Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

^
Deo koji nisam naveo je vremenski period koji je potreban da se broj prebaci, koji ne samo da nije ispostovan, nego je sve namenski odugovlaceno iz odredjenih razloga.
Vec sam rekao sto se vracam u Yettel, a pokrivenost A1 je katastrofalan. Nisam neko ko se krece samo u gradskim zonama, tako da mi sa te strane i A1 i Mts otpadaju.
 
Naravno, svako onako kako mu više odgovara - ja telefone kupujem na četiri godine i to isključivo flagship odmah po izlasku te mi stoga opcija kupovine za keš ne odgovara a ni prodaja četiri godine starog telefona za neke sitne novce mi je samo napor i gubljenje vremena... Neka ga u nekoj kutiji, ne jede mi hleb a i kako bi mi klinac inače znao kako izgledaju Siemensovi S10 i SL45, Samsung D500 na slide ili Windows OS na HTC HD2...
Ehhhhh Samsung D500 ....Šta reći tada nije mogao svako ni da kupi ni da nosi telefona ,a sad... postaje čak i tragikomično :) :D
 
^
Deo koji nisam naveo je vremenski period koji je potreban da se broj prebaci, koji ne samo da nije ispostovan, nego je sve namenski odugovlaceno iz odredjenih razloga.
Vec sam rekao sto se vracam u Yettel, a pokrivenost A1 je katastrofalan. Nisam neko ko se krece samo u gradskim zonama, tako da mi sa te strane i A1 i Mts otpadaju.
Koja kontra kao da si opisao lik u ogledalu. Ja sam bas obrnuto yettel a1 iskustvo😂🤣 i sada ce biti mts izabran.
 
Videcemo sta ce biti, nista nije iskljuceno, mozda bude i mts na kraju 😁
 
Evo cisto da pridodam jos jedno neprijatno iskustva sa yettelom...
Danas se konacno setili da je telefon stigao u radnju pa me pozvali da pokupim isti.

1. Kod za popust od 10 000 koji sam uneo na njihovom sajtu oni u poslovnici uopste nemaju u sistemu, pa sutra moram da im donesem kod = PO 5 PUT U POSLOVNICU
2. Niti jedan podatak o meni kao korisniku njihovih usluga nisu imali, kao da nikada njihove usluge nisam koristio. Ponovno popunjavanje svih mogucih detalja, samo sto jos i krvnu sliku nisu trazili.
3. Mozda i ono najgore SADA JE OBAVEZNO DA SE MAKAR NA MESEC DANA uzme osiguranje telefona. To osiguranje dodatno kosta kao pola telefona, a naknada stete iznosi do 4 PUTA VECE CENE TELEFONA.
4. Kako su rekli u poslovnici prvi mesec to osiguranje mora da se plati, ali zato vec sledeceg meseca po 6 PUT MOZETE DA DODJETE U POSLOVNICU I ODJAVITE OSIGURANJE.

Postali su totalna banana kompanija od koje treba bezati u sirokom luku.
Zdravo!

Jasno nam je koliko procedure prilikom obnove ili sklapanja ugovora mogu da budu zamorne, ali se trudimo da ih što više uprostimo.

Kupovina uređaja sa popustom za reciklažu, je svakako moguća i bez odlaska u poslovnicu, već putem webshop-a.

Što se tiče samog osiguranja, takva usluga je dodatna i svakako da nije obavezna, naravno da je preporučujemo, pogotovo kada je reč o novim uređajima, budući da štiti naše korisnike od visokih cena za popravku istih, ali je svakako na kraju dana, ona tvoj lični izbor.

~Lazar
 
Zdravo svima 👋

U prethodnom periodu smo koristili ovaj forum kako bismo vam približili naše nove usluge optičkog interneta, digitalne televizije i fiksne telefonije, objedinjene pod nazivom Hipernet, sa kojim ste već dobro upoznati 🙂

Želimo ovom prilikom i da se zahvalimo svim članovima na komentarima i predlozima, a upravo neki od njih su bili vezani za to da uvrstimo i podršku za mobilnu telefoniju, pa tako predstavljamo dve nove teme koje ćemo imati u toj sferi:

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška, o kojoj možete pročitati više u nastavku
Mobilna telefonija: ponuda, na kojoj ćete pronaći više informacija o ponudi uređaja i paketa

Kao i do sada, pratićemo vaše predloge i u skladu sa istim ćemo u budućnosti proširivati i dodavati nove teme za koje se iskaže više interesovanja.
Ova tema je tu za sva vaša pitanja u vezi sa Telenor uslugama koje koristite, a takođe smo tu da saslušamo i sugestije koje imate u vezi sa istim. Neke smernice kojim ćemo se voditi za što efikasniju komunikaciju slede u nastavku:

◼ Ukoliko vam je potrebna informacija ili pomoć vezana za konkretan broj telefona koji koristite, najbolje je da započnete konverzaciju putem privatne poruke, gde je potrebno da prosledite broj telefona na koji se pitanje odnosi, kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja. Na taj način ćemo moći da izvršimo sve detaljne provere kako bismo pomogli.
◼ U okviru javnih postova budite slobodni da podelite svoje utiske u vezi sa samom uslugom, kao i našom podrškom, a sve sugestije su dobrodošle.
◼ Ukoliko su vam potrebne opšte informacije u vezi sa nekom procedurom, ohrabrujem vas da i ta pitanja podelite javno, a na taj način će se i ostali članovi informisati.

Nadamo se da će vam ove teme biti od koristi i radujemo se svim vašim budućim komentarima 😊

Zdravo svima 👋

U prethodnom periodu smo koristili ovaj forum kako bismo vam približili naše nove usluge optičkog interneta, digitalne televizije i fiksne telefonije, objedinjene pod nazivom Hipernet, sa kojim ste već dobro upoznati 🙂

Želimo ovom prilikom i da se zahvalimo svim članovima na komentarima i predlozima, a upravo neki od njih su bili vezani za to da uvrstimo i podršku za mobilnu telefoniju, pa tako predstavljamo dve nove teme koje ćemo imati u toj sferi:

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška, o kojoj možete pročitati više u nastavku
Mobilna telefonija: ponuda, na kojoj ćete pronaći više informacija o ponudi uređaja i paketa

Kao i do sada, pratićemo vaše predloge i u skladu sa istim ćemo u budućnosti proširivati i dodavati nove teme za koje se iskaže više interesovanja.
Ova tema je tu za sva vaša pitanja u vezi sa Telenor uslugama koje koristite, a takođe smo tu da saslušamo i sugestije koje imate u vezi sa istim. Neke smernice kojim ćemo se voditi za što efikasniju komunikaciju slede u nastavku:

◼ Ukoliko vam je potrebna informacija ili pomoć vezana za konkretan broj telefona koji koristite, najbolje je da započnete konverzaciju putem privatne poruke, gde je potrebno da prosledite broj telefona na koji se pitanje odnosi, kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja. Na taj način ćemo moći da izvršimo sve detaljne provere kako bismo pomogli.
◼ U okviru javnih postova budite slobodni da podelite svoje utiske u vezi sa samom uslugom, kao i našom podrškom, a sve sugestije su dobrodošle.
◼ Ukoliko su vam potrebne opšte informacije u vezi sa nekom procedurom, ohrabrujem vas da i ta pitanja podelite javno, a na taj način će se i ostali članovi informisati.

Nadamo se da će vam ove teme biti od koristi i radujemo se svim vašim budućim komentarima 😊
069 prepaid kartice
1. 069 PREPAID https://www.yettel.rs/sr/privatni/podrska/cesto-postavljena-pitanja/
Zašto nema više (praznih prepaid 069 prepaid kartica) za biranje broja u poslovnicama?
Mesecima pokušavam da uzmem prepaid broj 069 (na dopunu) u poslovnicu u Kuli, kažu te kartice je pravio bivši Telenor i ne verujemo da ćemo ih više dobijati. 1.8.2022.g. Preko kontakta call centra sam dobio informaciju da u Somboru može da se bira mobilni 069 prepaid broj po želji, doputovao sam tamo međutim kada je vaš kolega hteo da dodeli broj nije imao praznu 069 prepaid karticu, evo prošlo je tri nedelje i ne dobijaju 069 prepaid kartice i ne znaju kada će ih dobiti.Da li je mreža odustala od usluge biranja 069 prepaid broja?Ako jeste skinute informaciju sa sajta i aplikacije.
2USPOSTAVA VEZE PREPAID .Svi operatori osim virtuelnog Globaltela su ukinuli uspostavu veze za prepaid korisnike (mts,A1), da li i mi Yetelovci možemo to očekivati?
3MESEČNI PLANOVI PREPAID Ostala 3 mobilna operatora imaju mesečne planove na prepaidu jedino Yettel nema, hoće li biti promena u skorije vreme, korisnici masovno prelaze u druge mreže .Nadama se vašem odgovoru i Pozdrav.
 

Prilozi

  • Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    80.3 KB · Pregleda: 16
Imam stari Total 2 paket (neograničeni minuti i poruke) koji plaćam 1375 din. mesečno. Ugovor mi ističe u ponedeljak 29. avgusta. U aplikaciji mi za ovaj mesec stoji da treba da platim oko 2280 dinara umesto standardnih 1375 iako mi ugovor još uvek nije istekao i mesec još nije završen. Zašto?
 
Zdravo!

Jasno nam je koliko procedure prilikom obnove ili sklapanja ugovora mogu da budu zamorne, ali se trudimo da ih što više uprostimo.

Kupovina uređaja sa popustom za reciklažu, je svakako moguća i bez odlaska u poslovnicu, već putem webshop-a.

Što se tiče samog osiguranja, takva usluga je dodatna i svakako da nije obavezna, naravno da je preporučujemo, pogotovo kada je reč o novim uređajima, budući da štiti naše korisnike od visokih cena za popravku istih, ali je svakako na kraju dana, ona tvoj lični izbor.

~Lazar
Vidis druze vas zaposleni u Rableovoj 1 pod imenom Sasa Ilic je rekao da je OBAVEZNO I DA MORA
Ne nije bila preporuka vec je rekao da MORA i nije me pitao da li hocu ili necu vec da MORA ako se uzima novi telefon

Kupon je svakako unet na sajtu prilikom porucivanja a ponovo gospodin Sasa Ilic klaze da nije unet nikakav kupon i da donesem telefon/tablet/mobilni na reciklazu.

Nemojte od ljudi praviti ovce, kada to nisu, svakako znam sta je receno i sta trazeno u vasoj poslovnici !
 
Poslednja izmena:
novi internet paketi umesto surf i kucni net. ima li posebna tema? radi li Vam yettel app od jutros?
 
Meni da. Sad probao.
 
Je li stvarno ne postoji mogućnost da se prevremeno otplati dodatna oprema uzeta na yettel rate prevremeno? Prosto mi je neverovatno da je to uopšte legalno da nas neko uslovljava da plaćamo rate ako jednostavno želimo da otplatimo sve odjednom i da zavrsimo s tim zbog ovog ili onog razloga
 
Nema logike da ne može da se i oprema otplati prevremeno na isti način kao što može i telefon da se otplati prevremeno ali kao što vidiš kod njih je sve moguće, u zavisnosti gde, na koga i na koji način (mail, tw, f2f) naletiš...
 
Nema logike da ne može da se i oprema otplati prevremeno na isti način kao što može i telefon da se otplati prevremeno ali kao što vidiš kod njih je sve moguće, u zavisnosti gde, na koga i na koji način (mail, tw, f2f) naletiš...
Krajnje bizarno, moraću malo da iščitam zakon u vezi sa takvom vrstom otplate. A za to što kažeš da daju pogrešne informacije na različitim medijima komunikacije sam se i sam uverio i jako mi je krivo što sam uopšte obnavljao ugovor početkom godine kad vidim u kakvu su se kompaniju pretvorili.
 
Mozda je njima Morfeus ponudio neku zimzelenu tabletu...
 
Brate, ako je tebi A1 bolja mreža od Telenora tj Yettela onda nesto nije u redu
 
Brate, ako je tebi A1 bolja mreža od Telenora tj Yettela onda nesto nije u redu
Oni su još gori ,mi trenutno u Srbiji nemamo provajdera u odnosu na saobraznost u ceni i kvalitetu a pre svega prema uslugama koje provajder treba da ponudi .
Prevedeno ono što ima u reklami nije kada odeš konkretno u poslovnoci i zatražiš takavu proizvod i uslugu a o neljubaznosti neću ni da pričam....
 
Prvo svaki provajder formira cenu prema trzistu na kom se nalazi i ko mu je konkurencija pa shodno tome se prilagodjavaju ostalima a opet da budu tu negde da ne odudaraju previse.

To sta isti provajder nudi u drugim drzavam i kod nas nije isto je samo njihova sramota, ali ocekivano je da ne mogu da ponude iste uslove na trzistu gde ima 200 miliona korisnika i na nasem trzistu gde jedva imamo preko 7 miliona stanovnika u celoj drzavi. To je jednostano i nemoguce ocekivati iste uslove.

Sto se tice neljubaznosti ako su oni neljubazni budi i ti prema njima pa kada zavrsite komunikaciju onda im kazes jel vidite kako to izgleda kada je neko neljubazan pa ce da vidis sledeci put kada dodjes da nece da se isto ponasaju. Moras se prilagocavati situaciji.
 
Prvo svaki provajder formira cenu prema trzistu na kom se nalazi i ko mu je konkurencija pa shodno tome se prilagodjavaju ostalima a opet da budu tu negde da ne odudaraju previse.

To sta isti provajder nudi u drugim drzavam i kod nas nije isto je samo njihova sramota, ali ocekivano je da ne mogu da ponude iste uslove na trzistu gde ima 200 miliona korisnika i na nasem trzistu gde jedva imamo preko 7 miliona stanovnika u celoj drzavi. To je jednostano i nemoguce ocekivati iste uslove.

Sto se tice neljubaznosti ako su oni neljubazni budi i ti prema njima pa kada zavrsite komunikaciju onda im kazes jel vidite kako to izgleda kada je neko neljubazan pa ce da vidis sledeci put kada dodjes da nece da se isto ponasaju. Moras se prilagocavati situaciji.
Mobtel kada je počinjao rad nije imao ni približno toliko korisnika ali je bio konkurencija mnogim provajderima na Balkanu !
Prevedeno da li provajder imao 50 hiljada korisnika ili 5 miliona korisnika on ima za obavezu (valjda) ,da se svakom korisniku PRIBLIŽI a ne da uslugu i kontakt udalji .

Ja kao mali običan čovek sam mogao za sve što ne valja direktno da se obratim Mobtelu ,direktno izvršnom direktoru gospodinu Parežaninu kao izvršnom direktoru a ako on ne pomogne i direktoru a sada neko neka kaže da li se može i do šefa poslovnice doći ( ako nisi neko od njihove interesne grupe ) !?!

Što se pak kultrure tiče uvek ali uvek moja kultura i ponašanje će biti iznad svega , nikada neću da svoju kulturu podredim tuđoj nekulturi i bahatosti .
Ono što uvek kažem sa kulturom i ophođenjem se čovek rađa po nešto ga i vaspitaju porodica , okruženje pa i ulica to se ne uči na strukovnim školama i akademijama .
 
Mobtel kada je pocinja je prodavao sim kartice za 100 maraka a to u to vreme nije bilo ni malo konkurentno. I u to vreme kada je Mobtel pocinjao nije bilo provajdera bilo je Mobtel ili MTS. Treci provajder je dosta godina kasnije usao na nase trziste.

Tako da ne znam iz kog si ti perioda ali ja se vrlo dobro secam kada su isti pocinjali sa radom i ponasanje u tom periodu. Onda ih je MTS u to vreme pritisao sa svojom cenom sim kartice koja je bila 30 maraka i non stop je trajala borba izmedju njih sa kojekavim uslovima ali cak ni tada u to vreme nisu bili povoljni.

Ono sto hocu da kazem je da kod nas provajderi nisu nikada bili povoljni ali su svremena na vreme se nalazile neke akcije pa si mogo iz cele price da izadjes kao dobitnik, sada toga vise nema.
 
"Ono sto hocu da kazem je da kod nas provajderi nisu nikada bili povoljni ali su svremena na vreme se nalazile neke akcije pa si mogo iz cele price da izadjes kao dobitnik, sada toga vise nema. " To ste upravu !

Kada je Mobtel počeo da radi te davne 95 ili 96 te ne sećam se tačno nisam uspeo da odmah uzmem broj nisam bio punoletan ,prvi broj sam već imao sa 18 godina i predivni telefon ERICSSON 338 (mahagoni ) a potom 628 , kartica sa Mobtelovim sedmocifrenom numeracijom kod Mobtela je bila po redovnoj ceni a kod preprodavaoca oko 100-120 maraka ,istini za volju MTS bio je jeftiniji (ali i prostoji ) , Tada je se i numeracija gledala više od telefona koji posedujete !

Tada je se znalo barem imalo ko je mogao da sebi priušti mobilni a sada... Na oko 7 miliona Srba ima oko 8 miliona aktivnih kartica i garant oko 4-5 miliona telefona . WTFF

Naravno tada ako imaš reklamaciju koju ne možeš da rešiš obratiš se lično onom ko može da ti pomogne ali napominjem lično bez pisanja email-ova ili pozivanje Call-centra te odlaska u poslovnicu gde ne znate ko će da Vas sačeka i dr.
 
069 prepaid kartice
1. 069 PREPAID https://www.yettel.rs/sr/privatni/podrska/cesto-postavljena-pitanja/
Zašto nema više (praznih prepaid 069 prepaid kartica) za biranje broja u poslovnicama?
Mesecima pokušavam da uzmem prepaid broj 069 (na dopunu) u poslovnicu u Kuli, kažu te kartice je pravio bivši Telenor i ne verujemo da ćemo ih više dobijati. 1.8.2022.g. Preko kontakta call centra sam dobio informaciju da u Somboru može da se bira mobilni 069 prepaid broj po želji, doputovao sam tamo međutim kada je vaš kolega hteo da dodeli broj nije imao praznu 069 prepaid karticu, evo prošlo je tri nedelje i ne dobijaju 069 prepaid kartice i ne znaju kada će ih dobiti.Da li je mreža odustala od usluge biranja 069 prepaid broja?Ako jeste skinute informaciju sa sajta i aplikacije.
2USPOSTAVA VEZE PREPAID .Svi operatori osim virtuelnog Globaltela su ukinuli uspostavu veze za prepaid korisnike (mts,A1), da li i mi Yetelovci možemo to očekivati?
3MESEČNI PLANOVI PREPAID Ostala 3 mobilna operatora imaju mesečne planove na prepaidu jedino Yettel nema, hoće li biti promena u skorije vreme, korisnici masovno prelaze u druge mreže .Nadama se vašem odgovoru i Pozdrav.
Zdravo, biranje broja prilikom kupovine pripejd numeracije, nije omogućena, takođe još uvek je u našoj mreži važeća naplata uspostave poziva, pripejd promocije su sklone promenama na nedeljnom nivou i one prepoznaju potrebu kao i korišćenje saobraćaja na broju i naspram toga se i formiraju za naše korisnike.
Imam stari Total 2 paket (neograničeni minuti i poruke) koji plaćam 1375 din. mesečno. Ugovor mi ističe u ponedeljak 29. avgusta. U aplikaciji mi za ovaj mesec stoji da treba da platim oko 2280 dinara umesto standardnih 1375 iako mi ugovor još uvek nije istekao i mesec još nije završen. Zašto?
Rado ćemo proveriti o čemu je reč, kako bismo bili u potpunosti sigurni, potreban nam je tvoj broj, kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja.
novi internet paketi umesto surf i kucni net. ima li posebna tema? radi li Vam yettel app od jutros?
Nemamo prijavljenih smetnji u funkcionisanju naše aplikacije, ukoliko se one javljaju pozivamo te da nam se javiš putem privatne poruke, takođe sa brojem kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja.
Je li stvarno ne postoji mogućnost da se prevremeno otplati dodatna oprema uzeta na yettel rate prevremeno? Prosto mi je neverovatno da je to uopšte legalno da nas neko uslovljava da plaćamo rate ako jednostavno želimo da otplatimo sve odjednom i da zavrsimo s tim zbog ovog ili onog razloga
Otplata rata za dodatnu opremu pre potpisanog i ugovorenog nije moguća.

~Nemanja
 
Postoji li bar jedan logičan razlog zbog kog prevremena otplata rata za dodatnu opremu pre potpisanog i ugovorenog (čega god) nije moguća?
 
Zdravo, biranje broja prilikom kupovine pripejd numeracije, nije omogućena, takođe još uvek je u našoj mreži važeća naplata uspostave poziva, pripejd promocije su sklone promenama na nedeljnom nivou i one prepoznaju potrebu kao i korišćenje saobraćaja na broju i naspram toga se i formiraju za naše korisnike.

Rado ćemo proveriti o čemu je reč, kako bismo bili u potpunosti sigurni, potreban nam je tvoj broj, kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja.

Nemamo prijavljenih smetnji u funkcionisanju naše aplikacije, ukoliko se one javljaju pozivamo te da nam se javiš putem privatne poruke, takođe sa brojem kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja.

Otplata rata za dodatnu opremu pre potpisanog i ugovorenog nije moguća.

~Nemanja
Iz tog razloga nikad više ništa neću uzeti kod vas, bilo na rate, bilo za gotovinu. A i tarifu ću promeniti na najmanju moguću, čisto da mogu da primam pozive
 
Prvo svaki provajder formira cenu prema trzistu na kom se nalazi i ko mu je konkurencija pa shodno tome se prilagodjavaju ostalima a opet da budu tu negde da ne odudaraju previse.

To sta isti provajder nudi u drugim drzavam i kod nas nije isto je samo njihova sramota, ali ocekivano je da ne mogu da ponude iste uslove na trzistu gde ima 200 miliona korisnika i na nasem trzistu gde jedva imamo preko 7 miliona stanovnika u celoj drzavi. To je jednostano i nemoguce ocekivati iste uslove.

Sto se tice neljubaznosti ako su oni neljubazni budi i ti prema njima pa kada zavrsite komunikaciju onda im kazes jel vidite kako to izgleda kada je neko neljubazan pa ce da vidis sledeci put kada dodjes da nece da se isto ponasaju. Moras se prilagocavati situaciji.
Da se prilagodjavam situaciji? Pa ne radim ja za njih, niti primam platu od njih da bih se prilagodjavao. Oni su ti koji treba da se prilagodjavaju jer platu primaju od mene, odnosno od svojih korisnika. Dakle ja placam njih, ne oni mene, hocu uslugu za svoj novac, a ne neko da me setka i od mene pravi magarca.

Ja da lecim tudju kompleske i nekulturu nemam nameru. Imaju zaposlene odnosno sefove koji opet primaju platu i time treba da se bave. Mada koliko vidim i radnici se menjaju kao carape...

Brate, ako je tebi A1 bolja mreža od Telenora tj Yettela onda nesto nije u redu
Ne postavlja se pitanje koja je bolja mreza trenutno, vec kako se i gde stvari zavrsavaju. U vipu sam uzeo telefon i sve resio za jedan dan. Sa yettelom sam se oko toga cimao mesec dana.
Te ne moze da se plati racun u poslovnici, te ne moze da se islati rata za telefon ranije, te ne moze telefon na rate u poslovnici vec moras preko sajta, te mora osiguranje uz telefon, te ne moze ovo ovako ili ono onako, a sve sto je do relativno skoro moglo.
 
Nazad
Vrh Dno