Šta je novo?

Klima uredjaji - opšta diskusija

Slažem se, ali ovde je ta klima prilično hvaljena za svoj cenovni rang, niko se nije žalio na takvu vrstu problema i svakako se neću grejati na te klime tokom zime (samo dogrevati tokom prelaznog perioda).
Takođe kolega iznad je naveo šta verovatno prouzrokuje nemogućnost spajanja na Wi - Fi (imao je istu situaciju sa Gree klimama), tako da ni tvoja konstatacija ne stoji.
Kada (ako) budem rešio navedeno, napisaću šta i kako sam uradio za svakog ko eventualno bude imao sličan problem.
 
Nesto si pobrkao, njegova klima ima pripadajucu aplikaciju.
Aplikacija radi kako treba, tu je nesto drugo problem.

Koliko ja znam ni ne postoji univerzalna aplikacija za klime.
To je univerzalna aplikacija.
Mislim da si ti pobrkao sa nečim drugim..
Ja kupujem Gree klimu, koliko vidim ,aplikacija za Gree , postoji..
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-11-06-15-48-50-779_com.android.vending.jpg
    Screenshot_2022-11-06-15-48-50-779_com.android.vending.jpg
    69.8 KB · Pregleda: 67
  • Screenshot_2022-11-06-15-51-37-592_com.android.vending.jpg
    Screenshot_2022-11-06-15-51-37-592_com.android.vending.jpg
    72.5 KB · Pregleda: 51
Sad se vec stvarno bavimo glupostima, aplikaciju je izbacio proizvodjac:

Capture.JPG
 
Sad se vec stvarno bavimo glupostima, aplikaciju je izbacio proizvodjac
Utoliko gore.


Nemam pojma za njegovu Vox Iva 8 klimu da li postoji aplikacija, ali vidim da ti sve pratiš i sve znaš, a uz to aplikacija ne radi.
Ostalo je još da ti napišeš aplikaciju za njegovu klimu i rešen problem.

Samo sam komentarisao klimu koju ja kupujem.
 
Midea Extreme radi na Wi-Fi od početka, nikada problema nije bilo, imaju svoju aplikaciju.
 
Sad si kontradiktoran…
U smislu da ja kupujem Gree Inverter Amber Premium Ultra GWH12YD-S6DBA2A WiFi, od 154.000, a ti kupuješ klimu od 40.000.

Zaista ti se izvinjavam, poslednja namera mi je da se kurobeca* ovde..naprosto, idem logikom - koliko para-toliko muzike.

To, što još uvek nisam uzeo klilmu, nije do mene, već do bagre koja vlada tržištem , što se zamene stolarije tiče, PVC Bagra traži 70% para unapred, (od mene će videti samo srednji prst)..za moje pare ću kupiti, na ovom svetu, što god poželim, zar ne? Ali ne..bagra traži da se odrekneš 70% svog novca, u njihovu korist, da oni raspolažu tvojim novcem., da ti igraš po njihovim pravilima.
Ne može tako.
Iz tog razloga čekam firmu koja radi po principu..dođu, ugrade ti stolariju..ti kao kupac si zadovoljan-platiš.

Ako negde, na planeti, nije sistem plaćanja isti kao u Srbiji, ispravite me, možda grešim.

Ja još nigde nisam ušao u fabriku , da mi je ponuđena plata mesec dana unapred, već je logika da radiš mesec dana, pa tek na onovu rada dobiješ platu.
 
poredis babe i zabe. Ti hoces da neko ulozi materijal, napravi stolariju i dodje da ti ugradi, pa ako ti se svidi, da onda das pare... To ne postoji nigde na planeti, a ne samo kod nas. Mozda u verziji ako se potpise neki ugovor da ces platiti sve na kraju, ali da se overi kod notara, ali pretpostavljam da nece niko sa tobom tako da se nateze...
 
U smislu da ja kupujem Gree Inverter Amber Premium Ultra GWH12YD-S6DBA2A WiFi, od 154.000, a ti kupuješ klimu od 40.000.

Zaista ti se izvinjavam, poslednja namera mi je da se kurobeca* ovde..naprosto, idem logikom - koliko para-toliko muzike.

To, što još uvek nisam uzeo klilmu, nije do mene, već do bagre koja vlada tržištem , što se zamene stolarije tiče, PVC Bagra traži 70% para unapred, (od mene će videti samo srednji prst)..za moje pare ću kupiti, na ovom svetu, što god poželim, zar ne? Ali ne..bagra traži da se odrekneš 70% svog novca, u njihovu korist, da oni raspolažu tvojim novcem., da ti igraš po njihovim pravilima.
Ne može tako.
Iz tog razloga čekam firmu koja radi po principu..dođu, ugrade ti stolariju..ti kao kupac si zadovoljan-platiš.

Ako negde, na planeti, nije sistem plaćanja isti kao u Srbiji, ispravite me, možda grešim.

Ja još nigde nisam ušao u fabriku , da mi je ponuđena plata mesec dana unapred, već je logika da radiš mesec dana, pa tek na onovu rada dobiješ platu.
Odavno više nije koliko para toliko muzike, ne samo kod nas, nego u čitavom svetu.
Narotiv, sve je sada podređeno većoj potrošnji i lošem kvalitetu, velikom obrtu i zaradi.
 
@gaga75
Nije slučaj u drugoj državi, u odnosu na Srbijansku pollitiku. Tačnije , to i nije politika srbijanske države (naravno da je svima jasno da jeste), već se radi o klanovima koji tako funkcionišu, a država im ništa ne može, tj. diše im za vratom.
 
U smislu da ja kupujem Gree Inverter Amber Premium Ultra GWH12YD-S6DBA2A WiFi, od 154.000, a ti kupuješ klimu od 40.000.

Zaista ti se izvinjavam, poslednja namera mi je da se kurobeca* ovde..naprosto, idem logikom - koliko para-toliko muzike.
Au prijatelju, nemoj biti naivan i misliti da je sve u zivotu koliko para, toliko i muzike. U vecini slicajeva je mnogo para, za malo vise muzike. I za tu tvoju gree premium ultra mega giga amber klimu se mogu naci negativna iskustva, pa kako sad to kad kosta ko suvo zlato... nesporno da je tvoja klima bolja od Bokijeve, to ne moras naglasavas vise, to svi znamo, ali, da li je bolja za skoro 400% vise, koliko je i skuplja? Mislim da i za to svi znaju odgovor. Tako da, mani se toga, koliko para, toliko muzike.
Decko je dosao na forum, jer ima problem i hoce da ga resi, a ne da slusa tebe, kako ti imas skuplju klimu i kako ne bi ni on imao problem da je dao 400% vise novca, sto naravno nije resenje postojeceg problema.

E sad, sto se Bokijevog problema tice... Pomenutu Vox klimu imam i ja (tacnije model Iva6), po preporuci par kolega sa ovog foruma i mogu reci da sam prezadovoljan za sada kako greje prostoriju malo manju od 20 kvadrata. U cetvrtak sam aktivirao aplikaciju, bukvalno za 5 minuta (registrovao se, pritisnuo help dugme 8 puta, dao sve dozvole aplikaciji, koje su bile trazene (bilo ih je mozda i previse), dodao klimu, imenovao je i cini mi se da je to sve) i u petak i juce sam s posla regulisao temperaturu u toj sobi, bez ikakvih problema. Imam sbb router, kao i ti, ali onaj stari d3, nisam menjao za eon.
Tako da mislim da aplikacija radi, klima radi, jedino da probas to sto je neko u prethodnim postovima predlozio, da zoves sbb pa da probaju da ti rese problem.
 
Da ne gušim više temu sa mojom situacijom pišem sam još ovaj put u vezi problema pa ako neko može da pomogne nek piše. Radi se o tome da ne mogu da prikačim dve Vox klime na kućni Wi -Fi, pokušao sam prateći korisničko upustvo kao i savete kolega sa foruma, postupak se razlikuje ali mi nijedan nije uspeo. Aplikacija na telefonu je AC Freedom.

Korisničko upustvo:
1. U aplikaciji ACF dođem do opcije dodaj uređaj;
2. Pokrenem klimu i 8 puta pritisnem dugme "health" kako bi se uređaj resetovao i počeo da odašilje signal, uređaj dvaput pusti zvučni signal i počne da treperi Wi - Fi znak na displeju;
3. U aplikaciji dodam kućnu 2.4Ghz Wi - Fi mrežu, upišem šifru i idem na spajanje;
4. Par minuta mi vrti i spajanje ne uspe.

Upustvo kolega sa foruma (ovde se razlikuje samo treći korak a rezultat je isti):
3. U aplikaciji dodam umesto kućne 2.4Ghz Wi - Fi mreže signal od klime AC…, šifru ne upišem ili upišem od kućne mreže (probao sam obe kombinacije) i idem na spajanje.

Od eventualno bitnih podataka još da napišem:
  • U pitanju je SBB-ov ruter, fabrički podešen, nikakav MAC filter nije aktiviran;
  • U stanu ispod mog sa istim modelom rutera (drugi uređaj naravno) su bez problema spojene dve Hisense klime;
  • Na moje dve klime je dok nisam počeo ovu zezanciju stalno stajao na ekranu znak za Wi-Fi ali ga sada više nema osim u situaciji kada klimu resetujem i kada treperi zbog eventualnog spajanja;
  • Klime sam i isključivao iz struje ali bez rezultata.
Unapred hvala!
Nisi probao ono sto ti je @bakara savetovao da ukljucis hotspot na telefonu da emituje wifi signal i da probas da nakacis na njega klimu.
100% te taj SBB ruter zeza to jest ne prihvata konekciju klime.
 
Ja sam imao problema sa tehnicolor 7210 ruterom koji nisam mogao da povežem sa klimom dokle god ga nisam resetovao na fabrička podešavanja i isključio 5ghz. Posle toga iz prve...
 
Probao sam sad i sa telefonom i hotspot opcijom, neće. Izgleda nije problem u SBB ruteru već meni.
Ajde još jednom samo da vidim korak koji meni pravi nedoumice (mada sam i na tom koraku probao sve opcije). Kada u ACF aplikaciji odem na "Add device" izbaci mi da izaberem mrežu i šifru (u tom trenutku stoji mreža na kojoj sam):
  • izađem iz moje kućne mreže, odaberem mrežu koju klima odašilja i probam konektovanje bez ikakve šifre jer šifru neku od same klime ni nemam? Kako ovde klima zna na koji Wi - Fi da se konektuje i koja je šifra? Ili
  • konektujem se sa mojom šifrom i na moj 2.4 Ghz Wi - Fi? A klima sama povuče onda mrežu i šifru?
 
Na unutrašnjoj jedinici mora postojati nalepnica na kojoj pišu pristupni podaci za njenu lokalnu mrežu koju odašilje:
Probao sam sad i sa telefonom i hotspot opcijom, neće. Izgleda nije problem u SBB ruteru već meni.
Ajde još jednom samo da vidim korak koji meni pravi nedoumice (mada sam i na tom koraku probao sve opcije). Kada u ACF aplikaciji odem na "Add device" izbaci mi da izaberem mrežu i šifru (u tom trenutku stoji mreža na kojoj sam):
  • izađem iz moje kućne mreže, odaberem mrežu koju klima odašilja i probam konektovanje bez ikakve šifre jer šifru neku od same klime ni nemam? Kako ovde klima zna na koji Wi - Fi da se konektuje i koja je šifra? Ili
  • konektujem se sa mojom šifrom i na moj 2.4 Ghz Wi - Fi? A klima sama povuče onda mrežu i šifru?

SSID : xxxxxxxxxx
KEY : xxxxxxxxx
mislim da ti fali ovaj korak , jer ako ne uneseš key nisi se ni konektovao na nju.
 
Mršavo, slabašno i bučno, ovo je neki najosnovniji model. Zavisi šta tebi treba.
 
Na unutrašnjoj jedinici mora postojati nalepnica na kojoj pišu pristupni podaci za njenu lokalnu mrežu koju odašilje:


SSID : xxxxxxxxxx
KEY : xxxxxxxxx
mislim da ti fali ovaj korak , jer ako ne uneseš key nisi se ni konektovao na nju.
Probah da nađem na nalepnici koja stoji na unutrašnjoj jedinici ali nema.
 

Prilozi

  • IMG_20221107_155410.jpg
    IMG_20221107_155410.jpg
    115.9 KB · Pregleda: 48
Probao sam sad i sa telefonom i hotspot opcijom, neće. Izgleda nije problem u SBB ruteru već meni.
Ajde još jednom samo da vidim korak koji meni pravi nedoumice (mada sam i na tom koraku probao sve opcije). Kada u ACF aplikaciji odem na "Add device" izbaci mi da izaberem mrežu i šifru (u tom trenutku stoji mreža na kojoj sam):
  • izađem iz moje kućne mreže, odaberem mrežu koju klima odašilja i probam konektovanje bez ikakve šifre jer šifru neku od same klime ni nemam? Kako ovde klima zna na koji Wi - Fi da se konektuje i koja je šifra? Ili
  • konektujem se sa mojom šifrom i na moj 2.4 Ghz Wi - Fi? A klima sama povuče onda mrežu i šifru?
Konektuješ se na wifi koji odašilje klima. Telefon će da te obavesti da na toj mreži ne postoji mogućnost pristupa internetu, ali ipak potvrdi da ostaješ konektovan na istoj. Onda bi dalje kroz proces povezivanja aplikacija trebala da te pita na koju mrežu želiš da se poveže uređaj, i tu izabereš svoj kućni Wi-Fi na 2.4GHz. Ostalo bi aplikacija trebalo sve da odradi sama. Jel si probao samo na jednom telefonu, probaj sa nekog drugog ako imaš. Jel si probao klimu da isključiš sa napajanja jedno par minuta?
 
Upravo tu je problem izgleda, jednostavno mi ne daje mogućnost kada sam na wi - fi od klime da u aplikaciji izaberem kućnu 2.4Ghz mrežu i povežem se. Drugim rečima ne mogu nikako nastaviti proces dodavanja uređaja u aplikaciji dok sam na signalu od klime.
Isključivao sam klime iz napajanja, ruter, telefon restartovao…
Nisam probao sa drugim telefonom, probaću.
 
Postoji i mala šansa da je sam wifi modul faleričan.
 
@bakara

Hvala puno još jednom, pokušavao sam isto, kao i mnogo toga još, ali ne vredi. Iskreno mnogo živaca sam izgubio ali bez ikakvog rezultata, dižem ruke od svega i pokušaću sa ovlašćenim servisom (mada mi ne deluju kao neko ko sa bavi ovakvim stvarima).
Takođe hvala još jednom i svim ostalim koji su se uključili i pokušali da mi pomognu u rešenju problema.
Svakako ću napisati šta se desilo nakon dolaska servisa i kako je (ako je) problem rešen.
 
@bakara

Hvala puno još jednom, pokušavao sam isto, kao i mnogo toga još, ali ne vredi. Iskreno mnogo živaca sam izgubio ali bez ikakvog rezultata, dižem ruke od svega i pokušaću sa ovlašćenim servisom (mada mi ne deluju kao neko ko sa bavi ovakvim stvarima).
Takođe hvala još jednom i svim ostalim koji su se uključili i pokušali da mi pomognu u rešenju problema.
Svakako ću napisati šta se desilo nakon dolaska servisa i kako je (ako je) problem rešen.
Vidi dal ima azuriranje, aplikacije
 
Nazad
Vrh Dno