Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imam ovde opciju supernove, oriona i sbb-a i neki lokalni provajderi. Za sad orion nudi najvise za te novce ali otac zapeo za supernovu. Da li biste uzeli pre Orion ili supernovu?
 
Ako je optika Orion bez razmišljanja.
 
RTL. hr opet ima probkem sa tonom.Kasni i prekida. "Supernova" ispod svakog nivoa. Direktor Lučić najavljuje RTS NAUKA za dijasporu, a pola mu korisnika taj kanal nema!!! 😂😂😂
 
Orion daje 12 meseci po din. kolega pre 10 dana potpisao sa njima za optiku, SBB mu nudio 7 meseci, MTS 9 meseci.
 
Jel daje orion neki mesec za DŽ?
U call centru su mi nudili 20% na paket nisu nudili nista za dz. Posle sam ovde na forumu naso broj promotera i ponudili su mi 12 meseci. Samo ne znam da li je bolje orion ili supernova. Kad bi mi neko konkretno rekao da mi olaksa odluku. U supernovu daju 8 meseci.
 
Narocito kad trazi da mu pismeno obrazlozite zasto ne zelite da ih koristite vise.
 
Jel neko uspeo da provali koji je user i pass za ZTE F680 koji daju ovi iz supernove?
 
Ovo prvi put čujem. Meni nisu tražili
Kum je koristio Eon van mreze na Lg smart tv-u. Posto poslednjih godinu dana aplikacija uzasno radi a istice mu ugovor krajem meseca zvao ih je krajem januara da odjavi tj da nece da produzi ugovor. Trazili su od njega da im pismeno obrazlozi zasto ne zeli da nastavi da korisri uslugu. Cimao se sa njima mesecima. Uvek su tvrdili da je do brzine neta. Presao sa mts adsl na Supernova 120/15 i isto je stanje. Pisao sam vec u drugoj temi o problemu lg 43lh630v i Eon aplikacije.
 
Ja bi napisao - raskinuo bi ugovor zato što mi se digao q - . Stvarno bi im tako napisao. Ko su oni da im pišem obrazloženje?
 
Na sajtu Supernove nema vise paketa od 80Mbit? Ja ga imam vec dva meseca a stigao mi je sms da je racun 2600, zar nije bio 2700din? Ne znam o cemu se radi.
Na sajtu je sad Super par start MOVE od 3000din najjeftiniji? Doduse 100Mbit umesto 80.
 
Nije kod svakog, kod mene je bio Radijus Vektor i nikad ni jedan problem kako su dosli ovi vise ne znam ni kako da ih nazovem nista ne radi kako treba.
A kako se tek prave ludi, pogotovo cuvena im Masa operaterka koja laze kao pas, zove ortak prijavljeje kvar, zove drugi, zove treci, zovem ja, dobijam Masu, da prijavim kvar, da li mozda ima nekih radova, da li je mozda jos neko prijavio, ne nema radova, nije niko nista prijavio vi ste prvi, ...bando lazljiva.
5 ulica u kraju nema punu brzinu, umesto 120mb imamo od 30mb do 60mb sve to oscilira.
Izadju tek kad krenes da im spominjes sve po spisku, pada im neki kanal, nesto kao nameste, radi im 3 dana pa ponovo sve isto.
Gospoda iz SuperNove su procitala ovaj komentar koji sam postavio sinoc, evo upravo je namesten kanal i sad je Download 116 MB, trebalo im je mesec dana ovog puta da podignu kanal, videcemo do kada ce raditi. Saga se nastavlja.
 
Gospoda iz SuperNove su procitala ovaj komentar koji sam postavio sinoc, evo upravo je namesten kanal i sad je Download 116 MB, trebalo im je mesec dana ovog puta da podignu kanal, videcemo do kada ce raditi. Saga se nastavlja.
Imao sam srece izgleda, ipak sam se na kraj umesto njih odlucio za Orion zbog ovakvih komentara. Danas sam bas potpisao ugovor pa cemo da vidimo. Nadam se da ce supernova da popravi kvalitet svojih usluga inace nece im ostani nijedan korisnik.
 
Kako volim ove spinove vezano za Supernovu. Ljudi koriste ono sto imaju u svom mestu. Negde je dobro, negde sredina a negde je lose. Bilo je tako i pre Supernove. A to sto nas par desetina "kuka" na svoje operatere njih bas briga dok imaju stotine hiljada drugih.
 
Dok god ne valjaju pljuvacu ih, ja njima placam 3400 din svakog meseca, to nije malo para i sad treba da ih hvalim, imao sam Radiju Vektor koji kad se desi neki kvar poprave u roku od odmah i jos te njihova sluzba zove uvece da pita da li si zadovoljan posle intervencije, ovu bandu zovemo godinu dana koja prvo salje podizvodjace koji ili ti promene ruter ili kazu problem je do mreze i odu i tako u krug godinu dana. Meni su 8 rutera zamenili za mesec dana, kako dodju zamene ruter i odu, bice obavesteni da je problem do mreze javice vam se neko, nikad niko nije zvao, kazem ovima u Korisnickom servisu da su opet samo zamenili ruter i otisli i da nista nisu namestili, ovi mi kazu jeste restartovali ruter, vi se sprdate sa mnom. Kad mi je puko film i svasta im rekao preko telefona sutradan su poslali coveka iz SuperNove koji je izvalio gde je problem na mrezi i otklonio, naravno isti problem se javlja vec godinu dana, nameste, to radi 7 dana, 3 nedelje...i posle sve isto, brzina od 120MB bude 30 MB nekad jedva 40 MB. Oni vec godinu dana ne otklanjaju kvar za stalno, taj problem ima 5 ulica u kraju, koliko njih to ne zanima da je to strasno a znaju da naplacuju racune.
 
To je problem na mrezi a ne kod tebe kuci.
generalni problem je sto ljudi ne prijavljuju provajderu problem nego ima lakse da se zale komsiji ili na forumu.
 
Mi smo se skupili svi iz 5 ulica i zvali ih ceo dan, izorganizovali se preko facebook stranice, oni kazu niko nije prijavio kvar vi ste prvi. Na forumu iznosim ono sto se desava kao i vecina, napisem iskljucivo ono sto se desilo, na forumu naravno niko ne moze da pomogne ali citaju ONI i prate ovu temu odlicno. Napisao sam vec da smo nas par ortaka zvali u razmaku od desetak minuta i svako je bio prvi koji je prijavio kvar, gde smo skapirali da je to jedna lazljiva banda.
I gle cuda sinoc sam napisao kakvo je stanje sa mrezom i kvarom i evo jutros namesteno, naravno da ce to opet raditi neko vreme i opet sve jovo nanovo.
 
Ako ste se vec organizovali onda ih naterajte da dodju. Ima vise nacina za to a nije za javno objavljivanje ;)

To sto ti pises nije spinovanje nego iznosenje realnog stanja kod tebe. Mislio sam konkretno kad neko upadne kao padobranac i napise nesto a ne koristi usluge Supernove,nego iznosi neke svoje zakljucke.
Naravno da ih treba ganjati i preko Ratela ako ne isporucuju uslugu koju posteno placas. Evo ja koristim Mts Vdsl, Eon van mreze i Supernova kablovsku(od maja cu i net) i nikad mi nije problem da ih ganjam kad nesto nije u redu.
 
^^
bas tako, ako ste imalo organizovani odtete u poslovnicu i dignete frku odmah ekipa izlazi na teren i resava vam problem.
inace bolje od zvanja je podnosenje pisane reklamacije, to vec ne moze da se zagubi i ne moze niko da kaze vi ste prvi.
tako da ako problem neko vreme postoje manite se zvanja telefonom...


nego sta novi korisnik moze da dobije ako uzme samo digitalnu TV?
Moze li bar 6 meseci?
 
Cimanje je da ideš u poslovnicu. Najlakše je telefonom. Ja sam se usr.o pre nego sam prešao u Supernovu jer je ogroman broj ljudi kukalo na brzinu rešavanja problema. Prešao sam i sve ok za sada. Čak kada sam ih zvao dva puta na 19911 javili su se nakon 2-3 minuta. Dve prijave sam imao i obe su rešene za manje od 24h. Nisam prezadovoljan, zadovoljan je bolja reč. Neka ocena 6,5 od 10. Generalno još uvek su amateri u odnosu na SBB kod kojih sam bio 16 god, ali za pare koje plaćam, dobri su.
 
nego sta novi korisnik moze da dobije ako uzme samo digitalnu TV?
Moze li bar 6 meseci?
Dobije 3m a ako ima sbb u ulazu onda moze da pokusa izboksovati 6m a sto da ne i da zatraziu 12m uz "pretnju" da ce otici kod "njih"... ;)
 
Dali se neko zalio na povecane racune mimo ugovora , naime imam Super sve paket koji je sa 2800 poskupeo na 3000din a da se pritom u paketu nista nije promenilo i da je poskupljenje neosnovano ? Obavestenje o poskupljenu racuna su objavili na svom zvanicnom sajtu za koje 99% njih nije ni znalo ,saznali smo tek kada je racun stigao tako sto smo videli veci racun .
 
Nisam platio taj uvecani racun , zapretio sam im da cu da raskinem ugovor i prelaskom kod drugog operatera i Ratelom zbog nepostovanja ugovora ali se oni prave ludi . Trazio sam da mi pojacaju internet ili otkljucaju neke kanale da bi poskupljene racuna imalo nekog smisla ali nista i dalje se prave ludi !! Strasno kakvi su lopovi i kazu kako jedino mogu da potpisem nov ugovor i da promenim paket , ne mogu da otkljucaju kanale ili da pojacaju internet .
 
Ljudi, vrisnuo mi tv koji sam uzeo preko ugovora za net/kablovsku. Vox je u pitanju. Prepostavljam da treba da nosim ovlašćeni servis Voxa?
 
Ima li nekog resenja za ove njihove WAN ip-ove? Skoro su mi zamenili modem za novi Tehnicolor i od tada sam u nekom nekom njihovom wan range-u - nemam pristup mrezi spolja. Pre toga sam imao onaj matori modem/ruter kombo i imao uredan public ip. Zvao podrsku al' mrka kapa ne znaju ljudi ni o cemu pricam ili se prave ludi.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno