Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
U čemu je fora sa potpisivanjem ugovora preko kurirske službe? Nakon što smo dogovorili da ostaje stari paket, rečeno mi je da šalju ugovor preko kurira. Pitao sam ih da li treba to potpisati pa da vratim nazad, rekli su da se to odmah potpisuje i da jedan primerak ide njima jedan meni. Jutros je otac preuzeo taj paket od poštara, samo jedan primerak ugovora. Da li ja treba nešto da radim sa tim?
Jel mu kurir dao da potpiše?
 
Mog starog iz Vip-a, tj. A1, smarali da potpiše novi ugovor. Jave mu porukom i pozivom da ističe a on njima kaže da želi da produži važeći bez ikakvih promena i sve uspe da završi tim pozivom. Možda zbog korone, možda nova poslovna praksa.
Kako god, logično je da ne treba maltretiranje ako nastavljaš gde si stao. Da se nešto menja oko usluge, moralo bi natezanje ili doček u svom domu.
Kurir verovatno dostavio drugi primerak, za korisnika. Malo je čudno da daju opremu a posle te jure za potpis. Ako je tako, pravio bih se lud da ništa nisam dobio. Ko ih šiša ako su blesavi.:p
 
Pozdrav da li supernova move box moze da se namesti da se ne gasi sam posle nekog vremena?Tipa ako iskljucim tv uvece iskljuci se i sam box tokom noci.Msm nije nikakav problem da ga upalim,samo me zanima da li ima neka opcija da se uopste ne gasi?
 
Ima slučajeva gde kurir potpiše umesto korisnika i onda taj potpisan ugovor vrati nazad.
Nadam se da grešiš jer je to krivično delo. Ako dostavljač nije zaposleni u SN nema pravo da potpisuje ništa, osim naravno da je paket dostavljen. Ugovor potpisuje korisnik i službenik SN u njihovo ime.
 
19. Insta TV
23. Palma Plus
 
Frekvencija za instaTV ?
Hmm pitam SN za prekvenciju a oni broj ugovora, na koga se vodi, adresa. A samo sam pitam za frekvenciju mada verovatno nemaju pojma ovi sto odgovaraju na poruke ...
 
U video klub ubačeni Dorcel filmovi za odrasle.
 
Frekvencija za instaTV ?
Hmm pitam SN za prekvenciju a oni broj ugovora, na koga se vodi, adresa. A samo sam pitam za frekvenciju mada verovatno nemaju pojma ovi sto odgovaraju na poruke ...
Mislim da te to pitaju zbog evidencije poziva. Par puta mi se dešavalo da nakon što sam zvao korisničku službu, neko sledećih dana zove i pita da dam ocenu koliko sam zadovoljan odgovorima koje sam dobio i da li mi je rešen problem. Znači da oni moraju da evidentiraju svakog korisnika koji je zvao korisničku službu, bez obzira zbog čega ih zove.
 
Pozdrav! Imam problem sa redosledom kanala... Uzeo sam Grundig andtoid tv i koristim Supernova karticu u njemu. Skenirao sam kanale i spakovao ih je po azbucnom redu. Nikako ne mogu da ih popakujem da krece od rts1 kao na predhodnom tv-u. Ima li neko ideju sta da radim?
 
Pozdrav! Imam problem sa redosledom kanala... Uzeo sam Grundig andtoid tv i koristim Supernova karticu u njemu. Skenirao sam kanale i spakovao ih je po azbucnom redu. Nikako ne mogu da ih popakujem da krece od rts1 kao na predhodnom tv-u. Ima li neko ideju sta da radim?
Promeni zemlju kad tražiš kanale, stavi Nemačku ili Finsku pa probaj...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno