Da vam ispricam pricu koju sam imao kod Telekoma, tj MTS-a, verujem da ce biti korisna za one koji se nadju u slicnoj situaciji kao ja. Ziv sam primer da se je pravda (iako spora) ipak dostizna.
Na mts-u sam do skoro imao potpisan box4 crveni paket, potpisan pre dva i po meseca, pri cemu sam dobio dobro poznati Hibridni ruter. Potpisana brzina je 20/4, medjutim meni od prvog dana brzina u proseku 10-12mbps (uglavnom nikad nije presla 14.5bmps, a merio sam bukvalno svaki dan), da bi posle odredjenog perioda pala na 4mbps. Pazi sad ovo Posle nekoliko zalbi saznam da na tom Hibridnom ruteru nakon sto se potrose odredjeni gigabajti, oni obaraju brzinu na brzinu parice (tj brzina parice minus brzina koju stb uredjaji uzimaju) sto je otprilike tih 4mbps. Naravno to u ugovoru apsolutno nigde ne pise. I od tog dana, vise od dva meseca trajala je agonija, zalbe, njihovi komicni odgovori koje ni pas s maslom ne bi pojeo. A odgovori su bili:
I da ne nabrajam jos bisere. Zaista amaterski od jedne tako velike kompanije da se tako odnosi prema starim i vernim korisnicima - nekoliko decenija moja porodica i ja koristimo usluge Telekoma (fiksni, mobilni, internet) sa svim racunima izmirenim na vreme od prvog dana.
Nakon desetina prepiski, videvsi da imam argumente, ne odustajem i nisam tikva bez korena, covek iz njihove sluzbe mi priznaje da na mojoj lokaciji tehnicki nije moguce izvuci vise od gore pomenutih oko 14mbps i da jedino sto mogu je da potpisem novi ugovor i to na brzinu koju mogu da mi isporuce. Naravno to odbijam i trazim mu da posalje dopis u centralu i navede da je utvrdjeno da Telekom ne moze da obezbedi zakonski minimum usluga i da im prense da cu zbog toga traziti raskid ugovora. Elem, ne mogu da tvrdim, al slozicete se da ovo sto cu reci gotovo je gotovo 100% tacno - iako su iz Telekoma (i pre potpisivanja ugovora) znali da na mojoj lokaciji ne postoji mogucnost da ispune ni minimum brzine (80% od ugovorene) oni su i pored toga ponudili paket 20/4 samo da bih ostao kod njih, sto sam u tom trenutku i uradio (u fazonu ipak je to najveca kompanije, valjda ce i optika itd itd).
I na kraju sam poslao kilometarski mail, u kojem sam taksativno naveo svaki clan iz svakog zakona koji prekrsili, zatim naveo da mi je bukvalno od njihove sluzbe potvrdjeno da na mojoj lokaciji ne moze da se isporuci zakonski minimum, da zbog svega toga trazim raskid ugovora bez penala i da cu se u suprotnom obratiti visim instancama.
Iz sluzbe mi javljaju da su uvereni u pozitivan ishod mog zahteva za raskid ugovora bez penala i da je potrebno da u pisanoj formi predam zahtev u poslovnicu, sto sam i uradio. U zahtevu sam pored svih cinjenica i pozivajuci se na prekrsene clanove zakona, naveo i da raskid izvrse sto pre kako bih mogao da predjem kod drugog provajdera (Supernova). Dok sam predavao zahtev za raskid, sluzbenik u poslovnici mi potvrdjuje da vec u sitemu postoji podnet zahtev za raskid i prilaze moj pisani zahtev kao prilog svemu.
Nakon 4-5 dana stize mi obavestenje o resenju zahteva za raskid, gde prihvataju moj zahtev za raskid bez penala i da u roku od 8 dana vratim opremu kako bi deaktivirali uslugu.
Obzirom da sam u medjuvremenu preko promotera poslao zahtev SN-u za potpisivanje ugovora, sutra dolaze monteri da me prikljuce i taman (boze zdravlja) cu nakon toga vratit opremu Telekomu i biti prikljucen na SN bez prekida usluga.
Na mts-u sam do skoro imao potpisan box4 crveni paket, potpisan pre dva i po meseca, pri cemu sam dobio dobro poznati Hibridni ruter. Potpisana brzina je 20/4, medjutim meni od prvog dana brzina u proseku 10-12mbps (uglavnom nikad nije presla 14.5bmps, a merio sam bukvalno svaki dan), da bi posle odredjenog perioda pala na 4mbps. Pazi sad ovo Posle nekoliko zalbi saznam da na tom Hibridnom ruteru nakon sto se potrose odredjeni gigabajti, oni obaraju brzinu na brzinu parice (tj brzina parice minus brzina koju stb uredjaji uzimaju) sto je otprilike tih 4mbps. Naravno to u ugovoru apsolutno nigde ne pise. I od tog dana, vise od dva meseca trajala je agonija, zalbe, njihovi komicni odgovori koje ni pas s maslom ne bi pojeo. A odgovori su bili:
- problem je resen i javili smo vam, a problem nije resen niti mi je ko javio
- kod nas smo proverili i sve je uredu, to kod vase instalacije nesto nije uredu pa proverite instalaciju u kuci
- 10-12mbps nije nikako dobra brzina u odnosu na paket koji placate, poslacemo nekod da vam to sredi (naravno niko ne dodje).
I da ne nabrajam jos bisere. Zaista amaterski od jedne tako velike kompanije da se tako odnosi prema starim i vernim korisnicima - nekoliko decenija moja porodica i ja koristimo usluge Telekoma (fiksni, mobilni, internet) sa svim racunima izmirenim na vreme od prvog dana.
Nakon desetina prepiski, videvsi da imam argumente, ne odustajem i nisam tikva bez korena, covek iz njihove sluzbe mi priznaje da na mojoj lokaciji tehnicki nije moguce izvuci vise od gore pomenutih oko 14mbps i da jedino sto mogu je da potpisem novi ugovor i to na brzinu koju mogu da mi isporuce. Naravno to odbijam i trazim mu da posalje dopis u centralu i navede da je utvrdjeno da Telekom ne moze da obezbedi zakonski minimum usluga i da im prense da cu zbog toga traziti raskid ugovora. Elem, ne mogu da tvrdim, al slozicete se da ovo sto cu reci gotovo je gotovo 100% tacno - iako su iz Telekoma (i pre potpisivanja ugovora) znali da na mojoj lokaciji ne postoji mogucnost da ispune ni minimum brzine (80% od ugovorene) oni su i pored toga ponudili paket 20/4 samo da bih ostao kod njih, sto sam u tom trenutku i uradio (u fazonu ipak je to najveca kompanije, valjda ce i optika itd itd).
I na kraju sam poslao kilometarski mail, u kojem sam taksativno naveo svaki clan iz svakog zakona koji prekrsili, zatim naveo da mi je bukvalno od njihove sluzbe potvrdjeno da na mojoj lokaciji ne moze da se isporuci zakonski minimum, da zbog svega toga trazim raskid ugovora bez penala i da cu se u suprotnom obratiti visim instancama.
Iz sluzbe mi javljaju da su uvereni u pozitivan ishod mog zahteva za raskid ugovora bez penala i da je potrebno da u pisanoj formi predam zahtev u poslovnicu, sto sam i uradio. U zahtevu sam pored svih cinjenica i pozivajuci se na prekrsene clanove zakona, naveo i da raskid izvrse sto pre kako bih mogao da predjem kod drugog provajdera (Supernova). Dok sam predavao zahtev za raskid, sluzbenik u poslovnici mi potvrdjuje da vec u sitemu postoji podnet zahtev za raskid i prilaze moj pisani zahtev kao prilog svemu.
Nakon 4-5 dana stize mi obavestenje o resenju zahteva za raskid, gde prihvataju moj zahtev za raskid bez penala i da u roku od 8 dana vratim opremu kako bi deaktivirali uslugu.
Obzirom da sam u medjuvremenu preko promotera poslao zahtev SN-u za potpisivanje ugovora, sutra dolaze monteri da me prikljuce i taman (boze zdravlja) cu nakon toga vratit opremu Telekomu i biti prikljucen na SN bez prekida usluga.