Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Znači neki ćemo da budemo ispaljeni za sluške jer ove dostave baš i neće raditi kako treba. Super. Sutra mi je rekla javiti se agentica iz A1 preko koje je firma uzela brojeve/telefone pa javljam šta kaže. Pitao sam je danas kakvo je stanje, kaže to je danas pitanje od milion dolara, nada se da će sutra imati više informacija pa će mi javiti. S22+ je rezervisan oko 20.2.
 
Imamo svi neke potvrde kada smo rezervisali telefone, tako da ne bi trebalo da bude problema. Uslovi promocije su jasni, preorder traje do 10.03, isporuka kreće od 11.03. U koliko nas ispale za telefon do tada, tj ne pošalju ga na vreme, postoje dve opcije. Ili će produžiti registraciju, ili će pasti tužba, pa će se isplatiti svakako :D
 
Imamo svi neke potvrde kada smo rezervisali telefone, tako da ne bi trebalo da bude problema. Uslovi promocije su jasni, preorder traje do 10.03, isporuka kreće od 11.03. U koliko nas ispale za telefon do tada, tj ne pošalju ga na vreme, postoje dve opcije. Ili će produžiti registraciju, ili će pasti tužba, pa će se isplatiti svakako :D
Čisto rasprave radi, šta je osnov tužbe?

ubr, koje boje su naručivali ovi sto su već dobili telefon?
Možda i od boje zavisi kada šalju.
 
@bbK1ng , ne verujem da ima veze sa bojom, to bi bilo bezveze, mislim da jedino ima veze sa vremenom kada je naručeno.
Inač, ko želi da kupi oficijane Samsung maske, večeras sam dobio info iz Samsung brend store-a da im sutra, dakle u petak ujutru, stiže roba i u popodnevnim časovima će biti raspoloživa za kupovinu.
 
Čisto rasprave radi, šta je osnov tužbe?

ubr, koje boje su naručivali ovi sto su već dobili telefon?
Možda i od boje zavisi kada šalju.
Po meni je to obmana potrošača, eto na primer. Jer ako smo svi poručili telefon tokom preordera, i lepo je pisalo da dobijamo slušalice u koliko se registrujemo do 31.03 preko samsung members aplikacije. Takođe na sajtu piše da je uređaj kod partnera moguće preuzeti od 11.03. A ovde vidimo poteškoće u isporuci konkretno iz A1 mreže, za mts i yettel treba videti.
 
@bbK1ng , ne verujem da ima veze sa bojom, to bi bilo bezveze, mislim da jedino ima veze sa vremenom kada je naručeno.
Inač, ko želi da kupi oficijane Samsung maske, večeras sam dobio info iz Samsung brend store-a da im sutra, dakle u petak ujutru, stiže roba i u popodnevnim časovima će biti raspoloživa za kupovinu.

Može da ima veze a bojom u smislu da Samsung/uvoznik nije dobro procenio koliko će koja boja biti tražena i da je neke poručeno u pre-orderu više nego što je poslato/predviđeno za Srbiju.

Po meni je to obmana potrošača, eto na primer. Jer ako smo svi poručili telefon tokom preordera, i lepo je pisalo da dobijamo slušalice u koliko se registrujemo do 31.03 preko samsung members aplikacije. Takođe na sajtu piše da je uređaj kod partnera moguće preuzeti od 11.03. A ovde vidimo poteškoće u isporuci konkretno iz A1 mreže, za mts i yettel treba videti.

Preko operatera (bar A1) niko nije poručio telefon. Samo si izrazio zainteresovanilost (njihova formulaciju) da hoćeš telefon. Sigurno u small print negde piše "do isteka zaliha".

Interesantno je da je kolega koji je naručio preko Yettela dobio još u sredu, a drugi koji je naručio i platio online u Gigatronu još nije.
 
Može da ima veze a bojom u smislu da Samsung/uvoznik nije dobro procenio koliko će koja boja biti tražena i da je neke poručeno u pre-orderu više nego što je poslato/predviđeno za Srbiju.



Preko operatera (bar A1) niko nije poručio telefon. Samo si izrazio zainteresovanilost (njihova formulaciju) da hoćeš telefon. Sigurno u small print negde piše "do isteka zaliha".

Interesantno je da je kolega koji je naručio preko Yettela dobio još u sredu, a drugi koji je naručio i platio online u Gigatronu još nije.
Za slušalice je napisano da ostvaruju svi pravo na poklon, u koliko se registruju do 31.03 preko samsung members aplikacije. A sitnim slovima je napisano da promocija rezervacije uređaja traje do isteka zaliha, što smo videli na primeru A1, gde je rezervacija obustavljena 7 dana ranije.
 
Deset dana ne mogu da odgovore ni na upor poslat mailom.
Preko operatera (bar A1) niko nije poručio telefon. Samo si izrazio zainteresovanilost (njihova formulaciju) da hoćeš telefon. Sigurno u small print negde piše "do isteka zaliha".
Preko Yettela bih rekao da nije reč o tome a si zainteresovan već se radi baš o narudžbenici...
 

