Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Udjem posle duzeg vremena na forum i ista prica jos uvek,ili pokloni ili sreca. Nema tu srece ,jednostavno ex ne radi kako treba i tacka. Poslednja 3 poznanika koji su kupili ex svi imaju problem. Ko hoce s22u samo snapdragon i kraj price
 
Ja sam samo hteo da kažem da nas ima dosta i koji smo očito imali sreće da nas zaobiđu falični primerci, kao što smo nažalost imali prilike da čujemo iskustva mnogih koji su se susreli sa nizom problema i to sam nazvao da nisu imali sreće da ih takvi primerci zaobiđu.

Zbog toga što odnos nije striktan i ne vuče baš tako većinski ni na jednu stranu (ili sam ja od korisnika ovde stekao sasvim pogrešan utisak) sam i rekao da je pitanje da li će dobiti jedan od primeraka uz koji će uživati ili sa kojim će se "o jadu zabaviti"...

No pošto priča teži da ode u neku drugu stranu eto neka bude da nipošto ne uzima jer nema dobrih primeraka.
 
R u talkin' to me?

U svakom slučaju bih rekao da ta računica od 80% nije tačna, čak i ako izuzmemo činjenicu da je sasvim logično da će makar više da se javljaju oni koji imaju neki problem dok će oni koji nemaju mahom da ćute i uživaju u svom uređaju uz po koje sporadično javljanje zbog nekih sporednih stvari.
Vodeci se tom logikom onda se u drugim temama javljaju vlasnici koji imaju samo reci hvale.
Neka covek sam odluci.
Preporuka, sam istraziti pre kupovine, ima mnogo foruma, testova, i video snimaka, pa i ne placenih recezenata i botova.
 
Ja se ne sećam ni da sam mu rekao bilo šta drugo osim toga da postoji mogućnost da dobije odličan primerak sa kojim će biti super zadovoljan ali i da postoji mogućnost da faličan zbog kog će proklinjati dan kada ga je kupio i IKO to sasvim opravdano nazvao faktorom sreće, imajući u vidu da ima veliki broj i jednih i drugih (i pritom sasvim je nebitno da li je i za koliko malo u ovom momentu tas prevagnuo na ovu ili onu stranu)...
 
Ja se ne sećam ni da sam mu rekao bilo šta drugo osim toga da postoji mogućnost da dobije odličan primerak sa kojim će biti super zadovoljan ali i da postoji mogućnost da faličan zbog kog će proklinjati dan kada ga je kupio i IKO to sasvim opravdano nazvao faktorom sreće, imajući u vidu da ima veliki broj i jednih i drugih (i pritom sasvim je nebitno da li je i za koliko malo u ovom momentu tas prevagnuo na ovu ili onu stranu)...
Onda se čude ljudi što se Apple userava od prodaje. Svelo se na to da ako hoćeš Premium onda jabuka, a ako hoćeš android onda moraš da srednju klasu jer nema smisla kockati se sa 1200€ ili kupiš i moliš boga da radi.
 
^ to si u pravu. Ne kupujes greb greb sreću da ti se posreći. Ovo ispada sramota za Samsung da čovek kupuje premium uređaj i razmišlja hoću li dobiti faličan primerak.
 
Onda se čude ljudi što se Apple userava od prodaje. Svelo se na to da ako hoćeš Premium onda jabuka, a ako hoćeš android onda moraš da srednju klasu jer nema smisla kockati se sa 1200€ ili kupiš i moliš boga da radi.

Ma važi, evo jedva čekam da dam 1500€ za ajfon 14 pro max kako bi dobio always on display i manje skrnav displej :D

Preterujete sa kukanjem i generalizacijom! ;)
 
Ali 165 crvenih jedva cekaju ljudi da daju da imaju ove probleme?
 
Ja se secam jos iz ere S7 modela, sin od tadasnjeg instruktora koji je kupio S7 Edge je imao problem sa ekranom tj onom cuvenom linijom od gornje tacke ekrana do donje. Takodje jos jedan decko isto odmah od starta kada je kupio imao je isti problem. Nakon njih dvoje drugar kupuje 4-5 meseca kasnije telefon i nije imao problem sa time, i ljudi koji su kasnije kupili isto (barem koje ja znam).
Sto me je dovelo do zakljucka jedne jedine stvari, a to je da u startu je moguce da izbace uredjaj koji nije dovoljno "testiran" (ako je to prava rec)... Nakon par meseci 99% sam siguran da ne kupujemo istu verziju uredjaja koji je bio na launch-u, vec reverziju sa novijim hadverom i ispravkama tehnickim ispod haube. Slicna stvar ako ne i ista kao kod maticnih ploca na racunaru (Gigabyte je cuven da ima i po 3 reverzije jednog modela...)
Zato moji neki licni zakljucak je da ne treba kupovati telefon odmah u startu kada se pojavi kao model (znam da je ovo za neke suludo ali mislim da se vise isplati).
Ja sam imao S10+ uzet cime je izasao i imao je problem sa time da se cujem samo u toku razgovora kao iz bunara, i jedino bih problem resio time sto bih prekinuo razgovor i ponovo uspostavio.. to bi trajalo nekoliko minuta i opet bi problem se pojavio ( A ostalo sta god je koristilo mikrofon radilo je super osim poziva).
Tumbao sam internet, cekao update, gledao forume i forume, daj boz' da sam nasao 3 teme na taj problem. U firmi kojoj sam tada radio, mnogo je ljudi uzelo telefon nakon mene, (kolege sa kojima sam svaki dan provodio) i nisu imali ni jedan problem, a svi su uzeli uredjaj nakon 6 meseca od kada je objavljen, naravno nove sve.
I od tada samo par meseci nakon objave kupujem telefon, tacnije avg ili sep. Tako i sada S22U planiram u avg da uzmem i ne verujem da ce biti problema. Jer sam nakon S10+ modela, S20+ uzeo u avgustu (6-7 meseci nakon objave), S21+ uzeo isto samo naredne godine (nisam planirao ali drug zapeo da mu prodam svoji S20+ i onda rekoh ajd' na sledeci :D ) i nikad ni sa jednim modelom nisam imao problema..
 
Evo ja mesecima čitam ovu temu jer sam kupac S22 Ultre iz preordera. Nisam imao potrebu da se javljam jer telefon, onako kako ga ja upotrebljavam, do sada radi bez greške. Isto kao što su mi radili i telefoni pre njega (Note 8, Note 9, Note 10+). Da budem potpuno iskren, mislim da se jednom sam isključio, tokom punjenja noću i to valjda drugi ili 3 dan po isporuci. Tada je bio samo onaj prvi aprilski update. Čak nisam sada više siguran da li sam ga mozda i sam isključio noću jer je bio nov i u njemu nije bila stavljena sim kartica.

Jedino na čemu mogu da zamerim u odnosu na prethodne telefone da trajnost baterije nije ništa bolja iako je baterija većeg kapaciteta, i da se ponekad osetno zagreje, češće nego što je to bilo sa prethodnim modelima. pogotovo u toku brzog punjenja na 45 w ili korišćenja kamere (ne "konzumiram" igrice). A i to je primetno uglavnom sada kada su visoke spoljne temperature.

Sve u svemu, telefon je odličan. Vidim da se spekuliše o lošim fabričkim verzijama ili geškama u hardveru kod nekih primeraka. Ne znam. Samo znam da moj primerak radi dobro i samo na osnovu toga bih mogao svakom da ga preporučim.
 
@Magnus , ima mnogo više onih koji su izuzetno zadovoljni sa S22U nego onih koji nisu. Oni kojim sve radi savršeno ne izjašnjavaju se o tome na forumu, već upravo oni koji imaju neki problem. Naravno, to ne umanjuje da neki primerci S22 serije imaju neki problem, ali to rešava reklamacijom, a ne pričama da S22 serija ne valja i sl, budući da ima ogroman broj korisnika S22 serije kojiam sve radi savršeno kao što se očekuje od premim flahshipa uređaja od 1200 evra. Inače ja sam primetio nešto suprotno u odnosu na tvoje iskustvo, S22U se osetno manje greje nego moj predhodni S20U čak i na ovim 39+ temparaturama.
 
Od 6,7 ljudi tj drugara koji imaju s22u njih 5 ima probleme,sto sa losom baterijiom,sto sa gubitkom signala,sto da ne cuju nlsagovornika prvih par sekundi razgovora tako da mislim da to nije bas manji procenat
 
Već sam pisao ranije, od "problema" na S22U imam samo povremeno (u smislu sad pa ko zna kad) blokiranje/resetovanje telefona prilikom dolaznog poziva, koji sam "rešio" tako što na satu odbijem poziv i izbegnem blokiranje/resetovanje :)

Ostale probleme koji se pominju u temi - kočenje, loša baterija, pregrevanje, gubitak signala, itd. itd. nemam (za sada :ROFLMAO:)
 
Dobro je odrađen termal deo koji odvodi toplotu. Ni ja nisam osetio nikakva pregrevanja u ovim danima. Šeta je samo za Samsung da moraju software-om da peglaju i "ukrote" chipset verovatno da bi sve radilo kako treba, umesto da odmah tako upeglan izađe out of the box. Ovako se čini da se štanca, plasira pa ćemi posle kroz mesec dana i gomile GB da rešavamo. Ispada poluproizvod takvom politikom.
 
@Magnus , ima mnogo više onih koji su izuzetno zadovoljni sa S22U nego onih koji nisu. Oni kojim sve radi savršeno ne izjašnjavaju se o tome na forumu, već upravo oni koji imaju neki problem. Naravno, to ne umanjuje da neki primerci S22 serije imaju neki problem, ali to rešava reklamacijom, a ne pričama da S22 serija ne valja i sl, budući da ima ogroman broj korisnika S22 serije kojiam sve radi savršeno kao što se očekuje od premim flahshipa uređaja od 1200 evra. Inače ja sam primetio nešto suprotno u odnosu na tvoje iskustvo, S22U se osetno manje greje nego moj predhodni S20U čak i na ovim 39+ temparaturama.
Osetno se manje greje!!! Tu nemam zamerki.
Takođe, od kad sam sklonio aplikaciju za snimanje razgovora, nema restarta više
 
Koju aplikaciju si koristio sa snimanje razgovora?
Ja na S21 Ultri koristim Call Recorder 4.9 Mod i nemam testart, a takođe i na ostalim telefonima koje sam koristio.
Aplikacija nije sa PS (modovana je).
 
Peobaj ovu sto ti je kolega rekao,radi i snimanje sagovornika,lepo se cuje
 
Gotovo sam siguran da vecini, kojima se desava reset nakon uspostavljanja veze, problem pravi aplikacija koja na neki nacin vrsi interakciju sa pozivom, da li je to snimanje ili nesto drugo.

Sobzirom da imam poznanike koji sve i svasta instaliraju na telefone a onda i zaborave na to sta su instalirali (a i na pocetku nisu ni znali sta instaliraju tj cemu tacno app sluzi) verujem da dosta korisnika ni nema pojma da im mozda neka random aplikacija pravi ovaj ili onaj problem i odmah krene prica kako je telefon ****** (i ne samo Samsung, bilo koji). Koliko sam samo problema resio blizoj i daljoj rodbini i poznanicima brisanjem neke random aplikacije koja je instalirana...ni ne znam kad sam je instalirao...A da ne spominjem da se sve aplikacije automatski azuriraju pa se skine neka bagovita verzija neke leve aplikacije koja vam napravi problem (a bogami desi se i sa poznatim Facebook, Instagram, Viber...).

Po meni najsigurnije resenje da saznate da li imate HW problem sa telefonom je: bekap slika, video fajlova, datoteka..., hard reset, instalacija jedne po jedne aplikacije i naravno provera da li dolazi do problema. Nikako ne vracati podatke preko Smart Switch aplikacije ili Google bekapa inace ce te se vratiti na staro stanje. Najsigurnije bi bilo koristiti telefon sa fabrickim softverom par dana da budete sigurni da nema problema a onda krenuti sa instalacijom jedne po jedne aplikacije (a ne kao moj poznanik, resetovao sam i nije bilo problema a onda sam instalirao aplikacije, tipa 15 od jednom i eto problema i sad koja je napravila problem...).
 
A šta ako se problem dešava jednom u 10 dana? Ako zavisi od toga na kom je tipu mreže (2/3/4/5g)? A možda zavisi i od proizvođača bazne stanice? Možda problem pravi i Carrier Services aplikacija sa Play Store-a, pa je i Google u celoj priči. A možda i ne. Itd.
Je l' sve te slučajeve treba sam korisnik da testira? Da mu to bude drugi posao ili da uzme odmor?
 
Poslednja izmena:
Ove su dobre:


Call Recorder - SKVALEX

Kod mene na s21fe Call Recorder - Cube ACR ne radi to jest snima i dobije se snimak u trajanju poziva ali se ne cuje nista na snimku,negde sam procitao da na androidu 12 ne rade aplikacije za snimanje razgovora?
Inace na ptredhodnom s7 edge je aplikacija odlicno radila to jest jos uvek radi.
 
Pola godine nakon pocetka prodaje poziva se na srecu, broj reklamacija, pozivi rade ne rade, restart da ne,testiraj sam praksa.
Predlog za osnivanhem sopstvene proizvodne linije. Ako se prihvati uletim sa imenom brenda za 3% akcija.
Poenta posta nije omalozavanhe bilo cega ni brenda.
 
Kod mene na s21fe Call Recorder - Cube ACR ne radi to jest snima i dobije se snimak u trajanju poziva ali se ne cuje nista na snimku,negde sam procitao da na androidu 12 ne rade aplikacije za snimanje razgovora?

Ima fora, ko hoće da se cima:



Može i ODIN da završi to...

Developer Skvalex aplikacije:

those with rooted phones will have registration problems with these new policies?


No. It's just a policy for the Play Store: it won't affect apps installed from other sources, e.g. my app. And that API is not needed for rooted devices anyway.
Just make sure to install the app from my site, not Play Store

https://forum.xda-developers.com/t/...lls-from-the-phone-line.1441643/post-86778485
 
Poslednja izmena:
A šta ako se problem dešava jednom u 10 dana? Ako zavisi od toga na kom je tipu mreže (2/3/4/5g)? A možda zavisi i od proizvođača bazne stanice? Možda problem pravi i Carrier Services aplikacija sa Play Store-a, pa je i Google u celoj priči. A možda i ne. Itd.
Je l' sve te slučajeve treba sam korisnik da testira? Da mu to bude drugi posao ili da uzme odmor?
Ili kao sto neki benchmark strucnjaci preporucuju - "reklamiraj, to je falican primerak". Ubedjen sam da ce se u promobi-ju svojski potruditi da utvrde na kom tipu mreze mi se restartuje telefon i zasto mi se tokom koriscenja arena cloud aplikacije sam od sebe restartovao. Koristim samsung flegsipe od s8ice u kontinuitetu, ali ovo se nije desavalo ni na jednom. Jedina pohvala stvarno ide za popravljenu optimizaciju baterije, gura skoro 7 sati SOT na S22+ koji koristim, sto je meni sasvim dovoljno.
 
A šta ako se problem dešava jednom u 10 dana? Ako zavisi od toga na kom je tipu mreže (2/3/4/5g)? A možda zavisi i od proizvođača bazne stanice? Možda problem pravi i Carrier Services aplikacija sa Play Store-a, pa je i Google u celoj priči. A možda i ne. Itd.
Je l' sve te slučajeve treba sam korisnik da testira? Da mu to bude drugi posao ili da uzme odmor?
Ja sam ti dao savet kako je jedini siguran nacin da saznas sta je problem. Kao neko ko radi sa softverom, znam da danasnje aplikacije su da ne kazem sta, gleda se samo sto pre da se izbaci nova verzija cesto sa feature-ima koji su cesto ne u beta nego u alpha fazi a reklamiraju se kao potpuno nove a onda korisnici glume testere odnosno QA.

Nazalost da bi otkrio da li je SW ili HW problem jedino hard reset pomaze a to ce uraditi i u servisu (upisati ponovo softver) jer nece da se bakcu (a i ne mogu) sa brdo aplikacija na telefonu i ko zna kakvim podesavanjima i da tako traze sta je problem. Vraca se na fabricka podesavanja pa onda testiranje jer nemoze drugacije kod ovakvog tipa HW i SW.
 
Vrh Dno