Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Možda je nešto i do telefona ili moje SIM kartice, ko če ga znati?!?

SIM Kartica je Globaltelova,
prvo došla sa nekim njihovim brojem, posle preneto na moj broj 061X... koji sam iz A1 (nekadašnji Vip) preneo. Uredno regostrovano na mene lično.
Dobijam uredno SMS poruke što sa drugih ličnih telefona, što sa raznih servisa:MTS-a, PostEkspresa, EPS-a, .... vladinih servisa itd.

Aparat je Xiaomi Redmi Note 8 Pro, uredno kupljen u zvaničnoj prodavnici, radi bez problema već godinama, održavan, upgrade-ovan....
Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci i proslediš broj telefona.
 
Kad se aktivira kartica dobije se promo minuti i GB pa me zanima ako aktiviram jos neki dodatak od 30 dana dal se to prenosi/nastavlja da traje i tih 30 dana ill nestaje posle 7 dana promocije ?
 
Dodaci traju onoliko kolko piše od datuma kada ih aktiviraš. Ne preklapaju se vremenski trajanja dodataka.
 
Recite mi molim vas posto ovi iz kol centra izgleda pojma nemaju,bar pojedini koji rade.
Kada sam u romingu da li su dolazni i odlazni pozivi free kada broj koristim preko Globaltel aplikacije?
Pitam da vidim da li ima smisla da se koristi pored svih drugih normalnih aplikacija za tu namenu.
 
Recite mi molim vas posto ovi iz kol centra izgleda pojma nemaju,bar pojedini koji rade.
Kada sam u romingu da li su dolazni i odlazni pozivi free kada broj koristim preko Globaltel aplikacije?
Pitam da vidim da li ima smisla da se koristi pored svih drugih normalnih aplikacija za tu namenu.
Док год имаш интернет било вифи или подаци јесте. Апликација се понаша као да си у Србији, а ти можеш да будеш и у Зимбабвеу. 😄
 
Ljudi, da li jos uvek vazi ona promocija ako dopunis kredit sa mastercard karticom dobijes povracaj 20%...Posto dopunio sam karticu kao i prethodnih puta ali nisam dobio nista nazad?
 
Ta promocija je važila u toku 2021. godine, više ne važi...
 
Док год имаш интернет било вифи или подаци јесте. Апликација се понаша као да си у Србији, а ти можеш да будеш и у Зимбабвеу. 😄
Ja sam isto to predpostavio,ali ovi iz kol centra pricaju drugacije, a i u aplikaciji pise da su besplatni ako mi je aktivan roming dodatak,tako da ne zna covek kome da veruje jer su veoma konfuzni.
 
Док год имаш интернет било вифи или подаци јесте. Апликација се понаша као да си у Србији, а ти можеш да будеш и у Зимбабвеу. 😄
Da li si ovo proverio zaista ili cuo ovde na temi od nekog dugog? Ja nisam jos proverio, ali prvom prilikom kada zapalim vani cu probati ovo.

Ako zaista pozivi preko app rade kada imas mobilne podatke, a pritom je nebitno da li si u roamingu, onda nema potrebe kupovati roaming dodatke, iako su i oni realno najjeftiniji ovde. Ali, ako ovo zaista radi, onda taj feature u okviru Globaltel app ima poentu, jer ko bi inace pored Vibera, WhatsApp-a i ostalih koristio Globaltel app za pozive?

Znaci, vredi koristiti ovo samo ako nije potrebno kupovati dodatno roaming podatke, a u svakom drugom slucaju ce svako daleko pre koristiti apps specijalizovane za pozive...
 
Da li si ovo proverio zaista ili cuo ovde na temi od nekog dugog? Ja nisam jos proverio, ali prvom prilikom kada zapalim vani cu probati ovo.

Ako zaista pozivi preko app rade kada imas mobilne podatke, a pritom je nebitno da li si u roamingu, onda nema potrebe kupovati roaming dodatke, iako su i oni realno najjeftiniji ovde. Ali, ako ovo zaista radi, onda taj feature u okviru Globaltel app ima poentu, jer ko bi inace pored Vibera, WhatsApp-a i ostalih koristio Globaltel app za pozive?

Znaci, vredi koristiti ovo samo ako nije potrebno kupovati dodatno roaming podatke, a u svakom drugom slucaju ce svako daleko pre koristiti apps specijalizovane za pozive...
Više puta isprobano i potvrđeno/dokumentovano u ovoj temi
 
Više puta isprobano i potvrđeno/dokumentovano u ovoj temi
Hvala, definitivno sam propustio info iz prve ruke sto se toga tice, a nailazio sam na rekla-kazala kao i dezinformacije call centra koje se pominju. Ovo je odlicna opcija za recimo video pozive koji arče ubedljivo najvise podataka pored klipova blesavog kvaliteta tipa 4K ili jos zesce (ako neko ima potrebu da se vani zamlacuje sa tim).

Svako prema svojim potrebama, ali sad kada razmislim, ja cu zdravlje Boze sledeci put kada zapalim vani (ako granice budu otvorene i dalje i ne uvedu nam neke sankcije zbog spoljne politike) svakako da kupim roaming podatke, jer trebace za servisne informacije, mape, a stranci ne znaju za Globaltel, niti za Viber, vec iskljucivo se roka WhatsApp koji je apsolutno dominantan pored Telegrama i sl.

Iako uvek moze da se steka za net na razne nacine i koristi net iz kafica, otvoreni wifi po gradu, svakako treba u steku imati bar 1GB roaming podataka koji zavrsava mnogo toga ako se iskoristi na pravi nacin 😉
 
Preusmeriš u Srbiji sa glavnog broja,bezuslovno na Globaltel broj sve pozive i posle, u romingu,preko aplikacije normalno primaš pozive. Samo ti treba internet
 
Pozdrav, jedno kratko pitanje za divne ljude iz @Globaltel Support 😄

Ukratko: rođaka iz Nemačke dolazi u Beograd i provešće ovde oko mesec dana, našla je smeštaj za to vreme, ali joj je potreban kućni internet, naravno. Setio sam se da kod kuće imam neiskorišćen LTE modem koji bi odlično poslužio za ove potrebe, ali jedino što preostaje za rešiti je SIM kartica, kao i dobar i povoljan prepaid paket....

Pogledao sam Globaltelove ponude na sajtu vezano za "Uzbudljivi prepaid" internet - 10GB interneta za 30dana i to za jako priuštiv novac što je savršeno, ALI me interesuje da li postoji mogućnost dopune interneta ukoliko zafali u roku od onih 30 dana koliko je ponuđeno na njihovom sajtu ?
Ukoliko ne postoji takva mogućnost, da li bih onda morao da kupim još jednu SIM karticu, odnosno novi broj, novi ugovor, ali na kraći vremenski period ?

Izvinjavam se unapred ako je neko već ranije postavio slično ili isto pitanje na koje je već dat odgovor. Hvala.
 
Pozdrav, jedno kratko pitanje za divne ljude iz @Globaltel Support 😄

Ukratko: rođaka iz Nemačke dolazi u Beograd i provešće ovde oko mesec dana, našla je smeštaj za to vreme, ali joj je potreban kućni internet, naravno. Setio sam se da kod kuće imam neiskorišćen LTE modem koji bi odlično poslužio za ove potrebe, ali jedino što preostaje za rešiti je SIM kartica, kao i dobar i povoljan prepaid paket....

Pogledao sam Globaltelove ponude na sajtu vezano za "Uzbudljivi prepaid" internet - 10GB interneta za 30dana i to za jako priuštiv novac što je savršeno, ALI me interesuje da li postoji mogućnost dopune interneta ukoliko zafali u roku od onih 30 dana koliko je ponuđeno na njihovom sajtu ?
Ukoliko ne postoji takva mogućnost, da li bih onda morao da kupim još jednu SIM karticu, odnosno novi broj, novi ugovor, ali na kraći vremenski period ?

Izvinjavam se unapred ako je neko već ranije postavio slično ili isto pitanje na koje je već dat odgovor. Hvala.
Imas u yettel 100 - 150 GB bez UO za oko 1200 - 1500 din
 
Pogledaj ovo:
Yettel prepaid 1100 dinara neograničen internet. 100GB po "punoj brzini" + 2Mbps flat.
 
Pozdrav, jedno kratko pitanje za divne ljude iz @Globaltel Support 😄

Ukratko: rođaka iz Nemačke dolazi u Beograd i provešće ovde oko mesec dana, našla je smeštaj za to vreme, ali joj je potreban kućni internet, naravno. Setio sam se da kod kuće imam neiskorišćen LTE modem koji bi odlično poslužio za ove potrebe, ali jedino što preostaje za rešiti je SIM kartica, kao i dobar i povoljan prepaid paket....

Pogledao sam Globaltelove ponude na sajtu vezano za "Uzbudljivi prepaid" internet - 10GB interneta za 30dana i to za jako priuštiv novac što je savršeno, ALI me interesuje da li postoji mogućnost dopune interneta ukoliko zafali u roku od onih 30 dana koliko je ponuđeno na njihovom sajtu ?
Ukoliko ne postoji takva mogućnost, da li bih onda morao da kupim još jednu SIM karticu, odnosno novi broj, novi ugovor, ali na kraći vremenski period ?

Izvinjavam se unapred ako je neko već ranije postavio slično ili isto pitanje na koje je već dat odgovor. Hvala.
Pozdrav,

Moguće je aktivirati dodatni net u bilo kom trenutku, a sav preostali saobraćaj se prenosi i važi koliko i novi internet dodatak. :)
 
Jel imao neko juce problema sa mrezom/karticom? Juce popodne burazeru nestane signal i nekoliko sati nikako nije mogao da se poveze, iako na pretrazi nalazi mrezu. Izbacivalo je gresku "sim not provision for voice". Nije pomoglo ni gasenje mreze, ni gasenje telefona, ni vadjenje i vracanje kartice. Ubacili karticu u drugi telefon, ali i dalje nije proradila i samo prijavljivala da moze da obavlja samo hitne pozive. Proradila je tek kada je ubacena u treci telefon.

Nije mi jasno kako su uspeli jutros da mi dostave karticu kada sam tek juce posle podne porucio...alal im vera na brzini.

ja sad ne moram jos da aktiviram karticu, kontam da nece nikako moci pre ponedeljka da krenu u prenos broja?
Mozes da sacekas. Paket se aktivira kada aktiviras karticu. Ako hoces da cekas dok ti ne prebace broj, onda samo nemoj ubacivati karticu u telefon dok ti ne iskljuce sa trenutne mreze. Racunam da i ako se slucajno nekom greskom aktivira ranije, pozovi ih i proverice u sistemu kada je kartica aktivirana, ispravice ti sigurno.
 
Poslednja izmena:
Moze li se preko aplikacije promeniti broj telefona , karticu sam narucio i platio online , nigde nije posrojala mogucnost biranja broja , a mislim da sam negde video da je moguce izabrati broj , naravno ako je isti dostupan ?
 
Mozes da sacekas. Paket se aktivira kada aktiviras karticu. Ako hoces da cekas dok ti ne prebace broj, onda samo nemoj ubacivati karticu u telefon dok ti ne iskljuce sa trenutne mreze. Racunam da i ako se slucajno nekom greskom aktivira ranije, pozovi ih i proverice u sistemu kada je kartica aktivirana, ispravice ti sigurno.
Da si mi ranije rekao cekao bi, ovako sam je vec aktivirao taman da testiram kako radi.
Ono sto primecujem je da net nije iste brzine kao na MTS, slabiji je, pise 4G+

Da li volte radi na globaltelu?

U aplikaciji ima opcija da se izabere broj, ali kada kliknem na to vrti u nedogled, cemu to sluzi?
 
Da si mi ranije rekao cekao bi, ovako sam je vec aktivirao taman da testiram kako radi.
Ono sto primecujem je da net nije iste brzine kao na MTS, slabiji je, pise 4G+
Net je isti kao na A1, zavisi od lokacije kako ce da radi.
Da li volte radi na globaltelu?

U aplikaciji ima opcija da se izabere broj, ali kada kliknem na to vrti u nedogled, cemu to sluzi?
Ja sam menjao preko sajta, nikad iz aplikacije nisam probao.
 
Da li na pripejd broju mogu da se aktiviraju roming dodaci za Zonu 1 ?
 
Može naravno. Ukoliko ti je potreban dodatak za neku od zemalja koje spadaju u region Zapadnog Balkana, ako ste prepaid registrovan korisnik, paket koji koristite u Srbiji možete koristiti i u nekoj od tih zemalja.
Kada bih danas kupio karticu na neko prodajno mesto da li bih mogao registraciju broja da izvrsim preko aplikacije ili se drugacije registruje korisnik ?
 
@Globaltel Support
Koliko u proseku treba da se zavrsi prenos broja?
Mnogo....Bolje ako mozes da odes kod njih i podneses zahtev,ako cekas kurirsku sluzbu onda samo na njih ima da izgubis skoro 10 dana,bar je moje iskustvo tako za do sada preneta 2 broja. A mogli bi bar sto je do njih,a to je da papire koje treba potpisati posalju mejlom da korisnik potpise ili svojerucno ili digitalnim sertifikovanim potpisom i onda se samo ceka da stigne kartica,a ne ovako kao sada.
Ali,sto jednostavno kada moze komplikovano,to je deviza nasih operatera.
Kada bih danas kupio karticu na neko prodajno mesto da li bih mogao registraciju broja da izvrsim preko aplikacije ili se drugacije registruje korisnik ?
Mozes i preko sajta.
 
Možda je nešto i do telefona ili moje SIM kartice, ko če ga znati?!?

SIM Kartica je Globaltelova,
prvo došla sa nekim njihovim brojem, posle preneto na moj broj 061X... koji sam iz A1 (nekadašnji Vip) preneo. Uredno regostrovano na mene lično.
Dobijam uredno SMS poruke što sa drugih ličnih telefona, što sa raznih servisa:MTS-a, PostEkspresa, EPS-a, .... vladinih servisa itd.

Aparat je Xiaomi Redmi Note 8 Pro, uredno kupljen u zvaničnoj prodavnici, radi bez problema već godinama, održavan, upgrade-ovan....
Moj slučaj je konačno rešen, sve radi kako treba!

Ovdašnji user Globaltel Support je odradio svoje, prosledio Glonaltelu šta treba od mene i u poslovnici Banke Intesa, služnenica je izvršila zamenu.
Šta su sve menjali oni znaju.
Moj savet svima je da budu uporni, posebno sa prenetim GSM brojevima.
U Globaltelu, izgleda, ne ažuriraju sve potrebne podatke o useru. Ili sam ja mnogo komplikovan korisnik (nije da nisam).
U banci su promenili dva GSM broja. Jedan vezan za korisničku nalog i drugi preko kog stižu SMS poruke o promenama stanja. Ne moraju da budu isti.
Proradilo sve iz drugog pokušaja.

Hvala svima koji su učestvovali u ovih nekoliko dana!
 
Nazad
Vrh Dno