Prilozi

  • Screenshot_20220311-091325_Gallery.jpg
    Screenshot_20220311-091325_Gallery.jpg
    41.8 KB · Pregleda: 79
  • Screenshot_20220311-091220_Gallery.jpg
    Screenshot_20220311-091220_Gallery.jpg
    45.5 KB · Pregleda: 40
  • Screenshot_20220225-134459_Chrome.jpg
    Screenshot_20220225-134459_Chrome.jpg
    67.9 KB · Pregleda: 74
Poslednja izmena:
Deset dana ne mogu da odgovore ni na upor poslat mailom.

Preko Yettela bih rekao da nije reč o tome a si zainteresovan već se radi baš o narudžbenici...
Kod mene identicna situacjia, telenor, poruceno 20. Feb, dobio potvrdu mejlom, proveravao status dok je moglo (do 1.3. i tranzicije na yettel) i pisalo je da je kupovina odobrena, i od tad nista, cak ni status porudzbine nisu sredili.
 
Može da ima veze a bojom u smislu da Samsung/uvoznik nije dobro procenio koliko će koja boja biti tražena i da je neke poručeno u pre-orderu više nego što je poslato/predviđeno za Srbiju.
Pa za S22 Ultra najviše forsiraju bordo-bakarnu boju pošti im je ta boja kao nova boja za S22 Ultra i zaštitni znak S22 Ultre, pošto je S22 Ultra na svim reklamnim materijalima predstavljna u toj boji. Ali čak i da je tako, ako su dobili više crnih, nekog recimo bordo-bakarnih, a više ljudi je preordovalo bordo-bakarnu, onda su mogli da kontaktiraju korisnike i kažu imamo na stanju crni umesto rezervisanog bordo-bakarnog, pa ako korisnik pristane na crni onda mu vrše isporuku crnog umesto bordo-bakarnog.

Mislim da su svi distirbuteri dobili određeni broj S22 modela, a više ljudi je rezervislao nego što su dobili uređaj pa su prvo isporučili onim koji su najranije rezervisali, a onda kada su istrošili te zalihe, onda su naručili novu turu koja tek treba da stigne, a ne zna se kada će da stigne, pa zato ne mogu da daju tačne informacije kada će tačno biti telefoni isporučeni.
 
Nego, Samsung reklamira ekran na S22 Ultra da radi od 1-120Hz. Uključih u developer opcijama Show refresh rate koji pokazuje na ekranu trenutno osvežavanje i evo par sati držim to uključeno i nikada se nije spustio refresh rate ispod 24Hz šak i kada je statična slika na ekranu (neki tekst). Izgleda da ne ide baš nisko do 1Hz kao što reklamiraju.
 
Nego, Samsung reklamira ekran na S22 Ultra da radi od 1-120Hz. Uključih u developer opcijama Show refresh rate koji pokazuje na ekranu trenutno osvežavanje i evo par sati držim to uključeno i nikada se nije spustio refresh rate ispod 24Hz šak i kada je statična slika na ekranu (neki tekst). Izgleda da ne ide baš nisko do 1Hz kao što reklamiraju.

Isti test sam ja radio na S21 i refresh nije išao ispod 60hz, a reklamirali su da ide do 48hz
 
''Preko operatera (bar A1) niko nije poručio telefon. Samo si izrazio zainteresovanilost (njihova formulaciju) da hoćeš telefon.'' - nije baš tako u A1, poruka posle rezervacije (velikim slovima + boldovano)... mada reč ''zainteresovanilost'' nisam siguran šta znači ?!?
 

Prilozi

  • 20220215_140354_cr_e_2.jpg
    20220215_140354_cr_e_2.jpg
    218.2 KB · Pregleda: 77
''Preko operatera (bar A1) niko nije poručio telefon. Samo si izrazio zainteresovanilost (njihova formulaciju) da hoćeš telefon.'' - nije baš tako u A1, poruka posle rezervacije (velikim slovima + boldovano)... mada reč ''zainteresovanilost'' nisam siguran šta znači ?!?
A ja se jos lomio da li da prelazim u a1 iz telenora jer su povoljniji uslovi...kakvi amateri
 
Tražeći iskustva drugih u vezi sa isporukom S22 telefona u Srbiji, naiđoh na ovu temu. Nakon čitanja vaših iskustava, odlučio sam da se registrujem i da i ja podelim informacije koje imam.

Ja sam 13. februara naručio u Telenoru S22+. Odmah sam dobio potvrdu porudžbine. Nakon rebrandinga u Yettel, imam iskustva kao i ostali - ukratko, ne radi link za proveru narudžbine, ali sam u kontaktu sa Yettel-om (mejl + lično u poslovnici), dobio informaciju da rezervacije važe po uslovima u vreme rezervacije (cena telefona, cena paketa, trajanje ugovorne obaveze, preuzimanje u poslovnici jer sam tako tražio, itd.).

Informacija koju sam dobio od momka koji radi u jednoj od poslovnica na Novom Beogradu je da je, navodno, moja porudžbina 20. po redu od preko 60ak u tom trenutku (stanje na dan 1. ili 2. marta, ne sećam se tačno). Rekao je da ne postoji garancija da ću telefon dobiti prvog dana, ali da će se svakako potruditi da to bude što pre. Takođe, isporuke telefona u poslovnice se vrše 3 puta nedeljno. Nemam tačne informacije na šta se tačno odnosi ta brojka od 60ak telefona (da li samo na porudžbine u toj poslovnici, na porudžbine u celom Beogradu, na sve S22 uređaje ili samo S22+, itd.)

U svakom slučaju, planiram da vam javim ovde kada dobijem poziv da preuzmem uređaj.

Pozdrav svima 🖐.
 
''Preko operatera (bar A1) niko nije poručio telefon. Samo si izrazio zainteresovanilost (njihova formulaciju) da hoćeš telefon.'' - nije baš tako u A1, poruka posle rezervacije (velikim slovima + boldovano)... mada reč ''zainteresovanilost'' nisam siguran šta znači ?!?
Samo da budmoj jasni, ne branim ja ponašanje A1. Samo sam komentarisao da mislim da nema nikakvog osnova za neku tužbu koju je neko pominjao, a ja na to reogovao..

Čak i na ovom SS što si okačio piše da će isporuke početi od 11.03. i da će zvati radi potvrde porudžbine.
Ja sam pozvan. Ko nije, realno je da neće dobiti u prvoj turi.
Milsim da nema smisla više oko ovoga raspravljati. Možemo samo da konstatujemo da su se neki operateri i partneri bolje organizovali i da se sledeći put ophodimo prema tome.
 
Informacija koju sam dobio od momka koji radi u jednoj od poslovnica na Novom Beogradu je da je, navodno, moja porudžbina 20. po redu od preko 60ak u tom trenutku (stanje na dan 1. ili 2. marta, ne sećam se tačno). Rekao je da ne postoji garancija da ću telefon dobiti prvog dana, ali da će se svakako potruditi da to bude što pre. Takođe, isporuke telefona u poslovnice se vrše 3 puta nedeljno. Nemam tačne informacije na šta se tačno odnosi ta brojka od 60ak telefona (da li samo na porudžbine u toj poslovnici, na porudžbine u celom Beogradu, na sve S22 uređaje ili samo S22+, itd.)

U svakom slučaju, planiram da vam javim ovde kada dobijem poziv da preuzmem uređaj.

Pozdrav svima 🖐.
Ja bih rekao da se taj broj od 60ak verovatno odnosi na broj telefona koji se dopremaju u tu poslovnicu, pa da si 20. po redu. U svakom slucaju hvala na podeljenim informacijama 👋
 
Nažalost sama formulacija obaveštenja koje je izneo A1 ne pruža neki osnov za tužbu. Jezičkim tumačenjem obeveštenja oni su se ogradili od neke obligacije prema korisniku koji izvrši rezervaciju. Oni navode da se isporuka očekuje od 11.03.2022. godione, ali nikako ne potvrđuju da će telefon biti isporučen 11.03.2022. godine. Takođe, oni navode da će korisnika kontakirati radi potvrde narudžbine, što znači da formalno-pravno ta porudžbina nije potvrđena ni od strane korisnika ni od strane A1. Oni su istakli samo ponudu, ali da bi došlo do realizacije pravnog posla potrebna je i potvrda suprotne strane, u ovom slučaju A1. Rezervacija nije isto što i naručivanje, tek posle potvrde ta rezervacija postaje narudžbina i nastaje dvostrano obavezni obigacioni odnos.
 
Poslednja izmena:
evo malo svezih vesti:

  • Datum za registraciju putem Samsung Members aplikacije je produžen: Kupac bilo kog od tri ponuđena telefona potrebno je da nakon preuzimanja, na istom izvrši registraciju putem Samsung Members aplikacije, koja je preinstalirana na novom uređaju. Registraciju je neophodno uspešno izvrsiti najkasnije do 15.5.2022.
  • Datum za isporuku poklona je produžen: Isporuku poklonu vrši agencija koju je angažovao Samsung, do 31.5.2022. godine, na navedenu adresu prilikom registracije.
  • Dodatni poklon ukoliko korisnik čeka na isporuku uređaja duže od 30 dana: Svi koji budu čekali na isporuku uređaja duže od 30 dana od inicijalnog početka prodaje, ostvaruju pravo na još jedan benefit – punjač Duo charger koji će im biti isporučen zajedno sa poklonom slušaicama Galaxy Buds Pro.
sad mi se skoro i svidja ideja da cekam mesec dana.... :ROFLMAO:
 


Nije neki test, ali je jezivo koliko s22 ima lošu bateriju :)
 
Inače odgovor Yettela dat pre nego što sam video komentar da se produžuje rok za registraciju...

Btw šta odnosno koji datum oni smatraju pod inicijalnim početkom prodaje?
 

Prilozi

  • SmartSelect_20220311-152432_Yahoo Mail.jpg
    SmartSelect_20220311-152432_Yahoo Mail.jpg
    199.3 KB · Pregleda: 172
Nazad
Vrh Dno