Šta je novo?

iznajmljivanje/izdavanje smeštaja (Booking.com, Airbnb...)

Placanje ti nije nikakva veca garancija nego rezezervacija bez placanja. Ja sam rezervisao na desetine smestaja preko booking-a i nikada mi nisu otkazali rezervaciju koju nisam platio, a npr desilo mi se da su mi otkazali rezervaciju koju sam platio na 7 dana pre dolaska. Komunikacija sa objektom je bitna, uvek najavite svoj dolazak par dana pre, pitajte da li je sve ok itd.. Ja tu uvek radim preko booking poruka.
Meni je nekad super brza komunikacija sa objektom a nekad uopste ne odgovore na mejl. Pazi desava se da se na bookingu pojave sobe kojih nema, jednostavno rasprodaju se nekim dr putem a booking ne apdejtuje taj info, i onda kasnije dobijes odbijanje iako si platio. Slicno je i ono sto sam opisala, rez bez placanja i placanje u objektu. U pravu si zbog te vrste propusta ne smemo potpuno da se opustimo i sve prepustimo bookingu, jer brza i ziva komunikacija je najvaznija kao i potvrda svih poteza u rez i kupovini smestaja sa objektom.
Mozes li da slikas kako izgleda konacan dokument koji nosis u objekat u kojem ces boraviti, cime dokazujes da si izvrsio rez i placanje?
 
Nisam platio rezervaciju sigurno jedno 5 godina, ali koliko se secam trebalo bi u onoj potvrdi rezervacije koja stigne na mail da pise da je placena. Skines booking aplikaciju za telefon i imas potvrdu uvek kod sebe.
 
Nisam platio rezervaciju sigurno jedno 5 godina, ali koliko se secam trebalo bi u onoj potvrdi rezervacije koja stigne na mail da pise da je placena. Skines booking aplikaciju za telefon i imas potvrdu uvek kod sebe.
Nemam jos taj mejl zato i pitam kad ce i da li stize ili se samo menja status na profilu za odredjeni rez objekat u status placeno
 
Nemam jos taj mejl zato i pitam kad ce i da li stize ili se samo menja status na profilu za odredjeni rez objekat u status placeno
Stize u roku od nekoliko sekundi od rezervacije.. Uloguj se na booking, u gornjem desnom uglu klikni na tvoje ime, pa na polje rezervacije u padajucem meniju i to bi morala da se nalazi tvoja rezervacija objekta.
 
Nije mi jos stigao mejl, to je ono sto me najvise brine. Prilikom rez smestaja bila je opcija plati odmah ili kasnije sa rokom besplatnig otkaza do 2 nedelje pre planirNog boravka, sto sam odabrala iz razloga sto nzm sta ce se u naredna dva meseca desavati u vezi sa pandemijom covid 19, cene pre dva meseca su zaista bar 50% bile povoljnije nego sad, taj momenat odlaganjA takodje se naplacuje oko 30-40 eur
Ono sto mi je iznenadjujuce je da prilikom rezervacije sam odmah dobila obavestenje na mejl, a onda kad su mi rezervisLi sredstva sa kartice prilikom naplate a to se desava automatski, kad dodje datum koji je odredjen za naplatu, mejl ne stize odmah, i ja nemam nikakvu komunikaciju sa njima🙄Agoda nema lajv cat, nego neki mrtvi cat sa ponudjenim opcijama i odgovorima, nemaju mejl za komunikaciju, nema viber, whatsup i sl.nema zvanicni mejll I na kraju nadjem neku mejl adresu na koju mi stigne odgovor na moje zapomaganje zasto nemam predracun, ni obavestenje o daljoj proceduri, da bi mi neki direktor rekao da se ceka 5 dana da provere moju karticu i sredstva i tek onda ce biti dostupna informacija u odeljku rezervacija. Da li se secas koliko si cekao dokument da se pojavi na sajtu? I da li njega kopiras i nosis sa sobom u hotel? Ili ti je ipak stiglo obavestenje na mejl i sta sadrzi to obavestenje?

Ovo ti je potvrda:

Ono sto mi je iznenadjujuce je da prilikom rezervacije sam odmah dobila obavestenje na mejl, a onda kad su mi rezervisLi sredstva sa kartice prilikom naplate a to se desava automatski, kad dodje datum koji je odredjen za naplatu, mejl ne stize odmah, i ja nemam nikakvu komunikaciju sa njima

Ja sam preko agode rezervisao pre više od 10 godina, tada su za daleki istok imali mnogo veću ponudu od konkurencije ali ne mogu da se setim kako je izgledala potvrda.

Evo, kako izgleda preko bookinga:

1.jpg
 
Poslednja izmena:
Ovo ti je potvrda:



Ja sam preko agode rezervisao pre više od 10 godina, tada su za daleki istok imali mnogo veću ponudu od konkurencije ali ne mogu da se setim kako je izgledala potvrda.

Evo, kako izgleda preko bookinga:

Pogledajte prilog 318921
Ovo je potvrda nakon uplate? I nemas racun niti bilo sta slicno? Kad odes u objekat sta nosis kao potvrdu placanja? Sada neke drzave zbog pandemije po sletanju na njihov aerodrom traze dokaz o vremenu i mestu boravka u njihovoj drzavi
 
Poslednja izmena:
Najverovatnije, postavi je da vidim ali sakri tvoje podatke. Možeš i privatnu poruku ako ne želiš ovde javno.
Ja im pokazem na mobilnom rezervaciju i to je to.
 
Poslednja izmena:
Ovo je potvrda nakon uplate? I nemas racun niti bilo sta slicno? Kad odes u objekat sta nosis kao potvrdu placanja? Sada neke drzave zbog pandemije po sletanju na njihov aerodrom traze dokaz o vremenu i mestu boravka u njihovoj drzavi
Imas detalnju potvrdu kada odes na svoj profil pa kliknes na rezervacije, tu pise sta je tacno rezervisano i na koji nacin ce biti placeno.
 
Imas detalnju potvrdu kada odes na svoj profil pa kliknes na rezervacije, tu pise sta je tacno rezervisano i na koji nacin ce biti placeno.
Jbt to mi je jasno! U donjem levom uglu na odeljku rezervacije za jedan od objekata postoji E racun, medjutim kad kliknem na njega dobijem obavestenje
I taj e racun treba da mi stigne na mejl sama sebi saljem ali on jos uvek nije dostupan, iako je naplacen
Komunikacija tehnicke podrske je mrtvi chat sa ponudjenim pitanjima i odgovorima😩
 

Prilozi

  • 5ABBFE82-BF18-40CD-8A39-B991AE2E26B8.jpeg
    5ABBFE82-BF18-40CD-8A39-B991AE2E26B8.jpeg
    96.3 KB · Pregleda: 59
Poslednja izmena:
To je kraj! Nema dalje?! Valjda bi trebalo da mogu i kad kliknem e racun da ga posaljem sebi na mejl, i dobijem kompletnu informaciju. Ocekujem da ce to biti dostupno za 2 dana, kako mi je najavio onaj direktor u mejlu, da obrada naplacenih sredstava od dana placanja traje 5 dana.🤓🤔
 
Ovo što si postavila je dovoljan dokaz o rezervaciji.
Bilo bi lepo da ti proradi eračun i da to odštampaš za svaki slučaj, ali nije neophodno.
 
Poslednja izmena:
Stigao je E racun, tacno 5 dana posle uplate, sad mogu da ga imam u mailbox, racun ima pecat, naplacen iznos, opis smestaja, sve upuceno na moje ime. 😻
 
Rezervisao sam na Bookingu smeštaj u Grčkoj koji je sa "non-refundable". Kao kreditnu karticu sam uneo debitnu MC Erste banke (broj kartice i važenje - CCV nije tražio i njega nisam unosio).

Dalje su napisali da se smeštaj plaća hotelu na licu mesta.

Ono što me buni je kako je to "non refundable" kada novac nisu skinuli ni rezervisali, a ne vidim ni kako bi mogli bez CCV koda sa zadnje strane kartice?
Tj. ako mi ne odemo, oni nemaju načina da se naplate sa te kartice?
 
Rezervisao sam na Bookingu smeštaj u Grčkoj koji je sa "non-refundable". Kao kreditnu karticu sam uneo debitnu MC Erste banke (broj kartice i važenje - CCV nije tražio i njega nisam unosio).

Dalje su napisali da se smeštaj plaća hotelu na licu mesta.

Ono što me buni je kako je to "non refundable" kada novac nisu skinuli ni rezervisali, a ne vidim ni kako bi mogli bez CCV koda sa zadnje strane kartice?
Tj. ako mi ne odemo, oni nemaju načina da se naplate sa te kartice?
Ja sam tako uradio prosle godine kad mi je visilo da li cu ici na letovanje. Ciljano sam targetirao smestaj gde se nista ne placa unapred, s tim sto sam ja za razliku od tebe uneo prepaid mastercard koji ima balans od 20 dinara. Doduse otisao sam u taj smestaj.
Ove godine sam isto odradio...
 
Rezervisao sam na Bookingu smeštaj u Grčkoj koji je sa "non-refundable". Kao kreditnu karticu sam uneo debitnu MC Erste banke (broj kartice i važenje - CCV nije tražio i njega nisam unosio).

Dalje su napisali da se smeštaj plaća hotelu na licu mesta.

Ono što me buni je kako je to "non refundable" kada novac nisu skinuli ni rezervisali, a ne vidim ni kako bi mogli bez CCV koda sa zadnje strane kartice?
Tj. ako mi ne odemo, oni nemaju načina da se naplate sa te kartice?
Иако не плаћаш смештај унапред, највећи број хотела и хостела има рок до ког је отказивање могуће. На пример, пријава у хотел је 11.07.2022, док ти бесплатно можеш отказати до 08.07.2022. до 23:59. Хотел или хостел после тога имају могућност да ти наплате или пуну цену аранжмана или одређену своту.

Овде би (претпостављам) ознака "non refundable" требало да значи да ти новац неће бити враћен ако не откажеш аранжман у року дозвољеном за тако нешто.
 
Rok je bio 3 sata.Kao što rekoh, ne vidm kako bi mogli da se naplate bez ccv2 koda.
 
U tvom slučaju je prazna pretnja (jer je predviđeno plaćanje na licu mesta).
Po mom iskustvu, za svaku rezervaciju, kod koje bi naplata išla preko bookinga, booking, u momentu rezervacije, obavezno traži CVV kod, i proverava da li je kartica živa.
Kada je opcija da se plaća na licu mesta, Booking nema kontrolu nad protokom novca, i ne znam kako naplaćuju svoju uslugu od vlasnika smeštaja.
 
kako naplaćuju svoju uslugu od vlasnika smeštaja.
provizijom
obračunava se 15% na cenu rezervacije
I onda se šalje mesečna faktura sa bruto provizijom tog meseca.
E onda vlasnik može izmiriti taj račun ili karticama: visa, mastercard i discover ili možda Paypal servisom.
 
I dalje je to čudno... rezervišem 10 dana, a vlasnik kaže da sam skratio na 3 i otišao. Ili prijavi no show. Ima i drugih opcija da booking ostane kratak za taj boravak.
 
I dalje je to čudno... rezervišem 10 dana, a vlasnik kaže da sam skratio na 3 i otišao. Ili prijavi no show. Ima i drugih opcija da booking ostane kratak za taj boravak.
Ako ti uradiš rezervaciju do kraja, vlasniku se pojavljuje sve što si zahtevao u rezervaciji, podaci naloga koji je rezervisao i cena.

A promenu na rezervaciji može izvršiti samo taj koji je rezervisao dok vlasnik jedino može ti poslati obaveštenje da iz nekog razloga obrišeš rezervaciju, ali je lakše to iskomunicirati telefonom sa tim ko je rezervisao nego preko sistema jer u 99% slučajeva ljudi posle rezervacije se izloguju sa portala.

A booking.com ostane kratak kada vlasnika smeštaja pozoveš direkno telefonom (Viber, WA) i rezervišeš sa njim lično.
Zato mnogi koji izdaju ostavljaju podatke na društvenim mrežama, sajtovima smeštaja, google reklamama, flajerima, vizitkartama i raznim drugim marketinškim kanalima.
 
A postoje smestaji - hoteli sa svojim sajtom, i kad uporedim cene, booking ispadne jeftiniji, kako i zasto, ne znam. :D
 
A pitamo se što nam je kako nam je...pa izgleda da se samo gleda kako da se prevari sistem...uzgred imate doživljaje jednog našeg sa našima kako je išlo to 2 za 3 i 10 za 3 dana....pa vidite da li vam se isplati na kraju...

Ja lično godinama idem preko bookinga i u domaće hotele i u strane i nikada problema bilo nije.
 
Drugar išao u CG preko bookinga i rezervisao po 40 evra dnevno za njega i devojku.
Kada je plaćao, kaže mu lik, ma da si direkt došao bilo bi 20 do 25 evra i naplatio im 25 umesto 40 po danu! Kako, ni oni pojma nemaju.
 
ima ovde dosta smestaja u CG, jeftinije nego na bookingu...
 
@bakara slažem se, zato se i čudim.
Ne znam samo da li je imao mogućnost da napiše da se nisu pojavili, ili tako nešto?
 
Nazad
Vrh Dno