Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@kralj_licno......bežao si sa časova, nisi pratio forum....da si barem malo čitao par postova shvatio bi u šta bi se uvalio.....sad je gotovo, već si se uvalio u nova 24m.......
 
Pozdrav, super nova preuze i invest kablovsku iz bačke palanke.
Nazvaše i kao da potpišemo novi uo24 i ide promocija. Potposan uo, sve po starom. Još se prave ludi, nemaju pojma za promociju. Kod investa sam plaćao dodatno paket sport klub 300 dinara. Koji mi nisu naplaćivali pre potpisivanja uo. Ali sad opet stiže po starom, jer kao treba da plaćam staru cenu, pa i sport klub. A svaki put se prave ludi, kao da prvi put zovem. I čude se još što se bunim što treba da plaćam sport koji nema u ponudi. A o promociji da ne pričam, to je dodatnih 12x po 1000rsd što me prevariše.
Ima nas jako puno iz palanke koje vozaju. Pa sad pokušavam da vidim koliko nas je. Ne bi me čudilo da post nestane :( ...
Tako je i meni bilo slično kad prelazilo sa bivšeg na supernovu.Doduše nisam mnogo tad izgubio pa se nisam potresao,izgubio samo HBO i još nešto.Zato sad ,pre neki dan potpisao ,naravno kad su zvali iz call centra za obnovu ugovora tražio sam da sve stoji u ugovoru.Na kraju kad došao monter sa ugovorom i da montira move ,sve je pisalo u ugovoru
 
Imaju neke radne naloge i tamo pise koja je promocija
Pitao montera i on mi pokazao taj radni nalog koji sam potpisao,pise jasno 12m po dinar
Kaze da je to jedino validno,ugovore koji idu korisniku daju tipske,kako sta imaju
 
Ima li neko problem sa Move boxom da se posle sat, sat i po vremena slika zamrzne, zvuk na TV zatutnji a onda se box sam restartuje?
 
Ima li neko problem sa Move boxom da se posle sat, sat i po vremena slika zamrzne, zvuk na TV zatutnji a onda se box sam restartuje?
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.
Ja imam problem da neće uopšte.Dva puta ekipa bila i ništa.Juče ponovo zvao
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.
 
Kakva je procedura zamene Set Top Box-a za CI Modul? Samo zamena ili ima komplikacija?
 
Potpisujes samo revers za CI modul i kartice !!! ... znaju da uvaljuju i ugovore na 24mes uz revers ! e sad, ranije dok je bio R. Vektor, nisi mogao tako lako da zamenis uredjaj za karticu, mozda se sad promenilo, to ces videti
 
Napomena za one koji imaju paket sa fiksnim telefonom. Da li zbog neke sinhronizacije baza sa mts-om ili iz nekog drugog razloga pripajaju zaduženja sa privremenim brojevima koji su dodeljivani dok se čekao prenos starog broja. Tako ja dobio zadužnje, tražio listing za koji mora lični zahtev u poslovnici, da bih video da u broj A, tj. brojevi sa kojih je pozivano ima 2 različita broja (1 moj i 1 skroz nepoznat) i zaduženje sa tim nepoznatim. Pozvao osobu koja mi je poslala listing i videli da je to broj koji je 4 dana bio aktivan na moje ime u februaru mesecu koji nije ni korišćen a pripojen mom nalogu i dan danas. Tako da smo u tom razgovoru podneli zahtev za korekciju kao i primedbu na račun pa ćemo da vidimo ishod. Isti slučaj i kod prvog komšije. Tako da obratite pažnju ako imate nerealno zaduženje. A interesantno je da je taj broj dodeljen nekom drugom, samo ne znam da li je i on dobio račun ili samo ja. 😊
 
Донедавно ми је нормално радила кабловска, сада ми сви канали стоје као скрембловани. Не могу ни да ажурирам софтвер на сет топ боксу (Globo HD X1). У статистикама пише да ми је квалитет сигнала око 90%, али да је јачина свега око 18%. Заправо ни канале не могу наћи ако не проширим онај опсег претраге до краја.
Занимљиво да ми картицу препознаје и да чак и EPG ради нормално, видим дакле шта се тренутно врти на ТВ. Исто тако ми и интернет ради потпуно нормално.
Пробао сам и ресетовање и поновно прикључивање каблова, ништа се не мења.
Има неко идеју шта би могло бити?
Чисто да потврдим, ако је неко имао сличних проблема, Супернова се смилостила да рестартује сигнал за моју картицу, и и даље ништа не ради. Прегледао све каблове, ресетовао рисивер на фабричка подешавања, вадио и поново стављао картицу. Супернова се традиционално прави мртва.
 
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.

Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.
Hvala. Probacu.
 
Е ово заиста није нормално, ако има кога из Лознице, нека не узима Супернову нипошто. Од 1.јула имам проблем са интернетом, у почетку мање, касније катастрофа. У понедељак сам их звао и рекао им да радим пд куће и да ми је интернет неопходан и да ми кажу да ако не могу то да ми обезбеде, да се разилазимо. Одмах ми је дошао нет после разговора (око22:30) и трајао ми је до 9, па прекид од сат, па опет нестао око 12:30, прекид од два сата, у 17:00 прекид од сат и кусур и још један прекид увече око 22 па сам отишао на спавање и не знам колико је трајало ... јуче били из сервиса, проверили проток рутера за 50 секунди, кажу све је супер и отишли. И тако губим нет сваки дан по неколико пута, оки 9, око 13 око 17 и око 21, све горе и горе а њима је све у реду. Нећу још раскидати уговор јер сам у фази за 1 динар/месец, али чим прође попећу им се на главу.
 
Е ово заиста није нормално, ако има кога из Лознице, нека не узима Супернову нипошто. Од 1.јула имам проблем са интернетом, у почетку мање, касније катастрофа. У понедељак сам их звао и рекао им да радим пд куће и да ми је интернет неопходан и да ми кажу да ако не могу то да ми обезбеде, да се разилазимо. Одмах ми је дошао нет после разговора (око22:30) и трајао ми је до 9, па прекид од сат, па опет нестао око 12:30, прекид од два сата, у 17:00 прекид од сат и кусур и још један прекид увече око 22 па сам отишао на спавање и не знам колико је трајало ... јуче били из сервиса, проверили проток рутера за 50 секунди, кажу све је супер и отишли. И тако губим нет сваки дан по неколико пута, оки 9, око 13 око 17 и око 21, све горе и горе а њима је све у реду. Нећу још раскидати уговор јер сам у фази за 1 динар/месец, али чим прође попећу им се на главу.
Opravdanje za 1 din nije nikakvo, ako ti zaista treba net kao što kažeš i da radiš preko neta penji im se na glavu odma, jer ti nisi sklopio ugovor da bi komšije rekle ima internet, već da bi radio posao.
 
Imaju neke radne naloge i tamo pise koja je promocija
Pitao montera i on mi pokazao taj radni nalog koji sam potpisao,pise jasno 12m po dinar
Kaze da je to jedino validno,ugovore koji idu korisniku daju tipske,kako sta imaju
Ma ja tek zadnje dve godine koristim kablovsku, tv+net. Koristiću dok traje ugovor i potom momentalno gašenje i to trajno. Da su bili korektni, decenijama bi koristio usluge. Imaju mnogo bolje opcije neta bez uo za male pare. 20.000 godišnje za kanale koji mi ne trebaju :D... tako da će kod mene tv i kompjuter i dalje biti nerazdvojan par 😎😎😎
 
Ја сам им се већ попео на главу, а од понедељка узимам АДСЛ другог оператера, на то сам приморан. После истека промоције иде раскид уговора.
 
A sto cekas istek promocije,lepo ti dinarcic mesecno?
Raskini odmah sutra,srecno posle sa cika izvrsiteljima
 
Е ово заиста није нормално, ако има кога из Лознице, нека не узима Супернову нипошто. Од 1.јула имам проблем са интернетом, у почетку мање, касније катастрофа. У понедељак сам их звао и рекао им да радим пд куће и да ми је интернет неопходан и да ми кажу да ако не могу то да ми обезбеде, да се разилазимо. Одмах ми је дошао нет после разговора (око22:30) и трајао ми је до 9, па прекид од сат, па опет нестао око 12:30, прекид од два сата, у 17:00 прекид од сат и кусур и још један прекид увече око 22 па сам отишао на спавање и не знам колико је трајало ... јуче били из сервиса, проверили проток рутера за 50 секунди, кажу све је супер и отишли. И тако губим нет сваки дан по неколико пута, оки 9, око 13 око 17 и око 21, све горе и горе а њима је све у реду. Нећу још раскидати уговор јер сам у фази за 1 динар/месец, али чим прође попећу им се на главу.
Moras da se strpis meni je prosle godine u dva navrata leti po dve nedelje tako bilo. Izvode radove na mrezi leti, a to ne kazu uvek. Inace kada toga nema internet im je perfektan. 9 meseci si miran, samo to leto :p
 
Moze samo on njima da salje izvrsitelje
Kratkovido razmišljanje, antena. Papirni trag, dokazi, tužba i veštačenja PRE nego što se STVORI dugovanje. Tako to ide. U suprotnom put je mnogo teži, bolniji, i mnogo više košta.

A nemoj ni da se zavaravamo da će bilo ko da tuži Telekom.

Najdalje što je neko može da stigne je taj neki "moj nivo" - bona fide consensus da se otpiše naknada štete "iz dobrih poslovnih običaja" i to nakon 8 meseci slanja podnesaka raznim ministarstvima, uz vrlo utemeljen pisani trag, statistike, logove, CSV fajlove sa hiljadama unosa parametara, itd., - sve to nezvanično u dogovoru sa inspektorom i pravnom službom operatora - i nakon toga NDA i lažna izjava o odustanku od postupka. Taj scenario sam imao sa dva operatora i to je negde nešto za 1% korisnika.

I mislim da je bilo ukupno dvoje ljudi koji su tužili Telekom.

98.99999% korisnika će da čeka da zastari neosnovani dug ili će da plate i proklinju dan kad su stupili u pakt sa đavolom.

Zato kažem - budite pažljivi kad raskidate stvari, ako niste spremni da potrošite pola života po sudu da dokažete ko je u pravu. A i nakon toga nećete dobiti ništa osim sudskih troškova nazad. I trajno banovanje kod tog operatora.
 
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.

Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.
Bili su opet juče i sad radi.Problem bilo do samog box.Stavili drugi nov i proradilo iz prve.Kažu monteri prvi put da se desi.Inače za wi-fi nisam imao ni pristup da menjam povezivanje
 
Stigao mu je danas račun i pretplata je uredno prikazana. Slobodno plaćajte unapred račune ako želite.
 
Move uređaj im je užasan. Jedan sam već zamenio a na putu sam da zamenim i drugi. Danas na uređaju ima zeleni signal ali na tv-u piše da - nema signala. Proverio sam kablove i sve je u redu, isključio uređaj iz struje pa ponovo uključio ali ništa. Verovatno crko uređaj. Dobio sam i savet da im prigovore šaljem preko gmail-a i da tada u roku od jednog ili dva dana dolaze. Je l' imao još neko sličan problem sa ovim uređajem?
 
A i fino sam se *****ao. Reko da vratim karticu u tv bar da gledam kanale dok ne dođu i poprave Move uređaj. Al ništa od toga, zaboravio sam na ono što su mi rekli da kad se kartica ne koristi neko vreme sama se zaključa. Vidim spisak kanala ali džabe, zaključana kartica. idiotizam. Pa šta kad odem na letovanje ili zimovanje i nisam tu desetak dana, opet moram da ih zovem da mi otključaju karticu.
 
Bili su opet juče i sad radi.Problem bilo do samog box.Stavili drugi nov i proradilo iz prve.Kažu monteri prvi put da se desi.Inače za wi-fi nisam imao ni pristup da menjam povezivanje
Lepo ti ja napisa da ako nije do naloga i tih *******cija, da je onda box 🍺🍟☕👍
Je li neko uspeo da aktivira Bluetooth na Move boxu?
Ako IT stručnjaci odavde to nisu uspeli do sada, mi obični sigurno nećemo to uspeti. 😶
 
A i fino sam se *****ao. Reko da vratim karticu u tv bar da gledam kanale dok ne dođu i poprave Move uređaj. Al ništa od toga, zaboravio sam na ono što su mi rekli da kad se kartica ne koristi neko vreme sama se zaključa. Vidim spisak kanala ali džabe, zaključana kartica. idiotizam. Pa šta kad odem na letovanje ili zimovanje i nisam tu desetak dana, opet moram da ih zovem da mi otključaju karticu.
Ko ti je to rekao? to su gluposti, mesecima nije ukljucivan TV i radi normalno
 
Ako IT stručnjaci odavde to nisu uspeli do sada, mi obični sigurno nećemo to uspeti. 😶
Vidim da je Bluetooth onemogućen ali i kad ga omogućim, nemam gde da ga aktiviram jer nema nigde u podešavanjima.
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.

Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.
Danas doneli novi uređaj i ovaj zasad radi normalno bez zamrzavanja na lan kablu.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno