I kod mene isti problemi (mts - S22 Ultra). Telefon je na granici upotrebljivosti. Javio sam se čisto da (na žalost) potvrdim ovo tvoje iskustvo, jer kroz isto prolazim i ja. Ruku na srce, nisam imao zamrzavanje, ni restart, ali laguje opasno...Nzm ali je neverovatno. Najbolje da snimim ako moze ovde video da se postavi pa da vidite. A nista sem slika nisam prebacila sa starog telefona. Potpuno rasulo. Videcemo. Nemam druge no da se nadam ili prodam telefon a tu sam vec na gubitku. Necu spamovati vise temu.
Ne bas, ako si narucio 24. februara, od 25. ti je prvi dan, sto ce reci 4 u februaru + 25. u martu jer si ga 26. dana u mesecu preuzeo. U najboljem slucaju, to je tacno 30. dan od kada si porucio, a u receno je "ko bude cekao vise od 30 dana". U opisu posla mi je da racunam rokove, tako da sam tu vrlo precizan.pa ja ako dobro racunam, u februaru ima 5 dana od 24-og, i plus ovih 26 u martuJos se nadam, mada kako je krenulo kontam da odustanem od svega
![]()
Na ove rokove se primenjuje zakon o zastiti potrosaca, gde se racuna dan porucivanja i sklapanja ugovora, na samom ugovoru pise 24.02Ne bas, ako si narucio 24. februara, od 25. ti je prvi dan, sto ce reci 4 u februaru + 25. u martu jer si ga 26. dana u mesecu preuzeo. U najboljem slucaju, to je tacno 30. dan od kada si porucio, a u receno je "ko bude cekao vise od 30 dana". U opisu posla mi je da racunam rokove, tako da sam tu vrlo precizan.e sad, mozda u Samsungu nisu toliko rigidni, pa ces ipak dobiti punjac
![]()
Koji god zakon da se primenjuje, ovako se racunaju rokovi. 24. je potvrdjena porudzbina, 25. ti je istekao prvi dan, 26. drugi, 27. treci a 28. februara 4. dan od potvrdjivanja porudzbine, pa tako dalje za mart. Izvinjavam se za off svima, ali cisto da pojasnimNa ove rokove se primenjuje zakon o zastiti potrosaca, gde se racuna dan porucivanja i sklapanja ugovora, na samom ugovoru pise 24.02Ali punjac je najmanji problem, problem je sto je stigao konacno telefon, a ja ne smem da ga koristim, plasim se koji sam baksuz i kako je krenulo ispusticu ga
Ne znam da li sam gore napomenuo, ali telefon je ostao kod mene, jer u poslovnici nisu znale sta da rade sa njim, "niko" im se ne javlja, pa su napravile zapisnik, slikale, dale da potpisem tu neku vrstu odustanka od ugovora gde se trazi zamena telefona zbog ostecenja a telefon ostavile meni dok mi se neko ne javi za tu zamenu
![]()
I ja se iskreno plasim da mi ne odbiju reklamaciju, ne znam sta bi da radim u tom slucaju, jer realno kako da dokazem da ga nisam ja ostetio.Koji god zakon da se primenjuje, ovako se racunaju rokovi. 24. je potvrdjena porudzbina, 25. ti je istekao prvi dan, 26. drugi, 27. treci a 28. februara 4. dan od potvrdjivanja porudzbine, pa tako dalje za mart. Izvinjavam se za off svima, ali cisto da pojasnim
@djamsi
Sto se tice drugog dela, stvarno nejasno kako je telefon ostecen ubacen u factory seal pakovanje.![]()
Napisacu ti kao neko ko se bavi marketingom i nekom delatnoscu iz oblasti koja eto ima veze sa tvojom reklamacijom, telefon si sa kutijicom, namerno ovo kutijica, i papirima bez kojih inace ne bi smo mogli ali zato mozemo bez punjaca, trebao da ostavih u mts i jednostavno kazes "ne zanima me vase "nemamo gde". Toliko.Da ne idemo dalje u off topic. Ukoliko organizator prodaje nije tacno opisao uslove prodaje primenjuju se oni koji idu u korist kupca. U ovom slucaju rekli su 30 dana, ne 30 kalendarskih dana, sto po zakonu o zastiti potrosaca znaci 24 .februar-24.mart nebitno koliko dana ima prethodni mesec. Upravo dobio potvrdu i od mts po tom pitanju, tako da ostale kolege znaju, datum iz ugovora , isti datum u sledecem mesecu ostvarujete pravo na bezicni punjac.
Pogledajte prilog 339179
I ja se iskreno plasim da mi ne odbiju reklamaciju, ne znam sta bi da radim u tom slucaju, jer realno kako da dokazem da ga nisam ja ostetio.
Malo smo mi drustvo. Koliko u nasoj drzavi je onih koji ce kupiti Ultru.I kod mene isti problemi (mts - S22 Ultra). Telefon je na granici upotrebljivosti. Javio sam se čisto da (na žalost) potvrdim ovo tvoje iskustvo, jer kroz isto prolazim i ja. Ruku na srce, nisam imao zamrzavanje, ni restart, ali laguje opasno...
I meni je čudno da dosta njih ovde nema te probleme, ali zato mnogi strani forumi gore od ovakvih utisaka. Zaista verujem da će srediti nekom softverskom zakrpom tokom aprila, a za eventualno odustajanje i vraćanje telefona imam još nekih 7-8 dana, ali onda treba biti spreman na novu agoniju (slabo stoje sa lagerom za većinu dobrih telefona).
Zahvaljujem na savetu. Vratila u kutijicu i ostavila u fioku. Sacekacu prvi update ako ne bude bolje ici ce na prodaju pa cu kupiti nesto drugo.@meganfox iskreno, obzirom na situaciju u kakvoj si (cimanje zbog realizacije garancije itd), lično bi probao da ubacim odinom firmware za neku drugu regiju i nadao se poboljšanju. Znam da je cimanje vratiti sve podatke i podešavanja (mada i nije toliko ako se vežeš za one drive i napraviš backup), ali imaš najveću šansu da ti na taj način telefon proradi kako treba (ili ne).
Žao mi je što prilazite kroz sve te nedaće sa telefonima, posebno što isti nisu nimalo jeftini.
Koliko pratim, za s22u su izašle već dve nadogradnje (jedna baš velika). Neću da stajem na muku al ako to nije rešilo problem, ne mora da znači ni da će sledeća. Probaj odin, ne gubiš ništa osim par sati žovota (a možda sačuvaš malo živaca...i finansija) 😉👋Zahvaljujem na savetu. Vratila u kutijicu i ostavila u fioku. Sacekacu prvi update ako ne bude bolje ici ce na prodaju pa cu kupiti nesto drugo.
Ovo je nemoguce koristiti. Telefon najvise samsung klase. 😂
Izvinjavam se svima na mozda spamu teme ili kako god. I hvala puno.
I ovaj samsungov racuna kao super fast charge ali nesto ne vidim sta je ovde super fast. Mozda 5min razlika od standardnog brzog punjaca.Ja sam prošli utorak za Happy Hour uzeo Mi 65w za 2600 rsd. Pokazuje kao Super Fast Charge.
I da, stigao telefon juče.
Pošto sam prešao sa Note 9, meni ovo ozbiljno bolje.
Od nekih sitnica na A12/OneUI4.1 do samog HWa uopšteno.
Pogledajte prilog 339188
A da nije problem sto tel ima neki bogoviti firmware iz te neke zemlje i sa takvim je ostao bez update-a kod nas? 🤔@meganfox
1. Najavljuje se veliki update vrlo skoro, pa sacekaj nekoliko dana...
2. Ako se problem ne resi, ostaje ono sto ti je napisao @Proday , ali ako nemas iskustva sa Odinom, neka ti to odradi neko ko zna ili pre te egzibicije dobro prouci tematiku na youtube i sl. Usput imas i forum kao dodatnu pomoc.
3. Ne spamujes, plus kakve sve gluposti se pisu po forumu, pa niko nije sankcionisan...
Oficijli samsung store italija. Obratila sam paznju na to, telefon je "cist" sa fw. Receno mi bje da na to vodim paznju zbog tih samsung nzm posebnih oznaka.A da nije problem sto tel ima neki bogoviti firmware iz te neke zemlje i sa takvim je ostao bez update-a kod nas? 🤔
Evo danas postadoh ponosni vlasnik s22ultra🥳 zeleni
ubacio sam e sim , ali mi onda iskljuci drugu sim karticu koja je postavljena na sim2 mesto
kako da zajedno budu ukljuceni i e sim i sim2
hvala
Dakle CSC je EUX?! Da nije slučajno TIM?!Oficijli samsung store italija. Obratila sam paznju na to, telefon je "cist" sa fw. Receno mi bje da na to vodim paznju zbog tih samsung nzm posebnih oznaka.
Ma, u redu je, fioka se bas ponovila. Sad mi namestaj itekako lux. 😍
Inače kupio sam odmah prvog dana punjač 25W (imao sam one prastare i prespore i trebao mi je brži ali ne i od 45W)
Zanimljiva činjenica: punjenje od 30 do 80 iznosi 0.5 ciklusa, a ne 1 ciklus. 😀Ne znam odakle vadite ove podatke, pogotovo trajanje baterije u godinama.
Kapacitet baterije opada sa svakim punjenjem (svaka ima 1.000 ciklusa punjenja posle čega pada kapacitet 20%, gde je nebitno da se to radi od 0-100 ili 30-85), a dodatno degradira grejanjem (punjenje od 0-30%, sa brzim punjačima to ide do čini mi se 60%).
- Reći da će baterija trajati X godina bez poznavanja gore navedenih parametara je ravno gledanju u pasulj.
Za smanjenu degradacije baterije punite uvek sporim punjenjem, uvek makar iznad 30% (do kraja ili skoro do kraja; odakle sel pojavila cifra od 85% i zašto, uopšte mi nije jasno).
- Nemojte robovati telefonu, pogotovo kad zamena baterije košta ~60€, a kapacitet premium telefona je u najbolju ruku osrednji. Na 2 godine (kada većina obično vidi pad kapaciteta) to je ništa (na foliju ovde ljudi daju 5 hiljade).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari