Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Добро су ти и рекли,јер су промијенили процесора,тако да иде све испочетка,први пут.
 
I meni je nestala ta opcija. Da nisam procitao ovo na forumu, mozda ne bih video.
Dodao sam je kroz sajt kao sto ste rekli.

Inace meni ta opcija ne radi. Radila je prvi put. Postoji toggle dugme sa kojim se ukljuci naplata sa kartice. Medjutim, ne snimi se podesavanje, kad ponovo udjete u paket, videcete da vam je naplata sa kartice deaktivirana.

Zvao sam call centar par puta i to sam im rekao ali oni nisu sigurni kako to treba da radi.
Jednom mi je devojka iz call centra rekla kako to radi tako sto to odaberes prilikom kupovine paketa i tako radi sl put.. sto je glupost.
To dugme sluzi da ja ukljucim i iskljucim naplatu sa kartice kad god pozelim. Medjutim ne radi im snimanje podesavanja i ne resavaju to vec par meseci.
Nije strasno, uplatim kredit sa kartice i drzim ga tu pa mi naplati od uplacenog novca. Ali glupo je da ne poprave to, to je za programera jednostavno da sredi.
 
To je nekada radilo baš kao iz predloga kolege prve verzije aplikacije, čak je i prikazivala ko je u globaltel mreži.
@Muki.Beograd :
Nisam imao prilike to da vidim, na žalost.
Ali trenutno stanje "poruka" im je stvarno nepregledno a moglo bi biti značajno unapređeno uz ne tako komplikovane opcije... (Preimenuj kontakt. Dodaj mu avatar. Pa čak i to da se vidi ko je u istoj ili kojoj mreži je -👍) - što više informacija to bolje. A ne samo prikaz broja telefona (ko to pamti? Ja to znam napamet za 3 osobe, lol)
Prosledićemo tvoj predlog kolegama svakako :)
I neka kolege urade nešto po tom pitanju, to je ključno. 😉
Kapiram da imate prioritete (tipa sređivanje online naplate jer je iPay "crko") ali ovo s porukama jeste "važno", ipak se bavite: komunikacijama. :) (a SMS/Messenger ne liči ni na šta, 😂)

Pozz.
 
Pretpostavljam da nemaju puno korisnika, da rade sa minimumom zarade kako bi mogli da daju ovakve cene pa mozda ne mogu da priuste da rese sve stvari. Ima tih nekih sitnih problemcica koji se rese vremenom. Ja do sada nisam imao problema sa signalom, vecinu vremena sam u Bg, ne znam kako je u drugim gradovima i van gradova. Za sad mi je ok i koristicu ih i dalje. Ako zazmurim na one dve situacije kada je pala mreza, sve ok radi.
Jedino gde vidim da moze biti jos problema je rad u romingu. Kada sam otputovao nisam mogao da se konektujem ni na jednu mrezu dok rucno, uz pomoc operatera, nisam podesio jednostavno podesavanje. Onda je proradio.
 
Video sam,ali ne razumem kako ovi iz kol centra nikad da imaju identican odgovor.
Veoma su konfuzni,nikad ne znam da li je info koji su dali tacan ili nije.
Pa proveravam iz desetine puta.
Немојте да их смарате са тим, још требају то да укину, па да се сви разилазимо до њих. 😂😂 Провјерено 101 пут, преко апликације се понаша као да си у Србији.
 
Немојте да их смарате са тим, још требају то да укину, па да се сви разилазимо до њих. 😂😂 Провјерено 101 пут, преко апликације се понаша као да си у Србији.
Onda tako treba i da odgovore,a ne posle da se korisnici iznenade kada pocne da skida kredit.
 
I meni je nestala ta opcija. Da nisam procitao ovo na forumu, mozda ne bih video.
Dodao sam je kroz sajt kao sto ste rekli.

Inace meni ta opcija ne radi. Radila je prvi put. Postoji toggle dugme sa kojim se ukljuci naplata sa kartice. Medjutim, ne snimi se podesavanje, kad ponovo udjete u paket, videcete da vam je naplata sa kartice deaktivirana.

Zvao sam call centar par puta i to sam im rekao ali oni nisu sigurni kako to treba da radi.
Jednom mi je devojka iz call centra rekla kako to radi tako sto to odaberes prilikom kupovine paketa i tako radi sl put.. sto je glupost.
To dugme sluzi da ja ukljucim i iskljucim naplatu sa kartice kad god pozelim. Medjutim ne radi im snimanje podesavanja i ne resavaju to vec par meseci.
Nije strasno, uplatim kredit sa kartice i drzim ga tu pa mi naplati od uplacenog novca. Ali glupo je da ne poprave to, to je za programera jednostavno da sredi.
Jel radilo na prethodnoj verziji aplikacije?
Možda je baš do toga, jer na ovoj poslednjoj mnogo stvari ne radi (pozivi iz imenika crash-uju aplikaciju, ne vide se uopšte SMS-ovi, ne vide se propušteni pozivi...). Predložena reinstalacija aplikacije ne rešava problem, pa sam se zato vratio i ja na jednu verziju nazad (2.7.4) i u njoj sve radi.
 
Jel radilo na prethodnoj verziji aplikacije?
Možda je baš do toga, jer na ovoj poslednjoj mnogo stvari ne radi (pozivi iz imenika crash-uju aplikaciju, ne vide se uopšte SMS-ovi, ne vide se propušteni pozivi...). Predložena reinstalacija aplikacije ne rešava problem, pa sam se zato vratio i ja na jednu verziju nazad (2.7.4) i u njoj sve radi.
Ja odavno pricam da nova verzija ne radi nista. jasam vratio verziju 2,6,3 i sve radi ok
 
Znam i ja da ne radi odavno, jer koristim Globaltel, ali sam prvo mislio da je do mene i mog starog telefona i Androida (Samsung Note 4). Onda sam video ovde da ipak nije do toga. Ovo je moralo odavno da se reši, jer je narušena osnovna funkcionalnost, a evo prođe već mesec dana...
 
Da li svi novi korisnici dobijaju 200GB bonus ili samo ako se prebaci broj?

Drugar kad je prelazio uzeo freepaid na mesec dana zbog bonusa ovoga i posle toga presao na neki manji paket sa netom i ima te GB..
vazi samo ko prebacuje svoj broj i ko prvi mesec uzme freepaid
 
Jel jos neko ima problem prilikom dopune kredita u aplikaciji?
Meni izbacuje neku sistemsku gresku
 
@Globaltel Support Imam problem sa konstantnim deaktiviranjem broja sa iMessage-e. Koristim globaltel broj kao eSim i pri svakom gubitku mreze (sto je u mom slucaju jako cesto jer je bat slaba a i cesto sam u tunelima zbog prevoza, dobijem onu poruku da li zelim da aktiviram iMessage i da ce moj operater mozda to i da naplati. Pa prob je sto uvek i naplatite, a nekad, kao trenutno, ni ne uspevam da aktiviram uslugu. Mogu da posaljem vise detalja kao privatnu poruku ukoliko vam znaci. Jel postoji resenje?
 
Zato sto nemas super usser. Secam se da sam imao modul gde sam mogao da biram da li imam 4G ili LTE
Meni lično se više sviđao LTE ali sad me mrzi da se bakcem sa time tako da sam na 4G+ a ako budem imao živaca opet ću preći na LTE+
 
Ne radi snimanje kartice nakon dopune kredita.
A piše da će nakon plaćanja kartica će biti povezana sa nalogom i naredni put ću moći da dopunim račun na klik, kao do sada.
Ponovo mi traži broj kartice, adresu, verifikacioni kod i sve ostalo..

Znači i ovo više neće popravljati...
 
Ne radi snimanje kartice nakon dopune kredita.
A piše da će nakon plaćanja kartica će biti povezana sa nalogom i naredni put ću moći da dopunim račun na klik, kao do sada.
Ponovo mi traži broj kartice, adresu, verifikacioni kod i sve ostalo..

Znači i ovo više neće popravljati...
Koju verziju aplikacije imas, ako je naj novija onda nije dobro probaj neku staru
 
I na sajtu ima ista greska, probao sam i tako.
Da li možemo da te zamolimo da nam kažeš kakva greška se tačno javlja? S obzirom da nemamo veći broj prijava, mi smo izvršili testiranje i nismo naišli na problem.
Možeš nam se javiti i u privatnoj poruci :)
@Globaltel Support Imam problem sa konstantnim deaktiviranjem broja sa iMessage-e. Koristim globaltel broj kao eSim i pri svakom gubitku mreze (sto je u mom slucaju jako cesto jer je bat slaba a i cesto sam u tunelima zbog prevoza, dobijem onu poruku da li zelim da aktiviram iMessage i da ce moj operater mozda to i da naplati. Pa prob je sto uvek i naplatite, a nekad, kao trenutno, ni ne uspevam da aktiviram uslugu. Mogu da posaljem vise detalja kao privatnu poruku ukoliko vam znaci. Jel postoji resenje?
iMessage opcija nije zavisna od naše usluge, na ponašanje nevedene opcije ne možemo uticati.
Što se tiče aktivacije iste, tu ne bi smelo da imaš problema, s obzirom da smo upravo testirali i uspešno aktivirali opciju.
Svakako, možeš nam se javiti u privatnoj poruci.
Počeo da koristim globatel, za sada više nego zadovoljan, fleksibilnost i cene su sjajne, videćemo kako dalje..
Verujemo da ćeš biti zadovoljan. Ukoliko budeš imao bilo kakvo pitanje/nedoumicu, slobodno nam se javi :)
 
Poslednja izmena:
mozes prebaciti na esim, samo je procedura glupa i komplikovana. umesto da ti samo posalju QR kod na email, moras preko app da kupis novi broj i jos kojesta pa onda oni to nekako spoje i posalju ti esim
 
Pitanje za @Globaltel Support da li mogu svoju važeću fizičku sim karticu da prebacim (i kako) da bude e-sim? hvala
Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite Srpski dodatni aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM (koji želite da bude na eSIM opciji) broj kako bi bio prenos moguć.

Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Zatim, prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.
 
Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite Srpski dodatni aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM (koji želite da bude na eSIM opciji) broj kako bi bio prenos moguć.

Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Zatim, prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.
Ala ste ga iskomplikovali... Moze li to jednostavnije kao sto to rade neki strani operateri?
 
Za one koji borave u BiH i CG (dobro je znati):

Dobrodošli u region Zapadnog Balkana. Svi registrovani korisnici mogu da koriste uslogu „Roming kao kod kuće”.
Za više informacija poseti https://www.globaltel.rs/roaming-internet
Proveri preostali balans interneta za region Zapadnog Balkana pozivanjem *106#


P.S. Nisam znao da Globaltel koristi MTEL repetitore u Bosni i Hercegovini…drugačije stoji na spisku operatora..
 
Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite Srpski dodatni aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM (koji želite da bude na eSIM opciji) broj kako bi bio prenos moguć.

Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Zatim, prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.
Da li je ista procedura i za promenu iz esim u fizički sim?
 
Nazad
Vrh Dno