Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Da javim u vezi mog aparata Nord 2 koji je reklamiran jer se odlepio ekran da su me iz A1 obavestili da dođem po novi aparat u istoj ceni da izaberem. Smotio sam se jer mi je Nord baš odgovarao i po performansama, izgledu i svemu. Sad treba naći zamenu.
 
Dobih poziv iz "A1" da je moj broj odabran za popust i da sam ostvarila popust iako ne kaze kakav popust nego insistira na nekim dodatnim informacijama. Racunar je nasumicno izabrao moj broj za popust. Mirisalo mi je na prevaru pa sam otkacila a i taj broj u a1 mi nije primaran pa mi nije ni bitan. Da li je jos neko dobio slican poziv?
 
Ima neka sanerka (ne znam koja firma) sto zove i ubedjuje da ponuda koju oni nude je extra i nema je nigde! Zvali su mog komsiju, bio sam pored njega, al bas u tom momentu je imao flajer iz A1 u ruci pa sam mu pokazao da upravo o tome sto stoji u flajeru ga ova navlaci.
 
Imam pitanje za Neo surf paket od A1 a ide 40gb interneta i 400 minuta/sms. Ono sto mi nije jasno da li je 400min i 400sms poruka ili 400 nekakvih jedinica pa sta se pre potrosi tj ako ode 400 poruka onda imam NULA minuta?
Hvala.
 
400 jedinica.Jedan SMS jedna jedinica, svaki započeti minut jedna jedinica.
 
Nažalost, ovaj drugi slučaj. Tj imaš ukupno 400 "jedinica", pa se troši kombinovano...
 
Svi smo jedinka za sebe, razliciti i u ovome,
ali verujem da vecina i ne koristi sms vise ili u znatno manjoj meri.
Koliko vidim po inboxu poslao sam 5 za poslednja dva meseca.
 
SMS je postao kao e-mail, izgubio mesto u privatnoj komunikaciji i koristi se samo za posao, za obaveštavanje. Na službenom broj nekim mesecima pošaljem preko 1000 poruka. Imam neke autorespondere, a evo juče sam imao jednu poruku koja je zbog dužine potrošila 15 poruka.

Na privatnom broju SMS koristim za
  • plaćanje parkinga
  • humanitarne poruke
 
SMS koristim za placanje parkinga, saljem poruke porodici a nekad zatreba i za nesto drugo.

Nego, problem je u A1 promo katalogu pise 400MIN/SMS i stice se utisak da imas 400min i 400poruka a onda u ugovoru pise jedinica :( trebali su da napisu u promo katalog : 400 jedinica, pa da ljudi pitaju sta vam je ovo? Sve nekako lici kao lov u mutnom :(
 
SMS je postao kao e-mail, izgubio mesto u privatnoj komunikaciji i koristi se samo za posao, za obaveštavanje. Na službenom broj nekim mesecima pošaljem preko 1000 poruka. Imam neke autorespondere, a evo juče sam imao jednu poruku koja je zbog dužine potrošila 15 poruka.

Na privatnom broju SMS koristim za
  • plaćanje parkinga
  • humanitarne poruke
Pa da, ali to je biznis broj i koristis ga u te svrhe, promocije, onavestenja i sl.
Koliko se secam humanitarne poruke i parking se placaju tako da se ovde ne bi ni racunale.
@solajam za tebe je najbolje onda neki neogranicen paket, nebitno kod kog si operatera(i drugi imaju ove ogranicavajuce pakete) ako se ne uklapas
 
Kada kupiš novi postpaid broj koliko meseci ili obračunskih ciklusa (pošto presek nije uvek od prvog do prvog) treba da prođe da bi te u A1 sistem prepoznao kao starog korisnika?
 
Koliko se secam humanitarne poruke i parking se placaju tako da se ovde ne bi ni racunale.
Plaća se 1 sms + cena usluge. Konkretno koliko se sećam u a1 plaća se sms van ovih besplatnih mislim da je tada kad sam koristio vip bio oko 4 rsd.
 
Ja sam prešao nedavno na taj neo surf. SMS gotovo da ne koristim, a i razgovor mi prosečno bude oko 200 min mesečno, tako da mi paket taman uz tih 40gb neta.
 
Da dodam, pošto je telefon predat na reklamaciju zato što se ekran odlepio, odvojio, od kućišta, juče sam dobio SMS (u prilogu). Dakle smejurija, reklamacij je odbijena ali eto oni će da mi učine i da pokrenu dodatne analize sa nadležnim servisom, smejurija. Naravno, odmah sam ih nazvao da pitam ko je to odlučio da mi se odbije reklamaciju ako nije nadležni ili ovlašćeni servis? Odgovor je Tuc Muc, ovo, ono, bla bla, a onda sam im rekao da mi telefon odmah vrate, bez da ga šalju dalje na komsultacije, jer su utvrdili već da je reklamaciju odbijena, pa ću ja dalje videti sudski šta i kako, na šta sam dobio odgovor da je telefon već u nadležnom servisu i da će mi javiti.
Koja smejurija od jeftinog marketinga, eto pokrenuće dodatne analize jer im je moje zadovoljstvo veoma važno.
Takav isti scenario sam imao sa tehnomanijom, odmah su odbili reklamaciju ali su izvršili dodatne analize i ustanovili da je reklamaciju ispravna.
Ovako su i meni odgovorili za sat i preciscivac vazduha. Posle sam skapirao da je genericka poruka da ispadnu kao da se bore za nas korisnike. Pros****nje klasicno.
 
Поздрав, да ли ова тарифа има неограничен проток по максималној брзини или има нека квака? :ROFLMAO:
 

Prilozi

  • a1.JPG
    a1.JPG
    22.8 KB · Pregleda: 89
Neograniceni protok je dok god ga koristis na telefonu, nema smanjenja brzine.

Ako internet delis sa telefona na druge uredjaje, internet radi prvih 50GB, nakon cega nastavlja da radi samo na telefonu, naravno punom brzinom.
 
Imam ugovor placam 500 dinara mesecno i sad su mi ponudili jos jedan ugovor 700 dinara mesecno i imacu 2 kartice i 2 ugovora , da li mogu ovaj prvi da prekinem da ne placam 2 odjednom to mi je 1200 dinara mesecno?
 
Izgleda da se radi ušteda po svim nivoima u A1. Ne znam kako je na drugim mrežama, ali ne mogu da verujem da je devojka morala da uzme papir i olovku da bi zapisala akronim VoLTE , jer nikada nije čula za tako nešto ranije. Mislim da sam joj bio prvi u smislu prosvetljenja. Ne znam na koju foru A1 vrši selekciju novih kadrova. Verovatno po principu daj-šta-daš.
 
Meni se desilo da u jednom manjem mestu na nekih 15km od Novog Sada devojka nije znala šta je eSIM, isto A1
Meni su za VoLTE rekli da je to sada automatski aktivno svima, samo da u opcijama aktiviram sebi
 
Da javim u vezi mog aparata Nord 2 koji je reklamiran jer se odlepio ekran da su me iz A1 obavestili da dođem po novi aparat u istoj ceni da izaberem. Smotio sam se jer mi je Nord baš odgovarao i po performansama, izgledu i svemu. Sad treba naći zamenu.
Da se nadovežem. Pošto treba da izaberem nov aparat, tj da doplatim ako hoću sličan mom reklamiranom telefonu kome nisu u stanju ekran da zalepe, tražio sam od A1 da mi barem izađu u susret pa da tu doplatu ne moram da iskeširam odjednom već da mi daju na rate kroz račun, koji i onako već plaćam. Tako bi možda uzeo još skuplji telefon. Ali, odbili su me uz obrazloženje da to nije tehnički izvodljivo ( imam još 20 meseci ugovorne obaveze) i da doplatu moram izvršiti od jednom u celosti.
Čak me je jedna od devojaka iz podrške pitala koji telefon su mi dali zamenski. Rekoh Huawei P30 Pro, na šta ona reče da je to odličan telefon, nekadašnji flagship! 😂😂😂😂.
Ovo je poslednji put da uzimam telefon uz ugovornu obavezu, jer jednostavno ta njihova garancija nema smisla. Eto, sutra kad uzmem nov telefon kod njih, koji je vrednosti oko 400€ i pokvari se za godinu, dve, oni isto mogu da kažu da ne može da se popravi i da uzmem neki u rangu od 400€. A za dve godine za te pare neće moći ništa normalno da se kupi i onda opet da doplatim ako hoću nešto iole iste klase.
PS, njihov (A1/VIP) sam korisnik od kad su došli u Srbiju, nikad nisam imao potrebe za reklamacijom, al eto, sad sam pomalo zatečen kako oni to rešavaju, pogotovo što navodno nisu mogli ekran da zalepe, dakle telefon je bio u funkciji, al to je za njihov servis nepremostiva prepreka. Kao navodno, nemaju više ugovor sa ovlašćenim servisom za OnePlus telefone! Na moje pitanje, dal to znači da bilo ko ko bude reklamirao OnePlus telefon u garanciji, neće mu biti popravljen isti već će mu se ponuditi nov kao meni uz doplatu, lik je slegnuo ramenima. Na kraju krajeva, ako stvarno nemaju više ugovor sa OP servisom, zašto mi odmah nisu rekli da se ne vrše bilo kakve popravke na OP telefonima nego me zavlače.
 
Ti im kažeš da nećeš drugi aparat, nego isti taj što ti se pokvario. Ako ga nemaju moraju da ti iskeširaju novac pa kupuj koji tebi odgovara.
 
Deo iz opštih uslova A1

"A1 će na osnovu izveštaja servisera ovlašćenog od strane proizvođača, odgovoriti Pretplatniku na reklamaciju u
pogledu nesaobraznosti robe ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na
Pretplatnika. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Pretplatnik koji je obavestio A1 o nesaobraznosti,
ima pravo da zahteva otklanjanje nesaobraznosti, bez naknade, popravkom ili zamenom, odnosno da zahteva
odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe, u skladu sa zakonom.
Tokom perioda u kojem A1 odgovara za saobraznost robe ugovoru kao i nakon isteka tog perioda, rezervni
delovi, priključni aparati i sl. delovi, tehnički servis odnosno održavanje i popravka terminalnih uređaja ili
računara obezbeđeno je i vrši se se od strane servisera ovlašćenog od strane proizvođača."
 
@GoranIT
Imam njihov kucni net i u app pise da imam pravo da posaljem kredit nekom od prepaid brojeva tek nakon 120 dana od potpisivanja ugovora. Mozda je to to?
 
Juce sam u romingu ukljucio net jer mi je trebala lokacija jednog mesta a nisam mogao da se snadjem. Danas mi je stiglo obavestenje o zaduzenju u iznosu od 19000din 🤮 kazu za 19 Megabajta. Malo je da kazem da sam zgrozen cenom. Pisao sam im mail da mi koriguju cenu na neku razumnu, paket od giga neta u romingu je 800din, naspram 19k je smesno. Ostaje mi da cekam odgovor.
 
Nazad
Vrh Dno