Šta je novo?

Xiaomi Mi9

Nekome pre dva meseca, a nekome jos uvek ne...jel to zavisi, koliko je star telefon ili...nzm vec od cega...:)

Isto i meni, koristim Android 11 već duže vreme.
Nego zanima me da li neko koristi wireless Xiaomi punjac od 10w za ovaj telefon? Kako radi u praksi? Da li zahteva da se telefon u milimetar precizno namesti?

Evropska verzija koliko znam još nije dobila 12.5, globalna jeste 9davno.

Ne kapiram, kako da kupim kad drugima stize besplatno.Valjda su azuriranja free? I gde da kupim?

Au ***, ne možeš na eu verziju telefona da dobiješ ažuriranje sa globalne verzije.

Bojsane nema potrebe za psovkama, ja sam laik u ovome i zato sam pitao kako neki dobise pre2 meseca a neki još ne. A ti, ako hoćeš objasni, ako neces zaobidji...

Koliko puta treba da napišem da na jednu verziju telefona ne može softver druge verzije?

Koji launcher koristite?

Bojsane, jel mozes ovo molim te bolje da objasnis, koja verzija i koji softver? Koju to verziju tel ja koristim pa ne mogu dobiti nadogradnju, tel inace kupljen na KP...
Verzija mi je globalna, 12.0.4

Nije svaki Mi9 isti, ima nekoliko verzija koje se razlikuju hardverski, kineska, globalna i evropska. Svaka naravno ima svoju verziju softvera, sve sem evropske su dobile nadogradnju na 12.5.
Cekas dok Xiaomi ne pusti apdejt.

Teško da se hardverski nešto razlikuju osim po bandovima za 4G mrežu. Hardver je isti. Lepo otključaš bootloader i ubaciš XEU nedeljni, sa svim poslednjim ažuriranjima i završi priču. Regularni, fabrički romovi se razlikuju po regionu, global, eu, kineski, Indijski...

Čovek napisa da je laik. Teško će on išta da otključa.

Teško da se hardverski nešto razlikuju osim po bandovima za 4G mrežu. Hardver je isti. Lepo otključaš bootloader i ubaciš XEU nedeljni, sa svim poslednjim ažuriranjima i završi priču. Regularni, fabrički romovi se razlikuju po regionu, global, eu, kineski, Indijski...