Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Da li ovo kaci i mene?Imam potpisan Dual TV start 200mb.Preko one njihove wifi varijante sto su nudili prepaid internet🤔
Taman bi mi fino leglo da ih se otresem.
 
Ovo kači sve generalno. Svaki put kod drugih provajdera kada je bilo nešto slično, kačilo je sve. Zato su i sami iz Oriona napisali da važi za sve, plus onaj deo o raskidu ugovorne obaveze.

Jedino ako Orion ne igra drugačiju igru, mada ne verujem.

Znači, javljeno je mesec dana unapred i imate oktobar da raskinete ugovore i ugovorne obaveze. Ako čekate novembar kada cena bude veća, to je već kasno.
 
Oni stvarno nisu normalni, naravno da kači sve, piše tamo lepo od 01.11. i kada su pre par meseci povećali cene sve je kačilo. Ja sam imao ugovor na 24 meseca, prošlo mi je bilo tek par meseci, pa su mi povećali cenu i kada sam zvao rekli su mi imali ste mesec dana rok da raskinete ugovor. Znači uopšte nije važno što imate ugovor u kojem je utvrđena cena, oni mogu da svakog meseca povećavaju cene. Ne znam kako je kod drugih, ali ovo je zaista bezobrazluk. Jeste da imaju najjeftiniju optiku, zato i dobijaju nove korisnike, ali ovakvim povećavanjem cena i pored ugovora postaju baš nepouzdani.
 
E ko je sad tu lud....eo operater mi kaze da to mene ne kaci da ostaje ista cena.
 
Kaci sve, ko ne zeli da pristane moze da raskine ugovor do roka koji je napisan... Ono sto je moguce je da se kao kod prethodnog povecanja da se dogovori sa njima da ostane ista cena i da se nastavi ugovor po starim uslovima bez raskidanja ugovora, ali to nije automatski i nije obavezno da ce prihvatiti svima...

Inace, jako perfidan nacin da ne povecas cenu a da je ipak povecas ali nije da je neocekivano, jednostavno koriste svoje prednosti u odnosu na ostale...

Digli su i poslovnim korisnicima za 10%...
 
Ako ugovor traje do maja 2024, koliko se onda plaća ako se raskine ugovor pod tim izgovorom poskupljenja od 300 dinara? Da li se plaća ona glupost naknada za uspostavljanje usluge od 20.000 što ranije tražili pri raskidu?
 
Ne placa se nista, oni menjaju uslove i ti imas pravo da raskines bez posledica i placanja...

Da ne bi bilo sto puta pitanja evo clana zakona:

Član 107

Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Agencija može propisati sadržaj obaveštenja iz ovog člana.
 
Ne znam zaista šta da kažem na ovo. Na telenoru odnosno yettelu mi je istekao ugovor pre par godina i plaćam još uvek potpuno istu cenu, isto tako imam i onaj telenor home kome je istekao ugovor davno i još uvek isto plaćam. Uzeo sam orion optiku prošle godine, ne mogu da kažem, zadovoljan sam uslugom, ali, sklopio sam ugovor u kome je tačno napisana cena koju plaćam i pored toga od juna su podigli cene za nekih 20 posto, navodno promenili su naziv paketa. Zvao sam da se žalim i da kažem da je to nezakonito, ponudili su mi za tu novu cenu novi wifi6 ruter i paket od 2 gb, uz novi dvogodišnji ugovor, pristao sam. Sada posle tri meseca ponovo podizanje cena , opet oko 20 posto, uz neku kao izmišljenu uslugu, i ucenu da ako nećemo - raskinemo ugovor. Većina nas ne bi ni znala za povećanje da ovde neko ne napiše, pa će verovatno mnogi biti iznenađeni kad im stigne novi račun a prošao rok za raskid.
 
A zamisli koliko tek korisnika ne zna, na tu kartu i idu. Sta je nas na forumu, ni 5% od ukupnog broja korisnika.

Dobro sam video ovo, taman cu lepo da se prosetam danas do poslovnice
 
Ta zezanja sa cenama je orion radio i ranije, nista novo kod njih. Posto sam u pripejdu, jednostavno cu im prorediti uplate i imace osetno manju zaradu, a do sada sam redovno placao i kada mi nije bilo neophodno na dva naloga. Ponasanje im je nekorektno, nude popuste dok ne dodju do korisnika a onda povecavaju cene. Interesuje me sta ce vise raditi nego do sada, nije valjda da su radili besplatno ?
 
Imam paket NET START na optici, potpisao ugovor u julu ove godine, cena paketa 1650 rsd. Zvao sam ih i pitao u vezi poskupljenja, operaterka mi je rekla da cena mog paketa ostaje ista. Savetujem i ostalima da pozovu i da provere.
 
Ja sam im pisao mail, zelim da imam napismeno, da ne bude posle da ne znaju odakle mi ta informacija da meni cena ostaje ista i slicno.
 
Pisao sam i ja tiket na početku maja kad su okačili obaveštenje za poskupljenje postpaid paketa da pitam da li planirana poskupljenja 'kače' i prepaid i naravno dobio informaciju da ne obuhvataju moj prepaid paket i da se cena mog neće menjati. A onda tipa 15 dana kasnije okačili na sajt obaveštenje za prepaid poskupljenje da počinje od 06.06. (a postpaid je beše od 01.06.).

I sad sam kreirao tiket i ako mi ponovo daju informaciju koja se ispostavi kao netačna u novembru ima da pišem prigovor Ratel-u. Jer bi to bio 3. put za redom da mi daju netačne informacije.
 
Ja sam im pisao mail, zelim da imam napismeno, da ne bude posle da ne znaju odakle mi ta informacija da meni cena ostaje ista i slicno.
Upravo sam i ja to uradio. Pusti to na rekla-kazala. Napismeno da odgovore u zakonskom roku od sedam dana, ukoliko ne bude, da se ne ljubimo. :)
 
Pa ne menja Orion cenu paketa, napisali su u obaveštenju da će biti iskazana dodatna stavka, zato vam i odgovaraju da se cena paketa ne menja. Biće uvećan konačni iznos koji plaćamo.
Planiram da kontakiram RATEL u ponedeljak, svakako.
 
Pa da, lukavo, cena paketa ostaje ista al se placa jos i usluga odrzavanja. Ukupno sa prethodnim povecanjem godisnje treba da im platim jos 115€.
 
Poslednja izmena:
@Pera onda ih pitaš "da li se od novembra menja ukupni iznos moje mesečne pretplate?" :p
 
@Pera onda ih pitaš "da li se od novembra menja ukupni iznos moje mesečne pretplate?" :p
To mi je jasno da će se povećati i neću ih kontaktirati zbog toga. Od ponedeljka svakako idem i u istraživanje ponuda drugih operatera.
 
Ja sam im poslao mail i evo vec sam dobio odgovor da cu biti izuzet od te pretplate tako da mogu samo da ih pohvalim.
 
Ja sam evo sada poslao mail, pa ćemo videti šta kažu...
Odgovorili su mi već (nepunih deset minuta), da nisam obuhvaćen ovom promenom.
 
Poslednja izmena:
Upravo su odgovorili:

"Hvala Vam na Vašem izdvojenom vremenu kako biste nam uputili e-mail.

Videvši najavu koja će uslediti od 01.11.2022. Vi ćete biti izuzeti od tih promena.

Cena koji ste postigli sa kolegama kad ste sklapali Ugovor sa Orion Telekomom,ostaje takva."

Što se mene tiče, korektno. 😉
 
Šta je tu korektno??? Da ko vidi na vreme i kontaktira ih šatro je izuzet a ko nije video i nije ih kontaktirao njega deri?
A da ne komentarišem ovo kome i posle koliko vremena odgovaraju... (naravno da nisam dobio još uvek odgovor a sinoć poslat tiket). Ako uopšte i odgovore.
 
I meni odgovorili da ću biti izuzet od povećanja, kako za postpaid, tako i za prepaid paket, na različitim lokacijama. Pohvala od mene, s' tim što je malo bezveze da samo oni koji su obavešteni mogu dobiti ovo.

Sa Orionom svakako važi 'sve je stvar dogovora', više nego kod drugih operatera.
 
Šta je tu korektno??? Da ko vidi na vreme i kontaktira ih šatro je izuzet a ko nije video i nije ih kontaktirao njega deri?
A da ne komentarišem ovo kome i posle koliko vremena odgovaraju... (naravno da nisam dobio još uvek odgovor a sinoć poslat tiket). Ako uopšte i odgovore.
A sto nije korektno? Navedi mi jednog provajdera koji bi ovo uradio.

Takodje mi navedi nekog provajdera koji drugacije objavljuje poskupljenja.

Hejtujes orion vec godinama, a sve vreme koristis njihove usluge. Zalis se na sve moguce.

Treba samo tebi da ne odobre, pa da se konacno razidjete i da nemas veze sa njima kad su toliko losi.
 
Nazad
Vrh Dno