Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

^
Ubaci SIM karticu u telefon koji zasigurno ima aktiviran poziv na cekanju, odnosno na kome provereno funkcioniše. Aktiviraj poziv na cekanju u podesavanjima telefona. Vrati karticu u telefon na kome nije radilo. Ovako sam resio problem na Redmi 8 telefonu na Vip mrezi.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
@krecky

Hvala na odgovoru, nisam razumeo samo na kom telefonu da aktiviram? Na pomenutom ženinom je aktiviran i ne radi, na mom je aktiviran i radi. Ako budem prebacivao karticu u moj šta da uradim?

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Ako na tvom telefonu radi sa drugom karticom, ubaci sim karticu sa kojom ne radi, aktiviraj ppziv na cekanju. Probaj da li funkcionise. Vrati karticu u telefon na kome nije radilo i probaj. Resenje je da aktiviras uslugu na telefonu na kome provereno radi poziv na cekanju i zatim prebacis karticu u telefon na kome nije funkcionisalo. Isti sam problem imao i tako sam resio.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
^
Ok, hvala na odgovoru.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Aktiviraces ga sigurno preko svakog telefona ako pozoves *43#
Deaktivacija na #43# i provera na *#43#
Tako ja radim jer je mnogo brze.
 
^

Ja gore napisah da tako neće, odnosno napiše da je aktivacija uspela ali u praksi ne funcioniše. Zvao sam i CC, pojma nemaju šta da kažu.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
I kod mene na Mi 9t Pro sa Xeu weekly romom ne radi, a sve je aktivirano.
 
Ja jedino da nacrtam ;) Možda ne objašnjavam dovoljno dobro. Aktivirati uslugu na željenoj SIM kartici, na telefonu na kome provereno radi i vratiti u telefon na kome nije funkcionisalo. Imao sam problem sa Redmi 8 telefonom na kome je aktivirana usluga, ali ne radi. Karticu sam izvadio i prebacio je u mi 8 lite (na kome je usluga funkcionisala sa drugom karticom). Čim je telefon prepoznao novu sim karticu, u podeßavanjima sam uključio poziv na čekanju i probao. Sve je funkcionisalo. Vratio sam karticu u redmi 8 i poziv na čekanju je proradio.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Ti nisi podneo nikakvu zalbu, nikakve dokaze, nista, samo chat-ujes sa korisnickim servisom. Tako ce ti i biti reseno

Ja sam im poslao skrin sotove i to nekoliko puta, i dobio sam isti odgovor,tako da to sto pricas ne pije vodu.
 
@krecky

Nema šta da crtaš, razumeo sam te i hvala na odgovoru. Moj prethodni odgovor se odnosio na kolegu ovde koji je pokušao da mi pomogne rekavši da ukucam kod, ali ja sam u mom prvom pisanju rekao da i pored aktiviranog koda "poziv na čekanju" ne radi.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Imam aktivnu UO do polovine februara i kupljen jedan uređaj na 24 rate koje ističu u aprilu.

Da li mogu da uplatim te 2 rate kako bih mogao da odem u februaru iz VIPa?
 
A sto ne bi mogao?
Ja sam im poslao skrin sotove i to nekoliko puta, i dobio sam isti odgovor,tako da to sto pricas ne pije vodu.
A da popijes tu vodu pa sastavis neki mail tipa "ja taj i taj, br. telefona i ugovora taj i taj, u telefonu tom i tom na lokaciji (adresa, koordinate) u vreme (tacno vreme i/ili period) nemam to i to. Probano i sa drugim telefonom/karticom tog i tog broja/vlasnika, u isto/drugo vreme, rezultat isti. U prilogu dostavljam foto/video dokaz/izjave/nacin reprodukcije smetnje. Pozivam Vas da dodjete i utvrdite/otklonite smetnje u zakonskom roku ili cu biti prinudjen da raskinem UO zbog Vaseg neispunjenja ugovorenih obaveza, neadekvatne usluge, pretrpljene stete, itd, itd."
Pa kad dobijes odgovor onda se zahvalis ako radi odnosno ponovis zalbu ako ne radi i tako za najdalje par meseci ili dobijes ono sto placas ili budes oslobodjen daljeg placanja?

Naravno ako si lenj, glup ili nepismen, platis nekoga da ovo uradi umesto tebe...
 
Poslednja izmena:
Imam aktivnu UO do polovine februara i kupljen jedan uređaj na 24 rate koje ističu u aprilu.

Da li mogu da uplatim te 2 rate kako bih mogao da odem u februaru iz VIPa?

Morao bih da platiš i preostale pretplate za paket koji koristiš zajedno sa dve preostale rate za telefon.
 
Zapravo antena mu je dao odlican savet... Ne znam zasto ste odmah skocili?

"Ako si lenj, glup, nepismen" nije direktna implikacija da je NorthGate sve navedeno vec da u slucaju poteskoca iz ovog ili onog razloga iscima nekog da mu pomogne.

Previse ste osetljivi na gluposti bez razloga xd

Da ne bude da mu drzim stranu i mene je ocesao pre par dana na ovoj temi, ali nista zlonamerno. Takav je lik, makar direktan ako nista drugo :))

Vec sam napisao da sam im slao slike kao dokaz,a to sto ne cita ili ne zna, to je njegov problem kao i nacin na koji se ovde obraca drugima.
 
Morao bih da platiš i preostale pretplate za paket koji koristiš zajedno sa dve preostale rate za telefon.

Paket ističe u februaru, tako da neće biti šta da se plati, ako mogu da odem odmah uz plaćanje poslednje dve rate za uređaj.

U svakom sluačju je dobra vest da može uređaj da se isplati ranije. Moramo otići do poslovnice ovih dana da to platim.
 
Paket ističe u februaru, tako da neće biti šta da se plati, ako mogu da odem odmah uz plaćanje poslednje dve rate za uređaj.

U svakom sluačju je dobra vest da može uređaj da se isplati ranije. Moramo otići do poslovnice ovih dana da to platim.

Ako sam ih dobro razumeo treba da se pise na mejl da bi ti "obracunali" (ja sam to pitao pri sklapanju ugovora pre ~2godine). Jeste retardirano kao i cela kompanija, ali mozda u tvom slucaju i 2 preostale rate bude dovoljno prosto da mogu da procesiraju i rese ti problem u poslovnici
 
Baš su se izbrukali sa ovim popustom od 300 dinara za Master Card. [emoji17]

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
To je njihovo ogledalo firme. Sibicarenje za 300 dinara. Ja sam podneo zahtev da mi se tih 300 dinara naplati, hteo sam u sledećem mesecu popust, ne u idućem obračunskom periodu.
Logika Vipa je sledeća:
1.Reklamiramo popust za plaćanje master cardom na idućem računu od 300 dinara

2.Korisnik plati master cardom račun za novembar u decembru i sačuva karticu za sledeća plaćanja.

3. Korisnik popust dobija u februaru (na januarskom računu).

Kako?

Pa prostom logikom popust ne dobijaš na računu za decembar koji plaćaš u januaru nego na računu za januar koji plaćaš u februaru jer je famozni obračunski period počeo da teče i oni ne mogu da obračunaju popust ako obračunski period traje?! Kako li obračunaju kada se kupi nešto van tarife a obračunski period je počeo?
Smehotres od kompanije. Pa oni ni jednu kampanju ne mogu da naprave da valja a mi ovde hiljade i hiljade postova o mreži.


Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Kakav je vip u poslednje vreme? Preneo sam zahtev za prenos broja iz mts-a i zvali me danas da mi nude neke pogodnosti pa se sad dvoumim.
 
Na globaltelu koji koristi Vip mrežu često se desi da čuješ sagovornika, a on tebe ne. Važi za više lokacija u Bg.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Na globaltelu koji koristi Vip mrežu često se desi da čuješ sagovornika, a on tebe ne. Važi za više lokacija u Bg.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
desava se i na vipu to samo prekines vezu i pozoves opet.

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Od MTS-a je sigurno bolji. Službeni mi je u MTS-u i jedva da razumem sagovornike. U istom telefonu, VIP kartica radi normalno (nije do telefona). Brzine interneta su 2x u korist VIP-a. Iskustvo iz Beograda.

Ako ti se više isplati, slobodno pređi. Još bolje, uzmi karticu, probaj i uporedi na lokacijama gde najviše provodiš vremena.
 
I ja se slažem da treba uporediti. Na primer Vip niz Ibarsku posle Kraljeva ka Raški ispadne sa mreže i nemaš je. Mts funkcioniše normalno.
2 telefona sa po 2 kartice mts i vip. Dakle nije do telefona do mreže je.

Prelistaj unazad temu imaš baš korisne savete od mene i od još jednog kolege vezano za vip, singal, ispadanje sa mreže, sms da si imao propušten poziv, ispadanje sa mreže itd.
Ne moraš ni tako daleko niz Ibarsku, uzmi 4g karticu Vip i testiraj preko Pančevačkog mosta. Tačno na sredini mosta Vip ispadne sa mreže, poziv prekida a 4g štucne, isprobano na više telefona na više različitih kartica.

Takođe, pogledaj tamo gde sam merio brzine u temi merenja brzine, mts ima bolji protok na 4g od Vipa 4g+ u centru Beograda.

Vip ima i dobrih stvari, samo ne mogu trenutno da ih se setim. Nije ni mts sjajan, (nisam bot) ali za 7 i kusur godina u Vipu mogu da pišem o njima uglavnom loše, jer da su nešto za to vreme posebno unapredili, pa da čovek pohvali, osim par novina oko tarifa, niti su u nečemu najbolji niti su blizu.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Mislim da cu na kraju uzeti intarifu bez ugovorne obaveze, pa cu videti kako me sluzi 3 meseca, pa ako ne budem zadovoljan, vracam se na mts.

Najveca zamerka kod mtsa mi je ta sto mi u sobi nestaje 4G, prebacuje na 3G cesto i nema sanse da koristim internet na telefonu.
 
A mnogo smo mi razmazeni sto se tice pokrivenosti.

“Stucne” 4G u voznji... ili nemamo full signal u sred stana u toaletu... a u americi ti pise “no service” na sred autoputa, pa nikom nista :)
 
Mislim da cu na kraju uzeti intarifu bez ugovorne obaveze, pa cu videti kako me sluzi 3 meseca, pa ako ne budem zadovoljan, vracam se na mts.

Najveca zamerka kod mtsa mi je ta sto mi u sobi nestaje 4G, prebacuje na 3G cesto i nema sanse da koristim internet na telefonu.
Probaš pa vidiš. VIP je realno najlošija mreža kad se uporedi sa ostale dve, ali meni je najbolja na lokacijama na kojima ja provodim najviše vremena. Telenor u stanu na 2 crte 4G, što znači da srče bateriju stalno, MTS kod mojih kad odem ne razumem sagovornika kad pričam ništa, mislim da voice ide na GSM-u. VIP je najbolji.
Briga mene što MTS ima bolju pokrivenost u Kraljevu kad ja živim u Bgu na tačno određenoj lokaciji.
Tako da, najbolje probati pa videti.

Sent from my Mi 10 using Tapatalk
 
A mnogo smo mi razmazeni sto se tice pokrivenosti.

“Stucne” 4G u voznji... ili nemamo full signal u sred stana u toaletu... a u americi ti pise “no service” na sred autoputa, pa nikom nista :)

Tako je, izgubiš 4g,h,3g,2g, voice sve u istom trenutku na istom mestu. To je meni problem npr. Nisam razmažen nego primetim to prelazeći most više puta dnevno zbog posla.
Nisam primetio to na Telenoru ili mts-u, a ranije sam koristio i njih. Znači Vip ima evidentan problem kada telefon mora da se prebaci sa jedne bs na drugu. To su neki problemi koji se javljaju kod operatera koji marketingom iskače iz frižidera. Sve dok marketing bude na 1.mestu a korisnik na 10.tako će biti.

Za operatere u Americi ne znam, na kom autoputu i koja mreža i koja lokacija? Jel to primer kao što perači prozora umiru na svakih nekoliko sekundi?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Jel se nekom desilo da plati karticom i zapamti istu a radi smanjenja sledeceg racuna a da mu se isti naredni ne smanji za tih 300 dinara?
Kako im bese broj da im j majku ako kazu nek to i ispune, bas me briga za cirka 2.5€ ali nemoj praviti od mene magare jer to nisam.
Dajte broj CC da ih zovnem i objasnim neke stvari.
A inace sva sreca rastajem se od lopova sledeceg meseca hvala bogu.
 
Prelaziš kod drugih lopova? :p
 
Nazad
Vrh Dno