Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Kako prebaciti podatke sa stavog telefona na S22 Ultra?

Instalirao bih peške sve aplikacije, ali me interesuju podaci iz nekih da se prebace na nov telefon (SMS, WA, Viber, Google Authentificator...). Kako te stvari prebaciti na novi telefon?
PRobaj smart switch prvo, pa vidi da li ti nesto fali pa dalje preko google backupa i samsung clouda. Zavisi koji ti je stari telefon, naravno.
 
Smart switch na prvom mestu mada sam iskreno mislio da Nemanja misli kako bekap na drugi način da odradi.
 
Veliko hvala svima na odgovorima.

Kupili smo žena i ja dva S22 Ultra, pa sada oboje moramo da prebacimo podatke sa starih telefona.
- Moj stari telefon je Samsung Note 4 (rutovan, ali Magisk prestao sa podrškom... a i debloatovan je davno, ne znam šta sam sve izbacio), a ženin je Xiaomi A2.

Šta je onda pametnije da radimo? Ja preko tog Smart Switch-a (SMS), a ona preko neke druge aplikacije?
Viber/WA preko njihovog backup-a (valjda može da se učita onaj koji se nalazi na Google Drive-u direktno iz aplikacije sa novog telefona)?

P.S. Authentificator iz aplikacije, Engpass se Sam učitava...
Za ostale aplikacije je manje-više nebitno.
 
Ti preko Smart switch, a može i ona da proba. Nisam imao Xiaomi brend ali jesam sa Pixela i to više puta. Svaki put je dobro odradio smart switch.
 
Kada te pita telefon da li zelis transfer sa starog, kazes da zelis i usb kablom ili wifi putem se povezes (na istu wifi mrezu) i cepas.
 
U poslednje vreme mi se drugi put pojavljuje bug, da kad je motion smoothness na adaptive, tj 120hz, u dark modu krene neki flicker dok skrolujem, koji vuce na zelenkastu nijansu. Cim vratim na 60hz, sve je normalno. Prosli put je pomogao restart telefona, sad vise ni to. Odradicu update, stigao je ovaj julski, ali ne verujem da ce to biti reseno. S22+ je u pitanju.

EDIT:
stavio sam i brightness na adaptive i prestalo je. Cim vratim na rucno podesavanje osvetljenja ekrana, vrati se i ovaj problem.
 
Neobicno....da li stavis osvetljenje na max? @Bassnectar91 , svakako, ne bi trebalo toga da bude.... Nadam se da imas garanciju za ne daj boze. Mada ja bih prvo procesljao sve opcije za display, modove, itd, pa vidi sta li ga trigeruje..
 
Neobicno....da li stavis osvetljenje na max? @Bassnectar91 , svakako, ne bi trebalo toga da bude.... Nadam se da imas garanciju za ne daj boze. Mada ja bih prvo procesljao sve opcije za display, modove, itd, pa vidi sta li ga trigeruje..
Imam garanciju naravno, kod operatera je uzet.
Osvetljenje drzim na polovini, kod kuce cak i spustim na 1/3 otprilike.
Iskljucio sam telefon jedno 10 minuta, ukljucio, i problem je nestao sam od sebe, kao i prosli put, videcemo hoce li se opet javljati.
 
Da, jasno, definitivno jos jedan bag na listi za ovaj model. Ja se nadam i verujem da ce sledeci update dosta stvari pokrpiti, steta za ovako dobar uredjaj...
 
Jel se nekome desavalo na s22 128gb da zabaguje telefon u trenutku kada ga neko pozove i kada pokusa da se javi?
 
Ma falican primerak (tj. 2) samo, nije cela serija takva 😅
 
Ko hoće Samsung Notes na Windows-u a nema dugme za instalaciju na

može da skine odavde zip, raspakuje i instalira dobijeni appx fajl :)


Posle toga se Samsung Notes aplikacija ažurira normalno preko Microsoft Store-a :)

Drugi načini:

Otvoriti Command Prompt i upisati:
Kod:
winget install "Samsung Notes"

ili

Otvoriti PowerShell i upisati:
Kod:
winget install "Samsung Notes" --source msstore

Y za potvrdu i to je to :)
 
Poslednja izmena:
Evo ovako, sitacija sledeca za ovih par dana sto imam telefon.
Sto se tice razgovora ni jedan problem do sad. Jedino sta sam primetio je to da aplikacije crash-ju tipa npr. za vremensku prognozu (ne fabricka) nesto sto nikad nije zezalo od s9 pa do s21 (jer je koristim na svakom telefonu koji sam posedovao).. Isto tako neke aplikacije nakon svog update su počele da crash-ju..(tipa povukao ih je smartswitch sa starijim verzijama i posto drzim update na ručno da ih radi, nakon ažuriranja neke su pocele da crash-ju) definitivno je problem sa optimizacijom, tj ovim poslednjim procesorom koji Samsung gura jer ovoliko crash-ova nisam imao ni na S2 🤦‍♂️😂 .
Desava se da u podesavanjima npr opadne sa 120hz tipa na 60hz pa se vrati, ili sto bi se reklo da ima ozbiljne "spikes" kao da nesto radi u pozadini.. Kada ucitava nesto sto ima veze sa reklamom ili slikom u svom sadržaju (nebitno pretrazivac ili npr kp aplikacija) tu hoće da uspori scroll. Ima dosta stvari koje stvarno nisu strasne na oko (nadam se da se da resiti) ali su sramota za telefon od 1050e.
Nakon toga povukao sam update za avgust, malo je bolje ali.. meeh idalje mi je labavo to sve 🤷‍♂️
 
Ma da sjajni ex,eto desilo se na samo dva . Vi koji ohrabujete ljede da kupuju s22 seriju sa Ex-om da li vas je bar malo sramota
Zašto da me bude sramota - zato što moj primerak radi savršeno i nemam/nisam imao ništa od navedenih bugova i što napišem ovde moje lično iskustvo?

Ako je to greh i ako će bilo kome da bude lakše eto neka bude - stidim se...

Verovatno bi poštenije bilo da umesto stvarnog ličnog iskustva preporuku dajem na osnovu tuđih iskustava...
 
Zašto da me bude sramota - zato što moj primerak radi savršeno i nemam/nisam imao ništa od navedenih bugova i što napišem ovde moje lično iskustvo?

Ako je to greh i ako će bilo kome da bude lakše eto neka bude - stidim se...

Verovatno bi poštenije bilo da umesto stvarnog ličnog iskustva preporuku dajem na osnovu tuđih iskustava...
Usaglašavam se s tobom, koristim ga već 3 mjeseca ni jedan ni najmanji bug nisam primjetio, ali eto pročitaju ljudi svašta pa donose zaključke bez da sami istestiraju telefon sa navedenim čipom. Takođe mnogi govore kako se pregrijava i kako je baterija slaba, moguće je, ali ja ni to nisam primjetio uz svoj način korištenja...
 
Nemoj da garantuješ tek tako jer sam sa telefonom išao u totalno ruralne sredine i nijednom nije izgubio mrežu, a naročito mi se nije desilo na Voždovcu gde imam maksimalni signal sa četiri crtice (vidi attachment ako ne veruješ).

E sad, da li je razlog za tako nešto to što koristim e-sim i VoLTE, ne znam ali tako je...

i sad, da li da verujem tebi ili svojim očima i iskustvu kakav je signal na Voždovcu i da na osnovu toga (ne) preporučujem ovaj telefon?
 

Prilozi

  • Screenshot_20220804-195200_Chrome.jpg
    Screenshot_20220804-195200_Chrome.jpg
    86.3 KB · Pregleda: 22
Nema razloga da ti ne verujem,daleko od toga nego sam ja probao dva komada od drugara posto su mi obojica kukali na identicne stvari Oba se identicno ponasala ,inace sam kod vera na petom spratu.
Sigurno znam 7-8 ljudi koji imaju s22ultra od toga njih 5 ili 6 ima probleme i kuka non stop
 
Mislim da svako može na osnovu broja pritužbi na rad telefona, pogotovo sa pozivima, da zaključi da li je sve u redu (sporadični slučajevi) sa ovom serijom ili da ima neobično puno prijava problema.
 
Ne buni se niko što iznosi svako svoja lična iskustva, već što su ti korisnici generalizovali svoja iskustva, pa rekli da su ovi sa problemima u manjku, da su svi problemi rešeni, a ovima kojima ne radi nešto je faličan primerak...

Što se tiče signala, primetih to na sledećem snimku. Iako nije snimak za to, obratite pažnju kako je na SD-u signal stabilan (wifi i mreža), ni da mrdne, dok je kod Exynosa stalno jedna crta manje za wifi a isto i za signal. Samo se menja...
 
Poslednja izmena:
Kakva jeftina provokacija, odličan jedan - odličan drugi, jedan model se prodaje kod nas, ovaj drugi se ''nabavlja'' bez garancije 😂
Ljudi(ja sam amater i nemam pojma o elektronskim uređajima za komunikaciju - ali zato bez razloga znam da budem nekulturan i etika mi takođe nije poznata) su blago rečeno patetični.

Samsung S22 Ultra 5G Exynos je dobar telefon, pišem iz ličnog iskustva, ranije sam već pisao i slao fotografije(benchmark testa i baterije) koji su dokaz svega navedenog, ko i dalje ne veruje - pomoći mu nema, savršen mobilni telefon još uvek ne postoji - kompromis kao i za većinu stvari u životu donosi konačnu odluku pri izboru, za sada Samsung S22 Ultra 5G Exynos je model telefona koji definitivno ispunjava priličan broj tehničkih specifikacija koji u praksi pokazuje koliko vredi - a vredi puno ljudima koji znaju da ga podese i koriste pravilno.
 
Na nekom nemačkom forumu postoji anketa. 30ak posto njih je reklo da ima probleme (tih 30% je isto oko 30 u apsolutnim brojkama). Ne mora ništa da znači, mali je uzorak, ali opet se ne može reći i da je sve normalno.
Možda možemo i mi ovde da sprovedemo istu anketu, pa da vidimo situaciju.
 
Zašto da me bude sramota - zato što moj primerak radi savršeno i nemam/nisam imao ništa od navedenih bugova i što napišem ovde moje lično iskustvo?

Ako je to greh i ako će bilo kome da bude lakše eto neka bude - stidim se...

Verovatno bi poštenije bilo da umesto stvarnog ličnog iskustva preporuku dajem na osnovu tuđih iskustava...
Meni samo nije jasno zašto ljudi koji imaju problem sa S22 serijom ne odnesu telefon u servis, već pišu gluposti kako telefon ne valja i sl.
 
S22 serija je na tržištu manje od 6 meseci, u tih 6 meseci ako servis ustanovi da se uređaj tako ponaša kako je korisnik opisao, korisnik ima pravo da traži novi uređaj ili novac nazad, to je zakon. Lično bih tako uradio da imam samo jedna od ovih problem,a ne više navedenih problema.
 
Nego, šta bi sa onim najavljenim letnjim popustom? Logično bi bilo da se spusti cena s22 ultra pre izlaska Folda 4.
 
Nego, šta bi sa onim najavljenim letnjim popustom? Logično bi bilo da se spusti cena s22 ultra pre izlaska Folda 4.
Ako se dobro sećam, kada se pojavio u prodaji Note 10 plus, kupio sam S10 Plus i tada je bilo sniženje cene S10 Plus (tj. cele S10 serije) i plus je išao poklon tablet iz A serije na poklon. Shodno tome, ako bude sniženja S22 serije to će biti u septembru nakon početka prodaje Fold 4.
 
S22 serija je na tržištu manje od 6 meseci, u tih 6 meseci ako servis ustanovi da se uređaj tako ponaša kako je korisnik opisao, korisnik ima pravo da traži novi uređaj ili novac nazad, to je zakon. Lično bih tako uradio da imam samo jedna od ovih problem,a ne više navedenih problema.
Ništa lično, ali nisi nikad tako nešto reklamirao inače bi imao suprotno mišljenje.

Ne pravi problem telefon pri svakom razgovoru ds bi se tek tako ustanovio kvar.

Govorim ti iz ličnog iskustva, nošenje monitora van garancije, Samsung, u zvanični servis (Kimtec), pa iz dva puta nisu ustanovili kvar. Bilo to pre više godina, ali je slična stvar bila, da se monitor ugasi sam od sebe i ne može da se upali neko vreme. Znači hteo sam da platim regularno popravku, plaćao dva puta (neuspelu) diagnostiku...
Na kraju, na preporuku odneo u tadašnji Pakom (isto tada zvanični Samsung servis) čovek testirao nekoliko nedelja (koristili ga i servisu kao njihov) i rešio problem za sitan novac.
 
@nemanja123 , slažem se da je neke od bagova koji su prijavljivani u ovoj temi teško dokazati jer se isti dešavaju random, No, pokušao bi takav bug da dokumentujem video snimkom i to bih priložio uz reklamaciju. Nažalost, kod nas se zakon primenjuje selektivno, ali ako znam da mi uređaj koji sam platio 1000+evra ima problem, nema sile koja bi me zaustavila da ostvarim svoja zakonom zagarantovana prava.
 
Ja ne znam zasto vas ovaj "Exynos cpu bad hur dur" lik pogadja, to je bukvalno sve sto ume da napise na forumu :D nista konkretno i konstruktivno, samo jedno te isto pa u krug.
 
Nazad
Vrh Dno