Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da podelim svoja iskustva u vezi kvaliteta slike, posto se to pitanje stalno provlaci kroz vise tema na forumu. U testiranju koriscen televizor Lg 4k 49UJ7507, eon aplikacija, eon box, mts stb, exe-net dvbc kablovska direktno na tv-u. Podesavanje slike apsolutno ista za svaki izvor, bilo da je dvbc, webos eon aplikacija, hdmi ulaz. Iako mnogi pricaju da je kvalitet slike bolji kod ovog ili onog provajdera, hd je hd, sd je sd i to je to, apsolutno je ista slika bilo koji izvor da je u pitanju. Vise nas je pokusalo da pronadje bilo kakvu razliku u slici ali niko nije video razliku. Jedina razlika je sto prenos programa na dvbc tjuneru ukljucujucu i dvbc na eon boxu par sekundi brzi od iptv-a (eon aplikacija i mts stb). Iako sam chitao mnoge price da je razlika i do 30 i vise sekundi. To je od mene, neko ce se sloziti a neko nece, sve u svemu uzmite ono sto vam je najpovoljnije, pa za dve godine opet u krug, samo neka postoje akcije a ne da medjusobno prave dil i deru korisnike.
 
Sa zadnjim delom mogu da se složim, svi treba da idu tamo gde je im odgovara. Što se tiče kvaliteta slike tu su mi iskustva drugačija. Dakle, Beograd, Banovo brdo, ulica Pere Todorovića. SBB i MTS optika u istom stanu, tv novi Sony led 65". Osetno bolja slika na SBB-u. Da ne govorim o Arenama, potpuno razvodnjena slika kao sa vhs kasete.
Moguće da je na drugim lokacijama drugačije.



Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Slika na Arenama HD je sve samo ne razvodnjena. Odličan kvalitet slike ima Arena
 
Moje iskustvo je da na LGtv-u Arenahd i SK iz kabla imaju sasvim dobru sliku, za nijansu mi je slabiji SK iz eon Smart tv aplikacije, dok je vidno lošiji SK iz totaltv-a.
Očigledno se na satelitu štedi protok, pa se baš vidi kompresija (pričam o sportu uživo ne o snimljenim emisijama)...
 
Poslednja izmena:
Drustvo mogu li da dobijem koji mesec vise od 3(koji daju po default-u) za 1 din ako uzimam eon light duo?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Da li postoji neka statistika za svakog korisnika posebno koliko se kolicina podataka up i downuje kod pristupa nekom sajtu? Da li postoji istorijski pregled recimo od pocetka 2020. Ako ne da li se od sbb moze traziti da dostave podatak za jedan domen.
 
@nick79

Samo kontaktiraj korisnički servis i zatraži ruter sa 5GHz (ja imam tc cga 2121), doći će veoma brzo i zameniće ga.
 
Poslednja izmena:
Da li postoji neka statistika za svakog korisnika posebno koliko se kolicina podataka up i downuje kod pristupa nekom sajtu? Da li postoji istorijski pregled recimo od pocetka 2020. Ako ne da li se od sbb moze traziti da dostave podatak za jedan domen.

Analitika na tom sajtu. A najbolje da ce provider da pise ko sve pristupa kojem sajtu i jos da ti to posalje
 
Analitika na tom sajtu. A najbolje da ce provider da pise ko sve pristupa kojem sajtu i jos da ti to posalje

Verujem da je to zahtevno nego sam mislio zbog analize za odredjen domen, jer treba videti koliki su realni troskovi (kolicina podataka) koriscenja internet konekcije.
 
Da li ima smisla zameniti HG3928 za TC2121 ili ubee, zavisno sta imaju, u cilju boljeg wifi signala u stanu. Nemam mogućnost da pomeram uređaj zbog razvedenih kablova kroz zidove

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Kod mene radi ali mu je trebalo malo dok je otvorio.

Sent from my LEX720 using Tapatalk
 
pati li se neko sa brzinom i konekcijom poslednjih nedelju dana!? evo meni vec nedelju dana je jako spor internet (ne ceo dan ali vcinom), na mobilnom telefonu moram da izvrsim 3 restarta telefona i jednom rutera da bih se uopste konektovao. o lap topu da ne pricam...
 
И апликација неће да се отвори.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Добијем поруку "Серверска грешка".


Sent from my iPhone 8 using Tapatalk
 
pati li se neko sa brzinom i konekcijom poslednjih nedelju dana!? evo meni vec nedelju dana je jako spor internet (ne ceo dan ali vcinom), na mobilnom telefonu moram da izvrsim 3 restarta telefona i jednom rutera da bih se uopste konektovao. o lap topu da ne pricam...

Imao sam slican problem pre jedno petnaestak dana, pozvao ih, za pola sata je sve bilo reseno.
 
pati li se neko sa brzinom i konekcijom poslednjih nedelju dana!? evo meni vec nedelju dana je jako spor internet ...

pa u Zemunu imaju problema, pozovi tel. 19900, tamo obavestavaju. Ali nije ni samo u Zemunu. Ja sam ih i danas zvao, vec treci put ovog meseca i opet nista, nemam ni jedan kanal, svuda pise: niste pretplaceni... i tako od pocetka meseca. UL mi je manji za oko 30%, ali net imam.
 
Imao sam slican problem pre jedno petnaestak dana, pozvao ih, za pola sata je sve bilo reseno.

pa mislio sam da ih i ja zovem,al razmisljam bice ono: Ugasite modem/ruter, restartuj i slicno.... Ali probacu i poziv,hvala
 
Za izbor reklama ne znam, ne upoređujem s drugim izvorom EONa, ali sam se baš pitao zašto se koči na smeni džingla za reklame i sadržaja koji se gleda. Tu nemamo odgovor?
 
Retko gledam TV, ali eto da se priključim, Zemun, sinoć je bilo baš dosta kratkih prekida, pikselizacije i mislim dva puta je iskočilo da nemam pretplatu na taj kanal. Kanal gore, kanal dole i radi bez problema. Kartica se koristi za dekodiranje.
 
Pozdrav.

Jel' sam nešto propustio, ili je skroz ugašen analogni signal u Kraljevu?

Hvala.
 
U zadnjih nekoliko dana kada vraćam neku emisiju, ostane zamrznuta slika 5-6 sekundi pa onda krene.
 
Isti problem i kod mene. Ide zvuk, ali je slika zamrznuta nekoliko sekundi.
 
Poslednja izmena:
Hoće li raditi EON smart tv app ako je instaliram na tv-u koji koristi Telekom net? Imam druga koji bi mi dao svoja podešavanja za EON smart tv app.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno