Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Ne sekiraj se. Bice non-stop tako kad nas skroz "unaprede". Amaterizam na delu. Bolje da promene naziv iz supernova u Amateri bez iskustva. Srećom dobar deo nas vise nece biti njihovi korisnici kad do privedu kraju, tako da...
A sto je najgore imali su od koga da uce i sansu da promene njihov sistem rada, jer pojedini momci iz Exe imaju znanje i 100 puta su iznad genijalaca iz sn... ali... dzabe....
 
Poslednja izmena:
Ne sekiraj se. Bice non-stop tako kad nas skroz "unaprede". Amaterizam na delu. Bolje da promene naziv iz supernova u Amateri bez iskustva. Srećom dobar deo nas vise nece biti njihovi korisnici kad do privedu kraju, tako da...
kapiram ja tebe i sve si u pravu što si do sad postovao (napsao), ali.......ne vredi da kukaš i da budeš ogorčen, jednostavno prihvati da je to tako, jer veruj mi ništa ali bukvalno ništa nećeš da promeniš, jedino što možeš da menjaš je operater ako imaš mogućnost
naravno sad ce neko da mi kaze:" pa baš zbog takvih kao što si ti i što se ne buni biće nam tako kako oni kažu".....ma kako da ne baš imaš kome da se buniš i da tražiš svoja prava.....gde, ovde u Srbiji tražiš neka prava....ma važi......
ja sam bio u Radijus Vektoru i isto tako su nas sje...i i bunili se na forumu i ništa nismo dobili
 
Razumemo se, a inace zato sam i vise puta rekao da su svi na forumu jaki, a ovamo cute. Sto se mene tice ja sam dao 150 posto sebe, poslao 100 mailova, zvao i kog treba i ne treba, jer opet nisam obican korisnik, takodje i prijatelji moji (uglavnom biznis korisnici a i pojedina fizicka lica) tako da sam ja cist, uradio sam sve sto sam mogao, mada imam tu jos nesto sto se ceka, ali barem ne pricam samo po forumu ko vecina, a ovamo slezu ramenima.

Naravno da imam izbora, u Nisu makar provajdera koji nude bolje od supernove (slicno kao Exe) ima. Zato mogu da kazem jer sam u kontaktu sa ljudima da ce mnogo, mnogo izgubiti, ali *** njihov problem. Kad tad ce neko snositi posledice zbog toga.
 
Poslednja izmena:
Po meni realno govoreći boljeg provajdera od Exe Neta nikada nećemo imati ,počev od usluga kablovske televizije ,pa neta gde je Ping bio uvek na 0, fiksna telefonija manje više jer je vezana za ruter od kog "vuče" IP da bi funkcionisala ( prevedeno nema neta nema fona ,nema struje nema fona ),ali šta je tu je...
Nažalost ostao je mali broj korisnika kod Telekoma za uslugu fiksne telefonije ali po tome su oni bili vrh jer infrastruktura ,stare centrale tipa Metakonta a potom i centrala Alkatel to je bilo nešto što je gradu Nišu omogućavalo nesmetano funkcionisanje fiksne telefonije a ovo sada je kozmetika!
Exe net je po meni samo trebao da podeli korisnike kablovske televizije ( zavisno od paketa) da nemogu da svi prate isti broj kanala već onaj ko želi više da za taj novac dobije i više ali da to radi besprekorno i bez promene liste kanala na mesečnom nivou kao što je sada kod provajdera Supernova !
Exe net je imao i korisnički portal za sve korisnike za pregled potrošnje u oblasti fiksne i količine prenetih podataka za internet .Kompanija Exe net je svojim korisnicima pružala uslugu i otvaranja tiketa za sve nejasnoće plus Call -centrar 24/7 ( koji je za svaki kvar lakše mogao da postupa ) ,a sada sve ide preko Bgd pa Niš pa opet ( ako je neka veća poteškoća ) ,Bgd na rešavanje ....
Žao mi je što korisnicima nekadašnjih Premijum paketa ili Super sve ne pruže veće pogodnosti a pogotovu da otvore HBO paket besplatno u toku trajanja ugovorne obaveze ali da će Bog da možda i to uzmu u razmatranje
 
Ne rekoh samo za uređaj koji omogućava vraćanje slike 72h ( Android,Move...koji već za korisnika nebitno samo da isti radi bez kočenja ili "bagova" po čemu je samo kompanija SBB lider na Balkanu ,zato što od Eon-a bolje nema a mi korisnici Exe neta smo za tu uslugu isto ostali uskraćeni !
Nude se opcije preko fon-a kao da se tako prati stream ali i to nije šljakalo kako treba jer nemamo svi iPhone ,Samsung već ima nas koji imamo mobilni za telefoniranje ,komp za net ,KTV za televiziju ali dobro...😀
Pantelej, ispod crkve.
Pa jesi kontaktirao Call -centrar !?
 
Poslednja izmena:
Namerno sam na svom ruteru podesio dva WAN interfejsa bio, jedan PPPoE, drugi DHCP klijent - znajući kako radi novi SN setup na drugim lokacijama. Imam OpenWRT na ruteru i to sve nije problem. Čak i IPv6 radi odlično kroz OpenWRT - na drugoj lokaciji. Ali džaba sve, kad ja dobijam na DHCP klijentu 192.168.100.2/24 umesto javne ili CGNAT adrese (jer ONT treba da bude u bridge-u). Mogu da otvorim ONT web interfejs na 192.168.100.1, ali ne mogu da se ulogujem ni sa starim ni sa novim podešavanjima. Ni admin/admin ni root/admin123. Naravno ONT ne propušta nikakav saobraćaj dalje. Trace stigne do njega i tu je kraj. Ne dobija nikakav IP config od SN access servera.

Ideja mi je bila da moj ruter pređe sam na DHCP kad nestane PPPoE konekcija, to se i desilo s tim što sam dobio lokalnu adresu preko DHCP-a i nemam nikakvu vezu od ONT-a dalje.
 
Раније ехе у пола ноћи решавао проблем. Сећам се нешто зезала брзина, пријавим увече преко порука са портала а ујутру кад устао видим стигла порука око 4.00 да проверим стање.
 
T
Раније ехе у пола ноћи решавао проблем. Сећам се нешто зезала брзина, пријавим увече преко порука са портала а ујутру кад устао видим стигла порука око 4.00 да проверим стање.
To je bilo ranije "ex" Exe-Net više ne postoji pripajanjem u Supernova - Telekom Srbije a.d sada i zapošljeni primaju platu od Supernove znaju da reklamacija korisnika više ništa ne predstavlja tj.niko neće snositi odgovornost i penale za nešto što ne funkcioniše u potpunosti

Ranije dok je Exe -Net poslovala nije se desilo da po reklamaciji prođe i jedan dan a da smetnja ne bude otklonjena !

Supernova ( po mojim informacijama ) od trenutka kreiranja reklamacije ima tzv rok 48 h) ali taj rok važi u pogledu "zaduženja" tj uzimanja u rad po reklamaciji korisnika ,što onda znači da ako ste podneli reklamaciju dajem primer u ponedeljak deo teh.podrške nju uzme u rad u sredu ujutru i "rešava istu"* ( ne znači da je otklonjena smetnja već da je zadužena od veće instance) takva smetnja opet ima rok "po mojim saznanjima " od nekih osam dana ako se tu dodaju vikendi ,praznici znači da se može isto rešiti za nekih pola meseca i da niko neće snositi odgovornost i biti penalizovan za nepostupanje ,što se u Exe -Net-u nije moglo nikada desiti!
 
Evo primera.
Pošaljem mejl rano 13-og gde pitam ima li kakav uređaj da se uzme umesto MOVE hibrida a da iziskuje samo UTP kabl, neki IP TV box. Odgovora nema do ponedeljka 18-og i tad odem u poslovnicu. Saznam u međuvremenu da ima izvesni MOVE IP STB i pitam tamo da uzmem tu spravu. Ubeđujem se sa operaterkom da to nije klasičan STB skoro 10 minuta. Istog dana ažuriram mejl i izričito tražim taj MOVE IP STB. 10 minuta kasnije operaterka zove i kaže da mogu dobiti taj uređaj i da radi onako kako očekujem. Idućeg jutra 19-og druga operaterka zove i odgovara na mejl da oni takav uređaj više nemaju u upotrebi.
Imaju ga ali ne funkcioniše kako želim, imaju ga i sve funkcioniše kako očekujem, nemaju ga u upotrebi. 3 različite osobe i 3 različita odgovora.
Da ne pominjem kako su mi rešili problem šuma, najradije bih da izbrišem to iz glave.
Lokalni Beogrid je ekspresno (osim zimi kad smrzne krov a on je na kosini) rešavao probleme a posle i SBB jer su preuzeli Beogrid i ekipu pa se sa te strane ništa nije bitnije promenilo.
Što se SN tiče, bolje u crkvu da odete i pomolite se da sve radi u najboljem redu.
Pravićete taj vaš Exe od blata kad vam kažem.
 
Evo primera.
Pošaljem mejl rano 13-og gde pitam ima li kakav uređaj da se uzme umesto MOVE hibrida a da iziskuje samo UTP kabl, neki IP TV box. Odgovora nema do ponedeljka 18-og i tad odem u poslovnicu. Saznam u međuvremenu da ima izvesni MOVE IP STB i pitam tamo da uzmem tu spravu. Ubeđujem se sa operaterkom da to nije klasičan STB skoro 10 minuta. Istog dana ažuriram mejl i izričito tražim taj MOVE IP STB. 10 minuta kasnije operaterka zove i kaže da mogu dobiti taj uređaj i da radi onako kako očekujem. Idućeg jutra 19-og druga operaterka zove i odgovara na mejl da oni takav uređaj više nemaju u upotrebi.
Imaju ga ali ne funkcioniše kako želim, imaju ga i sve funkcioniše kako očekujem, nemaju ga u upotrebi. 3 različite osobe i 3 različita odgovora.
Da ne pominjem kako su mi rešili problem šuma, najradije bih da izbrišem to iz glave.
Lokalni Beogrid je ekspresno (osim zimi kad smrzne krov a on je na kosini) rešavao probleme a posle i SBB jer su preuzeli Beogrid i ekipu pa se sa te strane ništa nije bitnije promenilo.
Što se SN tiče, bolje u crkvu da odete i pomolite se da sve radi u najboljem redu.
Pravićete taj vaš Exe od blata kad vam kažem.
Ja već taj bivši Exe -Net pravim od blata na Sky masteru mi i dalje stoji njihov logo ovi Supernova-ši ni logo nemaju ukusa da naprave !😀😄
 
Jel po vama bolje pratiti kablovsku preko dvb-c samog tv-a, ili preko dekodera ?
 
Pa zavisi od TV-a ako je neki Iskrin model.:giggle:
Dekoder je tu samo da nadomesti nedostatak tjunera kod TV-a. Današnji a i pređašnji modeli imaju onaj slot za modul i karticu i to je primarni izbor i zbog jednog daljinskog i bolje kontrole zvuka a naročito zbog kvaliteta slike.
Jedino što možda daje prednost nad CAM-om je Smart TV box koji daje mogućnost premotavanja i pristup video klubu. Ali opet sa današnjim TV aparatima u pogledu slike CAM modul je glavni izbor.
 
Jel ima neko njihov Exeov x96 android box? Slika je bas presvetla i boje prenaglasene. Jeste da ga koristim samo za premotavanje ali bas je uzasno. Ako je podesavao neko sliku neka javi
 
Zna li neko sta se desava sa telefonijom? Naime, od kada su prebacivali na CG-NAT, kada "podginem slusalicu" telefon nema onaj normalni signal, vec samo jednolican zvuk/pisak. Ali normalno mogu da okrenem broj tj. da me pozovu, sve radi. Je l to samo kod mene ostao neki bug ili je to kod svih? Mozda je to tako u naprednoj telefoniji?
 
Zna li neko sta se desava sa telefonijom? Naime, od kada su prebacivali na CG-NAT, kada "podginem slusalicu" telefon nema onaj normalni signal, vec samo jednolican zvuk/pisak. Ali normalno mogu da okrenem broj tj. da me pozovu, sve radi. Je l to samo kod mene ostao neki bug ili je to kod svih? Mozda je to tako u naprednoj telefoniji?
ONT odnosno deo koji glumi telefonsku centralu je vraćen na fabrička podešavanja, na američki dialtone. U Americi je uvek prisutan samo taj jednoličan zvuk.

Kod mene na običnom telekomovom fiksnom telefonu - koji više nije povezan ni sa jednom "pravom centralom" već se telefonski kabl terminiše na isturenom stepenu na ulici, uvek imam taj američki dialtone, to je defaultno podešavanje, tebi je VoIP klijent u ONT-u, meni je ovde gde imam "običan fiksni" taj VoIP (SIP) klijent par stotina metara dalje na ulici. Jedino od tog "simulatora telefonske centrale" zavisi dialtone. Dialtone se emituje kad "podigneš slušalicu" a SIP klijent je online - ima ostvarenu vezu ka mreži dalje.
 
Nisu ja volim oštrinu slike imam neki LCD LED i to šljaka na njemu!
ONT odnosno deo koji glumi telefonsku centralu je vraćen na fabrička podešavanja, na američki dialtone. U Americi je uvek prisutan samo taj jednoličan zvuk.

Kod mene na običnom telekomovom fiksnom telefonu - koji više nije povezan ni sa jednom "pravom centralom" već se telefonski kabl terminiše na isturenom stepenu na ulici, uvek imam taj američki dialtone, to je defaultno podešavanje, tebi je VoIP klijent u ONT-u, meni je ovde gde imam "običan fiksni" taj VoIP (SIP) klijent par stotina metara dalje na ulici. Jedino od tog "simulatora telefonske centrale" zavisi dialtone. Dialtone se emituje kad "podigneš slušalicu" a SIP klijent je online - ima ostvarenu vezu ka mreži dalje.
Ja sam ih pozivao na 0800 311-312 opisao grešku kontaktirali su me iz Exe Net Niš sa 018/4155555 i odmah je ispravljeno podešena ta Zona ili šta već na "Italijansku" ili koju već zaboravih ali veruj mi da je moguće to rešiti...
 
Zna li neko koji je razlog da se na kablovskoj uopste ne vidi kanal broj 3 (Superstar)? Ja to nisam nikada koristio nego su me zamolili da pogledam.
Kako kazu ranije je taj kanal bio vidljiv a sada se broj 3 uopste i ne vidi na listi. Paket je Super Exe PAR 1
 
Zna li neko koji je razlog da se na kablovskoj uopste ne vidi kanal broj 3 (Superstar)? Ja to nisam nikada koristio nego su me zamolili da pogledam.
Kako kazu ranije je taj kanal bio vidljiv a sada se broj 3 uopste i ne vidi na listi. Paket je Super Exe PAR 1
Da li si određivao brzu pretragu kanala!?
 
Potpisao sam ugovor na Super Exe Par 2 uz 12 meseci po 1 dinar. Tehničari su prvobitno hteli da mi montiraju posebno GPON i WiFi ruter, ali sam im iskukao objedinjeni uređaj i dali su mi Huawei HG8245W5-6T. Razlika u odnosu na Phicomm D3 je ogromna, te sada imam domet u kupatilu i drugoj sobi (zidovi od pune cigle). Ako kojim slučajem kanali budu skremblovani, moći ću naknadno da zadužim CA modul i karticu, ali kažu da ne bi trebalo da dođe do kodiranja TV signala. U pitanju je Leskovac.
 
Nazad
Vrh Dno