A dugacak stisak na BACK dugme??? To bi trebalo da je EXIT.Jako bih voleo play/pause kao exit gumb da ima. Onaj back ide korak nazad a u internom player-u kao da ima neki lag, moram nekoliko puta da pritisnem nekad pogotovu za izlazak.
A dugacak stisak na BACK dugme??? To bi trebalo da je EXIT.Jako bih voleo play/pause kao exit gumb da ima. Onaj back ide korak nazad a u internom player-u kao da ima neki lag, moram nekoliko puta da pritisnem nekad pogotovu za izlazak.
Užasan im je daljinski. Brže se snalazim sa Samsung Magic remote nego sa LG. Posebno je kriminalan taj točkić, očas posla preskoči i ode sve do đavola (kad se gleda EON unazad npr),Meni tipka back radi bez problema. Pohvala LG-u da su ovi novi Magic daljinski na BT, a ne na IR, pa su puno brži. Za pause/play stisneš samo srednji kotačić. Tako pauziraš i ponovo pokrečeš video. Back sa jednim klikom ide jedan korak u nazad, a dugo držanje ide na exit ( kako je napisao i kolega).
To se i meni desi, ali na YT bez problema radim play/pausa sa središnjim kotačićem. Imam u kući i 3g stari LCD (SK8500) sa prošlom verzijom Magic daljinskog, pa i na njemu play/pausa radim preko kotačića.Ako cemo jos o novom daljinskom meni su ocajni dugmici za ton i programe u mraku ih cesto omasim
Nisi razumeo, to znači da garanciju za tvoj TV u potpunosti preuzima ovlašćeni servis, čak i u prve dve godine koje bi trebalo da rešavaš preko prodavca. Ne nosiš ispravan TV kod njih, samo ako sw kojim slučajem pokvari.Čisto da znate kako kod Pin Computers (Soft) funkcioniše 5 godišnja garancija:
"Vaš LG uređaj (model OLED55C12LA serijski broj ...........) je registrovan u našem sistemu za akciju „3 godine dodatne garancije“.
Da biste ostvarili pravo na gore pomenutu akciju, ukoliko dođe do kvara Vaš uređaj je neophodno servisirati i u prve dve godine isključivo u našem LG servisu:
Molimo Vas da sačuvate originale fiskalnog računa i garantnog lista kao i ovaj email.
- Beograd, Ugrinovački put 45
- Novi Sad, Zrenjaninski put 8
Savetujemo Vam da sačuvate originalnu ambalažu televizora i da fotokopirate fiskalni račun koji će vremenom potpuno izbledeti.
PiN Soft doo"
Ok. Hvala na objašnjenju. Dobar avatar. Pozdrav od Broncos fana.Nisi razumeo, to znači da garanciju za tvoj TV u potpunosti preuzima ovlašćeni servis, čak i u prve dve godine koje bi trebalo da rešavaš preko prodavca. Ne nosiš ispravan TV kod njih, samo ako sw kojim slučajem pokvari.
Zabunu je uneo kolega forumaš ispod tvog posta, pa sam ja pomislio da i ti tako misliš. 📺Ne ne, ja sam dobro razumeo, ukoliko je potreban servis da bi vazila 5 god garancija, za sve vreme trajanje iste, tv se nosi samo i jedino u Pin Soft-u ako je uvoznik tv Pin Computers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari