Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

....neće tp da se autorizuje ni pod tačku razno .....ostao od beotela, bio ispravan.Napomena, danas vratio opremu mts, odjavio box pa reko ono po seljački malku da se švercam free al
"boner" izgleda isključili odma,il je ovaj aparatus tp "drekno"......:)
Pa ako si uzeo migracioni kod imas 30 dana free net

Provereno u praksi,samo ubacis svoje pppoe podatke
 
Koliko sam ja shvatio bio je pre na Beotelu pa je prešao na Telekom, sad je odjavio uslugu tako da nema migracionog koda!
 
Ukoliko bih potpisao ugovor na 2 godine za neki od paketa za kucni net da li bih nakon nedelju/dve/mesec dana mogao da vratim opremu i raskinem ugovor bez ikakvih penala i ogranicenja? Kako na to gleda Zakon a kako u praksi radi MTS? Naravno, sve pod pretpostavkom da ne budem zadovoljan, jer bih ga koristio uporedo sa Telenor Home pa ostavio onaj koji se pokaze bolji, a losiji odjavio.
 
@Vicent87

Postoji pravo na odustanak od ugovora u roku od 14 dana ako je ugovor potpisan kod kuće tj. van poslovnice. Nakon toga plaća se naknada štete za prevremeni raskid i to: 6000 din kao priključna taksa za svaku uslugu (fix, net, iptv) i ako je postojao IPTV onda još 3000 din za svaki set top box koji je aktiviran, i razlika u ceni između cene bez ugovorne obaveze i cene koja je plaćana (a ako je bilo meseci po dinar onda svaki mesec po punoj ceni bez UO) pomnoženo sa brojem meseci korišćenja usluge ILI preostale pretplate do isteka perioda ugovorne obaveze. Sva oprema se vraća Telekomu.

Kod Telenora postoji odustanak od ugovora 14 dana ukoliko se uzme preko Web shopa, nakon toga se plaća 18000 din naknada štete za modem, koji ostaje korisniku.
 
To pravo na raskid u roku od 14 dana se odnosi na situaciju kada postoji opravdan razlog ili može i bez ikakvog realnog razloga? Jer pretpostavljam da brzina i stabilnost wifi mreže uopšte ne spada u opravdane razloge jer provajder koliko sam upućen garantuje samo brzinu protoka na kablu, wifi ih ne zanima a meni je wifi kritični faktor. Ne bih da se uvalim pa da posle plaćam ove silne penale jer trpeti ih sigurno neću ako su loši.
 
@Vicent87 to je blanko pravo na odustanak od bilo kakvog ugovora, i uključuje i pravo da vratiš kupljenu robu, bukvalno bilo šta. Razlog ne mora da postoji i razlog ne moraš da navedeš. Ovo pravo ti garantuje Zakon o zaštiti potrošača. Ključno je da ugovor mora da bude sklopljen na daljinu, dakle ugovor poštom ili ugovor koji su doneli monteri, nikako u poslovnici. Prijavu odradi preko sajta https://mts.rs/ ili preko call centra 0800100100 opcija 1 pa ponovo 1, poziv je besplatan iz MTS mreže.
 
Uzeo bih adsl u jednoj vikendici kod Kosmaja, preko proleća i leta. Na lokaciji već postoji fiksni priključak, a i komšije već imaju adsl. Mobilni provajderi, svi, imaju jako nestabilan net za VPN i remote rad. Poslao sam pitanje mtsu preko sajta, da li je moguć adsl internet bez ugovorne obaveze, na 6 meseci. Šta bih mogao da očekujem?
 
Uzeo bih adsl u jednoj vikendici kod Kosmaja, preko proleća i leta. Na lokaciji već postoji fiksni priključak, a i komšije već imaju adsl. Mobilni provajderi, svi, imaju jako nestabilan net za VPN i remote rad. Poslao sam pitanje mtsu preko sajta, da li je moguć adsl internet bez ugovorne obaveze, na 6 meseci. Šta bih mogao da očekujem?
Telekom ne nudi ADSL bez ugovorne obaveze osim da platiš priključnu taksu 6000 din.

Pogledaj Beotelnet akciju za 890 din i Orion Telekom "Budi slobodan" akciju za 990 din.
 
imam problem da telekom internetom u box paketu. kako mogu da odredim preko rutera na koju je brzinu prepodesen za internet !?
 
SmartSelect_20210310-173133_Chrome.jpgovde na slici se vidi Actual rate, da li je to prepodesena brzina!? Ja sam na 50mb box paketu
 
@Zlatan_ibro Nisi tj nemaš tu brzinu :D Imaš 23.4 Mbps download i 4 Mbps upload pušteno ( 20 Mbps net + 1 IPTV STB??). Kad si / pre koliko uzeo/prešao na 50/8 paket?
 
3-4 godine minimum. nisam imao ni vremena da se pozabavim ovim problemom zbog posla
deca su primetila da je protok uzasan, izmerim pre neku noc 3mb/sek preko speed testa
 
@Zlatan_ibro pod hitno zovi 0800100100 opcija 4 pa opcija 0 i prijavi problem sa brzinom i navedi da ti je brzina do 20 Mbps a treba da bude 50 Mbps. Ako neće da ti pomognu pozovi ponovo i odaberi opciju 3 pa opet 3.
 
Poslao sam sinoc preteci mail 😁 čekam reakcije telekoma
 
Ja na VDSL nemam nikakvih problema, Box 4 plavi, 50/8, ne znam kojim cudom mi je na kablu 70...Wifi oko 62 na telefonu. Imam optiku od skoro u zgradi al necu da prelazim zbog Mtel minuta koje bih izgubio...Ima li ko objasnjenje?
20210319_140407.jpg
 

Prilozi

  • Screenshot_20210319-134709_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210319-134709_Samsung Internet.jpg
    81.9 KB · Pregleda: 39
@Dragan992

Jednostavno je - po proceduri Telekoma, za korisnike na BOX paketima sa IPTV kao i korisnike koji odvojeno ugovore IPTV i xDSL, pušta se Internet protok + dodatnih 4 Mbps (odnosno 7 Mbps ako je HD) za svaki STB koji ima korisnik. To se podesi na centrali na Line rate TPNP profilu.

E, sad, po proceduri oni trebaju da odu na HSI PTM interfejs i odgovarajući VLAN 300 i da tu setuju limit brzine na brzinu paketa.

Dakle, po proceduri bi ti parica i sam xDSL davao npr. 71 Mbps za 3 IPTV HD prijemnika i NET 50 paket, ali bi ti mogao da izmeriš samo 50 Mbps jer bi Internet interfejs (PTM HSI na VLAN 300) bio ograničen na njihovom terminalnom ruteru na 50 Mbps, i sav saobraćaj ka Internetu (IPTV ide odvojenim VLAN-om i ne koristi PTM direktno već virtuelni bridge na Telekomovu intranet IPTV mrežu) koji dakle mora da ide kroz HSI PTM interfejs bi ti bio ograničen na 50 Mbps.

U praksi oni preskoče korak br. 2, ili zato što ih mrzi ili zato što ne znaju (šokantno je koliko ljudi u Telekomu - koji su relativno skoro počeli da rade ili su skoro prebačeni da rade terminalnu ili u nadzoru - NEMAJU POJMA da postoji odvojeno podešavanje brzine za HSI; često korisnik pređe na veći paket a oni zaborave da setuju kako treba na HSI i onda korisnik ima veći Line rate ali je brzina ista).

Ovo je automatizovano sada, i svaki dan u 21h/22h (zavisi od vremenske zone, sistem ne zna za daylight savings 😁) se linija rekonfiguriše u slučaju da neko nešto lično zeznuo. Međutim izgleda da je tebi neko stavio lock na podešavanja, i forsira se ručno unet profil.

Meni se ovo dešavalo na hibridu, imao sam problem sa ping-om koji je bio 30-50ms, pa sam tražio da promene profil. Oni promene, a sistem ga resetuje u 22h, i opet ne valja. Konačno neko sa većim pravima pristupa je izuzeo moj port iz tih automatskih korekcija, i onda je ostalo kako je podešeno, i evo ja sam hibrid vratio i vratio se na NET 20 paket ali su podešavanja ostala nepromenjena.

Inače je isto problem što oni često zaborave da puste taj dodatni protok za IPTV, posebno nekome ko ima paket 20 Mbps i 2 HD STB-a, a parica npr. može da podrži 100 Mbps, međutim oni stave Line rate = HSI rate = 20480/4096 Kbps, i onda sa dva STB-a korisnik ima oko 8 Mbps protoka ka internetu. I većina ljudi misli da tako mora jer je loša parica, a zapravo stvarno stanje se vidi kad se ugase oba STB-a 🙂
 
  • Like
Reagovanja: fil
@Dragan992

Jednostavno je - po proceduri Telekoma, za korisnike na BOX paketima sa IPTV kao i korisnike koji odvojeno ugovore IPTV i xDSL, pušta se Internet protok + dodatnih 4 Mbps (odnosno 7 Mbps ako je HD) za svaki STB koji ima korisnik. To se podesi na centrali na Line rate TPNP profilu.

E, sad, po proceduri oni trebaju da odu na HSI PTM interfejs i odgovarajući VLAN 300 i da tu setuju limit brzine na brzinu paketa.

Dakle, po proceduri bi ti parica i sam xDSL davao npr. 71 Mbps za 3 IPTV HD prijemnika i NET 50 paket, ali bi ti mogao da izmeriš samo 50 Mbps jer bi Internet interfejs (PTM HSI na VLAN 300) bio ograničen na njihovom terminalnom ruteru na 50 Mbps, i sav saobraćaj ka Internetu (IPTV ide odvojenim VLAN-om i ne koristi PTM direktno već virtuelni bridge na Telekomovu intranet IPTV mrežu) koji dakle mora da ide kroz HSI PTM interfejs bi ti bio ograničen na 50 Mbps.

U praksi oni preskoče korak br. 2, ili zato što ih mrzi ili zato što ne znaju (šokantno je koliko ljudi u Telekomu - koji su relativno skoro počeli da rade ili su skoro prebačeni da rade terminalnu ili u nadzoru - NEMAJU POJMA da postoji odvojeno podešavanje brzine za HSI; često korisnik pređe na veći paket a oni zaborave da setuju kako treba na HSI i onda korisnik ima veći Line rate ali je brzina ista).

Ovo je automatizovano sada, i svaki dan u 21h/22h (zavisi od vremenske zone, sistem ne zna za daylight savings 😁) se linija rekonfiguriše u slučaju da neko nešto lično zeznuo. Međutim izgleda da je tebi neko stavio lock na podešavanja, i forsira se ručno unet profil.

Meni se ovo dešavalo na hibridu, imao sam problem sa ping-om koji je bio 30-50ms, pa sam tražio da promene profil. Oni promene, a sistem ga resetuje u 22h, i opet ne valja. Konačno neko sa većim pravima pristupa je izuzeo moj port iz tih automatskih korekcija, i onda je ostalo kako je podešeno, i evo ja sam hibrid vratio i vratio se na NET 20 paket ali su podešavanja ostala nepromenjena.

Inače je isto problem što oni često zaborave da puste taj dodatni protok za IPTV, posebno nekome ko ima paket 20 Mbps i 2 HD STB-a, a parica npr. može da podrži 100 Mbps, međutim oni stave Line rate = HSI rate = 20480/4096 Kbps, i onda sa dva STB-a korisnik ima oko 8 Mbps protoka ka internetu. I većina ljudi misli da tako mora jer je loša parica, a zapravo stvarno stanje se vidi kad se ugase oba STB-a 🙂


Ja imam 10mb Na Fast profilu 9-10 mi ping,A centrala mi udaljena tacno 2.2km..
10-12db
 
Ne razumem se u te pojmove preterano, ali po ovim mojim parametrima shvatam da ja otprilike sedim na centrali?😁
 
Da li je moguce dati saglasnost za gasenje internet paketa ako vlasnik paketa nije u Srbiji?

Internet paket u kuci mi se vodi na sestru koja je van zemlje i nece dolaziti u narednim godinama [pogotovo sad zbog komplikacija oko korone]. Da li je moguce jednostavno otkazati ADSL paket radi prelaska na DSL/optiku?

Pre par godina mi je matori lik pred penziju u lokalnom MTS-u tvrdio da vlasnik paketa MORA licno da potpise ukidanje ugovora.
 
Mora vlasnik ugovora da podnese zahtev ili da ti pošalje overeno ovlašćenje da tebe ovlašćuje u njeno ime.
To ovlašćenje mora ili u ambasadi ili konzulatu da overi, zavisi od zemlje u kojoj boravi.
 
Ne telefonom, mora ona lično u poslovnici da podnese zahtev ili da ti da ovlašćenje!
 
Nazad
Vrh Dno