Veruj mi da mi nije lakse a ni drago kad neko ima ovakvih problema.Naprotiv,zao mi je sto imaju takav odnos prema svojim korisnicima..Ali,evo da pohvalim ove iz A1 uvazili su mi reklamaciju i dobio sam nov,bukvalno nov telefon malopre...Bilo je natezanja sa njima,ali izgleda da ne mozes drugacije nego da se dobro informises sto se tice zakona i da trazis informacije od trzisne inspekcije i drustva za zastitu potrosaca...I obavezno da im to napomenes sto se inspekcije tice.Rok od 30 ili 45 dana nij epo zakonu i to se kotira kao obmanjivanje potrosaca...Znaci samo upornost i cesto zvanje i kazes da ces da prijavis trzisnoj inspekciji...Nikako drugacije ne vredi..Ako ti je lakše, imao sam još gore iskustvo sa Telenorom. Nikad nisu priznali da je telefon loš. Otišao od njih (dva post paid broja i dva prepaid, sada su dva četiri postpaid). Nisu nikad priznali problem, tri puta mi vraćali neispravan telefon sa servisa tvrdeći da je ispravan. Ja završio s njima, ali i sa kupovinom telefona preko bilo kog operatera.
Sta se deres, kad si odneo telefon, nema 2 nedelje
Pa evo da ti se javim i pohvalim da mi je uvazena rekamacija i da sam malopre dobio NOV NEOTPAKOVAN TELEFON od A1 operatera....Znaci,ne moras da cekas ni 30 dana..Po novom zakonu to je 23 dana najvise...Sve ostalo tipa,45 dana se kotira kao obmanjivanje potrosaca i zakonski je kaznjivo..Ugovor sam imao pravo da raskinem bez placanja penala jer oni nisu ispostovali stavke koje stoje u ugovoru...Neispravan uredjaj,neredovno dobijanje signala....I naravno,konsultovao sam se sa inspekcijom rada i drustvom za zastitu potrosaca....To se obavezno spomene kada se zove operater i objaznis im stavke iz zakona koje oni ne postuju,a ima ih bar dvadesetak gde rade protiv korisnika...Tako da,prave informacije i objasnis im uz redovno zvanje svoja prava i da od toga ne odstupas...Pa neka oni vide sta ce.....Objasnis im lepo da ces da pitas trzisnu inspekciju za misljenje.....Pa da vidis kako imas svoja prava...A veruj mi,da ni sam nisam znao kolike su mogucnosti korisnika i uopste kupaca robe i koja su nasa prava kao istih... A to da oni mogu da ne rade nista 30 dana ili 60 da cekas a placas ugovornu obavezu....NE BIVA,samo upornost i poznavanje zakonskih odredbi i prava koja postoje za nas korisnike i potrosace...Dva puta sam platio skolu ne poznavajuci svoja prava i mogucnosti i vise nikad...HVALA IM STO SU IMALI RAZUMEVANJA POSLE STALNOG ZVANJA I OBJASNJAVANJA DA NIJE TO BAS TAKO KAKO ONI KAZU...Vidi kad si ostavio u servis, racunaj 8 dana od tada moraju da te obaveste (odbili, prihvatili, prosledili dalje - bukvalno nebitno sta jave, samo da jave) i jos 22 do resavanja. Ako bude ranije da castis i da se hvalis po gradu kako su ti brzo resili, a ne da kukas. Ajde raskini ugovor (bez placanja penala) pre nego sto resis reklamaciju pa da ti dignemo spomenik kao prvom u istoriji kome je to uspelo...
Ako ti treba telefon, trebao si predati operateru a ne servisu i traziti zamenski, a za ostale informacije i iskustva poseti https://forum.benchmark.rs/threads/...akone-i-praksu-faq-u-ii-postu.119544/page-356
p.s. Predji kod drugog operatera, kupi u prodavnici, uzmi drugi model telefona, nosi u drugi servis - isto ces proci
Ekran mu radi non stop,mozes sam da ga podesis kako hoces,jedino sto mu proxi zeza pa rastura kao i uvek....I naravno MIUI....Kao i uvek..I ja se razmišljao od poco x3 pro, mi 11 lite 5g ne, samsung a52s 5g i izgleda da će ipak biti poco f3. Samo mi malo uliva sumnju baterija i kamera, moraću da pročitam celu temu da saznam vaša iskustva. Samo jedno pitanje, kako mu radi aod ekran, da li se gasi nakon 10 sekundi kao na pojedinim telefonima ili radi non stop?
Nije 23 nego 22. Nakon prvih 8 kad su duzni da te obaveste. Znaci 30. 60 kad moras 2x da saljes, 45 je bilo nekad davno...Pa evo da ti se javim i pohvalim da mi je uvazena rekamacija i da sam malopre dobio NOV NEOTPAKOVAN TELEFON od A1 operatera....Znaci,ne moras da cekas ni 30 dana..Po novom zakonu to je 23 dana najvise...Sve ostalo tipa,45 dana se kotira kao obmanjivanje potrosaca i zakonski je kaznjivo..Ugovor sam imao pravo da raskinem bez placanja penala jer oni nisu ispostovali stavke koje stoje u ugovoru...Neispravan uredjaj,neredovno dobijanje signala....I naravno,konsultovao sam se sa inspekcijom rada i drustvom za zastitu potrosaca....To se obavezno spomene kada se zove operater i objaznis im stavke iz zakona koje oni ne postuju,a ima ih bar dvadesetak gde rade protiv korisnika...Tako da,prave informacije i objasnis im uz redovno zvanje svoja prava i da od toga ne odstupas...Pa neka oni vide sta ce.....Objasnis im lepo da ces da pitas trzisnu inspekciju za misljenje.....Pa da vidis kako imas svoja prava...A veruj mi,da ni sam nisam znao kolike su mogucnosti korisnika i uopste kupaca robe i koja su nasa prava kao istih... A to da oni mogu da ne rade nista 30 dana ili 60 da cekas a placas ugovornu obavezu....NE BIVA,samo upornost i poznavanje zakonskih odredbi i prava koja postoje za nas korisnike i potrosace...Dva puta sam platio skolu ne poznavajuci svoja prava i mogucnosti i vise nikad...HVALA IM STO SU IMALI RAZUMEVANJA POSLE STALNOG ZVANJA I OBJASNJAVANJA DA NIJE TO BAS TAKO KAKO ONI KAZU...
Nisi imao problem sa mrezom vec telefonom pa nisi ni mogao da raskines isti, pretplatu placas i dok ti je telefon u servisu i kad razbijes telefon i kad nisi u zemlji ili kad kao moj komsija bacis karticu iz besa pa se cudis sto ti i dalje stizu racuni... Inspekcija rada tu nema sta da trazi...Reklamacija i način rešavanja reklamacije
Član 56
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Ja sam dobio 12.5.5 global. Manje troši na stand by, doduše nije mnogo trošio inače.Kod mene je Global rom, on je na 12.5.4. EU rom je stigao do 12.5.7, ali mislim da su to samo neke zakrpe. Takodje mi odlicno radi sve.
Imao sam problema sa mrezom jer je nisam imao u vise navrata,plus sto mi ni kartice telefon nije registrovao...Tako da mu dodje na isto..Imas pravo da se pozoves na to jer su to cinjenice koje su takve kakve jesu a operater nij eispunio ono sto stoji u ugovoru...Da 22 dana,moja greska..Posle osmog dana ako te ne obaveste isto imas pravo na raskid ugovora ili nov uredjaj..Ouuuu,inspekcija rada itekako imasta tu da trazi,pogotovu kada su ovi iz servisa takoazurni u resavanju problema....Plus to sto se po mnogim stavkama obmanjuju potrosaci,sto je krivicno delo koje se kaznjava od par hiljada eura pa na vise....A za to sto su potrosaci apaticni i ne zele da se informisu to i jeste VELIKI problem sa kojim manipulisu prodavci..A u svakom slucaju,spomeni inspekciju pa ces da vidis dal nemaju sta da rade...Imas bar 20 stavki po ugovoru po kome mozes isti da raskines i koji su po zakonu krivicno delo...Samo ako se malo vise informises....Bio sam uporan pa mi se sada i isplatilo,tako da sto se mene tice niti cu niti odustajem ako se ubuduce desi slicna,ili bilo kakava situacija sa kupljenim proizvodima i bezobraznim prodavcima...Nije 23 nego 22. Nakon prvih 8 kad su duzni da te obaveste. Znaci 30. 60 kad moras 2x da saljes, 45 je bilo nekad davno...
Nisi imao problem sa mrezom vec telefonom pa nisi ni mogao da raskines isti, pretplatu placas i dok ti je telefon u servisu i kad razbijes telefon i kad nisi u zemlji ili kad kao moj komsija bacis karticu iz besa pa se cudis sto ti i dalje stizu racuni... Inspekcija rada tu nema sta da trazi...
U svakom slucaju reseno ti je i pre roka i to je pohvalno a to da moras da zoves i pretis je nazalost normalno, mada nisu krivi prodavci, na tome se zahvali vecini nepismenih, nesposobnih i apaticnih kupaca koji odustanu na prvu prepreku, da su bolje obavesteni (i to sami da se obaveste, posto je lako dostupno) i vise cene sebe i svoj novac ne bi bilo problema sa odbijanjem reklamacija i raznim pokusajima izvrdavanja obaveza
U svakom slucaju,ne moras dvaput da saljes uopste telefon...Jer i to je jos jedna laz koja je kaznjiva zakonom...Imao sam problema sa mrezom jer je nisam imao u vise navrata,plus sto mi ni kartice telefon nije registrovao...Tako da mu dodje na isto..Imas pravo da se pozoves na to jer su to cinjenice koje su takve kakve jesu a operater nij eispunio ono sto stoji u ugovoru...Da 22 dana,moja greska..Posle osmog dana ako te ne obaveste isto imas pravo na raskid ugovora ili nov uredjaj..Ouuuu,inspekcija rada itekako imasta tu da trazi,pogotovu kada su ovi iz servisa takoazurni u resavanju problema....Plus to sto se po mnogim stavkama obmanjuju potrosaci,sto je krivicno delo koje se kaznjava od par hiljada eura pa na vise....A za to sto su potrosaci apaticni i ne zele da se informisu to i jeste VELIKI problem sa kojim manipulisu prodavci..A u svakom slucaju,spomeni inspekciju pa ces da vidis dal nemaju sta da rade...Imas bar 20 stavki po ugovoru po kome mozes isti da raskines i koji su po zakonu krivicno delo...Samo ako se malo vise informises....Bio sam uporan pa mi se sada i isplatilo,tako da sto se mene tice niti cu niti odustajem ako se ubuduce desi slicna,ili bilo kakava situacija sa kupljenim proizvodima i bezobraznim prodavcima...
Ne dodje, radi mreza u drugom telefonu, ugovor nije vezan za tajImao sam problema sa mrezom jer je nisam imao u vise navrata,plus sto mi ni kartice telefon nije registrovao...Tako da mu dodje na isto.
Mislio sam van tog dogadjaja tada..A da sam imao pride jos dosta razloga za raskid ugovora itekako jesam...Ali,dobro,sada je ovako ispalo i nadam se da necu morati vise da se akam sa njima...A po samom ugovoru ima bar kao sto napisah 20 tak stavki koje su mogle da mi omoguce da raskinem ugovor.....Al ok...Videcemo sta ce biti sa ovim fonom,nadam se da je sve ok..Naravno da moras, ako ti prvi put odbiju reklamaciju (sto cesto rade posto imaju pravo)... I nema tu krivicnih dela a inspekcija rada je nadlezna za zakon o radu a ne o potrosacima i obligacionim odnosima.
Ne dodje, radi mreza u drugom telefonu, ugovor nije vezan za tajJos imas problema sa tumacenjem ali nema veze, sad si bar poluinformisan a problem si resio, do nekog sledeceg ces se i potpuno informisati
Veruj mi da ne moras, a inspekcija rada itekako ima uticaja u svemu ovome....Ja ti lepo kazem da ne moras dvaputa da saljses u servis jer je to samo njihova spika i ako imas ovakve probleme sa fonom ne moras,kontaktiras servis pa im lepo objasnis stvari da nisi polupismeni konzumer mob telefona i objasnis da nije dovoljno da se vrati fon na fabricka podesavanja da bi ispravno radio....Ima tu dosta,dosta zackoljica u vezu svega..Naravno da moras, ako ti prvi put odbiju reklamaciju (sto cesto rade posto imaju pravo)... I nema tu krivicnih dela a inspekcija rada je nadlezna za zakon o radu a ne o potrosacima i obligacionim odnosima.
Ne dodje, radi mreza u drugom telefonu, ugovor nije vezan za tajJos imas problema sa tumacenjem ali nema veze, sad si bar poluinformisan a problem si resio, do nekog sledeceg ces se i potpuno informisati
Ma ok,ajde da se ne ponavljam...Ne mora,samo treba znati svoja prava i to im dati do znanja jer je bezobrazluk na visokom....Veruj mi...I ja sam mislio tako,ali nije bas sve tako...A to za kontrolu jesi 100 posto u pravu.Ne verujem posto znam iz prakse, nekad mora i 3 a ne 2 puta pre inspekcija i (van)sudskog resavanja. I to za sve zivo a ne samo telefon kod operatera. Ali o tom potom, bice prilike sigurno pa ces se uveriti, kvalitet robe i kontrola kvaliteta pre izlaska iz fabrike se rapidno smanjuje iz godine u godinu
Lakše ti je da postavljaš pitanja na koja su odgovori već dati na ovoj temi nego da pročitaš 20-ak strana?
Nisu mi jasni ovi koji pišu odgovore na tvoja pitanja...
8 /256@zaree gde si kupio telefon, A1 ili neko drugo mesto? Zanima me koliko ram memorije ima poco f3 koji je kupljen u A1?
Kupio sam preko našeg poznatog sajta za kupovinu i prodaju. Najbolje ti je da proveris direktno koliko ima memorije, ja sam uzeo 8/256 gb@zaree gde si kupio telefon, A1 ili neko drugo mesto? Zanima me koliko ram memorije ima poco f3 koji je kupljen u A1?
Verovatno su promenili specifikacije na kutiji i u firmveru telefona....Pa taj bih i ja uzeo 8/256 toliko i piše tamo u specifikaciji nego ja im ništa ne verujem.
Uzeh pre neki dan telefon, koja verzija Gcam vam se najbolje pokazala? Ako može link
Ja sam uzeo u A1.8/256 je...Tako je kako pise na specifikacijama...Uostalom pogledas na kutiji a i oni ti tamo otvore kutiju pa proveri..Pa taj bih i ja uzeo 8/256 toliko i piše tamo u specifikaciji nego ja im ništa ne verujem.
A šta je ovaj config file u linku?Config file najbolje naci na Telegram grupi https://t.me/publicgroup_mgc_bsg![]()
Bukvalno stoji na kutiji sa spoljne strane zajedno sa mesecom proizvodnje u donjem desnom uglu, kačeno je nekoliko strana unazad...Pa taj bih i ja uzeo 8/256 toliko i piše tamo u specifikaciji nego ja im ništa ne verujem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari