Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Javlja netačno ime ili lozinka, sa ili bez @mts.rs
Nema veze, nazvaću ih, hvala na pokušaju.
Očigledno default lozinka nije dobra ili sam suviše nov korisnik pa me još nema u sistemu, šta znam.
 
Zovi ih.Ja sam pokušavao na svakakve načine i nije htelo dok ih nisam nazvao.
 
Čekaj malo, ja sam stavio moju, tj. njegovu lozinku za nalog.
Nisu promenio onu iz ugovora za mail?
Ne bi trebalo da je toliko komplikovano. Odmah je prošlo.
Probaj iz aplikacije, neki put im sajt ne radi aplikacija radi.
Zoveš 063 733 korisnički ako ne uspe.
 
Kako to misliš stavio si tvoju tj njegovu ?
Pa ne mogu da promenim onu iz ugovora dok ne pristupim emailu.
Probao sam i iz aplikacije, isti problem.
Otkud taj korisnički broj na 063 ? Zar nije 0800/100-100 ?

Zapravo za promenu šifre traži taj broj sa računa, ovo mi daje :
Capture.PNG
 
Imaš opciju preko mejla i preko moba gde ti pošalju kod.Jesi probao na taj drugi način?
 
Da, na mob kaže da nije moguće nešto.
Čekam da se javi živi čovek na korisničkom servisu, več nekih deset minuta javlja "vreme čekanja na javljanje operatera je duže od dva minuta"
 
Onda im piši na chat na njihovom sajtu,napisi problem i zvaće te.
 
Izvini 064 733. Ovde se odmah jave.
Neku njegovu koju mi je on dao. Išao sam na moj.mts.rs i preko nemam lozinku opcije.
Baš gledam, tako mi poslala sestra sliku od njih šta treba da uradim.
Bolje ih zovi, neka se oni muče🙂
 
Imaš opciju preko mejla i preko moba gde ti pošalju kod.Jesi probao na taj drugi način?
Odustao sam krastavac , a čekaj kako su tebi onda rešili to sa email lozinkom ? Rekli ti koja je lozinka umesto default lozinke i onda si odradio ?
Jer ceo problem je u tome što ne mogu da se logujem na email.

Edit:
btw to za mob i sms kod važi samo za mts brojeve, a nemam kod njih mob.
 
Tako je.Ja sam imao Box 3 bez moba,i kad sam napisao na chat u čemu je problem(da mi se ne podudaraju podaci sa ugovora)napisali su da ostavim kontakt da me zovu i zvali me u roku sat vremena.Usli su u sistem i pitali me koja će lozinka da mi bude i onda sam ušao bez problema.
 
A koji chat ? Ova Mila, interaktivni asistent ?
Ako nije ona ostavi link, inače ne mogu da verujem da preko sat vremena ne mogu da dobijem podršku, više nema ni čekanja nego odmah kaže da su svi zauzeti i da zovem kasnije.
U principu nije problem ništa, sve radi ali me zanima da probam IrisGo da vidim kako radi.

Edit:
odem na tw da ih zapratim, odmah na prvu uočio da ne mogu operateri da se dobiju ceo dan :D
Capture.PNG
 
Poslednja izmena:
Ma da,napišeš pitanje.Obicno odgovori da ne razume pitanje i prosledi te korisničkom servisu i onda se neko drugi predstavi.😁Napises u čemu je problem i broj fiksnog na kog se vodi ugovor.I napišu da ćete pozvati.Ja sve rešavamo tako.
 
Aha, kapiram, inače slaba vajda bila od nje, nisam ni video to da može da se napiše pitanje.
Pitao je za email hahahah, toga nije bilo u meniju, daje novi set mogućnosti, na kraju našao ono što mi treba tj najbolja opcija, da iskoristim drugi email za registraciju, ostavila link ali kada sam kliknuo na link ta stranica ne postoji lol

A ništa, nema veze krastavac, rešiću to nekako ovih dana, ne mogu sada time da se majem, mnogo su heavy ....
 
Poslednja izmena:
Eto što je u mojoj moći,ja sam ti pomogao.Uglavnom,Mila ne može da mi pomogne pa mi se onda javi neko drugi.😄😉
 
Na 064 733 ti se niko ne javlja ili ne može ako nije u MTS mreži?
Na osnovu ovoga sam im registrovao nalog🙂 nikakve šifre nisam imao. Nisam ni video ovo uputstvo ikada.
07252D9A-CA43-4ADC-AA48-2E9C7B9C2871.jpeg
 
Kad klinem na Nemam lozinku, daje mi 3 opcije, prva je mob (samo mts radi) , druga je jmbg (ovo radi ali mi traži šifru sa računa), treća je email i tu mi pošalju verifikacioni link na email adresu sa ugovora, a na nju ne mogu da se ulogujem jer pretpostavljam da je username dobar ali da password nije.
btw kod mene nije tako bilo za email, nego je ispisan email kao i password, za koji ima napomena da čim se ulogujem odmah promenim, ali ne mogu da se ulogujem...
Eto što je u mojoj moći,ja sam ti pomogao.Uglavnom,Mila ne može da mi pomogne pa mi se onda javi neko drugi.😄😉
Nije do tebe, pomogao si sigurno (y)
Nego ne vredi jednostavno, treba nekoga da dobijem sa druge strane ali mi to ne uspeva, a nije mi toliko hitno da se zezam sa Milom ili da vrtim telefon i čekam ko zna koliko, vrv bez ikakvog uspeha da dobijem nekoga.
 
Poslednja izmena:
Ne klikneš ni na jednu opciju već direktno opišes problem I onda će te pitati da joj bolje pojasnis pa onda prebaciti na korisnički servis i neko drugi će se pisati sa tobom.U tome je caka.
 
Stigao sam dotle ali kaže da niko nije prisutan od operatera i upućuje me da pošaljem email

Edit:
Uspeo nakon pola sata čekanja na vezi da dobijem operatera i završio posao.
 
Poslednja izmena:
Ne može više edit, samo da dodam da nisam znao da IrisGo jedino sa mts interneta može da se koristi, a to mi je bilo potrebno, ali dobro, tako je kako je.
 
Ne može više edit, samo da dodam da nisam znao da IrisGo jedino sa mts interneta može da se koristi, a to mi je bilo potrebno, ali dobro, tako je kako je.

Može, kupiš dodatni ruter i taj dodatni povežeš u Bridge mod






Podigneš Open VPN server. Onda može čak i tetka u Kanadi da podesi Open VPN klijent na njenom ruteru ili nekom uređaju, das joj kredencijale za IRIS, ona instalira IRIS i uz VPN gleda sve kanale koje plaćaš.
 
Ja sam u subotu u poslovnici podneo zahtev za IDP i u ponedeljak me zove tip iz MTS i ponudio 50% popusta na celo trajanje ugovne obaveze ako potpišem novi ugovor na 2 godine. Net i mobilni imam kod njih. Ajd dobro i fiksni ako neko to još računa kao "uslugu".
meni su ovako nudili 3 meseca free, hmm jedno pitanje ako podnesem ovaj zahtev za IDP i ne pozove me niko da li to znaci da ce mi otkazu mts ugovor ili tek kad sklopim ugovor sa drugima, iskreno meni se ne ide iz mtsa al mi ovo deluje kao laksa opcija nego da raskidam pa cekam mesec dana, i jos jedno pitanje e vama u ugovorubnapisu koliko free meseci dobijate
 
meni su ovako nudili 3 meseca free, hmm jedno pitanje ako podnesem ovaj zahtev za IDP i ne pozove me niko da li to znaci da ce mi otkazu mts ugovor ili tek kad sklopim ugovor sa drugima, iskreno meni se ne ide iz mtsa al mi ovo deluje kao laksa opcija nego da raskidam pa cekam mesec dana, i jos jedno pitanje e vama u ugovorubnapisu koliko free meseci dobijate
Kad tražiš IDP ne ukidaju ti uslugu dok neki drugi provajder (Yettel) na podnese zahtev da te prebaci u svoje "stado".
Nisam stigao u sredu pa sam juče tek ovo završio. Na ugovoru piše da je promocija prvi mesec 50% a uz ugovor sam dobio i "prilog uz ugovor br......." gde dobijam i preostalih 23 meseca po 50%
 

Prilozi

  • viber_slika_2022-11-25_11-57-36-244.jpg
    viber_slika_2022-11-25_11-57-36-244.jpg
    106.9 KB · Pregleda: 73
Da li je ralno da si pristao samo na prvi mesec da ti daju po 50% popusta a da sledecih 23 meseca placas ugovor po punoj ceni.

Bas zbog ovakvih i slicnih ljudi koji pristanu na ovakve debilne dilove... mts ne postuje svoje stare korisnike nego ih ko stare krpe baca u neki ugao da tamo smrde. Ko hoce da bude stara smrdljiva krpa i treba da prihvati ovakve uslove i nije ni cudo sto nas mts vec godinama unazad jase sa sve losijom i losijom ponudom za stare korisnike.

Ovo nije vredjanje pojedinaca i ne znam sta nego samo prikaz kako nas mts vidi kao stare korisnike, moramo da se izborimo za bolje pogodnosti a ne da pristajemo na njihove ucene.
 
Pa napisao je da je dobio 50% tokom celog ugovora. Pročitaj post opet.
 
Samo je nekad potrebno pročitati...

Na ugovoru piše da je promocija prvi mesec 50% a uz ugovor sam dobio i "prilog uz ugovor br......." gde dobijam i preostalih 23 meseca po 50%
Ja sam u subotu u poslovnici podneo zahtev za IDP i u ponedeljak me zove tip iz MTS i ponudio 50% popusta na celo trajanje ugovne obaveze ako potpišem novi ugovor na 2 godine. Net i mobilni imam kod njih. Ajd dobro i fiksni ako neko to još računa kao "uslugu".

Inače super ponuda. Nadam se da ćemo i mi kući isto proći.

Hteo sam u yetel, ali po komentarima ljudi ovde oni su za izbegavanje još uvek... UO ističe krajem decembra.
 
Kada se cita sa telefona gde je ekran 6,3 inca onda bas ne moze da se sve procita kako treba.

Tako da moje izvinjenje.
Hteo sam u yetel, ali po komentarima ljudi ovde oni su za izbegavanje još uvek... UO ističe krajem decembra.
Pa komentari su podeljeni sto se tice njihove usluge, neki su zadovoljni neki nisu, neki su ocekivali ne znam sta a opet dobili su sasvim nesto drugo. Ako ti je bitan internet a ne skidas torrente onda ce biti zadovoljan ali kako je glavni problem kod yettela sto su svi korisnici natovani onda kome je potrebna javna adresa mora da je dokupi, ali generalno net bas u mom slucaju radi isto kao kod mts-a dok sam bio. Ali to ne mora da znaci da ce i kod tebe ili kod nekog drugog biti isti slucaj.

Sto se tice tv-a tu necu a komentarisem nista posto nemam ali po komentarima daleko je vise nezadovoljnih korisnika i tu treba da rade dosta na poboljsanju.

Ako imas mobilni broj u yettel mrezi, dobijas 300/150 po ceni od 1600 dinara i prvih 12 ili 14 meseci za 1 dinar, pa cak i da platis javnu adresu mislim da je ok ponuda.
 
Poslednja izmena:
Kad tražiš IDP ne ukidaju ti uslugu dok neki drugi provajder (Yettel) na podnese zahtev da te prebaci u svoje "stado".
Nisam stigao u sredu pa sam juče tek ovo završio. Na ugovoru piše da je promocija prvi mesec 50% a uz ugovor sam dobio i "prilog uz ugovor br......." gde dobijam i preostalih 23 meseca po 50%
Da li se IDP može tražiti na blef, tipa moja je stvar gde ću da se prebacim ili mts ne izdaje IDP dok ne dobije zahtev od drugog provajdera? I ako se prihvati povoljna ponuda od starog provajdera, kao u tvom slučaju, imaš li obavezu otkazati migraciju kod drugog ili šta već?
 
Da li imaju namere da otkljucaju kanale za praznike i od kada i da li uopste to cine? Box sa Iris Tv je u pitanju.
 
Nazad
Vrh Dno