženja. U slučaju da zadužena oprema ne bude vraćena u predviđenom roku, ista će biti fakturisana u skladu sa Opštim uslovima ugovora i dokumentom Cenovnik materijala i protivvrednost opreme objavljenom na sajtu sbb.rs. Naknadno razduživanje opreme neće biti moguće

Sam raskid Ugovora je definisan Ugovorom i Opštim uslovima.

Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc

U skladu sa članom 151 Zakona o Zaštiti potrošača SBB ima obavezu da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, a na osnovu podnetih reklamacija.

Stojimo Vam na raspolaganju za sve informacije.


S poštovanjem,
Sektor za obradu korisničkih zahteva
Vaš SBB
Pa verujem da oni mogu da zahtevaju da korisnik plati i to što pada prašina po njihovim uređajima kod njega u kući, ali ne mora da znači i da je zaista u obavezi da plati.

Ako te ne mrzi, prosledi email efektivi i pitaj za mišljenje.
 
Znači zvali su te nakon što si podneo zahtev za raskid ugovora? Mene niko nije zvao iako sam ih kontaktirao preko Twittera i nakon toga mi je rečeno da će me neko zvati ali ništa. Njima kao da nije stalo da zadrže korisnika.
Isto sam prosla, doduse pre podnosenja raskida ugovora jer mi je prethodnih godina bila navika da pocnem da ih vijam par meseci pre isteka i ko ponudi bolje. Isto preko Twittera, plus kontakt mejlom da mi se neko javi za produzenje ugovora. Pozvali su me posle mesec dana, mozda malo jace, iznenadili su me zaista jer imam utisak da su pre bili angazovaniji oko nas obnavljajucih (jos sam ja od 2003. korisnik o_O) i navikla sam cak da neko i dodje u zgradu, ostavi kontakt... ali njih na primer nema uopste jos od pre korone.
 
Potpuno je jedna zbrka kod njih.
Lepo ljudi kazu, potpuno zavisi kod kog si "admina" na spisku i da li je ispunio kvotu za taj mesec i slicno. Nema uopste pravila. Ja sam cak cuo i varijantu da su ljudi podnosili zahteve za raskid ugovora i da ih niko nije ni kontaktirao iz SBB cak ni da pitaju sto odlazi i tako. Svasta ima kod njih.
 
Otkljucali su kanale
 
Potpuno je jedna zbrka kod njih.
Lepo ljudi kazu, potpuno zavisi kod kog si "admina" na spisku i da li je ispunio kvotu za taj mesec i slicno. Nema uopste pravila. Ja sam cak cuo i varijantu da su ljudi podnosili zahteve za raskid ugovora i da ih niko nije ni kontaktirao iz SBB cak ni da pitaju sto odlazi i tako. Svasta ima kod njih.
Zbrka ili ne, Yettel mi trenutno nudi 15 meseci za dinar, a posle toga 1999 mesečno. Net je 300/150.

SBB za sad nudi pink kanale, što je za mene isto kao da na poklon dobijem tange.
 
Interesantno na telefonu mogu da pustam a na kompu ne. Verovatno ce srediti to.
 
Evo za ubuduće za sve koji prelaze sa Biz na Private. Premijum paket je u pitanju Duo. Radi se samo prenos vlasništva, oprema ostaje. Zaključali nam lan portove 3-4, ( izludeli se sa našom mrežom, dok nismo utvrdili da je do njih ) mada smo zvali da se otvore... Nema još rešenja. Pošto nemamo UO, tako se i prenelo na novog korisnika. Sad treba da pregovaramo dalje... Izuzetno ljubazni, ali sa nadograđujućim problemima koji su opet besmisleni i nepotrebni. Kao da su kol centar , ekspoziture , i promoteri totalno tri različite firme?
 
Aaa.. a ja se ponadao, pink mi je otkjucan, dobio na poklon kod produzenja uo. Al ga nesto i ne gledam.
 
Jel radi nekome Video klub? Koji god film da pokusam da pustim, kaze mi da nisam pretplacen.
 
Nije jos pusteno ocito.
 
D ali su otkljucali i koncerte kad su vec Pink muzicke? :LOL:
 
Koristi li neko custom dns na ubee modemu? Od pre nedelju dana uređaj je izbacio custom dns koji sam postavio i sad svaki put kad pokušam da dodam bilo koji, resetuje ga na sbbov.
 
Ja sam koristio Google-ove DNS, ali sad mi se dešava ista stvar kao i kod tebe.
 
Meni je najjače, ako hoćeš da raskineš ugovor pre isteka 24 meseca moraš da platiš i priključne takse:

3.900 din. uvođenje kablovske - ništa nisu uveli, iskoristili koaksialni kabal koji je već postojao od zajedničke antene
6.900 din. instalacija TehniColor koji ne radi kako treba
6.900 din. instalacija EONA
1.900 din po CAM kartici


plus full pretplata koliko si bio korisnik pre isteka ugovorne obaveze.


Kao da si sklopio ugovor sa crnim đavolom. Naravno, potrebno je da se najaviš i 30 dana ranije.
Nema tih 24 meseca raskidanja ugovora bez penala ni u jednoj varijanti. Ako pogledaš malo bolje, sitnim uslovima ti je na svakom sajtu napisano šta se smatra "pogodnostima" koje dobijaš za dž prilikom potpisivanja ugovora, i ako se u bilo kom trenutku ugovorne obaveze predomisliš, sve te pogodnosti plaćaš.
Ruku na srce, tako je kod svih. Kod MTS-a to jasno piše na sajtu, kod SBB-a takođe (malo manje vidljivo, ali piše), Yettel je tu najveći prekršilac jer ne videh da im piše na sajtu.
Esencijalno, 24 meseca je ugovor i nema tu predomišljanja. I to je OK, i oni moraju da budu zaštićeni od korisnika, da se ne lažemo.
Ali ovo *****avanje od 30 dana otkaznog roka, kada oni zakonski nemaju način da to naplate tih 30 dana ako ti vratiš opremu, to je pilićarenje.
Piše lepo u uslovima poslovanja koje si dobio kao prilog ugovoru kad si ga potpisivao...
Ista klauzula o otkaznom roku piše i u MTS ugovoru.
Ne, piše da raskid ugovora MORAŠ da najaviš 30 dana pre isteka ugovora. Ne da vraćanje opreme moraš da najaviš 30 dana pre i da tek onda možeš da je vratiš u poslovnicu. KLJUČNA RAZLIKA! Isto piše i kod Yettel-a.

Ali stvar je sledeća:
  • ne mogu da ODBIJU da razduže opremu ni u jednoj varijantii :)
  • ugovor na neodređeno zahteva 30 dana otkazni rok - nije sporno, OK
  • razdužujem opremu onog momenta kada podnosim zahtev za raskid ugovora
  • nakon toga, ako je istekla ugovorna obaveza od 24 meseca, NEMA NAPLATE tog još jednog pilićarskog meseca, jer ja više nemam opremu i oni NE MOGU DA NAPLATE USLUGU KOJU NISU PRUŽILI.

Dakle, sporno je to što radnici u SBB-ovim poslovnicama ubeđuju ljude da je razduživanje opreme moguće tek po isteku otkaznog roka.

Ako opremu vratiš pre isteka 24 meseca, tvoj problem - moraš da plaćaš tih 24 meseca koliko si potpisao ili da raskineš ugovor. Ali kad ugovorna obaveza istekne, stvari su malo drugačije... A oni pilićare za jednu pretplatu više kao najgori cigani (ne oni, svi operateri, da budemo iskreni).
 
Poslednja izmena:
I ja sam mislio da svi operateri imaju taj otkazni rok, ali u mts ugovoru nigde ne piše da se otkaz mora najaviti 30 dana, čak i piše da se poslednji mesec račun računa samo za one dane pre otkaza, i da je rok za vraćanje opreme 8 dana
 
Ja sam koristio Google-ove DNS, ali sad mi se dešava ista stvar kao i kod tebe.

Samo da proverim, promenis DNS, modem se restartuje kao i inace, onda se iz nekog razloga zaglupi i restartuje ponovo, nakon toga kad udjes u podesavanja DNS-a, sva tri DNS recorda su popunjena sa SBB IP adresama?
 
Na starom technicolor je takodje resetovano na njihove tri adrese.
 
@optical

Da, baš tako kako si opisao. Identičan slučaj.
 
Samo da proverim, promenis DNS, modem se restartuje kao i inace, onda se iz nekog razloga zaglupi i restartuje ponovo, nakon toga kad udjes u podesavanja DNS-a, sva tri DNS recorda su popunjena sa SBB IP adresama?
Ista situacija i kod mene. Prestao da mi radi pi-hole pre nekog vremena, pa sam video da su SBB DNS serveri u modemu. Pokušao više puta da promenim, ali se uvek vrate na njihove.
 
To je to onda. Meni predlaže podrška da odradim factory reset, ali ako je kod svih vas identično, onda nema poente, sem dodatnog posla za mene da vraćam podešavanja.

Rekoše ako bude resetovao dns ponovo da će poslati nekoga, što opet nije rešenje, jer će samo zameniti uređaj.
 
Sta sad petljaju uopste sa tim kad lose radi njihov dns oduvek, svaki treci request ima latenciju reda 600-1000ms.
 
I kod mene na EPC3928S takođe ista scena sa DNS
 

Prilozi

  • 30C7BDBD-A5F0-4412-B764-88390793064F.jpeg
    30C7BDBD-A5F0-4412-B764-88390793064F.jpeg
    85.1 KB · Pregleda: 78
Pokusavam da nadjem ali mi ne uspeva.
Kako na CGA2121 sbb routeru da namestim ip static route.
Imam ispod njega jedan router sa svojim vlanovima pa bi hteo da CGA2121 vidi te vlanove.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno