tarantula888
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 04.07.2015
- Poruke
- 2,565
- Poena
- 175
Добро су ти и рекли,јер су промијенили процесора,тако да иде све испочетка,први пут.
@Muki.Beograd :To je nekada radilo baš kao iz predloga kolege prve verzije aplikacije, čak je i prikazivala ko je u globaltel mreži.
I neka kolege urade nešto po tom pitanju, to je ključno. 😉Prosledićemo tvoj predlog kolegama svakako![]()
Немојте да их смарате са тим, још требају то да укину, па да се сви разилазимо до њих. 😂😂 Провјерено 101 пут, преко апликације се понаша као да си у Србији.Video sam,ali ne razumem kako ovi iz kol centra nikad da imaju identican odgovor.
Veoma su konfuzni,nikad ne znam da li je info koji su dali tacan ili nije.
Pa proveravam iz desetine puta.
Onda tako treba i da odgovore,a ne posle da se korisnici iznenade kada pocne da skida kredit.Немојте да их смарате са тим, још требају то да укину, па да се сви разилазимо до њих. 😂😂 Провјерено 101 пут, преко апликације се понаша као да си у Србији.
Jel radilo na prethodnoj verziji aplikacije?I meni je nestala ta opcija. Da nisam procitao ovo na forumu, mozda ne bih video.
Dodao sam je kroz sajt kao sto ste rekli.
Inace meni ta opcija ne radi. Radila je prvi put. Postoji toggle dugme sa kojim se ukljuci naplata sa kartice. Medjutim, ne snimi se podesavanje, kad ponovo udjete u paket, videcete da vam je naplata sa kartice deaktivirana.
Zvao sam call centar par puta i to sam im rekao ali oni nisu sigurni kako to treba da radi.
Jednom mi je devojka iz call centra rekla kako to radi tako sto to odaberes prilikom kupovine paketa i tako radi sl put.. sto je glupost.
To dugme sluzi da ja ukljucim i iskljucim naplatu sa kartice kad god pozelim. Medjutim ne radi im snimanje podesavanja i ne resavaju to vec par meseci.
Nije strasno, uplatim kredit sa kartice i drzim ga tu pa mi naplati od uplacenog novca. Ali glupo je da ne poprave to, to je za programera jednostavno da sredi.
Ja odavno pricam da nova verzija ne radi nista. jasam vratio verziju 2,6,3 i sve radi okJel radilo na prethodnoj verziji aplikacije?
Možda je baš do toga, jer na ovoj poslednjoj mnogo stvari ne radi (pozivi iz imenika crash-uju aplikaciju, ne vide se uopšte SMS-ovi, ne vide se propušteni pozivi...). Predložena reinstalacija aplikacije ne rešava problem, pa sam se zato vratio i ja na jednu verziju nazad (2.7.4) i u njoj sve radi.
Da li svi novi korisnici dobijaju 200GB bonus ili samo ako se prebaci broj?
Verovatno ce biti dok ne urade update.Jel jos neko ima problem prilikom dopune kredita u aplikaciji?
Meni izbacuje neku sistemsku gresku
Koju verziju aplikacije imas, ako je naj novija onda nije dobro probaj neku staruNe radi snimanje kartice nakon dopune kredita.
A piše da će nakon plaćanja kartica će biti povezana sa nalogom i naredni put ću moći da dopunim račun na klik, kao do sada.
Ponovo mi traži broj kartice, adresu, verifikacioni kod i sve ostalo..
Znači i ovo više neće popravljati...
Želim ti da utisci ostanu pozitivni, ali su i oni najjači pobegli glavom bez obzira 😁Počeo da koristim globatel, za sada više nego zadovoljan, fleksibilnost i cene su sjajne, videćemo kako dalje..
2.8.6Koju verziju aplikacije imas, ako je naj novija onda nije dobro probaj neku staru
Da li možemo da te zamolimo da nam kažeš kakva greška se tačno javlja? S obzirom da nemamo veći broj prijava, mi smo izvršili testiranje i nismo naišli na problem.I na sajtu ima ista greska, probao sam i tako.
iMessage opcija nije zavisna od naše usluge, na ponašanje nevedene opcije ne možemo uticati.@Globaltel Support Imam problem sa konstantnim deaktiviranjem broja sa iMessage-e. Koristim globaltel broj kao eSim i pri svakom gubitku mreze (sto je u mom slucaju jako cesto jer je bat slaba a i cesto sam u tunelima zbog prevoza, dobijem onu poruku da li zelim da aktiviram iMessage i da ce moj operater mozda to i da naplati. Pa prob je sto uvek i naplatite, a nekad, kao trenutno, ni ne uspevam da aktiviram uslugu. Mogu da posaljem vise detalja kao privatnu poruku ukoliko vam znaci. Jel postoji resenje?
Verujemo da ćeš biti zadovoljan. Ukoliko budeš imao bilo kakvo pitanje/nedoumicu, slobodno nam se javiPočeo da koristim globatel, za sada više nego zadovoljan, fleksibilnost i cene su sjajne, videćemo kako dalje..
To je naj novija verzija i bagovita , vrati na 2,6,3
Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite Srpski dodatni aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM (koji želite da bude na eSIM opciji) broj kako bi bio prenos moguć.Pitanje za @Globaltel Support da li mogu svoju važeću fizičku sim karticu da prebacim (i kako) da bude e-sim? hvala
Ala ste ga iskomplikovali... Moze li to jednostavnije kao sto to rade neki strani operateri?Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite Srpski dodatni aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM (koji želite da bude na eSIM opciji) broj kako bi bio prenos moguć.
Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Zatim, prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.
Nema potrebe toliko unazad da ide. Na verziji 2.7.4 radi sve kako treba. Evo linka: https://m.apkpure.com/globaltel/rs.globaltel/download/160-APK?from=versions/versionTo je naj novija verzija i bagovita , vrati na 2,6,3
Da li je ista procedura i za promenu iz esim u fizički sim?Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite Srpski dodatni aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM (koji želite da bude na eSIM opciji) broj kako bi bio prenos moguć.
Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Zatim, prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari