Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kod mene se s vremena na vreme dešava da net nestane oko ponoći...ja mislim da oni to nešto mrse jer par puta smo ih zvali i odmah magično net se pojavi.
Meni se desava skoro svaki dan oko 18-19h da kad gledam tv, izadje poruka kako sam izgubio pristup internetu. Ako sam u tom periodu nesto premotao, redovno se sadrzaj prekida i izlazi poruka problem sa konekcijom, ako potraje pozovite blablabla. Na zvezdari sam.
 
Posaljem im sad na fb iz dosade imaju li neku akciju za stare korisnike, i decko mi odgovara, javite se za godinu dana, ugovor istice krajem januara 2024.. Ja pitam kako kad znam da uvek u septembru, dok ima lisca sto bi rekli, obnavljam ugovor. I setih se da su mi u januaru par meseci posle potpisivanja ugovora nesto cackali oko koaks kablova po celoj kuci, tacnije, promenile svu instalaciju. Posto nisam bio kuci, znam da su caletu uvalili da potpise nesto i ako sam mu rekao da ne potpisuje nista. Novi ugovor. Taj papir vise ne postoji naravno, zagubio se, i nemam nikakvo resenje. A i me mrzi da se cimam. Moje pitanje je, da li moze nekako da se raskine ugovor sa njima, na ovu foru sto nudi MTS? Nisam pratio to jer me nije interesovalo. Sada me na zalost interesuje. Hvala.
 
Hvala na ovom i narednom odgovoru. Šta tačno treba da se traži vezano za oslobađenje? Samo da tražim od njihove tehničke podrške da oslobode treći izlaz?
Да, наведи да ти требају три порта за интернет и да ти омогуће трећи за то. Не би трњбало да буде проблема, то ће даљински да регулишу.
 
Ako sam dobro raumeo 24 meseca ugovor, a očekujete od SBB-a prvih 18 za dinar. Pa onda trk kod drugog provajdera.
Besmislena je priča oko tih xxx meseci za dinar. Umesto da se akcenat stavi na uslugu, kvalitet TV kanala, interneta i ostalih dodataka.
 
Ako sam dobro raumeo 24 meseca ugovor, a očekujete od SBB-a prvih 18 za dinar. Pa onda trk kod drugog provajdera.
Besmislena je priča oko tih xxx meseci za dinar. Umesto da se akcenat stavi na uslugu, kvalitet TV kanala, interneta i ostalih dodataka.
Ako mislis na mene, procitaj ponovo post.
 
Ne mislim.
Poenta je da su provajderi lansirali praksu popusta za nove korisnike. Vremenom je besplatni period rastao i samim tim i očekivanja korisnika. Stvorene su kategorije "novi" i "stari". Sada imamo opšte nezadovoljstno, svi se osećaju prevarenim a svi su na gubitku. Rat provajdera se odvija na pogrešnom bojnom polju. O kvalitetu usluge se malo govori.
 
Ako sam dobro raumeo 24 meseca ugovor, a očekujete od SBB-a prvih 18 za dinar. Pa onda trk kod drugog provajdera.
Besmislena je priča oko tih xxx meseci za dinar. Umesto da se akcenat stavi na uslugu, kvalitet TV kanala, interneta i ostalih dodataka.
Zasto ne bi ocekivao kad konkurencija daje 18 za dinar?

Ponuda kanala je svakako polovicna i kod jednih i kod drugih tako da je bespredmetno pricati o nekom kvalitetu, a onda je cena jedini faktor koji preostaje.

I nije uopste sramota preci kod drugog posle svakog ugovora ako se tako najvise isplati. Cak bih rekao da je i ludost biti "lojalan" korporacijama kojima ste samo brojka u statistici.
 
Ako sam dobro raumeo 24 meseca ugovor, a očekujete od SBB-a prvih 18 za dinar. Pa onda trk kod drugog provajdera.
Besmislena je priča oko tih xxx meseci za dinar. Umesto da se akcenat stavi na uslugu, kvalitet TV kanala, interneta i ostalih dodataka.
Да што да не! Наравно да ћу да гледам мој буџет, па не мислиш ваљда да ћу због лојалности према СББ-у да ја будем на већем трошку него код других?! Па то је ван здравог разума! Баш си ме изненадио са оваквим размишљањем! Баш свашта човек може овде прочитати.

Мислим да они своје услуге скупо продају! Још увек имамо ставку одржавање кабловске инфраструктуре. Пола рачуна је само то. Интернет им је много лошији него код конкуренције која има оптику, а скупљи су од оптике. Једино што им ваља је апликација Еон, али канали су им све лошији, то сви говоре. Политика и спорт ме не интересују, волим филмове и документарце, а тога има код свих.
 
Ja sam jedna od tih budala sto je zbog kontre ostala da placa vise. Zato i pitam jel moguce nekako raskinuti ugovor na ovu foru sto reklamiraju...
 
I na kraju bude, svi koji plaćaju po 1 din. 12 meseci najviše kukaju kako im usluge kod bilo kog provajdera ne rade.
 
Да што да не! Наравно да ћу да гледам мој буџет, па не мислиш ваљда да ћу због лојалности према СББ-у да ја будем на већем трошку него код других?! Па то је ван здравог разума! Баш си ме изненадио са оваквим размишљањем! Баш свашта човек може овде прочитати.

Мислим да они своје услуге скупо продају! Још увек имамо ставку одржавање кабловске инфраструктуре. Пола рачуна је само то. Интернет им је много лошији него код конкуренције која има оптику, а скупљи су од оптике. Једино што им ваља је апликација Еон, али канали су им све лошији, то сви говоре. Политика и спорт ме не интересују, волим филмове и документарце, а тога има код свих.
"Канали су све лошији"? Шта то значи конкретно? Кад већ филмски програм помињеш... Колико ми је познато, Телеком више нема Синестар канале (све није имао никад!), па је и ту СББ у предности. Филм бокс пакет који има Телеком не бих коментарисао, док сам био на Супернови закачих неки филм, приличан трансфер блама сам имао. То је леп пример како Телеком доживљава своје кориснике, потцењује им интелигенцију и корисничку естетику.
СББ такође све више развлачи оптику, у мом крају већ годинама постоји и ја је имам. Одлично све ради. Телеком и даље има адсл (срећна нова 1998!) на многим локацијама тако да нису ни они баш ексклузивно оптички провајдер. Не треба се служити релативизацијама јер ћемо стићи до тачке да може да се живи и без интернета и било какве комункације, а то је опасно.
 
"Канали су све лошији"? Шта то значи конкретно? Кад већ филмски програм помињеш... Колико ми је познато, Телеком више нема Синестар канале (све није имао никад!), па је и ту СББ у предности. Филм бокс пакет који има Телеком не бих коментарисао, док сам био на Супернови закачих неки филм, приличан трансфер блама сам имао. То је леп пример како Телеком доживљава своје кориснике, потцењује им интелигенцију и корисничку естетику.
СББ такође све више развлачи оптику, у мом крају већ годинама постоји и ја је имам. Одлично све ради. Телеком и даље има адсл (срећна нова 1998!) на многим локацијама тако да нису ни они баш ексклузивно оптички провајдер. Не треба се служити релативизацијама јер ћемо стићи до тачке да може да се живи и без интернета и било какве комункације, а то је опасно.
Odmah da te zaposle u SBB 😂
 
Ja sam jedna od tih budala sto je zbog kontre ostala da placa vise. Zato i pitam jel moguce nekako raskinuti ugovor na ovu foru sto reklamiraju...
@shamanNS Vise je zalosno nego smesno uvaliti coveku od 60 god sa potpise novi ugovor. Procitaj prethodni post.
 
@nidzakv Niti sam reagovao niti komentarisao taj prethodni komentar na koji se pozivaš već samo ovo konkretno da si ostao da kontriraš. (a sad bih ipak da odeš)

Komentar i savet po pitanju raskida uvaljenog novog ugovora nemam.
 
nije tema poređenje provajdera. hvala na razumevanju
 
Odmah da te zaposle u SBB 😂
Нема потребе, већ радим посао који волим. Може се имати мишљење и без припадности неком правном лицу. Знам, шокантно је, али истинито. ;)
 
"Канали су све лошији"? Шта то значи конкретно? Кад већ филмски програм помињеш... Колико ми је познато, Телеком више нема Синестар канале (све није имао никад!), па је и ту СББ у предности. Филм бокс пакет који има Телеком не бих коментарисао, док сам био на Супернови закачих неки филм, приличан трансфер блама сам имао. То је леп пример како Телеком доживљава своје кориснике, потцењује им интелигенцију и корисничку естетику.
СББ такође све више развлачи оптику, у мом крају већ годинама постоји и ја је имам. Одлично све ради. Телеком и даље има адсл (срећна нова 1998!) на многим локацијама тако да нису ни они баш ексклузивно оптички провајдер. Не треба се служити релативизацијама јер ћемо стићи до тачке да може да се живи и без интернета и било какве комункације, а то је опасно.
Ja imam vdsl još uvek i mogu ti reći radi perfektno, totalno rasterećena infrastruktura
 
Ja bio opet do SBB-a da vidim jeste li se sta promenilo za produzenje ugovora za stare korisnike. Kazu da je bas dobro sto sam svratio jer imaju bas sad akciju za nas starosedeoce. Za obnovu ugovora dobio bih cak 6 meseci sve pinkove kanale otkljucane.
Dugo se nisam tako lepo nasmejao toliko losoj ponudi pored konkurencije koja radi maksimalno na privlacenju korisnika a oni i dalje vrte prste. Ne zanam jel cekaju da im svi odu pa da prodaju firmu nekom drugom ili sta vec.
Sto bi Amerikanci rekli - Scumbags of the Year
 
To ni meni nije jasno, ne očekujem da bace cveće pred mene i crveni tepih ako udjem u poslovnicu, niti 12, 18 meseci po dinar, ali nek daju bar neki razuman popust (30% celom dužinom ugovora), kad već moraju da se bore protiv konkurencije koja daje i po 18 meseci za dinar (potpuno iracionalno, ali je iz budžeta pa im se može)
Ovako mi ne daju neki specijalan razlog da ostanem, izuzev "korisničkog iskustva" koje svi toliko pominju a od kojeg ne videh za sve ove silne godine (preko 12) nešto specijalno.
 
Ja bio opet do SBB-a da vidim jeste li se sta promenilo za produzenje ugovora za stare korisnike. Kazu da je bas dobro sto sam svratio jer imaju bas sad akciju za nas starosedeoce. Za obnovu ugovora dobio bih cak 6 meseci sve pinkove kanale otkljucane.
Dugo se nisam tako lepo nasmejao toliko losoj ponudi pored konkurencije koja radi maksimalno na privlacenju korisnika a oni i dalje vrte prste. Ne zanam jel cekaju da im svi odu pa da prodaju firmu nekom drugom ili sta vec.
Sto bi Amerikanci rekli - Scumbags of the Year

Da li su ti rekli da je Pink otkljucan 24 ili 6 meseci ?
 
Pa pazi, bez obzira sto ti i ja ne volimo, ima ljudi kojima su Pink kanali zanimljivi i to treba ispostovati. Svako ima svoj ukus

Poz
 
Ja bio opet do SBB-a da vidim jeste li se sta promenilo za produzenje ugovora za stare korisnike. Kazu da je bas dobro sto sam svratio jer imaju bas sad akciju za nas starosedeoce. Za obnovu ugovora dobio bih cak 6 meseci sve pinkove kanale otkljucane.
Dugo se nisam tako lepo nasmejao toliko losoj ponudi pored konkurencije koja radi maksimalno na privlacenju korisnika a oni i dalje vrte prste. Ne zanam jel cekaju da im svi odu pa da prodaju firmu nekom drugom ili sta vec.
Sto bi Amerikanci rekli - Scumbags of the Year

Konkurencija mora da se prati, oni očigledno ne znaju šta konkurencija nudi... pa nude korisnicima takve gluposti. Ovo više i nije smešno, ovo je žalosno.
 
Konkurencija mora da se prati, oni očigledno ne znaju šta konkurencija nudi... pa nude korisnicima takve gluposti. Ovo više i nije smešno, ovo je žalosno.
Interesantno je da se zaposleni iz SBB-a ponašaju kao neki otuđeni organizam, kad ih pitam za uslove za produžetak ugovora (koji inače ističe u martu '23), ponašaju kao da ugovor ističe za godinu dana i daju generičke odgovore tipa "javi nam se u martu, akcije se često menjaju, pa ćemo tada imati super ponudu za tebe", dok se u isto vreme ostali provajderi otimaju bukvalno, nude čak i "otkup" ugovora koji imam sa sbb-om kad im kažem da ističe u martu, a ovi iz sbb-a ili se prave da ne znaju ili su totalno pobrkani pa su toliko ušuškani u nekoj poziciji od pre 2,3 godine, kad su gotovo suvereno vladali što se svega tiče.
Ne želim u suštini da odem, ali tolika nonšalantnost kao da pasivno tera korisnike.
 
SBB je bezobrazan prema svojim korisnicima, ništa manje nego MTS koji je dugo bio šampion bezobrazluka. Sad su primer za SBB.

Deset godina sam bio njihov korisnik, šest meseci sam se ubeđivao sa njima da je Ubee neispravan, pa onda još malo da ni TehniColor ne radi kako treba, još šest meseci čekao da se smiluju i daju pristojnu ponudu za obnovu ugovora...
I na kraju, oni meni kažu MORATE da najavite raskid ugovora 30 dana pre nego razdužite opremu :) :) :) Radnici u poslovnici isfrustrirani, neupućeni u svoj posao, u odredbe zakona, prećutkuju informacije korisnicima kojima je istekla ugovorna obaveza... I oni pljuju MTS? Pa MTS je pojam profesionalizma za njih.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno