Šta je novo?

Road to Vostok

starac

Čuven
Učlanjen(a)
13.01.2005
Poruke
5,196
Poena
515
Interesantan i kvalitetan projekt radjen od strane jednog covjeka. Odmah se vidi da je S.T.A.L.K.E.R. inspired.
Za sada samo demo verzija.


 
Respektabilno, nadam se da ce napraviti tim.

 
Demo je cool, i free je. Animacije su dobre, ali steta sto ne koristi UE5.
Mozda ga i nagovorim 😃
 
Korektno napravljeno nema šta. Kretanje je fino rešio stvarno, oseća se svaki korak a kamera ne klacka suludo ko što je to bio slučaj u pomenutom S.T.A.L.K.E.R.-u. Možda je S.T.A.L.K.E.R. inspired kako si napisao, premda meni ne deluje tako, jer za to ipak nije dovoljno da iz prvog lica postaviš vojnika u šumu i ubaciš malo ruskog jezika. Ne dopada mi se kako je postavio ruke, ali to nije ništa novo. U većini igara ovog tipa ruke i puška su nasađene dosta kruto i za nijansu dalje od kamere nego što bi trebalo. Šta znam, valjda svi misle da ja bitno da se puška dobro vidi! 😝 Što se tiče animacija oružija ovo mi izgleda samo osrednje iz više razloga. Jedna od bitnijih stvari je i to što nema propratnih mikro varijacija, a to je ono što najčešće fali. Promena okvira bi trebalo da bude svaki put za nijansu drugačije animirana, jer to su detalji koji daju šmek igrama iz prvog lica. Takođe mi je totlano bezveze što je u ovakvim igrama puška uvek na gotovs u prvom planu čak i kada karakter uđe u puni sprint. U realnosti toga nema, naravno. Fora bi bila da je karakter sam spusti niže kada trči, ili recimo kada nije primetio neposrednu opasnosti u okolini, ili nije krenuo u akciju. Ovo se takođe može iskoristiti i kao propratni RPG element. Recimo awareness osobina, iil reflexes, koja ukoliko je veća karakter brže reaguje i teže ga je uhvatiti nespremnog. Pucnjava iz trka bi takođe žestoko trebalo da utiče na preciznost, što je još jedan od momenata koji se nešto ne sećam da sam video u igrama. Nisam imao prilike da isprobam zadnjih nekoliko Battlefield i COD igara, mada sumnjam da je to tamo ubačeno.

Sve u svemu, super... za jedan showcase demo ovo je sasvim OK skockano. Svaka čast za momka. 👍:)
 
Grafika i stajl na nivou Escape from Tarkov.
 
To je onda dobro...ili ne?
 
Imajući u vidu da ovo radi jedan lik, a Tarkov gomila dokazano nesposobnih developera, to je dobra stvar.
 
Engine je isti kao i kod Tarkova. Znaci Unity.

Korektno napravljeno nema šta. Kretanje je fino rešio stvarno, oseća se svaki korak a kamera ne klacka suludo ko što je to bio slučaj u pomenutom S.T.A.L.K.E.R.-u. Možda je S.T.A.L.K.E.R. inspired kako si napisao, premda meni ne deluje tako, jer za to ipak nije dovoljno da iz prvog lica postaviš vojnika u šumu i ubaciš malo ruskog jezika. Ne dopada mi se kako je postavio ruke, ali to nije ništa novo. U većini igara ovog tipa ruke i puška su nasađene dosta kruto i za nijansu dalje od kamere nego što bi trebalo. Šta znam, valjda svi misle da ja bitno da se puška dobro vidi! 😝 Što se tiče animacija oružija ovo mi izgleda samo osrednje iz više razloga. Jedna od bitnijih stvari je i to što nema propratnih mikro varijacija, a to je ono što najčešće fali. Promena okvira bi trebalo da bude svaki put za nijansu drugačije animirana, jer to su detalji koji daju šmek igrama iz prvog lica. Takođe mi je totlano bezveze što je u ovakvim igrama puška uvek na gotovs u prvom planu čak i kada karakter uđe u puni sprint. U realnosti toga nema, naravno. Fora bi bila da je karakter sam spusti niže kada trči, ili recimo kada nije primetio neposrednu opasnosti u okolini, ili nije krenuo u akciju. Ovo se takođe može iskoristiti i kao propratni RPG element. Recimo awareness osobina, iil reflexes, koja ukoliko je veća karakter brže reaguje i teže ga je uhvatiti nespremnog. Pucnjava iz trka bi takođe žestoko trebalo da utiče na preciznost, što je još jedan od momenata koji se nešto ne sećam da sam video u igrama. Nisam imao prilike da isprobam zadnjih nekoliko Battlefield i COD igara, mada sumnjam da je to tamo ubačeno.

Sve u svemu, super... za jedan showcase demo ovo je sasvim OK skockano. Svaka čast za momka. 👍:)
Autor tako kaze, da je STALKER inspired, u jednom od drugih videa.
 
Nije svar samog frejmvorka već umeća, zna @-bahamud- na šta mislim :) U stvari zna svako ko je malo duže igrao Tarkov.
 
Meni ovo deluje vrhunski, Steam demo je "must"... pitanje je kad ce zavrsiti i koliko ce kostati ?
 
Jel kag kažete dobar demo,ste ga igrali ili to sudite po klipu?

Ja ne vidim di se može skinut demo
 
ili sam ćorav bio ili toga par dana nazad ni bilo
 
Teksture su veća rezoluija neg u Tarkovu,tj kvalitetnije

Kamenje izgleda prirodnije,lišajevi,površina....znaš da je kamen

Lioghthouse,ono kamenje tamo nabacano ko da su radili sa powepointom,govorim o Tarkovu,ko nezna

1665326226952.jpeg
Kora predobro izgleda,slikano iz jednog metra
1665326251699.jpeg
Jedino oružije nema baš neki šmek,nešta mu fali...možda sjaj
1665326515451.jpeg
A dje su NPCovi?

BTW ništa nisam čačkao u opcijama,default

Golub@ koštat će 20 emra


Edited by Manitu:jedna vrlo dobar detalj,na B se pali laser,kad gledaš u zemlju laser sa optikom je u razmaku,šta više dižeš pusku to se više laser poklapa na optiki....svaka mu čast

BTW našao AI,treba ga uklopit u opcijama
 
Poslednja izmena:
20 EUR? Pa ovaj je "izmislio" environment i optimizaciju za Cyberpunk 2077 ! ...a igra se tek radi.
 
Vidi se ovde uticaj Tarkova,a kod Tarkova Stalker (Tarkovsky)

Biće to dobra igra
 
NPCove morate u opcijama chekirati. Tek tada ce se pojaviti.
I ne moze se ovo porediti sa CP po pitanju performansi. Ovo je jako mala mapa sa malo objekata i NPCova, jednostavno osvjetljenje, za sada.

Ovaj demo je radjen u Unity enginu, kao i Tarkov, pa otud slicnost. Pretpostavljam da je osvjetljenje slicno, a Tarkov nisam probao uopce. Autor u ovom videu kaze da su mu inspiracija STALKER, Runescape, i DAYZ. Nigdje ne spominje Tarkov.

U ovom video je pokazao kakav ce biti dizajn mape. Bice podijeljena u dvije zone, a izmedju njih ce biti granicna zona.
 
Previše uzimate od jednog demo solo projekta; sta ce da bude, kako izgleda, kakva je tranzicija i dinamika animacija ?? i koliko je "bolja igra" od Tarkova. Tarkov je kompletna i jaaaako kompleksna igra. Najkompleksiniji naslkov sto sam igrao. Liku treba sat i pol samo povrsno da prodje kako itemi, ekonomija i UI funkcionisu:



Vostok izgleda odlicno, respekt kako sam i rekao. Ali nije Vostok jos igra.
 
Ovo je najavljeno kao singleplayer igra, tako da ni ste strane poredjenje ne stoji.
Da je multiplayer u pitanju, ja ovaj thread ne bi niti otvorio. Igre poput Tarkova, multiplayer, me ne zanimaju.
 
,,Igre poput Tarkova, multiplayer, me ne zanimaju.,, Ti puno,puno propuštaš

U SP naslovima,sve je skripta,if then,toga u MP nema,moš otprilike znati al nikad nisi 100% siguran

AI u Tarkovu,nikad nisam vidio takvo ponašanje,totalno ne predvidljivi,stariji igrači su u čudu,pa moš znati koliko je kompleksna

Igrao sam svakakve igre,od DayZ moda pa na ovamo,od free pa one šta se plaćaju

Svaka ima neku svoju čar,al uvek je u pitanju andrenalin....šta više dotičnog to bolje,u sp naslovima toga ima,al u vrlo malim količinama

Ko šta Glen kaže Tarkov je vrlo kompleksna igla,da nisam imao pomoć sa strane(Duke i Kutija) mislim da bi tražio refund

Al opet,posle cirka mesec dana igrao sam i sam,dovolno je da naučiš mapu,trase i zone di ima najviše mogučnosti da preživiš,i izneseš lot

Prvi vipe sve sam skupljao,drugi malo manje,treći sam išao samo na hight end a ovaj zadnji samo na pucanje,mada ne igram više,no new contents + madafaka hakeri
 
Baha, znam ja sta je mp, ali za mene dobar sp je ono sto trazim. Ima u open world igrama dosta nelinearnosti, i meni je to dovoljno.
Kompleksan mp trazi dosta truda i vremena, a eto spomenuo si i varanje sto je razlog vise zasto me ne zanima.
 
Previše uzimate od jednog demo solo projekta; sta ce da bude, kako izgleda, kakva je tranzicija i dinamika animacija ?? i koliko je "bolja igra" od Tarkova. Tarkov je kompletna i jaaaako kompleksna igra. Najkompleksiniji naslkov sto sam igrao. Liku treba sat i pol samo povrsno da prodje kako itemi, ekonomija i UI funkcionisu:



Vostok izgleda odlicno, respekt kako sam i rekao. Ali nije Vostok jos igra.

Tarkov je bagovito, nekonzistentno, nakaradno implementirano smeće koje je dotukla nekompetentnost razvojnog tima i njihovog menadžmenta. Već tri sezone broj prevaranata u igri je neverovatan i kompletno uništava svu draž koju je imala igra. Da ne pominjemo neke druge probleme, poput servera i sl. Tarkov treba da umre i da bude zaboravljen jer u stanju u kojem se sada nalazi ne zaslužuje da ga iko igra.
 
Ko želi single player Tarkov, neka čekira https://www.sp-tarkov.com/
Ja ga odavno ne igram online, baš zbog čitera i očajnog netcode-a. SP Tarkov mi je sada zen igra, zezam se sa modifikacijom oružija i dominiram scav-ove :D
Koliko je Tarkov očajan kao MP igra, toliko je core igre sjajan. Ja nakon Tarkova jednostavno ne mogu da igram bilo koji drugi FPS, sve mi je dosadno i nedoraslo.
 
Vrh Dno