Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Kapiram da i mene to ceka, ne bi me iznenadilo da mi ugovor vec tece iako nista nisam potpisao :D
 
Prvi dan i već ogroman biser ljudi iz Telekoma.

Instalirani uređaji, radi net, radi TV ali ne mogu da se ulogujem na moj mts niti na webmail.

Long story short, zvao sam tehničku podršku, ona mi traži šifru, ja gledam u papire, vidim nema je i pitam gde mogu da je nađem i pročitam. Ona kaže da ima u ugovoru. Super ali ja nemam ugovor niti sam šta potpisao! Prespoji me sa službenicom koja vodi ugovore ona se čudi kako nisam potpisao ugovor, usput sve pušteno i radi a mod njih se vidi da ništa nije aktivno... Kao prosledila da se poradi na zaključenju ugovora pa će da mi jave kad i kako da potpišem...

Ima još čudnih stvari ali otom potom...

Na mojmts ne možeš ni da se uloguješ dok ne dobiješ prvi račun, sa sa id-om sa računa napraviš nalog i sve ostalo
Isti fazon kao kod SBB-a
 
Ima u papirima sifra korisnika. Biser je da nisi potpisao ali sve je moguce kod mts-a, dok ne prodje to kod njih nista.

Imam ja bisera koliko hoces. Zgrada zvanicno na optici. Evo jos koji dan i mesec dana jos nista. Instalacije u stanu odradjene, nema signala...
 
Na mojmts ne možeš ni da se uloguješ dok ne dobiješ prvi račun, sa sa id-om sa računa napraviš nalog i sve ostalo
Isti fazon kao kod SBB-a
Kaže devojka iz tehničke da može da mi izdiktira šifru ako pozovem sa fiksnog broja koji sam dobio.

A ja fiksni ne koristim godinama, nemam ni aparat...
 
Sramota je da ni danas MTS nema soft klijenta za fiksnu telefoniju, nešto kao Unifon kod SBB-a.
Ovo govorim imajući na umu da sam Web verziju istog isprobavao još negde 2007-8-9-te, u doba uvodjenja IMS-a u Telekomu Srbija.
Ja sam fiksni prebacio u SBB, i koristim isključivo Unifon aplikaciju. 1%% kad zovem neki 0800 broj i 99.9% da se javim na direkt marketing pozive, subotom prepodne :)
Pozdrav
 
Ima u papirima sifra korisnika. Biser je da nisi potpisao ali sve je moguce kod mts-a, dok ne prodje to kod njih nista.

Imam ja bisera koliko hoces. Zgrada zvanicno na optici. Evo jos koji dan i mesec dana jos nista. Instalacije u stanu odradjene, nema signala...

evo gledam dva ugovora, i nigde nema šifre
morali smo da postavimo svoju preko id korisnika
 
  • Like
Reagovanja: M J
Da se razumemo, ona je njemu htela da izdiktira šifru korisnika tj id.

U papirima, kod mene ima i id i user i pass za mail.

mts.png
 
Poslednja izmena:
Šta piše u ugovorima vama što ste se iscenkali za plus mesece gratis? Tačan broj free meseci (kako je na sajtu) ili ono što vam je obećano.
Meni piše jedan mesec u ugovoru a dobio sam 7(toliko sam tražio). Zvao sam ih pre par dana da proverim to, i pitam gospođu koliko ja imam besplatnih meseci pošto u ugovoru stoji samo jedan, ona mi rece ovde kod mene kada proverim piše 1+6 meseci i da na ugovoru navodno mora da stoji ona zvanična ponuda... Tako da je to to...
 
Na sudu, kad bi doslo do suda, pretpostavljam da bi korisnik izgubio spor jer u ugovoru pise jedno a upitno je da li bi sud prihvatio tvrdnju korisnika da je dogovoreno drugo.
Upitno je da li bi bio na sudu prihvacen i snimak razgovora AKO nije korisnik rekao da snima razgovor (korisnikov snima).
Pri tome na sudu mts ne bi prezentovao svoj snimak.

Mislim da se svi slazemo da je nedopustivo da mts ili bilo ko drugi ne navede sve dogovoreno u ugovoru i donese nesto mimo dogovora na potpis, a da se kasnije mora traziti ispunjenje dogovora i cekati na proveru, nalazenje snimka ili zapisa.

SN mi je barem dala ponudu napismeno i u ugovoru navela "prema uslovima ponude" (tako nesto) pa se barem zna i ima pisani trag dogovora, dok kod mts-a tog nema.

Slicno se ponasala i Lutrija, u elektronskoj uplati LOTO-a kad se uplacivalo 8 kola unapred, izbacivalo je za stampu dal 4 ili 5 kola a ostala nije stampalo na papir ili u pdf.
Ja se zalio, prigovarao da to tako nemoze iako na sajtu budu zavedene uplate lepo i posle nekog vremena su smanjili max broj kola koja se mogu uplatiti jer ocito ne umeju omoguciti stampanje potvrde o uplati.

Ovo s mts-om je slicno.
Morace kad tad prestati sa tom nakaradnom praksom.

Trebao bi to da potera neki pravnik, neka sluzba za zastitu potrosaca, neko nadlezan za to...
 
Poslednja izmena:
Ja sam imao 6+2m za po 1 rsd (u ugovoru pisalo 6, u skladu sa ponudom u tom trenutku). Sedmi račun je "greškom" obračunat po redovnoj ceni, ali je nakon uvažene reklamacije korigovan. Naredni račun je bio kako treba (1 rsd) i tek od devetog su krenuli po redovnoj ceni. I sve je bila njihova dobra volja, jer nisam imao nikakav pisani dokaz za dodatna dva meseca.
 
Dakle, ako bude opet zvala da tražim što više pa ako izboksujem 8 onda sam na konju. Hvala, ljudi.
 
I meni ne pise tacan broj gratis meseci , pise mi samo 1 mesec po 1 din ali to me ne brine jer isto tako pocetkom ove godine sam produzavao jedan ugovor za postpejd i dali su mi 3 meseca po dinar + kupovina telefona po povoljnijoj ceni od standardne a zvanicno ne moze i jedno i drugo. U ugovoru se nije pominjao ni jedan mesec po 1 din i proslo je sve ok.

Sto se tice logovanja, meni se desilo da su mi pogresili slovo u prezimenu, permutovali "H" i "N" . Jedno mesec dana sam se dopisivao dok to nisu ispravili. U jednom trenutku su mi rekli da je najbolje da zatrazim dodatnu e-mail adresu gde bi bili tacni podaci jer sistem ne dozvoljava izmenu podataka :wall: .

Takodje me nervira sto im na svim ugovorima stoji moja adresa od pre xy godina kada sam prvi postpejd ugovor pravio ( tarifa Bel 400 :) ) umesto sadasnje koja je naznacena kao adresa za prijem racuna.
 
Imam jedno tehničko pitanje za one kojima su već uveli novu optiku.
Da li novi Q11 (mali crni) set top boxovi moraju da se povezuju direktno na ruter q2 (kao što je bilo ranije, dedicated portovi) ili mogu da budu u lokalnoj mreži i svičevima?

Pozdrav,
Garcha.

Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Može preko switch-a, ali switch mora biti vezan na port namenjen za iptv
 
Drugim rečima, možeš da deliš sviičem iptv ili net, nikako miks.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Poslovnost MTS-a je postala katastrofalna.
15 godinara sam njihov korisnik, jos iz vremena dok nije bilo BOX paketa i sad prelaskom na optiku mi nude samo 3 meseca za 1din.
Sto je najgore, prodavci koji idu od kuce do kuce svakome nude drugu ponudu, kod mene u komsiluku ja sam dobio najgoru ponudu. Svi su raskidali ugovore, pa se ponovo vracali, neki se cak nisu ni vratili ponovo kod njih i odjavili su fiksni telefon, a ja sam konstantno 15 godina kod njih i dobio najgoru ponudu.
Otisao sam u poslovnicu da vidim jel to realno, a oni su zapisli da sam stari korisnik koji nije zadovoljan sa benefitima i rekli mi da cekam poziv iz Beograda.
Poziv cekam vise od 10 dana, niko da se seti da pozove.
Neko ko nije ni jedan dan bio njihov korisnik dobije 12 meseci za dinar, a ja posle 15 godina samo 3 meseca. Jel to realno? Jos ce nas stare korisnike poceti kaznjavati zato sto smo stari korisnici.
Znaci razocaran sam skroz u MTS.
Njihova je sreca, a moja nesreca sto sam osudjen na MTS jer kod mene nama ni jednog drugog provajdera za sad.
 
Drugim rečima, možeš da deliš sviičem iptv ili net, nikako miks.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Hvala, znači i dalje su dedicated portovi i mreža. Nije mi jasni kako onda nude do 5 dodatnih set top boxova, verovatno oni stavljaju svič pošto ruter ima samo 4 porta.

Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Da, da, Box4 dobija njihov svič.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Poslovnost MTS-a je postala katastrofalna.
15 godinara sam njihov korisnik, jos iz vremena dok nije bilo BOX paketa i sad prelaskom na optiku mi nude samo 3 meseca za 1din.
Sto je najgore, prodavci koji idu od kuce do kuce svakome nude drugu ponudu, kod mene u komsiluku ja sam dobio najgoru ponudu. Svi su raskidali ugovore, pa se ponovo vracali, neki se cak nisu ni vratili ponovo kod njih i odjavili su fiksni telefon, a ja sam konstantno 15 godina kod njih i dobio najgoru ponudu.
Otisao sam u poslovnicu da vidim jel to realno, a oni su zapisli da sam stari korisnik koji nije zadovoljan sa benefitima i rekli mi da cekam poziv iz Beograda.
Poziv cekam vise od 10 dana, niko da se seti da pozove.
Neko ko nije ni jedan dan bio njihov korisnik dobije 12 meseci za dinar, a ja posle 15 godina samo 3 meseca. Jel to realno? Jos ce nas stare korisnike poceti kaznjavati zato sto smo stari korisnici.
Znaci razocaran sam skroz u MTS.
Njihova je sreca, a moja nesreca sto sam osudjen na MTS jer kod mene nama ni jednog drugog provajdera za sad.
Vidiš ista stvar je sa tretiranjem starih korisnika od strane SBB-a sa tom razlikom što ti tamo ne daju ni mesec a kamoli tri sve dok ne podneseš zahtev za raskid.
 
Ako ti taj fiksni broj koji imaš ne znači nešto u životu, neko tvoj podnese zahtev za box sa optikom i dobiješ 12 meseci gratis. Posle uvodjenja tvoje servise pogasiš...

Kakvo poštovanje. Odakle je to uopšte ;) Poštovanje od operatera prema korisnicima, ma...
 
Ja sam danas zvao za produženje Box paketa i nude mi samo mesec dana po 1 dinar, iako sam kod njih od 2007. godine. Da li je iko uspeo da dobije više odlaskom u poslovnicu ili je to to?
 
Otkazi ga sa sebe i prebaci na nekog novog iz svoje kuce ako zivis sa nekim?

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
Ma to mi je za kuću u kojoj žive keva i ćale, a na njega su se dosad vodili ugovori. Ako keva ode, njoj bi dali više meseci po 1 dinar?
 
Ja sam danas zvao za produženje Box paketa i nude mi samo mesec dana po 1 dinar, iako sam kod njih od 2007. godine. Da li je iko uspeo da dobije više odlaskom u poslovnicu ili je to to?
Već pitano i već odgovarano. Izlistaj malo prethodne postove.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Ako ti taj fiksni broj koji imaš ne znači nešto u životu, neko tvoj podnese zahtev za box sa optikom i dobiješ 12 meseci gratis. Posle uvodjenja tvoje servise pogasiš...

Kakvo poštovanje. Odakle je to uopšte ;) Poštovanje od operatera prema korisnicima, ma...

Kod mog oca u firmi bili prodavci usluga iz MTS-a i nudili svim zaposlenim koji potpisu ugovor na 24 meseca 14 meseci za dinar. On pitao prodavca da li se moze BOX paket prebaciti na njega i da ostvari tu promociju koju su mu ponudili u firmi, prodavac rekao da moze i da ce biti reseno, a Beograd rekao da ne moze jer se promenom vlasnika nista ne dobija posto fiksni broj koristi vec njihovu uslugu i da to vazi samo za nove korisnike.
Znaci muljaza zesca.
Mislim da cu im sad poslati mail pa cu videti sta kazu jer od cekanja nema nista.
 
Izgleda da samo obećavaju, sve moze a posle moras da dokazuje sta su dali jer ne upisuju specijalnu ponudu u ugovor(sve sto je van standardne).


Poslato sa YAL-L41 pomoću Tapatoka
 
Postovanje svima na forumu.Ja sa mts vec 2 meseca razmenjujem mejlove od veceg benefita od 5 meseci po 1din za obnovu box4 crveni paket.Pored tog boxa imam jos dva broja post pejd kod njih omorika 1 i nista nevredi.Oni su zacrtali da tako mora da bude po njihovom pa makara zemlja da gori.Optika u Lazarevcu nema pa zato je sve na bakru.Ipak sam odlucio da ih za 35 dana napustim iz principa pa makar me to izaslo i malo skuplje ali nedam da me neko vredja za svoj novac.Sbb cu najverovatnije uzeti internet tv na 3 uredjaja prvih 12meseci po 2100 din a posle 12meseci po 3100din .Broj prenosim u telenor total 2 paket hde dobijam 6meseci po 1 din a posle pretplata 1600diPa ja sam se pre 20dana sa telenorom dogovorio oko benefita za 2minuta 40posto pousta za telenor home internet.Lepo njima lepo meni i tacka a sa ovima stranackim iz mts nemoze da se dogovoris 2 meseca.I jos im sve usluge placam na vreme mesecno 8000din.
 
@nenad-77 A jel SBB ima infrastrukturu kod vas? Da li bi signal išao kablovskom ili uzimaš Total TV?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Nazad
Vrh Dno