Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Sve je tako, ali sam uzeo jos jedan koji uredno placam sad.

Cemu sluzi pla
 
Čemu služi ta sprava?

Videh da daju za dinar uz box 4 i jel može u poslovnici da se uzme kao i extender?
Samo ima jedna kvaka. Extender za 1 dinar dobijaju samo noviji korisnici box3 i box4 paketa net 50/250, ali ne i korisnici koji imaju potpisan ugovor pre povećanja brzina, tipa net 50/200
 
U petak (naravno bez prethodnih konsultacija) tast i tašta zaljučili ugovor sa MTS.

Na stranu to što su ih izlevatili novčano i sadržinski (uvalili im Omorika 12 mobilni paket, a onda im na dođem ti, bez da bilo gde piše ugovorna obaveza, "dali TV i "kućni" internet, umesto da su sve to dobili uz akciju neplaćanja pretplate prvih 12 meseci uz neki od Box 3 ili 4 paketa), ali da li je moguće da ovi i dalje uvaljuju 20Mbps internet, a da im je na Omorika 12, brzina interneta 30Mbps?

Drugo pitanje, šta uopšte raditi, kome se žaliti, i ima li uopšte poente, kad ni tog TV sadržaja (ajde to im kao nije sportno) ni tog kućnog interneta nema nigde u ugovorenim obavezama da bi mogao da tvrdiš kao korisnik da ne isporučuju ugovorenu brzinu?

Sve sam čuo, ali ovo da nekog nagovore da zaključi ugovor za mobilnu telefoniju, a onda ti "na crno" obećaju i ugrade TV i kućni internet, još nisam...
 
Samo trazi da te tast i tasta ovlaste kod notara sto hitnije da mozes u mts-u da pregovaras u njihovo ime i kazi da to sto su uradili da podleze krivicnom delu. Samo odes sa specijalnom punomoci koju svaki notar ce da overi kazes da su oni matori i da ti koji su dosli su ih nabzinu ispreskakali i dali im ugovor na potpisivanje, a kako se radi o ugovoru na daljinu imas pravo u roku 14 dana da odkazes sve. Sve i jedan ugovor koji nije potpisan u poslovnici se vodi kao ugovor na daljinu.
 
Samo trazi da te tast i tasta ovlaste kod notara sto hitnije da mozes u mts-u da pregovaras u njihovo ime i kazi da to sto su uradili da podleze krivicnom delu. Samo odes sa specijalnom punomoci koju svaki notar ce da overi kazes da su oni matori i da ti koji su dosli su ih nabzinu ispreskakali i dali im ugovor na potpisivanje, a kako se radi o ugovoru na daljinu imas pravo u roku 14 dana da odkazes sve. Sve i jedan ugovor koji nije potpisan u poslovnici se vodi kao ugovor na daljinu.
***, nije bilo na daljinu, bili u poslovnici u Zr, dakle potpisali ugovor na licu mesta.
Taj ugovor koji su potpisali odnosi se samo na mobilni (doduše bez ikakvog navođenja garantovane brzine protoka), nigde se ne pominju televizija i "kućni" internet, pa se suštinski nemaš ni na šta žaliti jer su ova druga dva dobili po "burazerskom" dogovoru, na crno.

Ukratko:
Otišli da potpišu box ugovor za televiziju i "kućni" internet, vratili se sa ugovorom za mobilni. :rolleyes:

EDIT: Ni po jada da ovaj aranžman funkcioniše (na stranu što su pretplatili), ali 20Mbps internet je stvarno mizerija za današnje pojmove.
Ne znam koliko "vuče" TV, a koliko od toga je raspoloživo za ostale uređaje.

Još terenski radnik ubedio tasta da je sve sporo zato što ima stari telefon i PC (što je za PC tačno, ali telefon mu je iz 2020. god). Pa nije hteo da im razvuče kabl do PC, kao u fazonu možete da kupite USB WiFi ruter.

Prevaranti svi odreda...
 
Poslednja izmena od urednika:
Au, koji su to hostapleri pa to je strasno. Mada cak mislim da i takav ugovor moze da se ospori, bukvalno platis taj jedan mesec u kom je bio potpisan ugovor i raskines ga.

Kontaktiraj https://efektiva.rs/ pa cuj sta ce ti oni kazu na sve to. Mora da moze da se ospori taj ugovor, nazovi ih pa se posavetuj sta ti je raditi u ovom slucaju.

Da te ne zbuni ovo sto je na sajtu za banke ali daju pravne savete za sve.
 
Iskreno, ne pratim nešto sada cene.
Bilo je 1 dinar 12 meseci ali box 3. Drugo je bilo box 4 po ceni mobilne pretplate tokom trajanja obaveze. Možda im to više odgovara.
Pogledaj malo na sajtu, ne znam na osnovu toga šta su imali gde se uklapaju u promocije.
Nema svugde optike i onda ideš na VDSL i to je to, koliko može na liniji.
I pored svih iskustava na forumu, kod nekih mojih, mene... samo instalacija optike ili VDSL/ISDN. Nema razvlačenja mreže. Izgleda da to zavisi od šuške 🙂
Edit: Treba da mu je odvojen Net za TV. Opet zavisi od linije, koji je maksimum.
 
Hvala svima na trudu i želji da pomognu.

Pitao sam sad tasta, neće da se žale njima je dobro ovako kako je...

Elem, kontam da 90% ljudi razmišlja tako, naš čovek je uvek spreman da otrpi, a žalba je poslednja opcija, a ovi (ne samo MTS, nego i svi drugi) to koriste.

EDIT: Najgore je što ti stariji uvek rade po svom bez konsultacija u svim sferama, a kad ih preveslaju, onda kuknjava...

Ja njemu ne popujem kad ide svinje da bira za kobasice i kako se prave kobasice, ćutim jer ne znam, a pitam kad ne znam šta i kako...a oni kao a su svu pamet sveta popili, a do "juče" nije znao da uključi mobilni.
 
Opusti se, ne vredi...
Na kraju bude da ćeš ti da im kažeš kako da troše svoje pare 🙂
 
@Čika_Kure ,ne mešaj se bolje,na kraju ćeš ti ispasti kriv.😆Tako je i u mom slučaju.Dzabe pokušavam matorcima da objasnim,oni znaju najbolje...🤨
 
Mislim da nema veze da li je online ili ne. Ćale isto greškom kod kuće potpisao za tv paket i fkisni preko supernove i čekirano greškom bio i internet paket. Kada sam video posle par dana, zvao ih, izmenili ugovor i to je to.
 
Mislim da nema veze da li je online ili ne. Ćale isto greškom kod kuće potpisao za tv paket i fkisni preko supernove i čekirano greškom bio i internet paket. Kada sam video posle par dana, zvao ih, izmenili ugovor i to je to.
Ima veze, bar tako zakon kaze.
To je drugo, nije trazio raskid vec greskom cekirano nesto sto nije dogovoreno ili trazeno kako god, ovde si pisao o klasicnom raskidu do 14 dana.
Za to ti kazem, zakon poznaje za "na daljinu" sklopljen ugovor ili kupovina tad vazi to do 14 dana da mozes bez objasnjenja da otkazes uslugu ili vratis to sto si kupio.
 
Tzv obligaciono pravo,
Jedno je izmenuti ugovor a drugo je raskinuti.
Pa on ga ne raskida već menja sadržaj paketa jer je greškom uvaljen mobilni.

@aki28
Nisu ni moji tražili raskid ugovora i nije bilo na daljinu, jedino ako se i ta praksa smatra za "ugoovr na daljinu". Čovek sa ugovorom došao u stan i u kojem bila čekirana televizija fiksni i net20. Ćale to nije ni gledao jer je usmeno rekao koje hoće usluge, međutim u ugovoru pisalo drugačije, da li greškom ili ne, ne znam. Uglavnom zvao sam i tražio poništenje starog i došli agenti supernove (to je bio period kada je supernova kupila lokalne provajdere), sa novim ugovorom. Posle par meseci stigne optika u zgradu i pređemo kod mts-a na optiku (box2) sa promo ponudom, dok nisku skoro ponudili box3 po ceni box2 na dve godine, pa je i to odrađeno.
 
Tzv obligaciono pravo,

Pa on ga ne raskida već menja sadržaj paketa jer je greškom uvaljen mobilni.

@aki28
Nisu ni moji tražili raskid ugovora i nije bilo na daljinu, jedino ako se i ta praksa smatra za "ugoovr na daljinu". Čovek sa ugovorom došao u stan i u kojem bila čekirana televizija fiksni i net20. Ćale to nije ni gledao jer je usmeno rekao koje hoće usluge, međutim u ugovoru pisalo drugačije, da li greškom ili ne, ne znam. Uglavnom zvao sam i tražio poništenje starog i došli agenti supernove (to je bio period kada je supernova kupila lokalne provajdere), sa novim ugovorom. Posle par meseci stigne optika u zgradu i pređemo kod mts-a na optiku (box2) sa promo ponudom, dok nisku skoro ponudili box3 po ceni box2 na dve godine, pa je i to odrađeno.
Ako je van poslovnice, to je na daljinu.
Ali valjda i u poslovnici važi 14 dana za reklamaciju? Ko i za sve, svuda.
Opet ti, kazem ti NE VAZI sorry al kad moram da se derem at ti ces opet, valjda i u poslovnici vazi, zato dizem ruke, ja ti kazem kako pise u zakonu a ti ćeraj druze kako ti volja, nemam snage vise a bilo je sve iz najbolje namere.
Pozdrav.
P.S. Raklamaciju ili raskid UO, mesas termine ocito ti nisu najjasniji termini, reklamacija, izmena UO i raskid UO, sve su razlicite stvari.
 
Nismo se razumeli očito. Moja greška što sam pored reči raskid, izostavio da dodam, "odnosno" izmenu UO na licu mesta u mts-u, jer njegov tast došao da sklopi ugovor sa njima, pa sam mislio da se podrazumeva da se raskine prvi i napravi novi ugovor.
Zato mi nije bilo jasno zašto tvrdiš da u poslovnici, ako je došlo do greške (bilo čije), ne može doći do izmene UO u roku do 14 dana, kao što sam i naveo slučaj kod mene.
I ne mešam termine ako sam napisao "reklamacija". Jer da bih nešto izmenio, raskinuo, moram da uložim reklamaciju.
 
Ne moras nikakvu reklamaciju da ulozis u 14 dana ako si sklopio na daljinu UO ili kupio nesto, samo javis ja odustajem ili ja vracam to i to ako si kupio i oni ne smeju cak ni za razlog da te pitaju, ne kapiras al nije bitno, nemam snage vise.
A jos tvrdis da razumes a nisi, aj uzdravlje drug.
 
Znači ako potpišem u poslovnici, izađem, vidim da sam se zeznuo, previd, greška, vratim se unutra i nemam osnova da izmenim UO?
 
Znači ako potpišem u poslovnici, izađem, vidim da sam se zeznuo, previd, greška, vratim se unutra i nemam osnova da izmenim UO?
Brt, zezas me ili sta, covece mesas izmenu i raskid UO, a sad stvarno ne idem dalje, prepustam te nekom ko ima celicne zivce, meni ih klinci pojedose, ne moras i ti sad🤔😁
 
Nazad
Vrh Dno