davidkralj
Slavan
- Učlanjen(a)
- 05.06.2006
- Poruke
- 242
- Poena
- 320
Meni je nekad super brza komunikacija sa objektom a nekad uopste ne odgovore na mejl. Pazi desava se da se na bookingu pojave sobe kojih nema, jednostavno rasprodaju se nekim dr putem a booking ne apdejtuje taj info, i onda kasnije dobijes odbijanje iako si platio. Slicno je i ono sto sam opisala, rez bez placanja i placanje u objektu. U pravu si zbog te vrste propusta ne smemo potpuno da se opustimo i sve prepustimo bookingu, jer brza i ziva komunikacija je najvaznija kao i potvrda svih poteza u rez i kupovini smestaja sa objektom.Placanje ti nije nikakva veca garancija nego rezezervacija bez placanja. Ja sam rezervisao na desetine smestaja preko booking-a i nikada mi nisu otkazali rezervaciju koju nisam platio, a npr desilo mi se da su mi otkazali rezervaciju koju sam platio na 7 dana pre dolaska. Komunikacija sa objektom je bitna, uvek najavite svoj dolazak par dana pre, pitajte da li je sve ok itd.. Ja tu uvek radim preko booking poruka.
Mozes li da slikas kako izgleda konacan dokument koji nosis u objekat u kojem ces boraviti, cime dokazujes da si izvrsio rez i placanje?