Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako hoću da se prijavim za ovaj novi Super Par Move koji je poskupeo, a koristim ovaj stari 100din jeftiniji, odradim to na sajtu označim da sam već korisnik i unesem broj ugovora? I to je to, oni samo aktiviraju to, ili šalju ugovor prvo?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ako hoću da se prijavim za ovaj novi Super Par Move koji je poskupeo, a koristim ovaj stari 100din jeftiniji, odradim to na sajtu označim da sam već korisnik i unesem broj ugovora? I to je to, oni samo aktiviraju to, ili šalju ugovor prvo?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Al kako ćeš za Move uređaj, mora neko doći da ti namesti?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Ne dobija se move za taj najniži paket.. Samo nalog za 3 uređaja.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Jedno teoretsko pitanje... Ako raskinete ugovor sa Supernovom zbog aktuelnog povećanja cena, da li se plaćaju pogodnosti koje ste imali, recimo 6 meseci po dinar ili se plaća samo poslednji račun?

Praktično, u novembru mi je istekla akcija 12 meseci za dinar i sada mogu da raskinem ugovor i da platim samo račun za decembar?
 
Poslednja izmena:
Ma ne treba mi ništa od toga, tv slabo gledam i to što ima u tom najnižem paketu mi je dosta.. Najviše mi je zbog tog malo bržeg neta za 100 din više.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Jedno teoretsko pitanje... Ako raskinete ugovor sa Supernovom zbog aktuelnog povećanja cena, da li se plaćaju pogodnosti koje ste imali, recimo 6 meseci po dinar ili se plaća samo poslednji račun?

Praktično, u novembru mi je istekla akcija 12 meseci za dinar i sada mogu da raskinem ugovor i da platim samo račun za decembar?

Po nekoj logici ne bi trebao nista da platis jer oni menjaju ugovor koji si potpisao.
 
Ovakva situacija je vec bila kod Vektora, mislim da njemu nece ni povecati cenu, ostace isto kao i u ugovoru koji je potpisao. Naravno, nece dobiti nista sto je u ovom novonapravljenom paketu
E sad, kod supernove uvek ima iznenadjenja :) nadam se da ne gresim
 
Jedno teoretsko pitanje... Ako raskinete ugovor sa Supernovom zbog aktuelnog povećanja cena, da li se plaćaju pogodnosti koje ste imali, recimo 6 meseci po dinar ili se plaća samo poslednji račun?

Praktično, u novembru mi je istekla akcija 12 meseci za dinar i sada mogu da raskinem ugovor i da platim samo račun za decembar?

Po nekoj logici ne bi trebao nista da platis jer oni menjaju ugovor koji si potpisao.

Ovakva situacija je vec bila kod Vektora, mislim da njemu nece ni povecati cenu, ostace isto kao i u ugovoru koji je potpisao. Naravno, nece dobiti nista sto je u ovom novonapravljenom paketu
E sad, kod supernove uvek ima iznenadjenja :) nadam se da ne gresim

Najbolje je da svrati do neke poslovnice mts-a koja radi SN ili do poslovnice SN (Sava centar i sl.) pa da pita.
Velika verovatnoca je da ce ga lagati ili zavlaciti da ne moze, da mora platiti 100 čuda.
Ako ne podizu njemu cenu jer paket njegov ostaje isti onda nece moci raskinuti, ako podizu cenu i njemu bez obzira da li podizu brzinu neta ili ne, da li traze novu uo ili ne za vecu brzinu, onda sigurno moze da raskine i da ne plati nista sem poslednjeg racune u kome nece biti penala, meseci po dinar, razlike u ceni, prikljucnih taksi, vec samo redovna mesecna naknada za paket.
Samo prilikom raskida neka izjavi i da se upise u zahtev da zna svoja prava, da nece da plati nikave naknade, penale, razlike u ceni i sl. da se raskida njihovom krivicom jer podizu cenu sto je bitno odstupanje od ugovora i uo koju su sklopili...
Onda sa srecom predjes na mts... :)
 
@Zeha
Čisto sumnjam da će ga oni sami posavetovao kako pravilno da raskine ugovor, nije im baš to u opisu posla

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Najbolje je da svrati do neke poslovnice mts-a koja radi SN ili do poslovnice SN (Sava centar i sl.) pa da pita.
Velika verovatnoca je da ce ga lagati ili zavlaciti da ne moze, da mora platiti 100 čuda.
Ako ne podizu njemu cenu jer paket njegov ostaje isti onda nece moci raskinuti, ako podizu cenu i njemu bez obzira da li podizu brzinu neta ili ne, da li traze novu uo ili ne za vecu brzinu, onda sigurno moze da raskine i da ne plati nista sem poslednjeg racune u kome nece biti penala, meseci po dinar, razlike u ceni, prikljucnih taksi, vec samo redovna mesecna naknada za paket.
Samo prilikom raskida neka izjavi i da se upise u zahtev da zna svoja prava, da nece da plati nikave naknade, penale, razlike u ceni i sl. da se raskida njihovom krivicom jer podizu cenu sto je bitno odstupanje od ugovora i uo koju su sklopili...
Onda sa srecom predjes na mts... :)

- U njihovim vestima stoji da podižu cenu paketa Super Sve Plus koji sada koristim i sami kažu da korisnici mogu da postupe po članu 107. zakona o elektronskim medijima, gde piše "Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen".

- Zar raskidanje ne može preko maila, kao na SBB-u?

- Nemam mogućnost za MTs, ali mogu da se vratim na SBB, 6 meseci po dinar.
 
Nije mi jasno ni kako moze u SBB preko maila kada fizicki moras potpisati raskid?

- Nemam mogućnost za MTs, ali mogu da se vratim na SBB, 6 meseci po dinar.
Lepo si smislio, ali ne znam da li ces to moci dobiti, obicno je kod njih nova adresa = novi korisnik.
Nije SBB tako siroke ruke.
 
Moze preko email upravo sam to ucinio za oba moja ugovora...prvo sam poslao moj zahtev za rakid ugovora bez placanje troskova raskida...pa su mi oni poslali u pdf njihov zahtev...popunis ga,potpises , ja sam i licno i digitalno i ocitana licna i poslao im kako su zahtevali[emoji4]
E sad cekam da vidim da li ce nesto da ponude ili da im vratim opremu [emoji4]
 
Poslednja izmena:
Nije mi jasno ni kako moze u SBB preko maila kada fizicki moras potpisati raskid?
Lepo si smislio, ali ne znam da li ces to moci dobiti, obicno je kod njih nova adresa = novi korisnik.
Nije SBB tako siroke ruke.
Kada sam raskidao ugovor sa SBB-om, prvo sam poslao mail za raskid ugovora, zatim je stigao njihov odgovor da su primili mail i posle nekoliko dana su isključili uslugu. Na kraju sam odneo opremu u poslovnicu, gde sam platio ono što sam koristio do isključenja i potpisao sam raskid. To je procedura kod SBB-a. Kod SBB je nekada bio uslov da možeš da postaneš novi korisnik posle 6 meseci van SBB-a.

Čak i da ostanem na Supernovi, ne vidim razlog da ne raskinem ugovor, pređem na neki najjeftiniji paket uz ugovor od 24 meseca i posle pređem na najveći paket uz plaćanje 12 meseci najjeftinijeg paketa. Jedino što je zamorna sva ta papirologija... :)
 
Kako vam nije smor da se cimate sa tim raskidima.
Raskidam kod ovog prelazim kod drugog e ovaj treći je bolji pa raskidam prelazim kod tog trećeg pa mi ni on ne odgovara pa onda se vraćam kod drugog, ali avaj sad je malo dig'o cenu pa raskidam, prelazim kod prvog ali on nema što ima ovaj treći.......i sve tako u krug....kako vas ne mrzi da se cimate sa raskidima....
Najjeftinija varijanta: nabodi antenu u tv i skeniraj dvb-t2 kanale...tu nema šta da raskidaš....
 
... pređem na neki najjeftiniji paket uz ugovor od 24 meseca i posle pređem na najveći paket uz plaćanje 12 meseci najjeftinijeg paketa. ...

Ne razumem sta ovo znaci?
Kako mislis preci na najveci paket a placati najjeftiniji?

Kako vam nije smor da se cimate sa tim raskidima.
Raskidam kod ovog prelazim kod drugog e ovaj treći je bolji pa raskidam prelazim kod tog trećeg pa mi ni on ne odgovara pa onda se vraćam kod drugog, ali avaj sad je malo dig'o cenu pa raskidam, prelazim kod prvog ali on nema što ima ovaj treći.......i sve tako u krug....kako vas ne mrzi da se cimate sa raskidima....
Najjeftinija varijanta: nabodi antenu u tv i skeniraj dvb-t2 kanale...tu nema šta da raskidaš....
A i to se placa i nema popusta za nove korisnike :D, samo za neke bas malobrojne OSI.
 
Poslednja izmena:
Kako vam nije smor da se cimate sa tim raskidima.
Raskidam kod ovog prelazim kod drugog e ovaj treći je bolji pa raskidam prelazim kod tog trećeg pa mi ni on ne odgovara pa onda se vraćam kod drugog, ali avaj sad je malo dig'o cenu pa raskidam, prelazim kod prvog ali on nema što ima ovaj treći.......i sve tako u krug....kako vas ne mrzi da se cimate sa raskidima....
Najjeftinija varijanta: nabodi antenu u tv i skeniraj dvb-t2 kanale...tu nema šta da raskidaš....

Da ima više takvih koji lako menjaju pakete i kojima je stalo do toga da li plaćaju istu uslugu 1000 dinara više ili manje, ne bi lako povećavali cene ni SBB ni Supernova.
 
Pa neka raskida čovek ako moze...nema ničeg lošeg u tome

Ja podržavam svako pravljenje kalkulacije i matematike, pa ni oni nisu slučajno izračunali da im treba 100din više od svakog od nas.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Pa neka raskida čovek ako moze...nema ničeg lošeg u tome

Ja podržavam svako pravljenje kalkulacije i matematike, pa ni oni nisu slučajno izračunali da im treba 100din više od svakog od nas.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Pa da... Ja se ne bunim što ljude mrzi da se maltretiraju oko raskida ili su jednostavno neobavešteni i nezaiteresovani koja prava imaju.

Dok je mnogo više takvih koji vole da plaćaju, biće dobro za nas koji ne volimo (naravno, u globalu nije tako i nije dobro ni za koga, ali...).

U svakom slučaju, pokušaću i javiću kako sam prošao.
 
Ma sve je to u redu, kalkulacije i akrobacije...problem je sto tebi nece poskupeti racun, placaces isto kao i do sada...
 
Ma sve je to u redu, kalkulacije i akrobacije...problem je sto tebi nece poskupeti racun, placaces isto kao i do sada...

Odakle to da neće da poskupi?

Lepo piše da hoće i zašto bi se pozivali na član 107, stav 1, Zakona o elektronskim komunikacijama, koji se odnosi na (jednostranu) izmenu usluge UGOVORA?
 
To su novi paketi i cena je za njih, ti imas jos 1god. po toj ceni ... tako razmisljam, nisam nigde cuo/procitao
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno