Greška je gledati novi model kroz prizmu prošlogodišnjeg. Nije 13 namenjena ljudima koji koriste 12 niti da zameni 12. 13 je prosto apple model za 2021 jer je jdnustrija takva da je ŽC proizvoda - 12 meseci.. Normalno je da su poboljšanja u odnosu na prethodni inkrementalna, nekad veća nekad manja ali nikad usmerena tako da ubede ljude da prodaju prošlogodišnji model i kupe novi, čak ni onaj od pre 2 godine. Isto je i u drugim industrijama. Suludo je prodati Toyotu 2020 da bi kupio 2021 ili prodati i5 10 gen da bi uzeo i5 11 gen. Nekih godina je veća razlika ali čak ni tada nije pametno ili isplativo napraviti prelaz. Tako gledano nikada nijedan model neće biti dovoljno bolji da bi se prodao postojeći , gotovo nov uređaj.
Živimo u vreme kada se forsira taj konzjumerizam i stalna kupovina\zamena za novi model, novu kolekciju, novo izdanje i sve u cilju izvlačenja novca.
Živimo u vreme kada se forsira taj konzjumerizam i stalna kupovina\zamena za novi model, novu kolekciju, novo izdanje i sve u cilju izvlačenja novca.