Da skratim pricu, svi problemi su mi bili kao rukom odneseni kad sam presao na Docsis 3 model, tj na 40 mega. On channel bond-uje 8 kanala i nema zagusenja.
On već jeste na DOCSIS 3.0, pogledaj screenshot pri početku teme.
Ali kontam sta kazes, mozda brzi net nesto i popravi.
Ako ne možeš da izvučeš punu manju brzinu skoro je nemoguće da će veća brzina da ti pomogne. Problem je definitivno do njih, a ne do tebe. Bar po onome što si do sada napisao. Rekoh ti da rešavanje takvih kvarova može da potraje, mada je pitanje da li oni rade na rešavanju tog problema. Jedino rešenje je upornost. Kad ih zoveš traži odmah da pričaš sa nekim konkretno, bila to neka napredna tehnička podrška ili neki menadžer/direktor nije bitno pošto očigledno ovi "obični" ne mogu da ti pomognu. Ukoliko ti ponovo pošalju tehničare ne pušaj ih iz kuće dok ne reše problem ili još bolje da budeš fin sa njima i da iskukaš broj mobilnog od nekoga iznad njih ko može da ti pomogne.
Jedina preostala opcija ti je ADSL ili telekom BOX paket, mada bih ja njih obišao u širokom luku jer ih lično ne mirišem. Što se Oriona tiče to je tek cirkus firma, veruj mi znam...
P.S. Postoji još jedna opcija, a to je da se zaposliš kod njih kao tehničar i posle nekog vremena sam sebi rešiš kvar
Poslednja izmena: