Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Evo kako je kod mene na S22 za sada. Imam otprilike 2h sota, a ostane oko 30-40% kad stavljam telefon na punjac. Pola dana je na 4g, ostatak na wifi. U nedelju sam ceo dan bio na wifi, tu je malo bolja situacija, omo 1:45 sot, ostalo ok0 60% kad sam otisao na spavanje.

Uh... A dobro, kažu da se poboljša s vremenom? Vidjet ćemo. Dat ću mu šansu jer zasad ne vidim alternativu u vidu flagshipa te veličine.

Što se tiče bežičnog punjača, navodno se gleda od dana prednarudžbe, evo terms and conditions sa Samsung stranice:

Screenshot-20220308-131445-Samsung-Notes.jpg
 
Evo kako je kod mene na S22 za sada. Imam otprilike 2h sota, a ostane oko 30-40% kad stavljam telefon na punjac. Pola dana je na 4g, ostatak na wifi. U nedelju sam ceo dan bio na wifi, tu je malo bolja situacija, omo 1:45 sot, ostalo ok0 60% kad sam otisao na spavanje.
Meni je SoT sa s20 ultra oko 4 sata prosek, što znači naj*bo sam ga sa malim S22? 😂

Kako si zadovoljan generalno? Pogovoto sa kamerom?
 
Da li ima neko ko je Yettel biznis korisnik da mu je stigao uređaj? :)
 
Jel postoji neki obrazac kako im stizu telefoni? Posto vidim da ljudima stizu ultre i s22 obican, ali + varijante i dalje nema, ni na oglasima? 🤔
 
Nego, da pitam, pošto ćete svi prebacivati podatke sa starog telefona na novi preko Smart switch-a. To sama i ja uradio, međutim, zapazih da mi nije prebacio sve sms poruke. Naime, nije prebacio poruke koje su u konverzaciji plave boje (balončić sa porukom je plave boje) ali jeste one koje su zelene boje. Ne znam da li su te poruke u plavom balončiću rich text poruke, ali kada se dopisujem sa nekim a postoji plavi balončić onda mogu da vidim kada ta osoba kuca poruku i sl, kao kod vibera.

Jel' ste vi koji ste prebacivali poruke preko Smart switch-a imali takav problem?
 
Naručio ultru u Yettel-u, 10.02. u 11h. Još ništa. Kad ih pitaš: šaljemo hronološki, biće brzo. Baš me nervira ta netransparentnost. Šta im je teško da ti daju neku grubu procenu, jer velike su to sve pare sve bude u mraku.
 
Meni su rekli pre neki dan u telenoru da porudzbine idu kao ko je prvi narucio prvo njemu i sve tako dok ne posalju poslednji narucen tel.
 
Nego, da pitam, pošto ćete svi prebacivati podatke sa starog telefona na novi preko Smart switch-a. To sama i ja uradio, međutim, zapazih da mi nije prebacio sve sms poruke. Naime, nije prebacio poruke koje su u konverzaciji plave boje (balončić sa porukom je plave boje) ali jeste one koje su zelene boje. Ne znam da li su te poruke u plavom balončiću rich text poruke, ali kada se dopisujem sa nekim a postoji plavi balončić onda mogu da vidim kada ta osoba kuca poruku i sl, kao kod vibera.

Jel' ste vi koji ste prebacivali poruke preko Smart switch-a imali takav problem?
Te plave su iMessage sa iPhone-a, zato ih ne prebacuje.
 
Da li ima neko ko je Yettel biznis korisnik da mu je stigao uređaj? :)
narucio sam nakon telefonskog razgovora, potpisao novi ugovor 20.02. i cekam, svaka informacija u prethodih 10 dana je bila bice za par dana... porucio sam s22u i s22+
 
Te plave su iMessage sa iPhone-a, zato ih ne prebacuje.
Ne, nisu, to su poruke sa Samsunga. Kada se dopisujem sa nekom osobom koja ima Samsung, neke poruke su mi u toj konverzaciji zelene boje, a neke plave, a Smart switch je prebacio samo te poruke iz zelenih balončića, a ne i iz plavih, a ne znam zašto.
 
To ti je možda pametan chat, onaj Samsung service koji nude, kao kod iPhone-a, zato neće da ti ih tretira kao obične sms poruke.
 
@vojkan85 , bravo, to je to, chat servis koji Samsung nudi, ali ne znam kako da ga prabacim sa S20U na S22U, ne vidm u opcijama preko smart switch-a opciju za chat, a kada prebaci sms ne prebaci i chat.
 
@NemanjaZ88 Samsung Account? Imaš li kod njega neke opcije za to? Pošto je njihov servis, cenim da niko drugi ne može da mu priđe za backup jer je baziran koliko znam na cloud servisu.
 
@NemanjaZ88 najbolja opcija je telegram. Da li android ili ios sve ostaje zato sto stoji kod njih na sververu. Ja sam prešao na nagovor od @Proday na 13pm i nisam zazalio. Zato bih voleo da neko direktno uporedi ko ima 13pm i S22U.
Mogu odmah da ti kažem da iP13PM im mnogo bolju bateriju. Evo sada sam na 43% na S22U, a jutros sam ga skinuo sa punjača. Prvi potrošač su mi Google play servisi. Baterija izgleda mora da se dopuni da bi izgurao celo veče 😔😔😔
 

Prilozi

  • Screenshot_20220315-140210_Device care.jpg
    Screenshot_20220315-140210_Device care.jpg
    50.7 KB · Pregleda: 90
Vidjeh na XDA da ljudi disejbluju Google servise jer im suče bateriju.
 
Još od S10 Plus modela dopunim 20-25 min bateriju preko dana, tako da mi je to ušlo u naviku, ali generalno očekivao sam bolju bateriju na S22 Ultra.
 
Mogu odmah da ti kažem da iP13PM im mnogo bolju bateriju. Evo sada sam na 43% na S22U, a jutros sam ga skinuo sa punjača. Prvi potrošač su mi Google play servisi. Baterija izgleda mora da se dopuni da bi izgurao celo veče 😔😔😔
Kod mene na 13pm sa 100% do 71% imam 4:15h sot. Bio je vikend i 80% wifi, manje razgovora ali mnogo još stvari treba Samsung sa sredi po pitanju baterije. Mada mene interesuje poređenje videa, slika… između S22U i 13PM. Ali da neko sa foruma uradi posto plaćenike sa YT ne priznajem puno.
 
@Lemaja, nemam iP13PM, ali tu je S22U. Videću da slikam nešto ovih dana, što je malo zahtevnije pa ću postaviti fotke ovde radi komparacije u pogledu kvaliteta kamere.
 
Pozdrav svima.
Evo jedan update od poznate prodavnice tehnike
19.02. sam poručio zeleni S22U i platio 30% avansa. Danas sam ih zvao da pitam za okvirni rok za preuzimanje i dobio informaciju da su u velikom problemu sa isporukom i da je očekuju početkom aprila.
Nosim se mišlju da uzmem novac nazad i sačekam izlazak 14 pro, pa da ga pojurim u inostranstvu. Samo je problem što imam straaaaašno malo iskustva sa IOS-om i ne znam koliko bi mi vremena trebalo da se u potpunosti naviknem.
Svakako ću još malo da sačekam i razmislim.
 
Nisam se na vreme registrovao za preorder i sad kazu mosa do maja i kod operatera i ovako u prodajnim lancima... Jel mislite da su stvarno dobili vise preordera nego sto je planirano ili su se u startu *****ali pa nabavili manje ? (Nisam imao ovakva iskustva do sada da je ovoliki zastoj)
 
Nisam se na vreme registrovao za preorder i sad kazu mosa do maja i kod operatera i ovako u prodajnim lancima... Jel mislite da su stvarno dobili vise preordera nego sto je planirano ili su se u startu *****ali pa nabavili manje ? (Nisam imao ovakva iskustva do sada da je ovoliki zastoj)
Ja mislim da je ovo sve ujdurma samsunga u dogovoru s distributerima da se vestacki napravi "ogromna" potraznja i sledstveno tome zastoj jer nemaju dovoljno telefona, a samsung je lepo izreklamirao svoje proizvode celih mesec dana koliko je bilo predvidjeno za preorder, dok sada ispada da je sasvim normalna stvar da je trebalo kao usein bolt 10. februara ujutru da rezervisem inace cu morati da cekam ko zna koliko...sramota, velika sramota

P.s. odradio sam preorder 20.2.
 
Pa sumnjam da je Samsung napravio takav dil sa svim distributerima, pri tome telefoni su već uveliko isporučeni i krajem februara u brojnim drugim zemljama. Pre će biti da je velika potražnja, a oni nisu obezbedli dovoljan broj jedinica za prodaju.
 
Kod crnogorskih operatera ga nece biti prije sredine marta tako da jeste shortage.
 
Vrh Dno