Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jutros me zovu u vezi obnove UO (Eon Premium), pošto ista ističe. Kaže, da li vam odgovara 500rsd umanjenje računa? Rekoh ne, sa vašom ponudom mi u džepu ostaje 12k dok u MTS-u 91k.
Mene su zvali da mi zamene modem 3208 za novi napredni uređaj, mada mi UO ističe za 4 meseca( vrlo verovatno da na papiru prilikom zamene stoji sitnim slovima nova UO). Ne.
Još veće ludilo je da prilikom prelaska sa Biz korisnika na fizičko lice (premijum paketi) na drugoj lokaciji, na istoj adresi postoji otkazni rok od 30 dana, uz lično vraćanje opreme, koju oni posle treba opet da postave? Ostaješ kod njih, produžuješ UO za istu cenu, doplaćuješ IP, i naletiš na ovakvu bahatost. Tamo nema prekida neta, sa njima ili bez njih!
 
Još veće ludilo je da prilikom prelaska sa Biz korisnika na fizičko lice (premijum paketi) na drugoj lokaciji, na istoj adresi postoji otkazni rok od 30 dana, uz lično vraćanje opreme, koju oni posle treba opet da postave? Ostaješ kod njih, produžuješ UO za istu cenu, doplaćuješ IP, i naletiš na ovakvu bahatost. Tamo nema prekida neta, sa njima ili bez njih!

Mora da se vrati oprema, pa onda oni postave... pa ako hoćeš raskid, onda mora da se plate i priključne takse!

Koliko su priključne takse za Biz korisnika?

Za fizičko lice je:
3.900 din. uvođenje kablovske
6.900 din. instalacija TehniColor-a
6.900 din. instalacija EONA
1.900 din po CAM kartici
 
Mora da se vrati oprema, pa onda oni postave... pa ako hoćeš raskid, onda mora da se plate i priključne takse!

Koliko su priključne takse za Biz korisnika?
Nema nikakvog plaćanja, jer je UO istekla još letos. Znači, vratim HG i Box i oni dođu i vrate istu opremu? Ludilo!
Mogu ako demotiraju postojeću i montiraju u isto vreme "novu" i to 7 dana, pre isteka onih dodatnih 30 dana. U suprotnom pa-pa.
 
Imaš ovde ljude iz BG koji koriste istu opremu na optici u home varijanti , kao i mi na biz ...
 
Nisam u toku pa mi treba brzinski savet.
Moguce da mi je posle X godina crkao EPC3928S sa kojim nikad nisam imao problema.
Sta od uredjaja koje SBB sad daje obavezno izbeci, na cemu insistirati?
 
Technicolor CGA2121 >>> Ubee >>> SDMC
Probaj sa novim ispravljacem (naravno, istog napona), EPC3928S mozda ti proradi ako je samo ispravljac crkao
 
Ako imas D3 V2 box, probaj da stavis njegov ispravljac, koliko se secam isti je kao za epc, 12V 1A.
 
Da podelim najnovije informacije vezano za produzavanje ugovora sa SBB-om. Meni je jos u Septembru jos istekao ugovor sa njima. Niko me nije zvao za obnovu niti ponudio nesto novo.

Ja sam zadnjih mesec i kusur dana na vezi sa njima. Inace kod mene u zgradi postoji i MTS optika tako da mogu da biram da li cu SBB, MTS ili Yettel. Par puta sam zvao call centar i bio sam 3 puta u poslovnici u Galeriji. Blago receno - uslovi koje su mi nudili za produzenje bili su smesni ili ne postojeci kako u kom razgovoru. 24.11 sam zatrazio da me kontaktira njihova sluzba za odnos sa kupcima i to je upisano u njihov sistem, ali me do danas niko nije pozvao, tako da i od tog puta nista.

Na kraju sam juce bio u poslovnici u Bulevaru, prekoputa Pravnog fakulteta i tamo produzio ugovor sa bonusom da prvih 6 meseci placam po 1 dinar posle po punoj ceni (Premijum paket, ugovor na 24 meseca). Tako da za one koji hoce da produze ugovor kod SBB bitno je i u koju poslovnicu idete, ako nece da vam ponude nista u jednoj treba da probate neku drugu poslovnicu.

Nisam u toku pa mi treba brzinski savet.
Moguce da mi je posle X godina crkao EPC3928S sa kojim nikad nisam imao problema.
Sta od uredjaja koje SBB sad daje obavezno izbeci, na cemu insistirati?
Ja imam ovaj Technicolor CGA2121 njihov i radi mi odlicno od prvog dana. Ranije sam imao stari Cisco-v njihov i to je radilo osrednje ali to vise ne "ugradjuju". Taj Technicolor mi sluzi samo da primi signal doduse, iskljucio sam mu WiFi, a za zicnu i bezicnu mrezu po kuci koristim neki drugi router.
 
У Нишу пре месец ипо истекла уговорна обавеза, лик поднео захтев за раскид да пређе на оптику. Звали га из сбб и понудили год дана дин да остане.
 
Da podelim najnovije informacije vezano za produzavanje ugovora sa SBB-om. Meni je jos u Septembru jos istekao ugovor sa njima. Niko me nije zvao za obnovu niti ponudio nesto novo.

Ja sam zadnjih mesec i kusur dana na vezi sa njima. Inace kod mene u zgradi postoji i MTS optika tako da mogu da biram da li cu SBB, MTS ili Yettel. Par puta sam zvao call centar i bio sam 3 puta u poslovnici u Galeriji. Blago receno - uslovi koje su mi nudili za produzenje bili su smesni ili ne postojeci kako u kom razgovoru. 24.11 sam zatrazio da me kontaktira njihova sluzba za odnos sa kupcima i to je upisano u njihov sistem, ali me do danas niko nije pozvao, tako da i od tog puta nista.

Na kraju sam juce bio u poslovnici u Bulevaru, prekoputa Pravnog fakulteta i tamo produzio ugovor sa bonusom da prvih 6 meseci placam po 1 dinar posle po punoj ceni (Premijum paket, ugovor na 24 meseca). Tako da za one koji hoce da produze ugovor kod SBB bitno je i u koju poslovnicu idete, ako nece da vam ponude nista u jednoj treba da probate neku drugu poslovnicu.


Ja imam ovaj Technicolor CGA2121 njihov i radi mi odlicno od prvog dana. Ranije sam imao stari Cisco-v njihov i to je radilo osrednje ali to vise ne "ugradjuju". Taj Technicolor mi sluzi samo da primi signal doduse, iskljucio sam mu WiFi, a za zicnu i bezicnu mrezu po kuci koristim neki drugi router.
Ето, мора мало човек да се цима, честитам! Нема универзалног решења и исхода јер то зависи од бројних фактора, њихове интерне политике, свака пословница има и таргете периодичне, мотивисане раднике, темељније, површније, итд.
У Нишу пре месец ипо истекла уговорна обавеза, лик поднео захтев за раскид да пређе на оптику. Звали га из сбб и понудили год дана дин да остане.
Колико знам, у Нишу је то већ годинама пракса. Очигледно им је стало да се задрже тамо јер се Телеком шири и узима кориснике.
 
Не само што се шири него нуди 18 месеци за дин бокс 3 оптика. Сам користим сбб али разлика уопште није мала. Да је бокс 4 прешао бих, овако видећемо.
 
Мени Орион синоћ нудио 12 месеци динар, Јетел 14 месеци динар, а Телеком 12 месеци динар. Такође, сазнао сам за један екстрем: 24 месеца динар код Телекома, али да цела породица пређе у МТС и узме Бокс 4 (тзв. понуда по предузећима :ROFLMAO:). СББ мора да се потруди и "сазује" мало...
 
Мени Орион синоћ нудио 12 месеци динар, Јетел 14 месеци динар, а Телеком 12 месеци динар. Такође, сазнао сам за један екстрем: 24 месеца динар код Телекома, али да цела породица пређе у МТС и узме Бокс 4 (тзв. понуда по предузећима :ROFLMAO:). СББ мора да се потруди и "сазује" мало...
Kako je krenulo biće 24 meseca po dinar i mesečni priliv na račun od Telekoma.
 
LOL , probudili se izgleda iz dubokog sna i shvatili gde žive zapravo, zove žena danas iz SBB-a, nudi 12 meseci po dinar, rekoh "idi bre ženo, slabo ti je to, sem toga i zakasnila si za malo, pre 15 dana sam uveo mts 18 meseci po dinar kod njih", ona zabezeknuta "18 meseci za dinar!? auuuuuuuuuu" da da .... :ROFLMAO:
 
Dajte taj kontakt za 18m po dinar?
 
Mene su zvali telefonom i ponudili, ne znam da li je ta osoba akviziter ili radi tamo u call centru ili šta god, ali mislim da je akviziter jer je rekao par puta da ga ubacim u kontakte (broj sa koga zove) ako bude bilo kakvih problema ili ne bude u ugovoru tako kako mi je ponudio da ga slobodno odmah kontaktiram. Mogu da ostavim broj ali ne znam da li je dozvoljeno to ovde na forumu !?
 
Ja imam ovaj Technicolor CGA2121 njihov i radi mi odlicno od prvog dana. Ranije sam imao stari Cisco-v njihov i to je radilo osrednje ali to vise ne "ugradjuju". Taj Technicolor mi sluzi samo da primi signal doduse, iskljucio sam mu WiFi, a za zicnu i bezicnu mrezu po kuci koristim neki drugi router.

Taj drugi si prikačio u Bridge mod? Ako je bilo nekih specijalnih podešavanja, prikači molim te slike podešavanja u CGA2121

.
 
Mene su zvali telefonom i ponudili, ne znam da li je ta osoba akviziter ili radi tamo u call centru ili šta god, ali mislim da je akviziter jer je rekao par puta da ga ubacim u kontakte (broj sa koga zove) ako bude bilo kakvih problema ili ne bude u ugovoru tako kako mi je ponudio da ga slobodno odmah kontaktiram. Mogu da ostavim broj ali ne znam da li je dozvoljeno to ovde na forumu !?
Posalji u pp :)
 
Bio sam danas u poslovnici i zatražio raskid ugovora. Ponudila mi 4 meseca po dinar uz Eon duo premium koji sad koristim ili 6 meseci uz trio premium. Nisam pristao. Na koju foru ste vi izvukli 30% popusta ili slično? Da li mogu sad još neku bolju ponudu da očekujem ili je to to?
 
Juče me zvali i nudili 12 meseci po dinar, kada sam im rekao da su zakasnili i da sam potpisao sa mts-om pre 15-ak dana 18 meseci po dinar, rečeno mi je da to nude i oni ali uz ugovor od 36 meseci, to je sve što znam o tome.
 
Znači zvali su te nakon što si podneo zahtev za raskid ugovora? Mene niko nije zvao iako sam ih kontaktirao preko Twittera i nakon toga mi je rečeno da će me neko zvati ali ništa. Njima kao da nije stalo da zadrže korisnika.
 
Cini mi se da je bilo price o ovome na forumu, da li imaju prava da naplacuju ili ne, ali ne mogu da nadjem diskusiju preko searcha. Ako neko nadje, zamolio bih da linkuje. Uglavnom i mene to zanima, jer bi moji mozda raskinuli nakon koriscenja usluge oko 4 meseca (sa otkaznim rokom verovatno 5), platili bi punu cenu paketa za te mesece, ali ne i ove instalacije, jer je kablovska takodje vec postojala.

Ovo je njihov zvaničan odgovor (mora čak i RENTA za Eon box da se plati):

U vezi sa navedenim nema osnova za odobravanje raskida bez plaćanja troškova.

Vaš ugovor je potpisan sa ugovornom obavezom u trajanju od 24 meseca. Raskid se može obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz otkazni rok od 30 dana.

Na osnovu zaključenog Ugovora za paket usluga, Pretplatnik može jednostrano da raskine ugovor sa promotivnim uslovima pre isteka minimalno ugovorenog perioda, u kom slučaju je dužan da plati novčani iznos u visini popusta koji je ostvario u okviru datih promotivnih pogodnosti ili preostale pretplate do isteka ugovorenog perioda.

Budući da je ugovor potpisan na 24 meseca, ostvarena je akcija da se usluge SBB-a prvih 12meseci fakturišu po ceni od 1 dinarkao i pogodnost da se priključne takse nisu fakturisale.

Pogodnosti koje bi se naplatile u slučaju prevremenog raskida su:

• priključna taksa za kablovsku televiziju - 3.900,00 dinara,

• priključna taksa za uređaj digitalni uređaj - 6.900,00 dinara,

• priključna taksa za kablovski modem - 6.900,00 dinara.

• priključna taksa za CAM karticu - 1.900,00 dinara.

Pored pogodnosti, u slučaju prevremenog raskida ugovora, fakturisala bi se razlika između pune i Akcijske cene pomnožena brojem meseci korišćenja, kao i renta za Eon box.

Ukoliko se opredelite za plaćanje troškova raskida u vidu preostalih pretplata, fakturisala bi se puna cena mesečne pretplate pomnožena brojem meseci do isteka ugovorne obaveze.

Zahtev za prevremeni raskid se podnosi isključivo u našem Korisničkom servisu, gde se na licu mesta obračunava tačan iznos troškova za prevremeni raskid u zavisnosti od odabrane opcije od strane korisnika. Pre podnošenja zahteva za raskid, neophodno je da su izmirena sva dospela zaduženja na ugovoru.

Nakon stupanja raskida na snagu potrebno je vratiti zaduženu opremu u roku od 7 dana i izmiriti sva zaduženja. U slučaju da zadužena oprema ne bude vraćena u predviđenom roku, ista će biti fakturisana u skladu sa Opštim uslovima ugovora i dokumentom Cenovnik materijala i protivvrednost opreme objavljenom na sajtu sbb.rs. Naknadno razduživanje opreme neće biti moguće

Sam raskid Ugovora je definisan Ugovorom i Opštim uslovima.

Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc

U skladu sa članom 151 Zakona o Zaštiti potrošača SBB ima obavezu da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, a na osnovu podnetih reklamacija.

Stojimo Vam na raspolaganju za sve informacije.


S poštovanjem,
Sektor za obradu korisničkih zahteva
Vaš SBB
 
Taj drugi si prikačio u Bridge mod? Ako je bilo nekih specijalnih podešavanja, prikači molim te slike podešavanja u CGA2121

.
Bez bilo kakvih podesavanja na Technicolor-u, samo sam utp iz njega sproveo do mog rutera i prikacio ga na WAN port. Sva ostala podesavanja interne lan i wifi mreze mi radi taj ASUS router. Do njega sam samo prosto kablom doveo internet. Prakticno Technicolor koristim samo kao modem da uspostavi vezu sa SBB-om, da iz njega izvucem telefon i slicno.
Bio sam danas u poslovnici i zatražio raskid ugovora. Ponudila mi 4 meseca po dinar uz Eon duo premium koji sad koristim ili 6 meseci uz trio premium. Nisam pristao. Na koju foru ste vi izvukli 30% popusta ili slično? Da li mogu sad još neku bolju ponudu da očekujem ili je to to?
To sto su ti ponudili EON trio premijum 6 meseci po 1 din i jeste popust na pretplatu od 25% za 24meseca - samo sto placas prvih 6 meseci po 1 din a onda 5000 din 18 meseci, isto bi bilo kao i da placas 4000din svaki mesec svih 24 meseca (ukupno 90006 din umesto 120000din za 2 godine)
 
Poslednja izmena:
Znači zvali su te nakon što si podneo zahtev za raskid ugovora? Mene niko nije zvao iako sam ih kontaktirao preko Twittera i nakon toga mi je rečeno da će me neko zvati ali ništa. Njima kao da nije stalo da zadrže korisnika.
Ma ne, raskinuo sam ugovor pre godinu i po dana, zvali me ko zna zbog čega, da me vrate valjda.

btw true story ... čekam poziv od Oriona u vezi raskida ugovora, i vidim pozivni broj sa koga me zvali juče iz SBB.a sličan tom iz Oriona, počinje na 4 , mnogo nula itd. bio sam ubedjen da su oni, uglavnom predstavi se žena da je iz SBB-a, ja zaista iznenadjen, da ne kažem začudjen "iz SBB.a !??" :ROFLMAO:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno