Mene su zvali da mi zamene modem 3208 za novi napredni uređaj, mada mi UO ističe za 4 meseca( vrlo verovatno da na papiru prilikom zamene stoji sitnim slovima nova UO). Ne.Jutros me zovu u vezi obnove UO (Eon Premium), pošto ista ističe. Kaže, da li vam odgovara 500rsd umanjenje računa? Rekoh ne, sa vašom ponudom mi u džepu ostaje 12k dok u MTS-u 91k.
Još veće ludilo je da prilikom prelaska sa Biz korisnika na fizičko lice (premijum paketi) na drugoj lokaciji, na istoj adresi postoji otkazni rok od 30 dana, uz lično vraćanje opreme, koju oni posle treba opet da postave? Ostaješ kod njih, produžuješ UO za istu cenu, doplaćuješ IP, i naletiš na ovakvu bahatost. Tamo nema prekida neta, sa njima ili bez njih!
Nema nikakvog plaćanja, jer je UO istekla još letos. Znači, vratim HG i Box i oni dođu i vrate istu opremu? Ludilo!Mora da se vrati oprema, pa onda oni postave... pa ako hoćeš raskid, onda mora da se plate i priključne takse!
Koliko su priključne takse za Biz korisnika?
pa ne, ti vracas biz HG a instalater posle donosi home opremu da imas kao i svi ostali...Znači, vratim HG i Box i oni dođu i vrate istu opremu? Ludilo!
Ja imam ovaj Technicolor CGA2121 njihov i radi mi odlicno od prvog dana. Ranije sam imao stari Cisco-v njihov i to je radilo osrednje ali to vise ne "ugradjuju". Taj Technicolor mi sluzi samo da primi signal doduse, iskljucio sam mu WiFi, a za zicnu i bezicnu mrezu po kuci koristim neki drugi router.Nisam u toku pa mi treba brzinski savet.
Moguce da mi je posle X godina crkao EPC3928S sa kojim nikad nisam imao problema.
Sta od uredjaja koje SBB sad daje obavezno izbeci, na cemu insistirati?
Ето, мора мало човек да се цима, честитам! Нема универзалног решења и исхода јер то зависи од бројних фактора, њихове интерне политике, свака пословница има и таргете периодичне, мотивисане раднике, темељније, површније, итд.Da podelim najnovije informacije vezano za produzavanje ugovora sa SBB-om. Meni je jos u Septembru jos istekao ugovor sa njima. Niko me nije zvao za obnovu niti ponudio nesto novo.
Ja sam zadnjih mesec i kusur dana na vezi sa njima. Inace kod mene u zgradi postoji i MTS optika tako da mogu da biram da li cu SBB, MTS ili Yettel. Par puta sam zvao call centar i bio sam 3 puta u poslovnici u Galeriji. Blago receno - uslovi koje su mi nudili za produzenje bili su smesni ili ne postojeci kako u kom razgovoru. 24.11 sam zatrazio da me kontaktira njihova sluzba za odnos sa kupcima i to je upisano u njihov sistem, ali me do danas niko nije pozvao, tako da i od tog puta nista.
Na kraju sam juce bio u poslovnici u Bulevaru, prekoputa Pravnog fakulteta i tamo produzio ugovor sa bonusom da prvih 6 meseci placam po 1 dinar posle po punoj ceni (Premijum paket, ugovor na 24 meseca). Tako da za one koji hoce da produze ugovor kod SBB bitno je i u koju poslovnicu idete, ako nece da vam ponude nista u jednoj treba da probate neku drugu poslovnicu.
Ja imam ovaj Technicolor CGA2121 njihov i radi mi odlicno od prvog dana. Ranije sam imao stari Cisco-v njihov i to je radilo osrednje ali to vise ne "ugradjuju". Taj Technicolor mi sluzi samo da primi signal doduse, iskljucio sam mu WiFi, a za zicnu i bezicnu mrezu po kuci koristim neki drugi router.
Колико знам, у Нишу је то већ годинама пракса. Очигледно им је стало да се задрже тамо јер се Телеком шири и узима кориснике.У Нишу пре месец ипо истекла уговорна обавеза, лик поднео захтев за раскид да пређе на оптику. Звали га из сбб и понудили год дана дин да остане.
Kako je krenulo biće 24 meseca po dinar i mesečni priliv na račun od Telekoma.Мени Орион синоћ нудио 12 месеци динар, Јетел 14 месеци динар, а Телеком 12 месеци динар. Такође, сазнао сам за један екстрем: 24 месеца динар код Телекома, али да цела породица пређе у МТС и узме Бокс 4 (тзв. понуда по предузећима). СББ мора да се потруди и "сазује" мало...
Не знам шта им је праг, у питању је четворочлана породица.Колико чланова треба?![]()
Ja imam ovaj Technicolor CGA2121 njihov i radi mi odlicno od prvog dana. Ranije sam imao stari Cisco-v njihov i to je radilo osrednje ali to vise ne "ugradjuju". Taj Technicolor mi sluzi samo da primi signal doduse, iskljucio sam mu WiFi, a za zicnu i bezicnu mrezu po kuci koristim neki drugi router.
Posalji u ppMene su zvali telefonom i ponudili, ne znam da li je ta osoba akviziter ili radi tamo u call centru ili šta god, ali mislim da je akviziter jer je rekao par puta da ga ubacim u kontakte (broj sa koga zove) ako bude bilo kakvih problema ili ne bude u ugovoru tako kako mi je ponudio da ga slobodno odmah kontaktiram. Mogu da ostavim broj ali ne znam da li je dozvoljeno to ovde na forumu !?
Cini mi se da je bilo price o ovome na forumu, da li imaju prava da naplacuju ili ne, ali ne mogu da nadjem diskusiju preko searcha. Ako neko nadje, zamolio bih da linkuje. Uglavnom i mene to zanima, jer bi moji mozda raskinuli nakon koriscenja usluge oko 4 meseca (sa otkaznim rokom verovatno 5), platili bi punu cenu paketa za te mesece, ali ne i ove instalacije, jer je kablovska takodje vec postojala.
Bez bilo kakvih podesavanja na Technicolor-u, samo sam utp iz njega sproveo do mog rutera i prikacio ga na WAN port. Sva ostala podesavanja interne lan i wifi mreze mi radi taj ASUS router. Do njega sam samo prosto kablom doveo internet. Prakticno Technicolor koristim samo kao modem da uspostavi vezu sa SBB-om, da iz njega izvucem telefon i slicno.Taj drugi si prikačio u Bridge mod? Ako je bilo nekih specijalnih podešavanja, prikači molim te slike podešavanja u CGA2121
.
To sto su ti ponudili EON trio premijum 6 meseci po 1 din i jeste popust na pretplatu od 25% za 24meseca - samo sto placas prvih 6 meseci po 1 din a onda 5000 din 18 meseci, isto bi bilo kao i da placas 4000din svaki mesec svih 24 meseca (ukupno 90006 din umesto 120000din za 2 godine)Bio sam danas u poslovnici i zatražio raskid ugovora. Ponudila mi 4 meseca po dinar uz Eon duo premium koji sad koristim ili 6 meseci uz trio premium. Nisam pristao. Na koju foru ste vi izvukli 30% popusta ili slično? Da li mogu sad još neku bolju ponudu da očekujem ili je to to?
Ma ne, raskinuo sam ugovor pre godinu i po dana, zvali me ko zna zbog čega, da me vrate valjda.Znači zvali su te nakon što si podneo zahtev za raskid ugovora? Mene niko nije zvao iako sam ih kontaktirao preko Twittera i nakon toga mi je rečeno da će me neko zvati ali ništa. Njima kao da nije stalo da zadrže korisnika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari