Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Mobile network... Tu negde, radim pa malo žurim.
Meni stoji uključeno. Možda ti je bilo nešto do neta u tom momentu.
 
Settings, pa mobile data, pa kliknes na karticu i tu imas, pricam za iOS…meni je do tog bilo, nov mi telefon i ne radi mi iris go od starta, tek sad proradilo… kad sam opet ukljucio opet nije htelo
 
A to za iOS, ok ja reko na androidu totalno zaboravih da si napisao da pitas za iOS.
 
Ne vidim više aplikaciju iris go na android tv u prodavnici , da li su je ukinuli ili spremaju novu .
 
Postovanje i pozdrav iz Australije. Moja majka se vratila iz crnegore i pitala me ako mogu nac nacina da gleda kanal "Kitchen TV" preko interneta. Vidim da je ukljucen u Iris Go paket, a problem je sto nemamo A) Srpski mobitelski broj i B) državljanin broj.

Jeli postoji nacin da rjesimo ovaj problem?
 
Search opcija nije od velike pomoći, a da ne listam sad celu temu unazad, kako rešiti "switching device" loop pri promeni uređaja? Praktično ga i ne menjam, samo sam odradio factory reset na tabletu i sad mi vrti Iris u nedogled.
Hvala!
 
Ako uzmem mts pripejd karticu i uzmem internet paket neki, hoce mi skidati taj internet za koriscenje iris go-a ?
 
Ne, jer nije taj način provere
 
Kako kapiram na iris go mogu 7 uredjaja ,sad mi pise
broj trenutnih uredjaja 3/3
raspolozivi brij promena uredjaja 7/7
datum isteka za perioda za promenu uredjaja 20.12.2022
Kako se i gde brisu uredjaji i koliko puta to moze?
 
Samo na tri
 
Onaj ko uzme Max TV paket bez Boxa da li ima sve kanale na Iris GO i da li može da se gleda i preko kompjutera?
 
zašto je potrebna čitava večnost da se aktivira iris go aplikacija? i zašto se to radi posebno i mora da se traži aktivacija, prosto ne razumem tu gnjavažu? ako je to već obuhvaćeno ponudom koju si platio čemu to driblanje sa dodatnim aktiviranjem...
 
Kako dugo traje i šta je tu uopšte komplikovano.
Klikneš jedno dugme u Moj mts aplikaciji i gotovo.
Nemaju svi besplatno tokom ugovorne obaveze, negde je nekoliko meseci npr. pa aktiviraju kada žele npr......
 
^
Upravo to, nista komplikovano niti dugo traje do jednog klika u app.
Ako je to dugo, sta je kratko.
Poredjenja radi ceo proces aktivacije mi je trajao ajde 3 sekunde dok sam otvorio app i kliknuo na aktiviraj.
 
Mislim da ne razumete...meni npr kada su uveli box paket nije bilo aktivirano i morao sam da cekam 4 dana kako bi aktivirali i mogao da koristim
 
Mislim da ne razumete...meni npr kada su uveli box paket nije bilo aktivirano i morao sam da cekam 4 dana kako bi aktivirali i mogao da koristim
važno je samo da se pametuje i nešto napiše...ne bih ni pitao da to može da se uradi "jednim klikom"...mora neki nadzorni organ da ti aktivira uslugu...
 
Dobro je da se ne čeka više formiranje komisije za odobravanje usluge... 🙂
Skoro sam to uradio kod zeta. Otvori to i tu klikni... Ne znam možda i samo pametujem.
 
mogu da klikćem do sutra, rečeno je da to "mora da se aktivira tamo negde u katakombama mts-a" kad im stigne nazad ugovor i da se čeka...
 
To je drugo ako nisi u poslovnici sklopio ugovor.
Normalno da mora da im ugovor stigne nazad i da ga unesu u sistem ili aktiviraju. Otkud mogu da znaju da si uopšte potpisao dok im ne dostave ugovor nazad.
Za odmah moraš da im dođeš na noge 🙂
Inače, ne znam kako ljudi više komuniciraju. Lepo ih saslušam kada mi kažu da će kompletna usluga biti puštena čim im stigne ugovor. Može potrajati toliko i toliko h/dana.
Ne vidim u čemu vidiš problem ali nema veze. Opušteno i pozdrav.
 
Ekipa se valjda istog dana vrati nazad sa ugovorom, vidim problem u tome da im treba kako čovek napisa gore 4 dana da neko tamo to ustanovi i pusti uslugu...i niko ne zna kada će to biti, niti te na bilo koji način obaveste da je usluga aktivirana već opet kažu proveravajte na portalu...a ostaviš i mail i kontakt telefon...

Nije svetski problem broj 1 ali je maltretiranje korisnika plus očajna komunikacija...
 
Ekipa se valjda istog dana vrati nazad sa ugovorom, vidim problem u tome da im treba kako čovek napisa gore 4 dana da neko tamo to ustanovi i pusti uslugu...i niko ne zna kada će to biti, niti te na bilo koji način obaveste da je usluga aktivirana već opet kažu proveravajte na portalu...a ostaviš i mail i kontakt telefon...

Nije svetski problem broj 1 ali je maltretiranje korisnika plus očajna komunikacija...
Ако се уговор потписује у пословници, услуге су одмах активиране.
Ако се уговор шаље преко Поште, имаш да се начекаш.😄
Ништа не зависи од Мтс-а, него од Поште.
 
Dobijam vec par dana na Iris smart-u gresku "Mrezna greska x2004 io bad http status" i to samo kada gledam RTS1, da l' se desava jos nekome?
 
Nazad
Vrh Dno